Ga naar inhoud

Marjet : 8 januari 2015 : Dr. Koopmann: Bergman Kliniek : Den Haag


Aanbevolen berichten

  • Reacties 217
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja bizar he.. blijf gewoon netjes op mijn rug liggen.. Dan natuurlijk ook wel logisch dat je overdag zo moe bent, want eigenlijk draaien je hersenen 's nachts nog steeds overuren :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeker! Ik kan echt een hele zaterdag of zondag tot 3 uur op bed liggen.. Maar dan ook non stop slapen.. Natuurlijk is het niet echt goed voor je ritme.. maar soms heb je die paar uurtjes extra slaap gewoon nodig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja joh meid, ben ik best wel beetje jaloers op, ik word iedere dag om een uur of 7 wakker , en kan dan ook echt niet meer slapen, denk wel eens ik zet me wekker om 9 uur, kan ik uitslapen, nou niet dus hihihi

en klopt, soms heb je echt die paar uur extra nodig, en als je dan de kans hebt, moet je die ook pakken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miranda80-03

Hoi marjet! Heel fijn om steeds tussendoor te lezen hoe het met jou gaat & toch weer tips op te vangen voor na de PO!! Jij bent echt goed herstellende!!! Fijn om te horen!! Rustig de tijd nemen en alles goed laten helen.

Enne Hihihihi!! Borsten die eraf vallen!?!?! Ik heb zoo gelachen toen ik dat las! Maar denk dat ik vlg week precies hetzelfde ga krijgen! ;)

Hoop dat je vannacht wat beter slaapt

Gr, miranda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah wacht maar Miranda, jij gaat volgende week precies hetzelfde gevoel hebben hoor!

Maar waauuww je bent morgen al aan de beurt! Wat spannend zeg!

Ben je zenuwachtig?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miranda80-03

Niet echt zenuwachtig. Meer t geval van; oh als Het allemaal maar goed gaat..... Dan ben ik allang blij!!!!

Manlief is een week thuis, alle middeltjes in huis gehaald, vanmorgen nog fanatiek gesport! Nu richting Brussel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ben benieuwd hoe je je morgen voelt Miranda :)

Ik voel me super goed.. Heb redelijk geslapen.. Ik vind het rug slapen nog steeds irritant. Maar goed als dat alles is..

Ben helemaal pijnvrij! Alleen die bh irriteert me mateloos!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij hadden ze een week gezegd. Dus ga het donderdag tijdens de controle meteen vragen..

Ik merk dat ik 's nachts nogal wat transpireer. Waarschijnlijk door alle nicotine die uit mijn lichaam gaat nu :) Maar omdat ik dus plat om mijn rug moet blijven liggen krijg ik nu allemaal pukkeltjes.. Heeel vervelend en jeukt als een gek,.. Helemaal irritant dat ik er nu niet bij kan om te krabbelen :)

Ja echt super fijn dat ik geen pijn meer heb... Sinds vandaag ook dat vreemde borrelende gevoel in mijn linker borst :) En allebei mijn borsten jeuken als een gek!

Maar dat zullen vast wel allemaal normale klachten zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe is het vandaag?

Bij mij hebben ze 4 weken gezegd dus va woensdag mag ik weer op mijn zij liggen!

Die pukkeltjes heb ik ook op mijn rug en borst ook. Heb ergens gelezen dat dat ook van de narcose kan zijn dacht ik. Hoop iig dat t snel wegtrekt. En dat jeuken is heel normaal, doen ze bij mij ook nog.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Eefje,

Gaat eigenlijk super goed zo.. Voel me prima en nog steeds geen pijntjes. Dus slik af en toe alleen nog maar paracetamol.

4 weken.. Oh mijn hemel... Dat trek ik niet hoor.. Ik ben overdag doodop omdat ik s nachts zooo slecht slaap door dat rug liggen :(

Hoe voel jij je nu?

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee Marjet,

Grappig om te lezen over dat dode gevoel in beide borsten, ik ervaar precies hetzelfde gevoel en omschreef het ook precies hetzelfde..

En het is inderdaad vervelend om na het ''vrijlaten'' van de boobies weer die hele strakke bh aan te moeten..

Leuk om te volgen :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.