Ga naar inhoud

Marjet : 8 januari 2015 : Dr. Koopmann: Bergman Kliniek : Den Haag


Aanbevolen berichten

Hahahaha ja... dan krijgt ik straks nog klachten dat ik mijn benen niet heb geschoren :45::45:

Jij ook een fijne jaarwisseling!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 217
  • Created
  • Laatste Reactie

Schiet al op he meis! Spannend!

Heb je zenuwen? Ben je goed voorbereid? Boodschappen binnen, alles op goede hoogte gezet thuis(was ik vergeten namelijk ;) ) alles al gepoets zag ik, was gedaan? Waarschijnlijk heb je ze over 3dagen al!!

Succes met aftellen.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Meis..

Jaa gaat nu wel heel spannend worden hoor.. Ben het hele weekend bezig geweest met het huis schoonmaken en wassen draaien.. Dus dat zit helemaal goed.. Woensdagavond nog even de laatste boodschapjes doen en alles op hoogte zetten :)

Heb je al een foto van je jurkje gepost?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miranda80-03

ha marjet!!

zooo spannend, je laatste dingetjes doen en morgen is t zover. ik hoop voor je dat je wel een beetje ok slaapt!

er staat op dit forum ook een hele handig checklist/werklijst ,et de dingen die je vooraf moet doen en tips voor na je operatie. bijv flesje gewone cola meenemen tegen de misselijkheid en dextro voor de suiker(energie). of als je daarna gaat werken en je wilt niet dat de operatie bh te veel,opvalt, kan je bij action zo'n elastische minirok halen, mooie kleurtjes, over je bh heen doen, niemand die wat ziet!!

ben heel benieuwd naar je verslag! hou het in de gaten en succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Miranda,

Thans voor de tips.. gelukkig weet iedereen het op werk dus de opmerkingen ga ik toch wel krijgen :) met of zonder verbloeming van de sportbh :)

Pff ja hou op hoor.. Ik ben al de hele dag 1 bonk zenuwen.. Dat gaat nog wat worden vanavond/vannacht. Gelukkig komt mijn zus vanavond slapen dus dan heb ik nog een beetje afleiding.

Hopelijk voel ik me morgen avond goed genoeg om even een verslagje te plaatsen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja moet je doen!

Heb je een leuke jaarwisseling gehad?

xx

Ja was heel gezellig! Jij ook?

Morgen is jouw grote dag al!! Gaat snel!

Heb je geen slaaptabletje gekregen? Probeer gewoon lekker te slapen, des te sneller is het morgen ;)

Alvast heeeel veel succes!

En ik ben benieuwd naar je verslag en resultaat maar dat komt wel als je je goed genoeg voelt!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja was wel gezellig hoor. Maar ook blij dat het allemaal weer voorbij is..

Ach.. Mocht ik niet slapen dan is dat ook geen ramp.. Ik heb 2 weken de tijd om mijn slaap in te halen :) Dus dat gaat vast helemaal goed komen!

Thanks meis!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfffff.. Daar lig je dan in je bed.. Om half 1, omdat je geen oog dicht kunt doen :(

Dan maar een beetje voor de tv hangen en hopen dat ik dan alsnog in slaap val.. Om 6 uur gaat het wekkertje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies.. Ik heb ze!!!! Voel me top alleen super moe!

520 cc is het geworden

Ik zal later vandaag een verslagje schrijven. Nu weer even slapen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miranda80-03

WAUW!!! wat goed!!! en wat ben je snel online!!!!

rust goed uit! ben echt heeeel benieuwd naar je verhaal.

gefeliciteerd met "je meiden"!! :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.