Ga naar inhoud

Marjet : 8 januari 2015 : Dr. Koopmann: Bergman Kliniek : Den Haag


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • Reacties 217
  • Created
  • Laatste Reactie

Gister terug geweest naar Dr Koopmann voor een 2e passessie. Hij begreep mijn twijfel helemaal en heeft me super goed geholpen om mijn twijfel weg te nemen.

Opnieuw weer allerlei protheses gepast en het gaat nu toch een maatje meer worden. 500cc it is!!

Ik ben zooo happy en kan niet wachten tot het eindelijk 8 januari is!!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine update :)

Deze week naar de anesthesist geweest voor mijn check up. Gelukkig is alles helemaal goedgekeurd en kan ik 8 januari zonder problemen onder het mes.

Maakte me er wel een beetje zorgen om, omdat ik een hele zware vorm van chronische hyperventilatie heb.. (elke dag heel erg benauwd en druk op de borst) waardoor ik bang was dat dat problemen ging opleveren met het herstel aangezien er dan waarschijnlijk nog meer druk op mijn borst komt te staan.

Daarnaast krijg ik sinds een maandje nu ook medicatie, antidepressiva en maagbeschermers in de hoop dat mijn benauwdheid en vooral ik wat rustiger worden :). Gelukkig kan ik die pillen gewoon blijven slikken als ik eenmaal aan de pijnstillers zit..

Al met al moet het allemaal goed komen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heej ladies,

Ik heb een vraag en hopelijk kunnen jullie mij daarbij helpen.

Ik heb van de pc een lijst meegekregen met dingen die ik voor de operatie in huis moet halen.. Alleen staat er bij sommige dingen niet bij hoeveel ik er nodig heb en bij andere dingen ook niet hoe lang ik het na de ingreep moet gebruiken.. Dus advies is welkom!

- Het gaat om gazen 10x10 cm, hoeveel heb ik er hiervan nodig? heb nu 10 stuks gehaald.

- arnica druppels 3dd 20 druppels, start 1 week voor de ingreep. Maar hoe lang moet ik het na de ingreep gebruiken?

- vitamincen C, 1000mg, start 1 week voor de ingreep. Hoe lang dien ik dit na de ingreep nog te gebruiken? Kan natuurlijk geen kwaad dit te blijven gebruiken, maar vroeg het me af :)

Ik hoor graag jullie ervaringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 20 stuks gaasjes gebruikt, dagelijks 2. Niet zo zeer omdat dit nodig was, de littekens genazen goed. Maar de rand/band van sport BH irriteerde op de littekens. Met de gaasjes er tussen had ik daar geen last van. Voelde een stuk prettiger en ik had ook het idee dat de rand de littekens minder beschadigde.

De Arnica druppels heb ik volgens mij een week tot na de operatie gebruikt (nadat ik bij dr. Koopman op controle was geweest). Van hem begreep ik dat het belangrijkste is ze vóór de operatie in te nemen.

De vitamine C tabletten heb ik heb gewoon opgemaakt. Was zo'n buisje met 20 stuks.

Je hebt overigens met dr. Koopman een hele goede keuze gemaakt. Ik ben heel tevreden over het resultaat. Het is een vakkundig man. In het begin komt hij stug over, maar dat verdwijnt wanneer hij je vaker heeft gezien.

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor je berichtje moibv.. Ik had inderdaad de eerste keer een beetje het gevoel dat het nogal een hork was, maar de tweede afspraak was hij zo relaxed en vriendelijk. Heb het volste vertrouwen in hem.

Ohh ja die bh, dat kan ik me voorstellen. Nou ja goed, mocht ik niet genoeg hebben dan kan ik altijd nog wat extra halen natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi ladys ik ben maandag aan de beurt bij dr koopman.. ik begin nu wel zenuwachtig te worden hoor!

de cc's gaat hij daar bepalen en wordt per borst verschillend.. maar tussen de 400 en 550.. ik ben benieuwd.

ik ben erg bang voor de pijn na de operatie en hoop dat ik met oud en nieuw al een beetje opgeknapt ben.. maar dat betwijfel ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh spannend zeg!

Wie weet ben je al een beetje opgeknapt... Zal er in ieder geval niet teveel op rekenen denk ik :)

Succes morgen in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dit geloven jullie nooit.....

ik ben weg gestuurd omdat ik een koortslip had.. die in mijn ogen al bijna over was.. maar het zekere voor onzekere wilde ze niet opereren.. nu moet ik vrijdag een foto van mn lip mailen om te kunnen bepalen wanneer ik kan komen.. waarschijnlijk (dat denk ik zelf) maandag als ze ergens een gaatje hebben..

bij mij gaat altijd alles anders haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee joh dat meen je niet! Dat is even een domper zeg! Wel fijn dat je eventueel weer zo snel terug kan, maar voor nu wel echt een domper!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa zeker ik was vanmorgen erg verdrietig.. dan ben je zo zenuwachtig en dan wordt je weg gestuurd.. maar nu kan ik het wel begrijpen.. het is natuurlijk voor mijn eigen veiligheid en niet omdat ze me willen pesten!

misschien worden we wel op dezelfde dag geopereerd dalijk.. ik hoop echt maandag want ik heb vrij genomen van mn werk en dat wordt nu echt wel erg krap.

ben jij al zenuwachtig? ik was vanmorgen in die kamer daar en ziet er echt uit als een hotel! echt wel heel mooi en geruststellend.. spannend he dat afwachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja snap ik helemaal. Je zit zo naar die datum uit te kijken en dan is het wel een mega domper als je ineens niet meer mag, maar het is inderdaad voor je eigen veiligheid.

Nee ik ben gelukkig nog niet echt zenuwachtig. Heb er meer gewoon heel erg veel zin in. Ben er wel echt 24/7 mee bezig dus ik kan niet wachten tot het daadwerkelijk zo ver is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa precies.. gelukkig nog maar 10 dagen voor jou.. voor je het weet is het zo ver..

ik ben benieuwd hoe jij het ervaart ik heb zo veel verschillende verhalen gehoord de ene kan alles al na een paar dagen en heeft weinig pijn gehad en de andere die loopt na 3 weken nog krom vd pijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf ook onwijs benieuwd hoor! Heb inderdaad ook al zoveel verschillende verhalen gehoord dat ik op alles voorbereid ben :) en hopelijk valt het dan allemaal reuze mee, maar dat ga ik vanzelf wel mee maken..

Pff nou nog maar 10.. het voelt nog steeds als 30 hahahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

dr Koopmann is erg fijn ik ben vorig jaar bij hem geweest :) de arnica is het belangrijkste de week voor de operaie en de dag zelf ivm blauwe plekken etc. ik durf niet te zeggen hoe lang ik door ben gegaan met de druppels nemen. de gazen heb ik ook niet veel gebruikt omdat de sportbh niet op mijn litekens drukte. ik ben ook een echte buikslaper en ik heb toch echt met kussens onder mijn rug geslapen omdat ik er echt niet op durfde te liggen haha! het duurde ook wel even voordat ik op mijn zij ging liggen. erg spannend je bent al bijna aan de beurt :D Slim dat je toch nog voor een maatje groter bent gegaan ikzelf heb zoiets van waarom kon er bij mij niet meer in ..ach over een paar jaar misschien en wissel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor je berichtje cs89. Geeft me een goed gevoel om te lezen dat andere mensen ook positief over hem zijn!

Ik ben voor de zekerheid maar ook alvast begonnen met de bruistabletten met vitaminen c. Met dit weer weet je het toch nooit, dus je kan er maar beter voor zorgen dat je de goede vitamientjes binnen krijgt :)

Ach ja.. Over een paar jaar moet je sowieso terug en kan je altijd nog voor een maatje meer gaan natuurlijk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa mijn date was echt super gezellig!! Hele leuke avond gehad, dus ben benieuwd of er nog een volgende afspraak gaat komen! :)

Ben ik ook wel superblij mee hoor. Lekker vroeg, hoef ik ook niet zo lang niet te eten en te drinken enzo.

Ik ga 500cc medium profile krijgen, dual plane.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja anders ik wel! Hij belde me gister nog en we gaan zeker nog een vervolg date hebben! Ik ben alleen bang dat ik nog wel even moet wachten tot na mijn bv. dus dat gaat waarschijnlijk pas eind januari worden :(

Maar goed.. Het gaat sowieso gebeuren :)

Ohh anders ik wel! Ik kan echt geen week meer wachten hoor.. Ik word gek hahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey marjet,

Ik heb je berichten eventjes gelezen, en zal jou ook een geruststellend bericht geven.

Ik moet ook 8 januari geopereerd worden aan een wissel 800cc en ben de allereerste keer ook bij Bergman geweest. Gaat helemaal goed komen. Narcose is iets heerlijks het is heel spannend naar de OK toe maar als je eenmaal je spuitje krijg zal je bedenken, wat is dit moment kort geweest, zo heerlijk is het. Verder doe je vrijwel je ogen dicht en direct weer open. Je word eigenlijk gewoon even uitgeschakeld. Wat je alleen zijn betreft zou ik de eerste dagen even niet doen, en bij chronische hyperventilatie al helemaal niet, je kan echt even niks de eerste twee drie dagen en als je moet wennen aan het gewicht wat echt voor iedereen heel verschillend is, zou ik er echt even aan denken niet alleen te zijn!

Meid, heel veel succes, misschien worden we wel de zelfde tijd geopereerd contact houden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Claire600cc. Thanks voor je lieve berichtje. Doet me goed dat mensen met je meedenken en je een goed gevoel geven!

Heb er super veel zin in. Kreeg gister een berichtje van een vriendinnetje dat ze een paar daagjes bij me komt slapen dus daar ben ik ook al een stuk geruster over..

Spannend je wissel. Laat je dit ook bij Bergman doen over een andere kliniek? We houden zeker contact!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja anders ik wel! Hij belde me gister nog en we gaan zeker nog een vervolg date hebben! Ik ben alleen bang dat ik nog wel even moet wachten tot na mijn bv. dus dat gaat waarschijnlijk pas eind januari worden :(

Maar goed.. Het gaat sowieso gebeuren :)

Ohh anders ik wel! Ik kan echt geen week meer wachten hoor.. Ik word gek hahahah

Anders vraag je toch of hij je komt verzorgen ;) haha!

Na 2 weken kun je wel op date gaan hoor!

Fijn oud op nieuw!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.