Ga naar inhoud

Mangata : 11 maart 2014 : Dr. Straten : UCCZ


Aanbevolen berichten

Ik vind zo lang moeten wachten op een consult niet erg netjes. Het is ook duidelijk niet de eerste keer dat het zo loopt. Gaat er toch iets niet goed met de planning.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou ik was om kwart over 6 aan de beurt... Ik vind het inderdaad ook écht niet kunnen dit. Heb er een heel naar gevoel aan overgehouden. Het gesprek met Frans Straten was verder gewoon prima. Totdat Rebecca, de receptioniste, ineens naar binnenkwam. Op zo'n manier van 'het gesprek is nu wel lang genoeg geweest'. Dat vond ik érg onvriendelijk. Heb ook helemaal geen excuses te horen gekregen over de vertraging. Ik was pas om half 9 thuis, al die tijd niks gegeten dus ik voelde me daar ook al niet lekker door. :S

Ik heb echt het volste vertrouwen in Frans Straten, maar niet meer in de praktijk Diana Gabriels. Helaas zit ik alleen met de geldkwestie, ik heb nou niet zoveel geld dat ik hiervoor bij een andere, duurdere kliniek terecht kan... Aan de andere kant vind ik dat je als klant gewoon zeer slecht behandeld wordt en daar wil ik mijn geld niet aan besteden.

Dus... What to do? Ik weet het niet. Ik heb het nu wel definitief gemaakt verder eigenlijk voor 10 maart. Links krijg ik 425cc en rechts 375cc high profile/rond/dual plane. Verschillend aantal cc omdat mijn linkerborst kleiner is (Frans heeft het opgemeten).

Al met al vond ik het heel erg vervelend vandaag en zit ik er wel mee. Ff goed over nadenken...

Liefs Daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik was om kwart over 6 aan de beurt... Ik vind het inderdaad ook écht niet kunnen dit. Heb er een heel naar gevoel aan overgehouden. Het gesprek met Frans Straten was verder gewoon prima. Totdat Rebecca, de receptioniste, ineens naar binnenkwam. Op zo'n manier van 'het gesprek is nu wel lang genoeg geweest'. Dat vond ik érg onvriendelijk. Heb ook helemaal geen excuses te horen gekregen over de vertraging. Ik was pas om half 9 thuis, al die tijd niks gegeten dus ik voelde me daar ook al niet lekker door. :S

Ik heb echt het volste vertrouwen in Frans Straten, maar niet meer in de praktijk Diana Gabriels. Helaas zit ik alleen met de geldkwestie, ik heb nou niet zoveel geld dat ik hiervoor bij een andere, duurdere kliniek terecht kan... Aan de andere kant vind ik dat je als klant gewoon zeer slecht behandeld wordt en daar wil ik mijn geld niet aan besteden.

Dus... What to do? Ik weet het niet. Ik heb het nu wel definitief gemaakt verder eigenlijk voor 10 maart. Links krijg ik 425cc en rechts 375cc high profile/rond/dual plane. Verschillend aantal cc omdat mijn linkerborst kleiner is (Frans heeft het opgemeten).

Al met al vond ik het heel erg vervelend vandaag en zit ik er wel mee. Ff goed over nadenken...

Liefs Daantje

jeetje meis, das balen, ik moet volgende week woensdag om 14.00 hoop niet dat t uitloopt, heb in de avond crossfit!

Das echt niet normaal zo lang wachten. Je bent moe en geirriteerd dus slaap er lekker een nacht over meid, morgen zie je t weer anders, ze hebben t ook zo druk!

Zag truwens bij welness kliniek dat t nu 2375 euro is, prijzen geldig tot 28 februari, daarna weer 3400€. En ook hele goede referenties, mocht je 2de consul willen kan je altijd daar navragen, misschien zijn er hier meiden die er ervaring mee hebben. Voor mij is barendrecht half uurtje maar hoop voor 17.00 weer thuis te zijn!

succes en hou ons op de hoogte

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Nou ik was om kwart over 6 aan de beurt... Ik vind het inderdaad ook écht niet kunnen dit. Heb er een heel naar gevoel aan overgehouden. Het gesprek met Frans Straten was verder gewoon prima. Totdat Rebecca, de receptioniste, ineens naar binnenkwam. Op zo'n manier van 'het gesprek is nu wel lang genoeg geweest'. Dat vond ik érg onvriendelijk. Heb ook helemaal geen excuses te horen gekregen over de vertraging. Ik was pas om half 9 thuis, al die tijd niks gegeten dus ik voelde me daar ook al niet lekker door. :S

Ik heb echt het volste vertrouwen in Frans Straten, maar niet meer in de praktijk Diana Gabriels. Helaas zit ik alleen met de geldkwestie, ik heb nou niet zoveel geld dat ik hiervoor bij een andere, duurdere kliniek terecht kan... Aan de andere kant vind ik dat je als klant gewoon zeer slecht behandeld wordt en daar wil ik mijn geld niet aan besteden.

Dus... What to do? Ik weet het niet. Ik heb het nu wel definitief gemaakt verder eigenlijk voor 10 maart. Links krijg ik 425cc en rechts 375cc high profile/rond/dual plane. Verschillend aantal cc omdat mijn linkerborst kleiner is (Frans heeft het opgemeten).

Al met al vond ik het heel erg vervelend vandaag en zit ik er wel mee. Ff goed over nadenken...

Liefs Daantje

Ik snap heel goed dat je dit heel vervelend vindt... Als je zoveel twijfels hebt, waarom ga je niet bij dr. Nio in het SLAZ op consult.. Bij hem kost de operatie 3100 of bij dr. Demeyere kosten 3000.- dat scheelt nog geen 500 met Diana..

Als je met een vervelend gevoel de OK in gaat doet dat je ook niet heel veel goeds...

En een receptioniste die zomaar de kamer binnen komt stormen, sorry hoor, maa dat kan echt niet.. voor het zelfde geld sta je nog half naakt en ben je nog aan het passen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels is het kwart over 5 en ben ik nog steeds niet aan de beurt. Er zitten hier mensen al meer dan twee uur te wachten. Weet serieus niet meer of ik hier wel daadwerkelijk geopereerd wil worden als het op die manier gaat. Mij is in ieder geval nu wel duidelijk waarom het via Diana Gabriels zo veel goedkoper is...

Hi,

Had om 17.30 een afspraak met dr. Straten, kwam daar rond 17.15 binnen en idd 2 uurtjes uitloop. Het vervelendste vond ik dat ze mij niet hadden gebeld hiervoor. Vind het best schandalig eigenlijk.

Als je geen vertrouwen meer hebt in de praktijk van Diana en jij graag door dr. Straten geholpen wilt worden, wrm niet rechtsreeks via zijn praktijk Heyendael? Weet niet of dat verder weg ligt voor jou, zou je even na moeten kijken.

Of anders een consult in Brabant, mssn kliniek van dr. Janssen in Oisterwijk?

Als je twijfelt toch wel goed over nadenken, want je wilt geen spijt krijgen toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat waardeloos zeg.. Kan me voorstellen dat je daar een naar gevoel aan overhoudt..

Jammer dat ze het als lopende band werk zien en wellicht een beetje zijn vergeten dat het voor jou/ons als meiden wel een big deal is.

Vind het ook echt wel schandalig.. 2600 euro is misschien niet duur maar het is wel een hoop geld. En ik vind ook dat je daarvoor mag verwachten dat je goede service geboden krijgt Mjah..

Even goed die afweging maken voor jezelf :) als je die 2600 kan sparen lukt het misschien ook wel om 2950 of 3000/3100 te sparen?

Wel fijn dat je consult met Straten fijn was! Tevreden over het aantal cc's e.d? :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden, ik heb net de behandeling via Diana Gabriels geannuleerd. Ik vind het gewoon niet normaal hoe je daar als klant behandeld wordt, terwijl het om nogal flinke bedragen gaat. En wat Rebekka, de receptioniste, deed, vind ik gewoon een beetje asociaal zelfs (gewoon naar binnen komen). Ik zie het absolúút niet zitten om ook zo behandeld te worden bij nacontroles en eventuele vragen die ik nog zal hebben. No way dat ik mijn geld daar aan ga besteden. Ik had zojuist Melanie van de praktijk aan de lijn en ik gaf dus aan dat ik wilde annuleren. Vervolgens gaf ze dus aan dat het nu inderdaad geannuleerd is, maar ik vroeg aan haar of ik daar nog een bevestiging voor kreeg omdat ik wel iets getekend heb en dus de annulering graag op papier (ofja in de mail) wil. Zei ze: "Oh dat doen wij nooit". Dat is toch ook enorm raar?! Uiteindelijk toch nog voor elkaar gekregen en nu heb ik een e-mail van ze ontvangen.

Dus net ook meteen Kliniek Heyendael zelf gebeld want ik wil dus wel graag door Frans Straten geopereerd worden. Wat was dat een fijn gesprek! Vond haar (Tonne verstond ik?) echt meteen heel vriendelijk en ze gaf me meteen een goed advies. Daarom heb ik a.s. donderdag 6 februari een afspraak met Tonne én Frans weer. Ook al heb ik al een consult gehad met Frans, ik zit toch nog met wat vragen en onzekerheden en wil graag ook een goed gevoel hebben over Heyendael. Dus... Heyendael is wat duurder (€ 2950 voor ronde Mentor implantaten), maar ik heb er wel meteen een véél beter gevoel bij!! Volgens de consulente kon de operatiedatum 10 maart gewoon blijven staan omdat dit sowieso gepland was in UCCZ Dekkerswald, maarja dat gaan we donderdag 6 februari dan wel weer even verder bespreken. :)

Ik ga in ieder geval praktijk Diana Gabriels bij niemand aanbevelen. Het is natuurlijk voor iedereen persoonlijk maar ik kreeg er een heel slecht gevoel bij en het is een hele opluchting het nu geannuleerd te hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat super! Denk dat dat een goede keuze is :) een goed gevoel is zo belangrijk.

Tanne heet ze :D haha en dat is idd echt een suuuperaardig mens! Had echt het gevoel dt je daar gezellig bij iemand op visite komt ofzo haha

Ben heel benieuwd hoe de afspraak zal verlopen voor je :) hoop deze keer een stuk leukere/fijnere ervaring.

En inderrdaad raar zeg.. Dat doen wij nooit? Dan doe je het nu maar wel?! Ligt er straks een rekenin bij je op de mat.. Fijn dat je uiteindelijk toch een bevestiging hebt gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooh hahaha! Tanne dan! :D Ach had net zo goed Tonne kunnen zijn, allebei heel raar. :P

En fijn om te horen dat jij ook zo'n positieve ervaring met haar hebt! :D Inderdaad kwam zij ook echt superaardig op mij over en daarnaast ook heel geruststellend en persoonlijk. En die geruststelling heb ik ook echt wel nodig, ik wil wel graag serieus genomen worden en niet zoals bij Diana Gabriels als zomaar nog een klant, als een nummertje gezien worden. Mijn gevoel zegt nu dat dat bij Heyendael wel anders is, maar eerst sowieso het gesprek afwachten. ;)

En inderdaad!!! Ik was dus bang dat ik uiteindelijk toch een rekening zou krijgen ofzo, ik heb nu ook teruggemaild dat ik er vanuit ga dat het verder goed is zo en dat ik ze geen kosten verschuldigd ben.

Wanneer word jij geopereerd door Frans?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha echt he! We bedoelen dezelfde ;)

Eerst maar eens afwachten hoe het gaat ja :)

Voor mij wordt het aan het einde van het jaar.. Helaas! Maar mijn vriend en ik willen graag rondreizen in Maleisië en Borneo.. En eerst operatie en dan backpacken lijkt me niet echt een supercombi. Dus eerst reizen en dan boobiieees! Haha kan niet wachten! En tot die tijd lees ik gezellig met jullie mee :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha echt he! We bedoelen dezelfde ;)

Eerst maar eens afwachten hoe het gaat ja :)

Voor mij wordt het aan het einde van het jaar.. Helaas! Maar mijn vriend en ik willen graag rondreizen in Maleisië en Borneo.. En eerst operatie en dan backpacken lijkt me niet echt een supercombi. Dus eerst reizen en dan boobiieees! Haha kan niet wachten! En tot die tijd lees ik gezellig met jullie mee :D

Owja tuurlijk!! Dat heb jij nog in je bericht gestuurd naar mij haha. Wel echt sùper gaaf dat je die reis gaat maken zeg!! Dan moet dat maar wachten idd maar ben wel jaloers op je. Ik zou zelf ontzettend graag in Thailand, Cambodja, Vietnam etc willen reizen maar ik zit en met mijn vakantiedagen en ik win de lotto ook maar steeds weer niet hihi

Maar iig heb je al wel een consult gehad, kun je op het eind vh jaar misschien snel een keuze maken!! Btw, in Azie kun je ook heel goedkoop een BV laten doen haha. Dat zou ik echt nooit doen daar :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed van je, je moet er toch zelf ook 100% achter staan, en die 350 valt dan mee op

Zo een bedrag, ben erg benieuwd naar mijn afspraak volgende week. Nijmegen is voor mij erg ver reizen dus met 1x gaat dat nog.

Ja precies... En het voelde gewoon niet OK en normaal luister ik daar ook altijd naar dus nu helemaal!

En tja... Ik zit idd ook steeds met die afstanden. Groesbeek is voor mij ook nog een uur rijden, maar gister vond ik zo erg, tot zo laat daar gezeten en toen nog 1,5u terug. :S bij mij in de buurt zijn meerdere klinieken maar dan zit je helaas zo aan bijna 2000 euro meer. In welke kliniek zou jij je laten opereren als je ervoor gaat? Hoop ook echt voor jou dat je niet zo lang hoeft te wachten, maar blijkbaar gebeurt dat dus wel regelmatig bij Diana. Neem maar wat te eten mee... :P ik heb het moeten doen met een milkyway die ze daar in een bakje hadden haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owja tuurlijk!! Dat heb jij nog in je bericht gestuurd naar mij haha. Wel echt sùper gaaf dat je die reis gaat maken zeg!! Dan moet dat maar wachten idd maar ben wel jaloers op je. Ik zou zelf ontzettend graag in Thailand, Cambodja, Vietnam etc willen reizen maar ik zit en met mijn vakantiedagen en ik win de lotto ook maar steeds weer niet hihi

Maar iig heb je al wel een consult gehad, kun je op het eind vh jaar misschien snel een keuze maken!! Btw, in Azie kun je ook heel goedkoop een BV laten doen haha. Dat zou ik echt nooit doen daar :o

Haha kunnen we lekker jaloers op elkaar zijn ;)

Die loterij blijft bij mij ook maar tegenvallen ja haha helaas..

Vietnam e.d. Moet ook echt mooi zijn ja. Staan ook zeker op mijn lijstje! Maar om daar nou een BV te laten doen jn Azië haha dat zou ik niet durven :o als daar wat verkeerd gaat.. Kan ik in m'n beste Engels en handen en voeten uitleggen wat er mis is :P

Anywaysss :P ik ga in de gaten houden hoe je consult via Heyendael loopt! Duim voor je dat het super gaat deze keer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed dat je uiteindelijk voor kliniek Heyendael gekozen hebt. Tanne is echt super aardig en lief. Als je haar belt word je ook gelijk teruggebeld mocht ze niet opnemen. Ik heb ook echt het gevoel dat ik geen nummertje ben. :)

Ja hartstikke fijn allemaal!!! En fijn dat jij er ook zo'n positief gevoel bij hebt. Zag dat jij bijna je operatie hebt, spannend hoor. Welke datum precies en wat krijg je? En ik las ook dat jij een antibioticakuur hebt gekregen twee weken voor je operatie omdat je een onrustige huid hebt, wat bedoel je dan met onrustige huid, had Frans dat opgemerkt of?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai magnata,

Wat vervelend allemaal via de kliniek vn diana.

Ik word daar ook geholpen we worden zelfde dag geopereerd!

Ik moet ook steeds heel lang wachten als k daar een afspraak had ofzo.. best vervelend!

Hopen dat de kliniek waar ne nu heen gaat beter bevalt; -).

Gr beertje22

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey ! Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt om voor kliniek heyendael te kiezen. Zelf ben ik via diana gabriels gegaan. Ik heb een enorme bloeduitstorting gehad en toen ik een mail met bijbehorende foto had gestuurd met de vraag of dr straten even kon kijken kreeg ik maar geen reactie. Heb 5 dagen later gebeld en gevraagd waarom ik geen reactie kreeg, ze hadden mijn mail niet gekregen... ik zei dat ik een leesbevestiging had gekregen (is niet waar maar wist zeker dat ik het naar het goede adres had gestuurd). Ze ging even kijken en twee minuten later kwam ze tot de conclusie dat ze het vergeten was door te sturen... toen ik afgelopen woensdag 1 uur moest wachten (begrijp me niet verkeerd ik werk zelf ook met een planning, dus het kan uitlopen.) Wilde ze me bij diana binnenroeoen, ok was hier niet mee akkoordtoen kreeg ik als reactie "ja dan moet je niet boos worden als je te lang moet wachten". Uuuuuhm WTF is dat nou voor reactie. In dat uur dat ik in de wachtkamer zat heeft die receptioniste ook allemaal afspraken gemaakt met meiden die een operatiewilde, ik hoorde 3 meiden dezelfde vraag stellen maar ze kregen alle 3 een ander antwoord..?! Over sraten heb ik geen slecht woord te zeggen, echt niet. Komt nu over alsof ik anti diana ben, is ook niet helemaal waar. Ze is een hele aardige vrouw maar bij mij heeft de receptioniste het verpest!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies... En het voelde gewoon niet OK en normaal luister ik daar ook altijd naar dus nu helemaal!

En tja... Ik zit idd ook steeds met die afstanden. Groesbeek is voor mij ook nog een uur rijden, maar gister vond ik zo erg, tot zo laat daar gezeten en toen nog 1,5u terug. :S bij mij in de buurt zijn meerdere klinieken maar dan zit je helaas zo aan bijna 2000 euro meer. In welke kliniek zou jij je laten opereren als je ervoor gaat? Hoop ook echt voor jou dat je niet zo lang hoeft te wachten, maar blijkbaar gebeurt dat dus wel regelmatig bij Diana. Neem maar wat te eten mee... :P ik heb het moeten doen met een milkyway die ze daar in een bakje hadden haha.

opereren wel in nijmegen, maar controles in Barendrecht, eerst maar gesprek afwachten ;) moet me er wel goed bij voelen, en tis voor mij de eerste x dus ze hebben me nog niet binnen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha heel goed van jou, nou ik hoop dat jij er een goed gevoel bij hebt in ieder geval. :) Ben benieuwd naar je ervaring volgende week.

Bij mij zijn de twijfels weer een beetje toegeslagen, wat ben ik toch een enorme twijfelkont zeg pff... Maar ik heb ook geen geduld en zit nu met een aantal vragen zoals de daadwerkelijke prijs bij Tanne/Heyendael. Op de website zie ik namelijk nu dat Mentor rond implantaten 3275 zijn. Dan is het verschil met Diana Gabriels toch wel weer een stuk groter. En ik kan er dan weer niet tegen dat dat ik nu niet meteen kan weten omdat ik weet dat ik er allemaal over ga malen in mijn hoofd haha. Grrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Haha heel goed van jou, nou ik hoop dat jij er een goed gevoel bij hebt in ieder geval. :) Ben benieuwd naar je ervaring volgende week.

Bij mij zijn de twijfels weer een beetje toegeslagen, wat ben ik toch een enorme twijfelkont zeg pff... Maar ik heb ook geen geduld en zit nu met een aantal vragen zoals de daadwerkelijke prijs bij Tanne/Heyendael. Op de website zie ik namelijk nu dat Mentor rond implantaten 3275 zijn. Dan is het verschil met Diana Gabriels toch wel weer een stuk groter. En ik kan er dan weer niet tegen dat dat ik nu niet meteen kan weten omdat ik weet dat ik er allemaal over ga malen in mijn hoofd haha. Grrr

Voor zover ik weet is de prijs idd 3275.-.. had dat gelezen hier op het forum, toen ik door iemand verbeterd werd haha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik weet is de prijs idd 3275.-.. had dat gelezen hier op het forum, toen ik door iemand verbeterd werd haha...

Nou heb al meteen vanmorgen om kwart over 9 reactie gekregen van de consulente! Super fijn zo snel antwoord:

De implantaten van €2950,00 zijn de ronde implantaten van Mentor met levenslange garantie. Excuses voor de verwarring. Fijn weekend en tot snel,

Met vriendelijke groeten,
Tanne

Fijn daar nu duidelijkheid over te hebben. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes, datum bekend! 11 maart mentor hp 400cc! Gelukkig niet zo heel lang hoeven wachten! Heb er een goed gevoel bij, heb alleen besproken met F. van Straten, alles kunnen vragen, financieel gaat t via Diana Gabriels en controles kunnen ook bij hem, dus verder niks met Diana te maken! Ben super blij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.