Ga naar inhoud

Marjet : 8 januari 2015 : Dr. Koopmann: Bergman Kliniek : Den Haag


Aanbevolen berichten

Dat dacht ik ook, 4 weken! Maar woensdag zijn die gewoon al om!! Gaat echt snel. Ik begin er net aan te wennen haha. Ik durf ook niet goed op mijn zij te liggen, de zijkanten zijn nog wat gevoelig en ben bang dat er iets mis gaat.

Verder voel ik me goed. Ben druk bezig met mijn eigen zaak op te zetten! Heel spannend :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 217
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja vandaag alweer een week. Gaat echt heel snel. Voel me nog steeds goed. Wel elke dag super moe omdat ik van die gebroken nachten maak. Wel al vanaf dag 1 een pijnlijke plek op mijn linkerborst waar ik me een beetje zorgen om maak. Vanmiddag gelukkig controle dus dan kan ik het direct laten checken.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm dan ligt het gelukkig niet aan mij.. Kan de hele dag wel slapen :)

Ja controle was goed. Alles ziet er prima uit.. Hij adviseerde toch om 4 weken dag en nacht de bh te dragen ipv 2 dus dat is wel weer jammer, maar goed als dat alles is..

Net weer even gespiekt en het ziet er alweer een stuk mooier uit.. Word met de dag blijer van mijn borsten :)

Mag gelukkig ook weer op mijn zij slapen dus dat ga ik vanavond meteen uitproberen :)

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Marjet!!!

Hoe is het vrouwke!? Ik ben echt moe van de narcose die af en toe nog komt opzetten ofzo! Had jij dat ook!? Ik moest wel lachen toen ik las dat jij je borst vast hield tijdens het douchen! Ik ga het morgen proberen dan wel alleen de onderkant! Dus tijdens het douchen heb ik mijn steunverband ook om. Omdat ik nou al 4 dagen gestopt ben kreeg ik last van een hoestbui! Toen moest ik mijn borsten ook wel vasthouden! Ik dacht die komen met Mach4 van mijn bovenlijf af hahaha...

Na hoeveel dagen kon jij weer recht op lopen! Ik denk dat ik teveel rekening houd met de voorkant tijdens het staan en lopen.

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahah doosje!! Ja kan me goed voorstellen dat je flinke hoestbuien hebt nu.. Is natuurlijk alleen niet heel erg relaxed op dit moment :)

Met mij gaat het super goed hoor. Ik ben ook nog steeds super moe.. Maar dat komt denk ik ook wel een beetje van hele dagen niks doen.

Volgens mij heb ik eigenlijk nooit echt krom gelopen. Ben alleen helemaal stijf als ik net mijn bed uit kom, maar dat is binnen een paar minuutjes gewoon weer weg.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb geen pijn maar ik durf niet recht op te lopen! hmmmm morgen maar eens proberen om een stukkie te gaan lopen!

Ik was trouwens nog wel bijna flink kwaad geworden in het ziekenhuis! GVD net nieuwe tieten loopt een oude vrouw mij bijna omver terwijl in daar door die hal waggel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm.. Gewoon proberen joh.. Kan geen kwaad! En jezelf vooral niet overhaasten natuurlijk!

Nee joh!! Daar ben je even lekker mee dan.. Maar dat blijf je volgens mij sowieso wel een tijdje hebben hoor. Dat je bang bent dat mensen te dicht bij je borsten in de buurt komen.. Had ik vandaag ook in de tram onderweg naar de kliniek.. Als de dood dat iemand te dichtbij komt zitten en per ongeluk tegen mijn borsten aan beukt :45:

Daar zit ik natuurlijk niet op te wachten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff wat voel ik me naar vandaag zeg.

Mijn tepels doen al vanaf de eerste dag zoveel pijn! Alsof ze in de fik staan. Heb nu ook kleine wondjes op mijn tepel zitten.

Daarnaast snijdt mijn bh ook onwijs op de plek van mijn hechtingen.. Word echt naar van dit gevoel.

Iemand nog tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid, ben ik weer. Hoe gaat het vandaag met je?

Wat vervelend van je tepels! Zorgen dat er niet veel tegen aan komt dan!

Dat schuren over de hechtingen herken ik! Ik heb toen inlegkruisjes met de zachte kant onder in de bah gedaan. Hielp erg goed.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Eef,

je bent er weer :)

Vandaag gaat gelukkig al een stuk beter.. Heb ook heerlijk op mijn zij geslapen dus voel me helemaal uitgerust. Zelfs besloten een paar dagen eerder te beginnen met werken :)

Ik heb nu watjes op mijn tepels gelegd.. Dat werkt wel heel goed.. en weer een paar sokken verknipt en opgerold en op mijn hechtingen gelegd.. Werkt heel goed gelukkig!!

Hoe is het met jou??

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig gaat het een stuk beter! Wanneer begin je weer met werken? Pak wel genoeg rust om goed te herstellen he;) wat voor een werk doe je?

Met mij gaat het goed. Druk druk haha. Ik slaap trouwens ook weer op mijn zij, heerlijk is dat!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja lekker he!

Ik heb een kantoorbaan dus zit de hele dag met mijn luie gat achter een computer... Niet veel anders dan dat ik de afgelopen dagen heb gedaan :)

Zou in eerste instantie donderdag weer gaan werken, want dan ben ik 2 weken po, maar wil nu misschien dinsdag met een halve dag gaan beginnen, omdat ik die verveling echt niet meer aan kan :45::45:

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lucky you! Ik kan geen tv meer zien! Jij hebt natuurlijk nog een kleintje thuis lopen.. Daar krijg je wel genoeg afleiding van ja :) En kan me voorstellen dat je weer zin hebt om te werken!

Ja iedereen weet het op werk.. Ben vorige week dinsdag nog even langs geweest om mijn gezicht te laten zien en dat alles gewoon ok met me ging.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes. Ga morgen middag beginnen en dan woensdag waarschijnlijk weer een hele dag. Vind het ook zonde op mijn vrije dagen nu op te maken terwijl ik me goed genoeg voel om te gaan werken.

Kan ik de dagen beter gebruiken als de zon schijnt :)

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker is dat he! Ik kijk zelf altijd op Popcorn time..Weer helemaal bij met mijn series :)

Ja dank je! Heb wel weer zin om aan het werk te gaan.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.