Jump to content

Marjet : 8 januari 2015 : Dr. Koopmann: Bergman Kliniek : Den Haag

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Zal me even voorstellen. Ben Marjet 28 jaar en na laaang nadenken (10 jaar) heb ik eindelijk besloten een bv te nemen. De operatie zal op 8 januari plaatsvinden door Dr. Koopmann in de Bergman Kliniek in Den Haag.

Heb er al super veel zin in, maar vind het dood eng omdat ik nog nooit onder narcose ben geweest. Daarnaast hoor ik van veel mensen verhalen dat je de eerste weken een soort zittend moet slapen en ik heb echt hele grote vragen hoe je dit moet doen, omdat ik een giga draaier ben en niet op mijn rug kan slapen.

Ik ben 1,78 weeg 67 kilo en krijg 450cc.

Hoop dat het snel 8 januari is. Ik kan niet wachten :)

• Replies 217
  • Created
  • Last Reply

Welkom marjet,

Ik ben ook bang voor de narcose omdat ik ook nog nooit ben geopereerd .

Ik ben 18 december aan de beurt. Ik denk dat ik slapeloze nachten krijg want ik ben een buikslaper. Haha

Ik kan ook niet wachten :P haha dat De maanden maar snel voorbij vliegen.

Spannend allemaal !!

Liefs my

Ja ik ook hoor... :) Slaap ook altijd op mijn buik.. Dus dat gaat nog een boeiende uitdaging worden...

Gelukkig lijkt de tijd voorbij te vliegen dus voordat je het weet ben jij in ieder geval al aan de beurt!

Heee wat leuk zeg!! spannend!

Ik heb overmorgen al mijn operatie bij Koopman!

Ik ben ook 1,78 en weeg 65 kilo

ik krijg 385 of 415 cc ( ligt eraan wat er in past hihi)

Wel een beetje vergelijkbaar denk ik zo!

Ik hoop uit te komen op een D

xxxx

Welkom op het forum!

Ik herken je angst voor de narcose.

Voor mijn bv was ik zelf ook nog nooit onder narcose geweest, maar het stelt echt niks voor.

Ik heb gewoon heerlijk geslapen! Je doet je ogen dicht, maar vrijwel direct weer open voor je gevoel :D

Succes met aftellen en heel veel leesplezier!

Veel succes dan Pinklady. Hoe is je operatie gegaan? Ben wel benieuwd naar je resultaten aangezien we inderdaad een beetje dezelfde lengte/gewicht hebben.

Ja ik hoor zoveel verschillende verhalen Esmiralda... Soms weet ik het gewoon niet meer :) Maar goed bij iedere persoon is het toch weer anders. Zal allemaal wel loslopen.

Ik weet dat het nog maanden duurt.. Maar voor mijn gevoel ga ik morgen al onder het mes, zoveel zin heb ik er in.

Kijk alleen niet uit naar het herstelproces. Woon alleen en zie veel verhalen van mensen die in eerste instantie niet eens zelf hun broek uit en aan kunnen trekken. Dus ik hoop dat een vriendin zo gek is een paar dagen bij me te komen slapen :)

De operatie was goed gegaan!

ik heb 415 cc gekregen en ben er nu al erg blij mee!

De operatie viel heel erg mee, de dag vloog voorbij en ik had heerlijk geslapen

bij bergman zijn ze zo aardig!!

de dag erna wel veel pijn gehad maar ach wie mooi wilt zijn.... haha

het gaat nu wel goed met mij!

ik heb sport bh maat 70D omgekregen ( die erg strak zit )

ik kan al zelf uit mijn bedje klimmen, naar de wc gaan en een broodje maken haha

het is het zo waaaaard!! En koopman heeft het heel erg mooi gemaakt!

Ben blij dat ik het bij hem heb laten doen !

Het is wel handig als je de eerste 2/3 nachten een hulpje naast je bed hebt!

Anders kwam ik niet uit bed en kon ik mijn broek niet naar beneden doen!

Zelfs de paracetamol kreeg ik niet uit de verpakking

Ik had niet veel kracht namelijk en bang dat er wat met mijn borsten gebeurde haha

xxx

Goed om te horen dat alles goed is gegaan en dat het een goede ervaring voor je was bij de Bergman Kliniek.

Nou dat doe je dan nog best snel, de dingen zelf doen.

ja ik was er al bang voor dat 1 nacht hulp waarschijnlijk niet genoeg zou zijn. Wat een nachtmerrie als je dat allemaal niet zelf meer kan doen zeg.

Hoe doe je dat met douchen en haren wassen dan? Dat lijkt me op zich ook wel een hele uitdaging.

Ik hou goeie hoop dat het allemaal wel mee gaat vallen :) We zullen het wel zien volgden jaar.

Ik ben ook pas volgend jaar aan de beurt! duurt nog lang he! ;)

Ben ook erg benieuwd hoe het zal gaan met narcose en al..heb zulke horror verhalen gehoord van dat ze de verkeerde dosering geven en dat je verlamd bent maar wel alles meekrijgt ! :79:

Laten we daar maar niet te diep over nadenken, ga denk ik wel de anesthesist even op zn hart drukken dat ie de goede samenstelling gebruikt! haha!

En dan nog het probleem van slapen idd.. ook ik ben een echte buikslaper!

Me zelf dan maar helemaal inbouwen met kussens ofzo :P

succes!

Oh jeetje. Nee zulke erge horrorverhalen heb ik gelukkig nog niet gehoord

Ik moet de 12de bij de anesthesist zelf. Heb zelf nog een uitdaging erbij want ik heb al een jaar last van chronische hyperventilatie en ik heb totaal geen idee of dat gevolgen kan hebben voor de narcose, maar dat hoor ik in december dan wel. Ga ik me nu nog niet teveel druk om proberen te maken.

Jaa ik dacht hetzelfde. Gewoon een hele stapel kussens kopen en je zoals een baby inbouwen. Hahaha

In mijn galerij staat een foto'tje 1 week PO

Aangezien we beetje de zelfde maten hebben

kun je eventjes een kijkje nemen!!

Aaaah wachten duurt lang he haha

Voor je het weet is het zover hooor

xx

Oh Wow! Wat zien ze er al goed uit zeg. En de maat valt echt reuze mee! Helemaal goed!

Hoe voel je je nu?

Xx

Dankjewel! Jaa ik heb nu een 70 D!

Het gaat goed met mij!

Kan al heel wat zelf, alleen niet zoveel kracht zetten!

Ik functioneer eigenlijk alweer normaal als het ware haha

Maar bij hoge dingen kom ik niet en zware dingen tillen natuurlijk ook niet

Morgen ga ik naar de verplichte lessen op school ben benieuwd hoe dat zal gaan!

xx

Oh wat goed om te horen zeg!

Ach gelukkig hoef je op school niet meer te doen dan te zitten.. Dus dat moet dan vast wel goed komen.

En anders ga je lekker ziek naar huis :)

• 2 weeks later...

hallo allemaal..

ik ben 29 december aan de beurt bij dokter koopmann (bergman kliniek denhaag)

na mijn zwangerschap zijn mijn borsten erg gaan hangen en overwoog een borstlift..

uiteindelijk is dit toch een borstvergroting geworden..

ik had van mezelf 70f voor de zwangerschap nu heb ik een c en aan de andere kant een d overgehouden..

hij gaat 500 en 550 cc plaatsen.. ik ben 167 en weeg 56 kilo

ik ben ook erg zenuwachtig voor de narcose en ik ben ook een buikslaper.. kan absoluut niet op mijn rug slapen..

wie is er allemaal voor mij aan de beurt bij dr.koopmann ik ben benieuwd naar jullie verhalen

groetjes

Oh wat fijn! dan ben je al bijna aan de beurt!

Ben benieuwd naar je verhalen. Zal vast allemaal wel loslopen met het buikslapen :) Ik maak me er in ieder geval steeds minder druk om.

• 3 weeks later...

AAAAHHH HELP!!!

Hoe meer ik het forum aan het volgen ben en borsten van andere mensen zie begin ik toch heel erg te twijfelen of ik wel een goede keuze heb gemaakt met het aantal cc's..

What to do, what to do?? Verstandig om nog een keer terug te gaan naar de pc?

Wat bedoel je, denk je dat ze te groot zullen worden of juist te klein?

Enne, zittend slapen? Hooguit de eerste paar dagen gedaan. Al snel plat op m'n rug en na 10 dagen alweer op mijn zij. Gevraagd aan de arts en dat was goed.

Wat bedoel je, denk je dat ze te groot zullen worden of juist te klein?

Enne, zittend slapen? Hooguit de eerste paar dagen gedaan. Al snel plat op m'n rug en na 10 dagen alweer op mijn zij. Gevraagd aan de arts en dat was goed.

Nou in eerste instantie was ik te bang dat ze te groot zouden worden. Maar begin nou toch steeds meer te twijfelen of ik nu toch niet voor te weinig ga. Zie zoveel borsten voorbij komen op het forum dat ik nu erg bang ben dat ik hiermee toch niet tevreden ga zijn en over een jaar weer terug wil voor een wissel en aangezien ik het geld niet op mijn rug heb groeien wil ik dat toch proberen te vermijden :)

Ohh als het maar een paar dagen is moet het vast wel goed komen.. Ik zal vanzelf wel moe genoeg worden dat ik toch in slaap val :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.