Ga naar inhoud

Marjet : 8 januari 2015 : Dr. Koopmann: Bergman Kliniek : Den Haag


Aanbevolen berichten

  • Reacties 217
  • Created
  • Laatste Reactie

Heej Eef!

Heb een heerlijke verjaardag gehad. Gaat verder super goed met de boobies.. Begin nu langzaam het gevoel te krijgen dat het ook onderdeel van mijn lichaam aan het worden is ipv 2 dingen siliconen die er in gestopt zijn.. Wel heel relaxed moet ik zeggen.

Hoe gaat het nu allemaal met jou? Al 6 weken zeg.. Super!!

XX

Jaa ik mag weer alles! Zo blij! Gister bh's geshopt,75F,nog blijer haha!

Net je foto's bekeken en ze zien er goed uit he! Bij mij zijn ze de laatste 2 weken nog flink veranderd, alleen maar mooier geworden.

Nog 3 weken mag je ook normale bh's shoppen en dragen!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ik mag weer alles! Zo blij! Gister bh's geshopt,75F,nog blijer haha!

Net je foto's bekeken en ze zien er goed uit he! Bij mij zijn ze de laatste 2 weken nog flink veranderd, alleen maar mooier geworden.

Nog 3 weken mag je ook normale bh's shoppen en dragen!

Xx

Oh wat fijn zeg.. en wat een heerlijke maat!!!

Ja vreemd genoeg hoef ik volgende week al geen sport bh meer te dragen... Maar goed.. voor bh's is het denk ik nog te vroeg... Dus wat doe ik in de overige 2 weken?? Dan alleen maar de sportbh overdag aan misschien?

Maar idd.. Als ik zo je foto's bekijk zijn ze in de laatste weken echt nog onwijs veranderd. Ik vind die van mezelf nu ook wel op prima hoogte.. Maar ben wel benieuwd of het nog onwijs gaat veranderen.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog maar 1 week sport bh? Ik zou m nog lekker blijven dragen, vind het toch wel fijn. Ik draag m ook nog 's nachts. Vannacht ga ik weer eens zonder proberen.

Trouwens bij hunckemoller ook nog een sport bh gekocht(om echt mee te sporten;) ),zit ook super goed!

Ben ook benieuwd hoe die van jou nog gaan veranderen:)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ze hebben tegenwoordig extra support sportbh's bij de hunkemoller zag ik.. ijken me inderdaad wel fijne dingetjes.

Denk zelf ook dat ik de sportbh gewoon wat langer aan ga houden.. Vreemd genoeg zit die nu eigenlijk best lekker.. Alleen vind ik dat ding in kleding zooo lelijk... En ik stoor me eraan dat mijn tepels er de hele tijd doorheen komen zetten.. Daar heb je bij gevulde bh's toch geen last van.. :45:

Ben benieuwd hoe je nachtje zonder zal gaan!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat ding ook zo lelijk en vooral omdat hij wit is en ik veel zwart draag,zie die overal door of onderuit komen. Heb nu een grijs/zwarte ideaal!én geen doorkomende tepels.

Vannacht toch maar mn vertrouwde(lelijke) bh aangehouden:)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah ja toch wel? Ja geeft ook inderdaad wel een veilig gevoel.. Dus snap het wel...

Nou ik ben blij dat mijn bh zwart is.. Beetje jammer van die witte martelband die overal bovenuit komt zetten.. Maar goed dat is nog maar een klein weekje. Dan gaat die de fik in :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa echt naar joh.. Ik ben gewoon rustig aan het werk.. Geen gekke dingen gedaan. dus hou het ook maar bij genezingsproces :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Beste Marjet, zit al even mee te lezen met je betichten. Ik heb begin maart de preoperatieve check bij bergman in bilthoven. Ben wel Hoe lang deze check duurt qua tijd. In april wordt ik geopereerd en krijg ik een borstvergroting van 520cc rond duale plane ultra high profil.. Ben 1.78 en weeg 65 kilo. Ben erg nerveus nu het dichterbij komt. Heb er ook heel veel zin in. Ben moeder van een kindje en heb borstvoeding gegeven waardoor mijn borsten leeg gezogen zijn. Ik hoop dat deze maat wel mooi bij mijn lichaam past en dat ik het uiteindelijk niet te groot en te onnatuurlijk vind. Natuurlijk heb ik gepast maar ook dat zegt niet zoveel voor mijn gevoel. Ik heb echter geen idee hoe het eruit gaat zien. Zo zenuwachtig! Kun jij mij waar meer vertellen over de preoperatieve check in bilthoven?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.