Ga naar inhoud

Ingrid k : 29 sept. '10 : Dr. Veroorbeek : Sint-Augustinus Ziekenhuis te Wilrijk


Ingrid k

Aanbevolen berichten

*** Afgelopen donderdag ben ik op nacontrole geweest bij de pc. Alles is goed, de buik ziet er prima uit, litteken zit mooi los, is dus allemaal goed gekomen gelukkig. Ik heb mijn borsten laten zien en hij ziet wat ik bedoel aan mijn rechterborst. De prothese is daar een klein beetje gezakt, en hij gaat dat fixen als ik onder narcose ben voor mijn arm-en dijbeenlift. Jaja, ik ga dat dus ook laten doen. Maar t gebeurt pas over een klein jaartje. Ik wil mijn lichaam eerst ff rust gunnen (en mijn baas zit er ook niet op te wachten als ik nu weer een tijdje uit de roulatie ben natuurlijk). Begin september heb ik een afspraak staan om alles nog door te spreken en een uiteindelijke operatiedatum te plannen. Zo kan ik nu ook nog even sparen ;-)

Owja, op foto's zie je beter dat de ene borst wat meer hangt dan de andere, in t echt moet je echt goed kijken. Maar ik wil t graag wel perfect hebben natuurlijk. Aan de linkerborsts zit nog een heeeeel klein huidplooitje onderaan, dat gaat ie dan ook ff rechttrekken. Ik zal zo ff nieuwe foto's in mijn album zetten, dat jullie zien wat ik bedoel met de rechterborst.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 222
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Ingrid,

Lees net een berichtje of dat je ene prothese iets lager zit.

Wat jammer voor je zeg! Gelukkig kan hij alles tijdens de andere operatie weer goed maken. Wat goed dat je de rest ook gaat doen. Begrijp wel dat je dan ook alles weer strak wil hebben.

Maar ja het kost wel he!

Mag ik jouw foto's ook bekijken?

Groetjes Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Ingrid,

Kreeg melding van nieuwe foto's in je album, even wezen spieken, goh meid, als je zo vergelijkt vanwaar jij komt....vind het echt enorm knap van je dat je zoveel gewicht bent kwijt gespeeld! Een hele prestatie en een wereld van verschil! Je bent een totaal andere vrouw, mag je echt terecht heel trots op zijn hoor! :109: Dat witte setje staat je ook heel mooi, is dat van Vlinder hé? Net een bruidssetje hihi

Liefs, :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Dank je wel Eefje, ik ben ook wel heel trots op mezelf hoor :blush: Ben echt zoveel blijer nu met mezelf! Het is niet alleen uiterlijk dat je zoveel veranderd, maar ook innerlijk, ik ben nu veel zelfzekerder geworden. Vroeger als iemand me ergens een complimentje voor gaf b.v. dan zei ik altijd, nee joh, dat is niet zo, maar nu neem ik ze gewoon dankbaar in ontvangst :125:

Ja die witte bh is van Vlinder, ben ik erg blij mee, past echt precies! De string is zo'n gewone microvezel van Calvin Klein, dat zijn mijn lievelingsstrings!

Hoe komt t trouwens dat jij een berichtje krijgt als iemand foto's erbij zet in zijn album?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ingrid,

Ja het heeft zeker een invloed op je innerlijk ook, doet enorm veel zoiets hé! En gelijk heb je dat je nu de complimentjes gretig in ontvangst neemt, is ook geheel terecht!

Je kunt bij mijnalbum.nl albums toevoegen aan je favorieten, moet je maar eens op letten als je nog eens een album bekijkt, onder de titel, en dan krijg je melding als iemand uit je favoriete albums iets wijzigd aan z'n album. Handige functie, blijf je steeds op de hoogte hihi.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ingrid..

heb net in je album gekeken naar je nieuwe fotos..wauw ik blijf versteld sstaan hoe mooi het bij jou geworden is en ben het met eefje eens je bent een totaal andere vrouw geworden ..jeetje meid je mag zeker apetrots op jezelf zijn hoor je hebt he zeker te weten verdient..petje af hoor voor jou

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

*** Update!!***

Ik ben geslaagd voor het examen afslankingsconsulente, probeer nu van mijn ervaring m'n beroep te maken! :-), je kunt eea zien op de website www.mooizo.net

En dan t nieuws. Ik ben afgelopen donderdag op consultatie geweest bij mijn pc, hij heeft buik en borsten ook nog eens bekeken, en het ziet er allemaal helemaal toppie uit. De huid onder de ene prothese is wat uitgezakt, dat was al langer bekent, en dat gaat hij corrigeren. Ik heb een nieuwe datum voor mijn arm en dijbeenlift, en dat wordt 4 januari. Eerder kan niet, hij had half oktober niet genoeg operatietijd meer over, en begin december moet ik opgeknapt zijn (wegens werk), dus vadaar uitgeweken naar volgend jaar. Op zich komt het ook wel goed uit, want mijn man heeft dan ook nog vakantie die eerste week van januari, en zoontje ook, dus dan kunnen ze lekker op bezoek komen in t ziekenhuis. Het wordt weer een erg zware operatie, wel weer minimaal een uur of 5. Armlift wordt gecombineerd met liposuctie (hij heeft dus wel goed laten doordringen dat ik dus littekens van onder de oksels tot aan de ellebogen krijg, maar nu ziet het er helemaal niet uit, en die littekens vervagen met de tijd), De dijbenen worden van lies tot bilplooi gelift, littekens in de liezen, en een klein stukje naar onderen, zo'n goeie 10 cm. Daarnaast gaat hij dan van het vet wat vrijkomt van de verwijderde huid/lipo een lipofilling uitvoeren in de mond/neusplooi. Ik moet zeker weer een dag of 3 in het ziekenhuis blijven, zeker na de nabloedingen vorige operatie zijn ze voorzichtig. Dan een week helemaal niks doen. Omdat de wonden in beweeglijk gebied zit mag je echt helemaal niks doen de eerste week. Moet steunpanty dragen en mouwen voor de compressie. Ik zie er niet tegenop, heb er echt wel zin in eigenlijk. Eindelijk misschien volgende zomer al (ligt eraan hoe de littekens genezen, bij de buik was dat best snel) in korte mouwen

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met het behalen van je diploma!! :136:

En een nieuw voorruitzicht op een operatie! Poehh.. het klinkt echt MEGA heavy, en dat klinkt het niet alleen, dat is het ook!

Vind het geweldig van je dat je zo positief erin stapt er er eigenlijk niet zo heel erg tegenop ziet. Heel mooi zo een doorzettingsvermogen, maar dat heb je al eerder laten zien, anders was je niet zoveel afgevallen :101:

Echt onwijs veel succes met je nieuwe carriere-inslag! Lijkt me heerlijk om voorgelicht te worden door iemand die het hele traject zelf heeft doorstaan en niet zomaar een 22 jarig spinnetje wat nog vet op de heupjes moet ontwikkelen :131:

Go for it~!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Piepke,

Dank je wel voor alle complimentjes. En tja... wie mooi wilt zijn moet pijn lijden he.. maar achteraf is het het allemaal zo meer dan waard! Het enige wat zo jammer is is dat je op internet dus bijna geen echte foto's ziet van deze operaties, wel van de klinieken, maar eigen dagboekjes oid niet. We zullen het beste er dus maar van hopen, ik weet dat mn pc mooie littekens maakt en dan hij heel goed naar me luistert hoe ik het allemaal wil (zover dat mogelijk is), dus ik heb er wel vertrouwen in!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Lotta had t al gezien, ik stond vandaag in de krant met een reportage voor mijn bedrijf te promoten en dat ik zoveel was afgevallen :-) Voor de geinterresseerde staat het artikel ook online, alleen staat er hier geen voor foto bij. http://www.gva.be/antwerpen/essen/dieetcoach-valt-zelf-78-kilo-af.aspx

Vanmiddag belde dan ook het Laatste Nieuws of ik ook een intervieuw wilde geven en dat is gebeurt, weer met een fotoshoot, echt supergaaf om te doen! Morgen zal dit in de krant komen waarschijnlijk. Het Nieuwsblad belde ook, en dat was een telefonisch intervieuw, daar zou nog een fotograaf voor komen, maar die heeft geen contact opgenomen, dus dat zal morgen niet in de krant staan denk ik.

Wel supertof he, en natuurlijk goede reclame voor mijn eigen bedrijfje :-)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Het staat vandaag in Het Laatste Nieuws, maar niet online, ik kan het in ieder geval niet vinden. Het is vandaag ook in Het Nieuwsblad geweest, dat kan wel online bekeken worden. En vanavond kom ik op ATV :-)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Dank je wel Shaartje.

Voor de meiden die graag het tv-fragmentje willen zien: http://www.atv.be/it...d-77-kilo-later

Was wel superzenuwachtig, en dat kan je wel een beetje zien..

Groetjes van Ingrid.

Hey Ingrid,

Valt best mee hoor, je lijkt niet zo heel erg zenuwachtig hihi, logisch ook hé met zo'n camera op je gericht :D

Leuk je zo ook eens te zien en horen, ben je oorspronkelijk van Nederland? Je klinkt niet Belgisch iig hihi

Het komt heel goed over hoor, en je ziet er gewoonweg prachtig uit meid, mag je heel trots op zijn (val in herhaling hahaha maar is echt gemeend hoor :38: )

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** :blush: Bedankt hoor Eefje!

ik ben inderdaad Nen Hollander :154: We wonen nu 8 jaar in Belgie, en wil nooit meer terug naar Nederland! Mijn collega's zeiden ook al, ey ge moet wel wa beter Belgisch leren klappen hoor toen ze het filmpke hadden gezien :lol:

Ik vind het zelf heel erg raar om mezelf zo terug te zien. Morgen komt trouwens de Dag Allemaal voor een intervieuw, ook weer zo spannend. Maar geweldig goeie reclame allemaal natuurlijk!! En de reakties die ik krijg.. amaai zou er zowat een dagtaak aan hebben moest ik alles persoonlijk moeten antwoorden..

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, hoe langer je hier woont hoe minder hollands je zult klinken, maar helemaal weg krijg je dat toch niet hoor (hoeft ook helemaal niet natuurlijk), maar je kan wel al goed belgisch schrijven hahaha :4:

Ja kan me wel voorstellen als je jezelf zo ziet dat het heel raar is hahaha, heb al wel eens een opname van m'n stem gehoord, en vind ik dan ook weer zo raar klinken haha helemaal niet zoals je het zelf hoort hihi :39:

Ooh ook nog 'de dag allemaal' hihi, die word door velen gelezen iig! Fijn dat je zo veel reacties krijgt, straks loopt het storm bij je bedrijfje :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

*** Ik kom daarjuist terug van het laatste consult met mijn pc voor de operatie. Over een kleine 3 weken is het zover, mijn arm-en dijbeenlift, tegelijkertijd wordt dan de rechterborst gecorrigeerd, die prothese is er een beetje onderuit geschoven, waarschijnlijk door iets te weinig huid weghalen tijdens de lift. Het valt niet heel erg op hoor, maar ik (en de pc) wil het gewoon perfect ;-) Ik krijg eerst een lipo van de bovenarmen en bovenbenen, en dan wordt de huid strak getrokken en het overtollige weg gesneden. Hij heeft net al foto's gemaakt. Iedereen zegt dat het best meevalt, maar er gaat toch goed wat weggehaald worden hoor! Bij de benen vallen de littekens in de liesplooi, tot onder bij de bilplooi zeg maar (er wordt een croissantvormig stuk weggesneden), er komt ook een klein litteken naar beneden aan de binnenkant van het bovenbeen, ongeveer een cm. of 10. Bij de armen komt t litteken aan de binnenkant van oksel tot elleboog. Best grote littekens dus, maaruhh... je moet bij mijn buik al goed kijken om te zien waar het litteken precies loopt dus ik hoop dat de benen/armen ook zo mooi gaan worden! Ik moet weer 4 weken sportbh aan doen trouwens..ppfftt en ook compressie voor de armen (soort van mouwen, moet ik nog bestellen), en een correctieonderbroek ga ik nemen waar ik het kruis gewoon uit knip (voor naar t toilet te gaan). Broek gewoon maar van de Hema ofzo, een lipopanty was niet nodig zei de pc (erg duur). Ik krijg weer drains, en wel een stuk of 5 waarschijnlijk..pffttt 2 voor de benen, 2 voor de armen en de borst waarschijnlijk ook. Kan gerust een grote schoudertas meenemen ;-) Woensdag 4 januari om 8 uur binnen zijn, en waarschijk die zaterdag erop naar huis. Owja, hij zei dat de neusplooi bij mij eigenlijk best mee viel, en dat als ik lach die diepere plooi verschijnt, dat heeft met spieren te maken. Hij wilt wel gaan fillen (lipofilling, dus van eigen vet), maar kan niet echt superresultaat beloven. Ok, het kan wel wat beter worden, maar t kost dan ook 500 euro. Dus daar moet ik nog ff over verzinnen of ik het wel ga proberen of niet... Kan ik dag van de ok nog doorgeven.

Ik zal nog eens een ticker aan gaan maken om af te tellen, begint toch wel weer te kriebelen.... met de kerst en oud-en nieuw ertussen zal t vast opschieten.

Owja, ik heb ook nog gevraagd of ik nog wijn/champagne mocht drinken met oud en nieuw, en dat mocht gelukkig!! Een paar glaasjes dan, niet stikzat natuurlijk ;-)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ingrid,

Whaaaa, spannend allemaal, en zeker geen klein bier hihi, maar zal vast heel mooi worden!!! :57: Zal er vlug zijn hé! :136: Zou maar een rugzak meenemen voor je drains lol dan heb je je handen tenminste vrij hihi :46:

Nou wil je alvast heeeel veeeeel succes wensen en veel aftelplezier, spannende weekjes ga je tegemoet!:104:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dan ingrid hey! wow ik lees even je bericht,wat een verhaal!

gaat heel wat gebeuren met jou,petje af vind dat dus echt super lef hebben! :101:

En was net je site aan t bekijken,jeeeeeeeeeeeee wat een verschil toch he als ik die fotos zo bekijk,pjieuw!

Echt grandioos gewoon,nou op naar het nieuwe jaar dan maar. :focus:

:51: en nee niet teveel drinken dan lol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ingrid

Heb net ook je verhaal voor de 2/3 x gelezen ik krijg nm ook een lift met implantaten en een bwc ik krijg het bij DH van Onselen in Bocholt, dus gaat ook heel spannend worden had ook even naar je filmpje gekeken heb je toch een gezicht bij een verhaal heel leuk en je ziet er super uit. Ik ben ook best veel afgevallen en bij mij is het eigenlijk alleen bij mijn borsten en het onderste velletje van de buik te zien voor de rest helemaal nog strak, komt ook omdat ik mijn hele leven al sport ben "peronal trainer"van beroep en is ook mijn werk!! En vond het nu wel mooi geweest mijn borsten zijn net zakjes 75/b/a dus wil wel weer wat vulling en mijn buik weer strak, ben nu 48 dus dan kan ik er nog heerlijk van genieten

Ik ben 167 en weeg 56,5 kilo dus erg tevreden, moet nu uitkijken dat ik niet te mager word! Maar dat komt goed. wat goed van je dat je nog je armen en benen en je ene borst nog laar doen, eigenlijk wil je dan ook alles mooi hebebn en dat is te begrijpen je bent nu al zo ver.... en je weet ook wel een beetje wat er gaat komen, kwa pijn enzv. Nou ik ben dus de 19de aan de beurt maandag en ben zo benieuwd hoe ik de pijn ga ervaren want die krijg ik op zeker heb ooit een borstverkeining ondergaan dus weet een klein beetje wat ik kan verwachten en heb ook een zware buikoperatie ondergaan dus die 2 samen dat word heftig pff Maar ik onderga het en we zien het wel ben nu goed mijn borstspier aan het oprekken want die gaat goed zeer doen ik krijg mijn implantaten achter de borstspier en tussen de 300/340/360cc hij kijk tijdens de operstie wat het mooiste staat. Eerst de implantaten en dan snijd die het overtollige huid weg. Spannend allemaal hoor en hoe lang was jij er uit met je bwc en borstlift + implantaten heb iets meer dan 5 weken dan moet ik toch echt weer aan het werk? Mijn pak komt net binnen met rits had ik besteld super leuk dus hier ben ik weer, ik ga er nog 1 bestellen zo leuk via hm en geen geld. blijf een vrouw natuurlijk. Nou ik hou je op de hoogte van alles en lees zeker jou topics aandachtig heb de jouwe al zoooo vaak gelezen omdat je hetzelfde als mij bent aangegaan zo spannend veel succes met jou volgende trajeck ...zp spannend goed herstell en tot horens

Liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Sporty,

Ja, spannend ey, jij a.s. maandag dus? Ik had t al bij iemand anders in t topic gelezen, en gereageerd want kan zo geen topic van jouzelf vinden?

Je zegt wel dat ik ongeveer wel weet wat ik kan verwachten, maar weet je, pijn is heel snel vergeten he.... ik weet nog wel dat ik van de borsten veel pijn had, en dat ik zoiets had van: ohhh wat heb ik mezelf aangedaan... we zullen wel zien, ik laat t ook over me heen komen. De pc zei dat dit qua pijn niet te vergelijken was met een borstvergroting, buikwandcorrectie, maar dat ik van de lipo wel wat pijn ga ervaren. Ik heb t er gewoon allemaal voor over, je weet wat ze zeggen he, wie mooi wilt zijn moet pijn lijden ;-)

Kan jij evt. wel in de kliniek blijven overnachten? Want ik vind t wel een beetje raar dat dat vantevoren niet bekend is, ik moest toen zeker 2/3 nachten in het ziekenhuis blijven, dat was op voorhand al bekend. Ik had ook echt niet naar huis gekunt dezelfde dag, ik weet er zelfs eigenlijk haast niks meer van. Deze keer wordt weer een operatie van een uur of 5 minimaal zei hij, ik zei al tegen mijn man, je hoeft van mij niet te komen hoor, ik ben dan toch niet boven water waarschijnlijk. En zo wel zal ik hem wel sms-en dat ie toch moet komen (ziekenhuis is ongeveer 3 kwartier rijden) ;-)

Als je je instelt op het ergste kan het alleen maar meevallen he. Ik vond vooral de eerste 3 dagen toen het ergst, met het hoogtepunt dag na de operatie, ben toen ook een paar keer flauw gevallen, maar dat is denk ik ook meer van de narcose. Wat ik wel nadien had was dat ik zo snel moe was. Kon eigenlijk niet fatsoenlijk een zin afmaken, moest dan middenin een adempauze nemen. Sporty als je foto's van mijn bwc wilt zien kan je op het buikwandcorrectieforum kijken in mijn dagboekje, *** Voorstellen Ingrid K*** heet dat, daar staan heel veel foto's in van elke week zowat.

Vlinder.. hihi dat je me zeveel lef vind hebben... het is meer een kwestie van me echt niet goed voelen in een shirt-hemdje in de zomer, als ik naar voren buig dan komen er echt heel erg van die vreselijke rimpels te hangen, net bij een vrouwtje van 80 ofzo... nee, ik schaam me er gewoon voor, daarom wil ik dit gewoon heel graag. Dan maar een litteken, dat zie je ook wel, maar alleen als je je arm optilt, en die littekens vervagen wel, de vellen worden alleen erger. Zo ook de benen, die ziet niet zo snel iemand natuurlijk, maar in bikini wil ik ook gewoon me niet hoeven schamen. En ook in b.v. een jeans heb ik voor mijn middel een maat 36 nodig, en voor de benen een 38, is gewoon lastig met broeken. Dit zal ook de laatste operatie niet worden, want als finishing touch wil ik ook nog mijn onderrug laten doen, want als ik nu een heupjeans aan heb heb ik aan de achterkant zo'n muffin-effect, voor is dat mooi strak natuurlijk na de bwc. Maargoed, dat is voor de toekomst, zal zeker wel weer een jaar tussen zitten... kost ook allemaal heel wat centjes natuurlijk die operaties...

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ingrid,

Ik heb het er wel over gehad, mijn pc denkt dat ik gewoon na ee n aantal uur naar huis kan? Ik weet het niet ? Weet wel dat ik eventueel een nacht mag blijven hoor als dat nodig is! Dus ik weet het gewoon echt niet ik ga het aan en ik zie het wel, vindt het wel heel spannend en ik bereid me ook echt op het ergste voor, kwa pijn dan...als ik het hier zo allemaal lees ga ik echt goed pijn krijgen. Huis is aan kant huispak aangeschaf heel leuk...dus we zien het wel wel heel spannend hoor pfff toch wel allemaal heel heftig..... Fijn weekend en geniet ervan ga ik ook proberen....

liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.