Ga naar inhoud

Mangata : 11 maart 2014 : Dr. Straten : UCCZ


Aanbevolen berichten

Iedereen heel erg bedankt voor alle berichten, ik heb ze allemaal gelezen en heb er echt heel veel aan gehad. Heb alleen de kans niet gehad om nog even te reageren.

Ik heb echt een helse dag gehad zaterdag. Ik ben nog nooit zó ziek geweest. Ik had weeën en daarnaast vreselijke misselijkheid, diarree, overgeven, rillingen, bloedingen. Het was nog erger dan ik dacht. Ik had het natuurlijk liever niet meegemaakt, maar als ik dit had geweten had ik niet voor de abortuspil gekozen. Verschrikkelijk waar ik lichamelijk door heen moest. Nu nog steeds heb ik krampen in mijn buik, al is het in mindere mate. Hoop dat dat niet erg is. Maarja. Nu op naar morgen, de borstvergroting. Ik zie er niet bepaald naar uit, moet ik zeggen. Dit omdat ik lichamelijk en mentaal echt veel te verduren heb gehad afgelopen dagen en ik voel me nu zwaar zwak en heel ongelukkig. Zullen de hormonen ook wel zijn. Dus ik maak me nu nog extra druk over complicaties. Daarnaast ben ik door alles vorige week weer gaan roken, waar ik erg van baal want wie weet krijg ik daardoor morgen of na de operatie complicaties. Ik had dat echt nodig om enigszins mijn 'rust' even te vinden.

Misschien dat ik me beter voel als ik eenmaal boobs heb, want ik denk dat ik daar heel gelukkig mee ga zijn. Ik hoop het in ieder geval, heel raar hoe ik me nu voel, pff.. Nouja, lekker negatief bericht dit haha, ik zal zsm mijn verslagje hier neerzetten na mijn operatie morgen!!

Liefs Mangata

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste Reactie

oh meid wat vreselijk voor je! Ik hoop echt dat je je snel weer beter zal gaan voelen.

Gelukkig is er morgen een positief puntje voor je. Je gaat je boobies krijgen :D

Het zal wel even pittig zijn voor je maar het gaat goed komen. Neem niet alleen de tijd om te herstellen van je operatie, maar ook wat er de afgelopen tijd is gebeurd. Je moet dit allemaal een plekje geven en dat kost tijd.

Meid heel veel succes morgen!

x.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid heel veel sterkte morgen met de bv!

Komt goed! Heel goed herstel toegewenst ook! Even je gedachten ergens anders.

wij krijgen onze boobs :)

denk met roken dat t vooral na de bv beter is niet te doen ivm complicaties.

Dus proberen morgen niet te roken meid. Ik doe met je mee ;)

Thnx voor je bericht erg lief. Succes en ik ben erg benieuwd naar hoe jij morgen ervaart

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een verhaal, ik heb er tranen van in m'n ogen.... Knappe en moeilijke keuze lijkt me! Maar wat een eikel van een vent, je was niks meer dan een 'neukertje' , met zo,'n beslissing heeft ie je alleen laten zitten, hier kun je je hele leven lang nog wel last van houden, en hij is bang voor z'n perfecte leventje !! Ik weet niet hoe ik had gereageerd in zo'n situatie , maar denk dat ik hem er niet zo mee weg liet komen...

Iig veel sterkte aankomend weekend!!

Echt een eikel ja, het is zelfs nog erger geworden. Ik zei gister tegen hem dat ik het dus niet alleen aan mijn zus, maar ook aan mijn ouders en vriendinnen had verteld. Dus ook dat ik zwanger was van hem. Toen is hij enorm kwaad geworden en helemaal geflipt tegen mij. Dit alles wel op Whatsapp. Hij zei dat hij zichzelf van kant zou maken als dit bekend zou worden, dat hij, zijn vriendin en haar familie dit niet verdienden, dat ik had gezworen het tegen niemand te zeggen en het toch had gedaan en dus niet te vertrouwen was. Ongelooflijk. Dat krijg je dan even op je bordje na een abortus te hebben gehad met helse pijnen...

Ik zei tegen hem "Ik heb oa een abortus laten doen ook omdat jij het niet wilde, weet je dat wel?". Vervolgens zei hij: "Nou, dat was nuttig die abortus als het alsnog uitkomt". Ongelooflijk, ik ben er nog steeds door gechoqueerd. Ik vind het namelijk nog steeds verschrikkelijk dat ik een abortus heb laten doen en voel me erg schuldig. En dan krijg je dat. Alsof het maar niks is wat ik heb gedaan.

Ik vind ook dat ik alle recht had om dit met mijn vriendinnen te bespreken. Dit had ik echt nodig want ik voelde me zwaar klote. Dat zei ik ook tegen hem. Toen zei hij: "En mijn COMPLETE LEVEN dan?". Toen zei ik: "En mijn leven dan, een trauma omdat ik het met niemand zou bespreken?". Vervolgens zei hij dat hij daar niet op in ging op Whatsapp. Ik was echt laaiend. Het enige waar hij aan denkt is aan zichzelf en aan zijn vriendin. Die vriendin verdient dit ook niet, maar ik heb echt schijt aan hem, misschien hard maar in eerste plaats gaat het om mijn eigen verwerking...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieverd, wat een ellende allemaal zeg!!

Ik hoop dat je het morgen van je af kan zetten.

Dit wordt jouw dag, je krijgt de mooiste boobs ever!!

Heel veel sterkte en succes,

Kus Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou wat een eikel zeg... Je zou zo iemand toch...?

Je hebt een hoop voor je kiezen gekregen de laatste tijd. Morgen lekker iets positiefs voor je en daarna kun je ff goed herstellen van je bv en van deze heftige periode.

Heel veel sterkte en succes morgen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meis, leuk dat ik je gezien heb in de uitslaapkamer en onthoud wat ik gezegd heb. Je doet het echt super, wees trots op jezelf xxxxxxx

dankjewel, vond het super lief wat jij allemaal zei! Ik was zo emotioneel toen ik wakker werd.. fijn dat jij er was, hoe gaatie nu met jou?? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hierbij vanuit mijn bedje met heel veel kussens in mijn rug een update!

Rond kwart over 1 werd ik opgehaald en ging ik naar de verkoeverkamer. Daar werd ik opgewacht door twee hele lieve verpleegsters. Toen kwam het, het inbrengen vh infuus. Pfff, dat was écht verschrikkelijk pijnlijk. Dit omdat mijn aders heel diep blijken te liggen. Ze hebben het twee keer aan mijn linkerhand geprobeerd met veel pijn. Geen succes. Vervolgens is het toch gelukt aan mijn rechterhand. Daarna kwamen de anesthesist en vervolgens Frans voor het aftekenen. In de OK was ik binnen no time weg.

Ik werd wakker en was super emotioneel, ik heb flink gehuild. Gelukkig was Bettyboop van het forum er en die heeft mij echt weer gerustgesteld. :-) helaas had ik wel meteen veel pijn, vooral heel erg aan bovenkant van mijn borsten, daar krijg ik nog steeds pijnscheuten als ik me een beetje beweeg. Lopen was ook pijnlijk toen ik om kwart over 7 naar huis mocht. Inmiddels lig ik in bed en heb helaas best wel veel pijn. Ik kan dus niet wachten op kwart over 12, dan mag ik weer een Tramadol! Kijk ik nu echt naar uit haha.

Ik moet wel zeggen dat ik een erg kleinzerig persoon ben haha dus misschien zou dit voor iemand anders minder erg zijn. Vond mijn borsten wel meteen al erg mooi! Het is geworden links 450cc en rechts 425cc.

Hoe lang duurt deze pijn ongeveer? Het voelt aan alsof er een paar bakstenen onder mijn huid zitten!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaii meis, fijn om te horen dat je je boobs hebt en dat je er blij mee bent!!! En wat super dat je met Betty-Boopp samen lag.

Denk dat er een hoop emotie bij je uit is gekomen, van de afgelopen week, logisch toch?

Ga lekker herstellen en ff goed bijkomen, hopelijk zakt de pijn snel een btj voor je.

Sterkte!!

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen dank meis, vind het fijn dat ik er voor je kan zijn.

Met mij ging het hartstikke goed, geen pijn, niet misselijk niks. Totdat ik een uurtje op me kamer lag, begon ineens de pijn. Maar meer in me borstbeen dan me borsten zelf. Tramadol gekregen en toen ging het weer. Uiteindelijk mocht ik naar huis en toen ik bij de lift stond ging ik bijna K.O. Voelde me helemaal wegzakken, zweten, was spierwit (patty zei ineens je wordt echt mega wit), ging even zitten op de trap maar voelde me echt flauwvallen. Werk wakker voordat ik in een rolstoel werd gezet, zag direct zuster en Frans. Hup naar je kamer en je bedje in totdat het weer goed gaat. Is een normale reactie door de narcose zeiden ze. Uiteindelijk voelde ik me al vrij snel weer goed. 1 van de zusters heeft me in de rolstoel helemaal tot aan de auto netjes naar buiten gereden. Heb het ervaren als super lief, netjes, goede zorg en service. Ik voel me nu vrij goed, beetje pijn wel maar is goed te doen. Straks nog een tramadol voordat ik naar bed ga en uurtje geleden 2 paracetamol genomen. Vind het wel moeilijk om op te Letten op hoe te bewegen, ben heel bang dat ik iets verkeerds doe hihi. Lees helaas dat jij heel veel last heb, hoop echt dat je goed de nacht doorkomt. Denk aan je meis

Liefs xxx

dankjewel, vond het super lief wat jij allemaal zei! Ik was zo emotioneel toen ik wakker werd.. fijn dat jij er was, hoe gaatie nu met jou?? Xx

dankjewel, vond het super lief wat jij allemaal zei! Ik was zo emotioneel toen ik wakker werd.. fijn dat jij er was, hoe gaatie nu met jou?? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes vandaag! En die eikel is geen woord meer waard!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk ik heb alleen betty boob gezien. Was echt gezellig. Maar wat een pijn, dit is echt niet normaal ik kan niks. En vocht en ook in mijn borsten lijken wel luchtbelletjes te zitten. Poehhh

die heb ik ook nog even gezien, ze waren haar aan t klaarmaken toen ik wakker aan t worden was, wow heb liggen dromen zeg!

hoeveel cc heb je gekregen?

Ik voel ook luchtbelletjes ja haha en ze staan erg strak, maar pijn valt mee, tramadol is even mijn vriend de komende dagen ;)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff ik heb zo'n pijn nu, elke beweging doet zeer.. kan ook nieteens mijn eigen broek omlaag en omhoog doen. :( nu heb ik wel zoiets van wat doe ik mezelf in hemelsnaam aan! Heb vooral veel pijn aan de bovenkant nog steeds, bij de randen vd protheses lijkt wel. Hopelijk gaat dit snel wat beter want als ik naar de wc moet kan ik wel janken, als dat niet zo'n pijn zou doen ook. Tramadol is ook mijn grote vriend nu! Van paracetamol voel ik niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O wat vervelend dat je er zo last van heb, ik kan me wel aardig bewegen, alleen broek omlaagen omhoog doet wel zeer, laat me nog maar even helpen.

Ik had ook 425 en 450cc klaarliggen maar ben toch maar voor de 400 gegaan, in overleg met Frans.

Duurde wel lang he wachten of vond je het meevallen? Ik ging 18.15 de deur uit.

was er wel beetje vroeg haha maar had een eigen kamer dus ook lekker voor mn man ;) beetje tv kijken en wachten haha

heb me wel 2x echt naar gevoeld toen ik daar lag, met opstaan, wit worden, zweten, duizelig.

ben er wel erg blij mee! Heb nog niet gekeken zonder bh dat durf ik niet!

Wel daar maar nog niet thuis ;)

Was je fila bh goed?

goed herstel meis!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.