Ga naar inhoud

Sylleke : 21 oktober 2014 : Dr. Nio : Parkkliniek


Gast

Aanbevolen berichten

En dan ben ik gewoon wakker om 04:00 uur. Poeheee dat is even lang geleden. Ik heb het maanden gehad. Ik slaap goed de laatste tijd en nu..bam! 04:00 uur.

Dan lig ik eerst nog te denken, zal ik wel of zal ik niet uit bed gaan. Ondertussen merkt Smokey dat ik wakker ben en ligt ze te praten tegen mij. Even kroelen en dan hopla, uit bed, badkamer in, toilet en dan maar naar beneden, koffie zetten. Hubbie is toch ook zo weer wakker. Koffie in de kan,lichtje aan beneden en ik lig ondertussen weer in bedje.

Ik merk dat ik steeds meer bezig ben de borstvergroting. Ik werd er nu weer mee wakker. Ik ben al in slaap gevallen met de gedachte, “nu nog lekker op mijn rechterzij slapen”.

Dan ben ik wakker geworden en draai op mijn rug, oh ja….ik moest met mijn ogen toen ook op mijn rug slapen. Was in het begin even vervelend, maar dat is mij toen ook gelukt. En dalijk heb ik een nieuw bed, kan die in allerlei standen zetten, dus dat komt wel goed.

Maar ondertussen lig ik wel wakker nu, met een lekker bakkie koffie. Alles slaapt verder hier nog, behalve ik en Smokey. Dan hoor ik de brokjes uiteen gebroken worden door haar tanden, het slurpen van haar verse water. De radio op de achtergrond.

Heel af en toe hoor ik de kachel aan slaan…wel of niet.. Vliegtuig die ik over hoor vliegen.

Heel langzaam wordt de wereld een beetje wakker.

Ik ben het al. Weer om 04:00 uur. Poeheee dat is even lang geleden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

Ha die Sylleke! Ik herken het hoor, pling wakker door allerlei gedachten en dan idd maar eruit! Ja die borsten weten wat!

Jij was wakker en ik droomde over jou? We stonden samen bh's uit te zoeken....haha zal wel bij de Hunkemöller zijn geweest.......aangenaam kennis te maken!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha,zie jullie al lopen!!!

Oooh Syl...hoe jij het toch allemaal beschrijft...zat er weer middenin,in jouw nachtelijke avontuur...

Heel herkenbaar,heb er ook een tijdje last van gehad..(einde van men zwangerschap)en dan is het echt zo dat je heel stilletjes de wereld hoort ontwaken...een haan die kraait...vogels die fluiten...in de verte een hond die blaft en langzaam wordt het licht....Prachtig vind ik dat...Echt zo een geniet momentje!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoor dit weekend wanneer onze verjaardags party plaats zal vinden!! Tralalala.. ze zijn nu even aan het touren met hun bike...Hij is eind september jarig, dus als we het dan doen...joehoeee, dan kan ik wel op 3 oktober......

Duim met mij mee dat het wel kan op 3 oktober! Dan doe ik thuis wel mijn verjaardag vieren op bed..en ach, dan zal ik vast wel beneden kunnen zitten toch?? :45:

Ohh en diegene die taart willen die zijn welkom..allemaal op bed en anders beneden :45::45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh joh met 7 dage ertussen zit jij gewoon beneden op de bank met kopje koffie en taart hoor!

Uhhh en natuurlijk en stel mooie borsten!

Vooral niet met die mooie borsten vergeten idd. En ja, ik denk precies hetzelfde Bobpi... Ik kan veel aan, en ik ben al bezig om het in mijn hoofdje te prenten dat ik dit allemaal aan kan en dat het juist reuze mee gaat vallen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha beter laat dan nooit :P...

Zijn niet zo snel van begrip daar volgens mij...

Ben benieuwd naar je andere consult.

Spannend!!

Ik ben ook aan het aftellen, 8 september mag ik voor de tweede keer passen en mijn afspraak vastzetten! :14:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vriendin van mij heeft zo een spijt van dat zij te klein heeft genomen, zij heeft 2 jaar geleden de operatie gehad.

Zij wilt nu alweer overnieuw!

Dan liever eerst denken oei wat groot, het went denkt toch wel snel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, begrijp het heel goed.

Ik zit met het zelfde.

Ben al blij als ik gewoon fijn met bikini over het strand kan lopen.

Vindt het alleen zo jammer he, ik ga in september op vakantie naar de Dominicaanse Republiek, had dan zooooo graag de operatie al gehad.

Lekker in bikini met m'n twee nieuwe vriendinnen :14:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is geen ronde :)

Het is de anatomische: medium height, moderate projection...eigenlijk een medium profileren dus :)

Als het kan, zou ik voor high profile gaan bij nio... Ronde hebben minder projectie bij gelijk aantal cc en om dan niet teleurgesteld te worden naderhand ( je weet ondertussen hoe dat gaat hè) ;) denk ik dat je best een high kunt nemen...

Maar wacht het consult maar eens af... Nio zal niet snel te klein kiezen hihi

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is geen ronde :)

Het is de anatomische: medium height, moderate projection...eigenlijk een medium profileren dus :)

Als het kan, zou ik voor high profile gaan bij nio... Ronde hebben minder projectie bij gelijk aantal cc en om dan niet teleurgesteld te worden naderhand ( je weet ondertussen hoe dat gaat hè) ;) denk ik dat je best een high kunt nemen...

Maar wacht het consult maar eens af... Nio zal niet snel te klein kiezen hihi

Xx BB

Gaan we doen! Op naar Nio :-)

Ik denk zelf ook dat ik ietsje meer kan krijgen. Ik hoop nog steeds op de 300cc. Maar lukt dat niet, dan niet. Maar meer dan 245cc lijk mij wel.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, begrijp het heel goed.

Ik zit met het zelfde.

Ben al blij als ik gewoon fijn met bikini over het strand kan lopen.

Vindt het alleen zo jammer he, ik ga in september op vakantie naar de Dominicaanse Republiek, had dan zooooo graag de operatie al gehad.

Lekker in bikini met m'n twee nieuwe vriendinnen :14:

Ja!! ik begrijp het wel dat je wilt paraderen met je boobies op het strand hahaha

Maar, je hebt nu wel iets om naar uit te kijken he ? Ook fijn, terug van vakantie en daarna je boobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt heerlijk, daarna nog een weekje werken, nog een weekje vakantie en dan de operatie!

Heeeel veel leuke dingen om naar uit te kijken...

Pfffff mag ook wel na al het drama wat we achter de rug hebben..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt heerlijk, daarna nog een weekje werken, nog een weekje vakantie en dan de operatie!

Heeeel veel leuke dingen om naar uit te kijken...

Pfffff mag ook wel na al het drama wat we achter de rug hebben..

Enne heb je toch nog vakantiedagen over om te herstellen dan? LOL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.