Ga naar inhoud

Alle Nio boobs verzamelen :D


Jane_Doe

Aanbevolen berichten

Oh en nog een vraag ladies!! Hadden jullie een voorkeur voor Nio in het SLAZ of in de Parkkliniek?

Ben zelf op consult geweest in de parkkliniek maar zie iedereen SLAZ noemen!

Het SLAZ kost 3100 euro :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 721
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja want slaz is 800,- goedkoper dan parkkliniek -> zelfde arts zelfde implantaten , dat zijn heel wat vs bh-tjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en nog een vraag ladies!! Hadden jullie een voorkeur voor Nio in het SLAZ of in de Parkkliniek?

Ben zelf op consult geweest in de parkkliniek maar zie iedereen SLAZ noemen!

mijn vriendin is in de PK op consult geweest, is dichterbij. Maar de operatie doet ze in t SLAZ
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil ook Nio boooobs. Heb net gemaild voor een consult. Spannend!!

Hoeveel cc raden jullie mij aan? Ik ben 1.84m groot en weeg 70kg, ben erg slank en veel bezig met krachttraining. Ik vind borsten zoals die van Michelle Lewin erg mooi, hoeveel cc zou dit zijn? Ik denk dat ik voor dual plane ga, zoals ik heb gelezen is dat het meest natuurlijk (als je niet veel borst hebt van jezelf)of heb ik het mis? :7:

http://instagram.com/michelle_lewin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil ook Nio boooobs. Heb net gemaild voor een consult. Spannend!!

Hoeveel cc raden jullie mij aan? Ik ben 1.84m groot en weeg 70kg, ben erg slank en veel bezig met krachttraining. Ik vind borsten zoals die van Michelle Lewin erg mooi, hoeveel cc zou dit zijn? Ik denk dat ik voor dual plane ga, zoals ik heb gelezen is dat het meest natuurlijk (als je niet veel borst hebt van jezelf)of heb ik het mis? :7:

http://instagram.com/michelle_lewin

Het aantal cc's is moeilijk om te raden vind ik, maar aangezien ze volgens mij heel klein is zal ze wel niet heel veel cc's hebben gok ik.

Ik denk als je een resultaat wilt wat hetzelfde oogt als bij haar je zeker wel aan (+)600cc moet denken aangezien je een stuk langer bent. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jane :D Ja goed..rustig aan maar goed..griep zit nog steeds te werken! En hoe is het met jou ? Gaat alles goed?

Knuffie

Het hey, ja alles gaat super, ben zo blij met mijn Nio boobs..

Magic Nio haha..

Hoe gaat het met je schoonvader?

Knuffie terug :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het hey, ja alles gaat super, ben zo blij met mijn Nio boobs..

Magic Nio haha..

Hoe gaat het met je schoonvader?

Knuffie terug :D

Vandaag is hij weer uit bed geweest...war we enorm trots op zijn!! Maar, kan morgen weer anders zijn. We leven ermee met de dag. We hopen hem met 1e Kerstdag hier thuis te kunnen krijgen. In zijn oude huis waar hij meer dan 30 jaar heeft gewoond. dat zal dan de laatste keer zijn. Dus dit moeten we nog gaan doen.

En ohhh NioMio...fijn he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt ze zijn prachtig geworden.

Heb foto's van 5 po er op staan, straks of morgen even nieuwe maken.

Ik hoop dat jullie in ieder geval nog een fijne kerst hebben met je schoonvader.

Ondanks dat ik je niet irl ken, mijn gedachte gaat uit naar jullie en een kaarsje brand hier voor je schoonvader.

Geniet van de momenten met hem, helaas moet ik mijn schoonvader missen, ik heb hem helaas nooit mogen ontmoeten.

Ook onze kleine meid groeit op zonder haar opa.

Koester ieder moment, zowel de goede als de slechte.

Dikke knuffel voor jou en.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Nee dat is helaas niet meer toegestaan.

Vele van de dames hier (inclusief ik) hebben de foto's op privé staan.

Als je een vriendschap verzoek stuurt na een berichtje kan je geaccepteerd worden en de foto's zien.

Veel vinden het prettiger als je vooraf even een persoonlijk bericht stuurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je je niet door hem laat opereren krijg je wel een rekening , begreep ik van hier.

Anders zit het bij de 3100,- in(slaz)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier over 3 week (ooooow wat klinkt dat heerlijk dichtbij:-))

22-01-2015 800 cc dual plane in het SLAZ :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.