Ga naar inhoud

Phantasia : 10 mei 2010 : Dr. Roddi : Boerhaave


Gast Phantasia

Aanbevolen berichten

Ik weet ook niet welk merk implantaten ik krijg. Vind het ook iets waar je als leek toch weinig over kan zeggen...

Heb je na het gesprek met dr. Roddi ook nog een gesprekje met de consulente aan de overkant gehad?

Het is inderdaad een apart mannetje, maar hij is supergoed in zijn vak (iets minder in het erover praten ;)).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 283
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Phantasia

ooh oke je was al geweest,en ga je nog naar de andere?

Nee, ik denk dat ik het hierbij maar laat. Ben ik ook veel eerder al aan de beurt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ik weet ook niet welk merk implantaten ik krijg. Vind het ook iets waar je als leek toch weinig over kan zeggen...

Heb je na het gesprek met dr. Roddi ook nog een gesprekje met de consulente aan de overkant gehad?

Het is inderdaad een apart mannetje, maar hij is supergoed in zijn vak (iets minder in het erover praten ;)).

Ja, ik heb ook die consulente gesproken, ze was heel aardig. Zij zei ook dat hij een man van weinig woorden is, maar dat ik altijd kan bellen als ik nog vragen heb. Hij praatte niet echt makkelijk nee, maar als ie z'n werk maar goed doet. Ik ga gewoon op 10 mei! Kan nu al niet meer wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

GEFELICITEERDDDDD met je datum...

wat leuk! heel fijn dat je je zo goed voelde bij het consult.

en nu maar aftellen,ach nog een klein maandje,is zo voorbij,lijkt eeuwen maar voor je het weet is het zover.

je voorbreidingen treffen en aftellen,jahoeeee

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Misschien een stomme vraag, maar als ik met een A-cup er 305 of 350 cc bij krijg, dan kom ik toch wel uit op een C-cup?

Volgens de arts wel hoor, maar ik vind het zo moeilijk in te schatten met die cc's. :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik ben ook door Dr Roddi geholpen en het is idd geen man van woorden maar als hij zoals andere ook al zeggen zijn werk maar goed doet is het goed toch :) Ik ben zelf zeer tevreden over het resultaat.

Je hebt het over het aantal cc dat is erg moeilijk in te schatten als ik niet weet hoe je lijk eruit ziet het is namelijk bij ieder weer anders. Wordt het voor of achter de spier gedaan daar zit ook al een verschil in. Achter de spier valt er namelijk al iets weg van de cc als dat hij voor de spier is geplaatst. Ik heb zelf 450 cc ik kom op een 75 F G uit. Kijk maar eens naar mij foto's dan zie je een beetje hoe het er bij mij uitziet. De laatste foto's zijn 2 weken geleden gemaakt dus redelijk recent de andere zijn al weer wat ouder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

zelf zeer tevreden over het resultaat.

Je hebt het over het aantal cc dat is erg moeilijk in te schatten als ik niet weet hoe je lijk eruit ziet het is namelijk bij ieder weer anders. Wordt het voor of achter de spier gedaan daar zit ook al een verschil in. Achter de spier valt er namelijk al iets weg van de cc als dat hij voor de spier is geplaatst. Ik heb zelf 450 cc ik kom op een 75 F G uit. Kijk maar eens naar mij foto's dan zie je een beetje hoe het er bij mij uitziet. De laatste foto's zijn 2 weken geleden gemaakt dus redelijk recent de andere zijn al weer wat ouder.

Bedankt voor je antwoord! Waar kan ik jouw foto's precies zien? En m'n 'lijk'? :131: Ik heb nu een A-cupje en ze worden half onder en half boven de spier geplaatst. Ik hoop op een volle C-cup uit te komen. Jij hebt wel een flinke cup dan zeg! Kon dat gewoon, van B naar zo groot? Roddi zei tegen mij dat je maximaal 2 cupmaten omhoog kunt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Kan iemand mij uitleggen hoe het zit met arsenica-druppels? Ik heb daar iets over gelezen, dat zou de zwelling tegen gaan? Waar haal je dat? En vanaf wanneer moet je dat nemen? En hoe? :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Zijn homeopatische druppels. Arnica. 3 druppels ofzo per dag met water innemen. Helpt bij kneuzingen etc. Kan geen kwaad. Gewoon bij de drogist te krijgen!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.