Ga naar inhoud

Mangata : 11 maart 2014 : Dr. Straten : UCCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat leuk dat jullie elkaar hebben gezien!

Hoe gaat het met de pijn? En hebben jullie ze al gezien zonder bh?

Ik heb gistere me bh ff uit gehad maar kn er nog niet egt aan wennen vond ze de eerste x eigenlijk veel mooier:-(.. hoop dat ze beetje veranderen vind dat ze nu al weer beetje hangen! En heb nu high profile maar zie daar geen verschil vn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voel me echt zwaar klote:( ik heb echt constant heel veel pijn en bewegen gaat gewoon niet omdat ik dan misselijk word van de pijn. Daarnaast is mijn rechterborst pijnlijker en ook meer gezwollen/boller aan de bovenkant. Toevallig belde Tanne van Heyendael mij op vanmiddag om te vragen hoe het ging. Toen heb ik meteen gevraagd of dit wel normaal is. Moet mijn rechterborst dus wel even goed in de gaten houden, maar Tanne gaf aan dat het normaal is/kan dat je meer zwelling hebt in één borst. Maak me er wel een beetje druk over dat ik zoveel pijn heb en dat het niet minder wordt. Maar blijkbaar kan dat.. Eerlijk gezegd snap ik nu niet waarom ik dit nu heb gedaan, met die helse pijnen. :s kan er nu niet van genieten hoor... Hoop me snel wat beter te voelen.

Ben aan het wachten op het moment dat de pijn minder wordt. Om 5u weer een Tramadol, jippie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow meid toch? Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt! Had zo gehoopt voor je dat je er nu lekker van kon gaan genieten, lekker iets positiefs...

Ik heb idd ook wel vaker voorbij zien komen dat sommige meer zwelling in de ene borst dan de andere hebben, dus hopelijk komt dat snel goed.

En zakt de pijn ook een beetje... hou je taai meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs meid,

Wat vervelend dat je zo'n pijn heb. Ik herken het wel. Ik kon ook echt niks bewegen of zelf doen. Gelukkig was mijn mannetje een schat en hielp me met alles. Ook s'nachts kon ik hem wakker maken om me te helpen naar de wc te gaan of om even anders te liggen.

Meid de pijn gaat met een paar dagen echt minderen en dan voel je je snel beter ;) Neem de tijd te herstellen en geniet van je voorgevel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, lief dat jullie het vragen! Het gaat ietsiepietsie beter. Nog steeds een ontzettend stijf en zwaar gevoel in mijn borsten maar het lijkt iets minder pijn te doen! De zwelling is ook wat minder geworden. Heb vandaag wel weer meer last van mijn armen, ze zijn ontzettend slap!!

Verder heb ik een hele rare 'vettige laag' op mijn gezichtshuid zitten. Het glimt helemaal en voelt super vet aan. Herkent iemand dit? Komt denk ik door de narcose of Tramadol?

Ik sprak gister een vriendin van mij die ook een borstvergroting heeft gehad en zij kreeg echt morfine als medicatie. Nou, dat had ik ook wel gewild. Dus kliniek opgebeld maar Frans zei je kunt, als je zoveel pijn hebt, ook 4x Tramadol pakken op een dag. Dus gister heb ik gewoon na 6 uur ipv 8 uur de volgende Tramadol gepakt want de pijn was echt ondraaglijk geworden. Maar dit is wel iets wat je beter niet kunt doen ivm bijwerkingen.. Probeer vandaag weer gewoon om de 8 uur.

Al met al voel ik me dus iets beter, neem veel rust en hopelijk zet het nu meteen goed door, het herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee.. jaa bij mij deed de eerst 3 dagen ook wel veel pijn.. en heel stijf en erge spierpijn! Nu vanaf vandaag voel k me al een stuk beter en kn wat makkelijker me bed uit komen.. dat s ook wel fijn!

Jaa die vet laag had k ook.. heb geen id wat dat s miss narcose ofzo!

Hopelijk word de pijn al wat minder aankomende dagen;-).. em is het al na je zin??

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee.. jaa bij mij deed de eerst 3 dagen ook wel veel pijn.. en heel stijf en erge spierpijn! Nu vanaf vandaag voel k me al een stuk beter en kn wat makkelijker me bed uit komen.. dat s ook wel fijn!

Jaa die vet laag had k ook.. heb geen id wat dat s miss narcose ofzo!

Hopelijk word de pijn al wat minder aankomende dagen;-).. em is het al na je zin??

Xx

Voel me gelukkig nu ook weer wat beter! Gister ook al, kon eindelijk zelf mijn bed uitkomen en zelf naar de wc gaan. Gister ook gedoucht, mijn zus heeft mij en mijn haren gewassen haha. Vond het eng ivm de wonden maar voelde me echt een stuk fijner erna.

Heb nu wel erg veel last van mijn rug en nek, kan gewoon geen goede houding vinden... Slaap in bed ook nog op een paar kussens dus daar zal dat ook wel aan liggen.

Heb ook enorm veel jeuk aan mijn borsten nu. Aan de onderkant bij mijn wonden maar eigenlijk op mijn gehele borsten. Heel irritant! Heb ook niet veel gevoel in mijn tepels.

De eerste 2 dagen waren dus echt het ergst en de derde dag is het al een stuk minder geworden bij mij. Nu nog af van die rugpijn en dan is het helemaal goed te doen!! Foto's 4 dagen PO staan in mijn Gallerij (ook foto van mijn wonden, de huid rondom de wonden is nu erg geel geworden).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee mooi zo meis! Dan kn je er ook wat meer van genieten he;-).. mijn eerst 3 dage was zwaar om uit bed te komen en vandaag ff weg geweest en gelopen maar was gelijk kapot moe en me nek deed zeer en voelde me gelijk niet lekker.. tog te druk geweest! Nu voor dood op de bank:-p..

Mijne jeuken aan de bovenkant! En dat gevoel in de tepel kn lang dure tot dat het trug komt! Maja dat het jeukt betekent wel dat het geneest:-D goed teken!

Douche doet ook wonderen voel je je ook gelijk stuk beter! Rugpijn vind k ook heel vervelend maja door dat op je rug ligge en je lig misschien tog verkrampt ofzo..

Ik heb de hele week al geen honger.. ook erg vervelend:-(..

Trouwens je boobies zien er al mooi uit;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee mooi zo meis! Dan kn je er ook wat meer van genieten he;-).. mijn eerst 3 dage was zwaar om uit bed te komen en vandaag ff weg geweest en gelopen maar was gelijk kapot moe en me nek deed zeer en voelde me gelijk niet lekker.. tog te druk geweest! Nu voor dood op de bank:-p..

Mijne jeuken aan de bovenkant! En dat gevoel in de tepel kn lang dure tot dat het trug komt! Maja dat het jeukt betekent wel dat het geneest:-D goed teken!

Douche doet ook wonderen voel je je ook gelijk stuk beter! Rugpijn vind k ook heel vervelend maja door dat op je rug ligge en je lig misschien tog verkrampt ofzo..

Ik heb de hele week al geen honger.. ook erg vervelend:-(..

Trouwens je boobies zien er al mooi uit;-)

Ja ik heb ook vooral veel jeuk aan de bovenkant! Vanmorgen was het zo erg, heb er even een natte tissue opgelegd zo erg jeukte het.

Wat gek dat je geen honger hebt!! Hoe kan dat dan? Slik je nog pijnstillers? Misschien dat het daardoor komt? Ik heb helaas weer volop honger en trek in lekkere dingen, terwijl ik eigenlijk op m'n eten wil letten, weeg nu ook 2 kg meer, natuurlijk logisch ivm de implantaten en vocht maar ben erg ongelukkig met het getal. Maar misschien meer voor na het herstel iets om mee bezig te zijn. Ben jij nu dan ook afgevallen omdat je geen honger hebt??

En dankjewel, vind die van jou er ook zeker mooi uitzien hoor!! :D Heel natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh dat s wel heel erg jeuk haha bij moj verschilt het per dag gelukkig!

Bn vandaag maar gestopt met die pijnstillers bn bang dat het daardoor komt. . K heb nog 4 pillen ervn maja pijn valt ook wel mee maar nam ze meer voor de zekerheid dat k geen pijn kreeg; -).. k wil ook erg op me eten letten maar hoe het nu is is het gwn vervelend als k iets eets smaakt het me niet en geen honger. . Moet soms wel iets eten! Bn nu 1 kilo afgevallen.. eigenlijk 1,5 want er zit iets meer vulling bij:-p.. dus ff oplette deze dagen! Het alle raarste s dat k helemaal gek bn op chocola. . Maar dat smaakt me zelf niet! Dat s wel heeel vaag:-p

Dankje meis elke dag veranderen ze ook steeds weer.. zal morgen even nieuwe foto maken en plaatsen; -)

Link naar reactie
Delen op andere sites

even over die vetlaag, die had ik dus ook...echt niet normaal.. mijn haren ook, continue vettig terwijl ik daar normaal gezien geen last van heb. Denk inderdaad van de narcose :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hoi Mangata

Ik las in een ander topic dat je druk maakt over een knobbeltje in je borst, ik heb dit ook gehad na mijn tweede BV.

Het bleek om een vetbultje te gaan voelt ook als een erwtje.(zit er nu nog steeds)

Je kan morgen je PC toch even bellen voor dat hij op vakantie gaat en anders even naar de huisarts om je gerust te stellen.

Groetjes Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.