Ga naar inhoud

Marjet : 8 januari 2015 : Dr. Koopmann: Bergman Kliniek : Den Haag


Aanbevolen berichten

  • Reacties 217
  • Created
  • Laatste Reactie

Heej meis..

Ja was wel heel zwaar. Had in de avond ook onwijs last van mijn borsten.

Vandaag weer een ochtendje aan het werk en dan morgen weer de hele dag.. Wilde vandaag eigenlijk ook al de hele dag werken, maar merk toch dat mijn lichaam het er zwaar mee heeft :(

Oh wat zeiden ze op je werk?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op mijn werk aan de bar gezeten en de carnavalsplanning doorgenomen onder het genot van een redbulletje!

Dus was niet zo bijzonder!

Wel rustig aan doen he, ook al doe je kantoorwerk en zit je op je kont (om het zo maar ff te zeggen) je zit niet ontspannen!

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh wat een gezelligheid :) Ach je hebt toch weer even een uitstapje gehad :)

Nee ik ga ook om 1 uur naar huis. Dan vind ik het wel weer mooi geweest voor vandaag.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja goed! Dat halve dagje was ook echt meer dan genoeg... Ik stond op instorten toen ik thuis kwam.. Heb mezelf meteen een bh loze middag gegund, zodat ze even een middagje rust zouden krijgen.. Het was heerlijk :)

Net controle gehad.. Alles ziet er goed uit. Is nog steeds wel zwelling, maar de hechtingen zijn eruit! Voelt echt een stuk lekkerder :) Weer een nieuwe mijlpaal hahah nu op naar de 4 weken dan hoef ik de bh en martelband gelukkig niet meer om :)

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Ladies

Nieuwe foto's 2 weken po in mijn album!

Blij met mijn boobs nog steeds.. maar ze moeten volgens mij nog wel een hoop zakken! Vandaag ook begonnen met het smeren van de littekencreme van de Bergman Kliniek.. Ben benieuwd of de creme een beetje zal werken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat luchten ook fijn hoor!

Hoorde wel gisteren hier dat het maar max een uur oer dag mag!!!

En je bent morgen jarig!!! Wat leuk!!!! Wel grappig volgens mij! Wij schelen allebei evenveel dagen tussen onze BV en verjaardag! Ik ben vokgende week zondag jarig! Maar ik ga het groots vieren in een ander cafe van mijn baas! Ik vier het samen met mijn beste vriend en we worden allebei 30!

30 en gereviseerd! Hahaha

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh goed dat je het zegt.. Dan ga ik het inderdaad maar beperken tot een uur :) Alleen lastig als die gewassen moet worden :S

Hahah dat is wel heel toevallig zeg! Super leuk... Ik mag nog een jaartje wachten op mijn 30ste :) Ga het morgen ook niet groots vieren hoor.. Mijn energieniveau is daar nog niet echt hoog genoeg voor dus misschien volgende maand het nog een keer over doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoo[ dat ik dan wel weer als vanouds ben ongeveer!

Zondag is het ij ons in breda ook Klunen. een soort van pre carnavals feest! En ik ben altijd degene die iedereen mee op sleeptouw neemt. En ik ga dit jaar niet, Mijn vriend vindt het echt niet slim als ik ga!

Dus blijf ik ook maar weer als een kluizenaar thuis zitten he

Ohjaaaa heb een mailtje gehad van mijn PC!!!

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh echt.. Wat zei de pc??

Nee kan me voorstellen dat hij dat nog niet echt verstandig vindt.. Ga morgen zelf ook even de stad in in Den Haag om mijn verjaardag nog een beetje te vieren.. Maar weet niet of overmatig alcohol gebruik nou al echt goed is na 2 weken.. Maar ja aan de andere kant is het nooit goed voor je :45:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

er staat niks in mijn brief dat het niet mag. En wat is overmatig drank gebruik? Ik zou alleen niet bezopen worden zodat je beetje overmoedig wordt. Dan ga je misschien gek dansen en dat kunnen je spieren niet aan!

de plastsiche chirurgen zeggen ook dat zonnebanken slecht is, maar in brief staat wel dat ik het na 6 weken weer mag!

hahahaha

Ik had een mailtje terug van Kolkman

Beste Kim,

hartelijk dank voor die mooie bos bloemen. Ik ben blij dat je zo gelukkig bent met het resultaat!

met vriendelijke groet,

W.F.A kolkman

hahaha grappig toch

Ik heb nu voor mijn borsten ff een luchtuurtje ingelast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahahh... Geniet van je luchtuurtje.. Ik ga het vanavond weer even houden :)

Ohh dat is inderdaad wel heel lief ja. Maar goed ook van jou dat je een bloemetje stuurt.

Nee dat lijkt me inderdaad niet verstandig... Als ze alle kanten op zwaaien.. Dan maar rustig aan met de alcohol morgen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Eef.

Ja gaat heel goed met me. en met mijn boobs ook. Ze zijn vandaag ineens een stuk zachter.. Is een verjaardagskado denk ik :)

Thanks! Gaat wel goedkomen vandaag!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Eef!

Heb een heerlijke verjaardag gehad. Gaat verder super goed met de boobies.. Begin nu langzaam het gevoel te krijgen dat het ook onderdeel van mijn lichaam aan het worden is ipv 2 dingen siliconen die er in gestopt zijn.. Wel heel relaxed moet ik zeggen.

Hoe gaat het nu allemaal met jou? Al 6 weken zeg.. Super!!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.