Ga naar inhoud

Mangata : 11 maart 2014 : Dr. Straten : UCCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste Reactie

Als je de afspraak direct bij hem maakt, is het dan ook nog een "gratis consult" of ben je dan gebonden? Zou het liefst ook direct bij hem een afspraak maken. :)

ga ervanuit dat dit ook gewoon consul is via Diana, het is in ieder geval bij haar in Barendrecht.

Hoe laat heb jij je afspraak ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil ook een volle C (nu A-cup), ben dus ook benieuwd wat Frans gaat adviseren! Er is niet één enkele beste aanpak daarin oid heb ik gemerkt, op foto's die ik op internet zie is ook elk resultaat weer anders. Wel heel slim van jou dat je meteen afspraak met hem erbij hebt gemaakt, daar heb ik niet over nagedacht!

Ja kan ik het gelijk definitief maken! Wil ook graag in maart dus ben benieuwd wanneer dit kan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je nog niet bij Straten bent geweest en je wil borsten ik verhouding dan wil ik je een tip mee gegeven. Spreek duidelijk uit tegen Frans wat je wil en denk zelf goed na wat je wil.

Ik weeg namelijk 53 kilo heb een omvang van 75 cm en heb nu een E cup met 390 cc high profile, ook van Frans. De E cup lijkt helemaal geen E cup maar een C/D cup.

Ik heb zelf aangegeven dat ik wat bredere protheses wou, omdat dit mogelijk was én zodat mijn borsten in het midden iets dichter bij elkaar kwamen te staan. Dus denk er zelf goed over na en overleg even goed met Frans.

Want als je op een C cup uit wil komen optisch gezien, dan zal je waarschijnlijk voor wat grotere protheses moeten gaan, mits Frans dit ook vind. Want protheses vallen altijd kleiner uit dan dat de bh label zegt.

Ook met het passen van het aantal cc's zeiden Frans en de consulente tegen mij dat het wel flink was. Ik vertelde tegen hun dat die pasprotheses niet hetzelfde vallen als echte protheses en ik ervan overtuigd was dat 390 cc mooi zou vallen. Maar 390 cc was ook de max. wat Frans bij mij wou doen.

Als je wil kan je kijken bij mijn foto's, zo bijster groot zijn ze niet uitgevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi!

Wat een toeval, ik heb zaterdag ook een consult gehad bij Diana, en ik kom ook uit Brabant! Ik heb ook 375cc gepast en vond het er super uit zien.

Wat de afstand betreft, ik vond het wel meevallen, was maar een half uur onderweg.

Ik zelf ben a.s vrijdag al aan de beurt in de Atlas Kliniek. Ik vraag me dan ook af of de advies van Diana afwijkt van de pc zelf...

Groetjes,

Gena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi dames!

Ik ben zelf ook door Frans geopereerd. Elke x als ik verhalen lees op dit forum over Diana moet ik stiekem wel een beetje lachen. Ik ben ook via haar kliniek geopereerd maar heb haar nog nooit ontmoet! Ik ga echt niet op en neer reizen voor een consulente.....?!?!?! Of dat nou via Kliniek Heyendael is of Kliniek Diana Gabriels... Heb altijd gevraagd naar een afspraak met Frans en die ook gekregen :-D.

Ik ben tevreden. Er is naar mijn weten verder geen verschil in welke kliniek de 'tussenpersoon' is want uiteindelijk wordt je toch geopereerd door dezelfde chirurg. Daar gaf hij mij ook gelijk in toen ik dat zei. Heel veel succes met jullie consulst en operaties dames. Zoals Pinkboobie al zei geef duidelijk aan wat je wil. Ik heb zelf ook gepusht voor nog wat meer cc en uiteindelijk 400 cc HP gekregen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je nog niet bij Straten bent geweest en je wil borsten ik verhouding dan wil ik je een tip mee gegeven. Spreek duidelijk uit tegen Frans wat je wil en denk zelf goed na wat je wil.

Ik weeg namelijk 53 kilo heb een omvang van 75 cm en heb nu een E cup met 390 cc high profile, ook van Frans. De E cup lijkt helemaal geen E cup maar een C/D cup.

Ik heb zelf aangegeven dat ik wat bredere protheses wou, omdat dit mogelijk was én zodat mijn borsten in het midden iets dichter bij elkaar kwamen te staan. Dus denk er zelf goed over na en overleg even goed met Frans.

Want als je op een C cup uit wil komen optisch gezien, dan zal je waarschijnlijk voor wat grotere protheses moeten gaan, mits Frans dit ook vind. Want protheses vallen altijd kleiner uit dan dat de bh label zegt.

Ook met het passen van het aantal cc's zeiden Frans en de consulente tegen mij dat het wel flink was. Ik vertelde tegen hun dat die pasprotheses niet hetzelfde vallen als echte protheses en ik ervan overtuigd was dat 390 cc mooi zou vallen. Maar 390 cc was ook de max. wat Frans bij mij wou doen.

Als je wil kan je kijken bij mijn foto's, zo bijster groot zijn ze niet uitgevallen.

Dankje voor de tip!! Hier ga ik zeker over beginnen de 29ste. Ben zelf bang dat 375cc te klein is maar ik moet zeggen dat dit bij sommige vrouwen gigantisch lijkt, bij anderen weer erg klein. Ik heb dus geen idee hoe dat bij mij zal zijn. Ik wil het niet té groot, maar ook niet te klein want ik spendeer dit geld niet voor niks eraan...

Btw ik zie wel dat jij anatomische hebt. Hoe komt dat? Ik ben namelijk meer dan 10 kilo zwaarder dan jou en toch krijg ik dan ronde implantaten? Weet jij hoe dat zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi dames!

Ik ben zelf ook door Frans geopereerd. Elke x als ik verhalen lees op dit forum over Diana moet ik stiekem wel een beetje lachen. Ik ben ook via haar kliniek geopereerd maar heb haar nog nooit ontmoet! Ik ga echt niet op en neer reizen voor een consulente.....?!?!?! Of dat nou via Kliniek Heyendael is of Kliniek Diana Gabriels... Heb altijd gevraagd naar een afspraak met Frans en die ook gekregen :-D.

Ik ben tevreden. Er is naar mijn weten verder geen verschil in welke kliniek de 'tussenpersoon' is want uiteindelijk wordt je toch geopereerd door dezelfde chirurg. Daar gaf hij mij ook gelijk in toen ik dat zei. Heel veel succes met jullie consulst en operaties dames. Zoals Pinkboobie al zei geef duidelijk aan wat je wil. Ik heb zelf ook gepusht voor nog wat meer cc en uiteindelijk 400 cc HP gekregen!

Hey!!

Waar had jij dan je afspraken met Frans Straten? Ik woon zelf in Brabant, liefst spreek ik natuurlijk niet in Barendrecht af maar dichter bij huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mangata!

Ik heb direct een consult gehad bij Straten zelf en niet bij Diana.Ben inmiddels ook door Straten geopereerd.

Diana heeft alleen mijn hechtingen eruit gehaald maar heb geen consult bij haar gehad.

Bij het consult werd bij mij 350cc ronde protheses high profile geadviseerd....meer kon er niet in bij mij,heb dus ook het maximale van 350cc gekozen.

En ik moet zeggen,ik kom van niks en vind het nu toch wel een beetje groot.Komt ook omdat ik niets anders gewend ben maar het staat nu beter bij mijn lichaam.Draag nu nog een sportbh 75C.

En de afstand,voor mij is het 3 uur dat ik in Barendrecht ben.Vind ik op zich wel lang maar ik heb het er wel voor over....in totaal 4 of 5 keer erheen.Dat is alleen in het begin....en je moet maar zo denken later ben je die afstand echt wel vergeten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje had ik dat hier eerder maar gelezen haha, dan had ik ook echt meteen een afspraak gemaakt met Frans Straten zelf! Nu kan ik voor de tweede keer gaan verdwalen in de buurt van Barendrecht. ;) Heb je een PB gestuurd trouwens, ben benieuwd of je foto's hebt, aangezien ik bijna hetzelfde geadviseerd heb gekregen ook.

Maar voor iedereen die dit dus leest en via Diana Gabriels geopereerd wil worden: maak meteen voor je eerste consult een afspraak met de plastisch chirurg!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik om 2 uur! Heb er erg zin in, zag net fotos van anatomische voor de spier gezet, zag er erg mooi en natuurlijk uit, wil zelf niet te groot, als de verhouding maar beter is ;) ben benieuwd hoe alles gaat verlopen!

Ja voor mij is verhouding ook belangrijker. Ik neem voor de afspraak veel fotos mee om te laten zien wat ik graag zou hebben en wat niet :D ben ook wel benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry hoor maar hoe kan Diana zelf adviseren als een arts???? ze was disigner, ze runde de sportschool...maar ze begrijp niks in plastische chirurgie. Ze id gewoon ondernemer en niet meer dan dat...ze wil zoveel mogelijk klanten binnen daarom praat ze zo lekker...ik adviseer je ook even googelen - klacht Diana Gabriels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry hoor maar hoe kan Diana zelf adviseren als een arts???? ze was disigner, ze runde de sportschool...maar ze begrijp niks in plastische chirurgie. Ze id gewoon ondernemer en niet meer dan dat...ze wil zoveel mogelijk klanten binnen daarom praat ze zo lekker...ik adviseer je ook even googelen - klacht Diana Gabriels

Daar schrok ik ook van ja. Lees ook regelmatig dat ze hele rare dingen adviseert.. Over beugelbh's etc.

Om die reden ga ik via Heyendael. Maar aan de andere kant.. Bij Diana betaal je 2600.. En ik 2950. En na Diana zie je je arts wel. De nazorg valt alleen onder Diana en dat stond mij niet aan..

Maar kan me best wel voorstellen dat meiden die 350 euro liever ergens anders aan besteden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje had ik dat hier eerder maar gelezen haha, dan had ik ook echt meteen een afspraak gemaakt met Frans Straten zelf! Nu kan ik voor de tweede keer gaan verdwalen in de buurt van Barendrecht. ;) Heb je een PB gestuurd trouwens, ben benieuwd of je foto's hebt, aangezien ik bijna hetzelfde geadviseerd heb gekregen ook.

Maar voor iedereen die dit dus leest en via Diana Gabriels geopereerd wil worden: maak meteen voor je eerste consult een afspraak met de plastisch chirurg!!

Ik heb er zelf volgens mij niet eens om gevraagd.Had alleen een afspraak gemaakt voor een consult,wist toen ook niet met wie.Totdat ik daar kwam en Straten me verder hielp.

Ik heb je PB gezien...ga 'm zo beantwoorden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry hoor maar hoe kan Diana zelf adviseren als een arts???? ze was disigner, ze runde de sportschool...maar ze begrijp niks in plastische chirurgie. Ze id gewoon ondernemer en niet meer dan dat...ze wil zoveel mogelijk klanten binnen daarom praat ze zo lekker...ik adviseer je ook even googelen - klacht Diana Gabriels

Hallo, eerlijk gezegd kan ik maar weinig negatieve dingen vinden over Diana Gabriels. Daarnaast gaat het volgens mij vooral om de operatie zelf en die wordt, in mijn geval, door Frans Straten uitgevoerd. Ik begrijp goed dat sommigen het niet willen via Diana, ook ik heb namelijk mijn twijfels gehad. Maar ik vind toch dat het gaat om de chirurg en daar heb ik echt alleen maar positieve verhalen over gelezen. Daarnaast vind je op sites zoals kliniekervaringen.nl ook honderden positieve ervaringen met Diana Gabriels. Ik geloof er niet in dat dat allemaal fakers zijn bijvoorbeeld. Natuurlijk wil Diana Gabriels geld verdienen, maar dat zal een consulente van een andere kliniek natuurlijk ook willen. Ik ben een behoorlijk kritisch persoon, maar desondanks gaf Diana mij echt een goed gevoel. Ik zit zelf in de sales en trap dus ook zeker niet snel in een of ander verkoopverhaaltje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bleh de praktijk belde net op, dat Frans nogal uitliep met zijn afspraken... en in plaats van kwart voor 2 kan ik dus pas om kwart over 4 terecht. Moet ik straks in de spits naar huis weer, niet echt fijn maarja... + Ik vroeg aan haar of ik wel echt zeker aan de beurt kwam want ik moet vanuit Eindhoven komen. Toen zei ze: Ja we kunnen ook een andere afspraak maken. Maar ik heb speciaal voor vandaag de hele dag vrij genomen. Ik hoop echt niet dat ik daar straks voor niks aan kom....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat meen je niet! Ik had eigenlijk vandaag ook een controle afspraak maar heb die afspraak toen met een week vervroegd.

Had dus vorige week een afspraak bij Frans.Bellen ze mij toen vorige week ook op dat de afspraak niet door kon gaan want hij kwam niet door de afspraken heen.

Was toen zelfs al in Barendrecht toen ik werd gebeld.....en een treinreis van 3 uur achter de rug!

Uiteindelijk kon mijn afspraak wel door gaan maar vind het niet kunnen dat ze anderhalf uur voor de afspraak bellen om af te zeggen.Geloof dat de planning daar niet echt soepel verloopt.

Als ik mijn afspraak vandaag had zonder dat het uitliep dan had ik je vast gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels is het kwart over 5 en ben ik nog steeds niet aan de beurt. Er zitten hier mensen al meer dan twee uur te wachten. Weet serieus niet meer of ik hier wel daadwerkelijk geopereerd wil worden als het op die manier gaat. Mij is in ieder geval nu wel duidelijk waarom het via Diana Gabriels zo veel goedkoper is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet omdat ik moet promoten maar ik ben erg tevreden met dat ik bij diana terecht kwam ben snel geholpen en ben geopereerd doord David schiettecatte en ze heeft een mooie prijs was voor mij ook 1, 5 uur rijden en ben 2 x op consult geweest, 1x bij diana en toen schiettecatte daarna na de operatie 2 x nog in Barendrecht geweest ook controle diana en daarna weer schiettecatte, hechtingen gingen er van zelf uit en ik ben tevreden met mijn borsten dus al na al met die keren en nu mooi resultaat heb ik dat er allemaal voor over gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook bij Diana geholpen en kwam denk ik van hetzelfde voorsituatie af als jou, 1.76 lang en ongeveer 68 kilo, brede bovenbenen en een buikje maar een heel smal bovenlijf met 75A borsten, heb 375 HP mentor protheses gekregen en heb nu 2 dagen po maat 75D, ben er erg blij mee, dit was ook het maximale wat ik kon krijgen zonder dat het onnatuurlijk zou worden. Ik heb trouwens nooit lang hoeven te wachten bij Diana..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.