Ga naar inhoud

Marjet : 8 januari 2015 : Dr. Koopmann: Bergman Kliniek : Den Haag


Aanbevolen berichten

Precies, maar meer bewegen is bijna niet te doen, dus enige is dan iets meer vezels en drinken, want door zo'n volle buik voel je je ook niet prettig, en sommige medicijnen kunnen ook verstopping veroorzaken

Fijn dat je pijnstillers goed werken,en dan zou het jammer zijn als je 's morgens met zoveel pijn wakker word, klopt en tel wekkers zijn ook zachter, hoop dat een 2e erbij je gaat helpen

ik doe het wel eens als ik echt op tijd me bed uit moet voor een afspraak en ik als de dood ben dat ik door me wekker heen slaap, hihi

Heb je vandaag wel hulp dat jij het lekker rustig aan kan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 217
  • Created
  • Laatste Reactie

Het is inderdaad heel vervelend op je rug te moeten liggen..het went een beetje maar blijft niet lekker liggen!

Kun je de wekker van je gsm niet zetten? Dat deed ik toen. Want wakker worden met meer pijn is niet fijn, 's ochtends is het al wat stijver dan normaal.

Gewoon lekker veel drinken en slapen dan komt het helemaal goed.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja is inderdaad zonde dan.. Ga wel een extra wekkertje zetten, dan moet het wel goed komen!

Het lijkt vandaag ook wel dat die bh nog strakker is gaan zitten. Wat natuurlijk niet kan, want hij is niet gekrompen :) Maar zo voelt het in ieder geval wel.

Ik wil dat dingen altijd te snel gaan denk ik... Ben het thuis zitten en niks doen namelijk nu alweer zat... Hahahahh wordt nog even ander halve week afzien dan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan wel hoor dat bh iets strakker zit, komt door vocht wat nog in je borsten zit

precies we willen allemaal dat de genezing snel gaat,maar je geneest maar 1 keer

de verveling is vervelend, misschien een klein stukje buiten wandelen als er iemand met je mee gaat ? en anders idd maar een hoop tv kijken, boeken lezen etc

nog ff de tijd zitten, komt goed hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi heb net alles even gelezen is zo herkenbaar allemaal ik ben de 29e geweest en het heeft bij mij echt een week geduurd voor ik weer normaal naar de wc kon gaan, lag naar mijn idee aan de paracetamol, toen ik dat minder gebruikte kwam het weer een beetje op gang .

Succes met je herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Marjet! Misschien een ideetje! Weet niet welke Pijnstillers je gebruikt, Maar ik gebruik heel graag zetpillen als ik ziek ben of een megakater denk te gaan krijgen! Ik zet dat een zetpil en die werken bij mij ook een beetje laxerend! Misschien dat je dan beter naar de wc kan gaan!

Kussie

Ps foto gezien!!! Mag je trots op zijn hoor!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor de tip Kim1985. Moet ik alleen nog ff iemand op pad sturen voor zetpillen :)

Ik heb sinds vandaag er nog een extra pijnstiller bijgekregen. Twijfel alleen een beetje of ik het wel moet gebruiken... Vind 3 pijnstillers zoveel van het goede... en ben nu met de derde ook helemaal de draad kwijt wanneer ik het dan moet gaan slikken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een extra pijnstiller, jeetje, als je een goed medicijn schema wilt hebben, dan zou ik dit even aan BB vragen , zij kan er zo 1 voor je maken ( heeft ze voor meerdere hier gedaan) eventueel met 3e pijnstiller erbij, anders even in een pb naar haar wat je allemaal slikt of moet gaan slikken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt bizar dat dat zoveel verschil kan maken.. Maar ben echt helemaal van de winterdepressie af..

En dat ligt niet aan het fantastisch zonnige weer hier in Nederland :):)

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee precies, weer hier is een ramp,de meeste mensen hebben vooral in de winter een tekort aan vit D, en zelfs de zonnebank alleen kan dat niet aanvullen,en vit D zit verder nergens in, dus dan maar uit een potje , ik slik het zelf het hele jaar door, was bij mij een tijd geleden heel erg laag en toe heeft ha gezegd, gewoon doorslikken, wat je lichaam niet opneemt plas je weer uit

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja dat is zeker waar.. Kan nooit kwaad om het gewoon te slikken.

Uhm.. Begin me nu toch wel ergens zorgen te maken.. Mijn borsten voornamelijk links voelt alsof die aan het slapen is.. Is dit normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is normaal, je zenuwen zijn als het ware doorgesneden( dit hersteld zichzelf weer hoor ) en dit merk je als je over een tijdje ineens steken gaat krijgen, ook staat je huid nu helemaal gespannen en heeft de tijd nodig om op te rekken, maar heb je nog steeds het idee dat je borsten verder zijn gaan zwellen? omdat je aangaf dat je bh zo strak zat ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm okeej..

Nee valt op zich wel mee.. Ik mocht namelijk vandaag gewoon alweer onder de douche staan en gister mijn gaasjes vervangen... En ik merk wel dat als die bh even 5 minuten uit is geweest dat het gevoel daarna gewoon nog vervelender lijkt. Maar ik denk dat dat puur komt doordat ze dan even vrijheid hebben gekregen :)

Op zich valt de knelling nu wel weer redelijk mee..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het doodeng! Hahahahha ik heb met mijn borsten in mijn handen onder de douche gestaan terwijl mijn moeder mijn haren aan het wassen was..

Maar het was wel een hele verfrissing :)

Nou mooi... Zal wel extra op de kleur gaan letten, maar hoef me dan in ieder geval niet extreem druk te maken op dit moment :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja gek he! Alsof ze er ineens afvallen.. wat natuurlijk helemaaal niet kan :45:

Maar goed iedereen zal die angst in de eerste paar dagen wel hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.