Ga naar inhoud

Mangata : 11 maart 2014 : Dr. Straten : UCCZ


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb al een aantal berichtjes geplaatst op het forum maar ik dacht, ga me toch even voorstellen, zeker nu ik mijn eerste consult heb gehad vandaag. :)

Ik ben 24 jaar, ben 1,78 lang en weeg 65 kilo. Ik ben niet héél mager en heb best brede bovenbenen en heupen. Helaas zijn mijn borsten niet meegegroeid en vind ik mijn lichaam dus niet helemaal in proportie. In mijn gallerij staan twee foto's hiervan. Boven ben ik behoorlijk smal, ik heb ook best smalle schouders.

Vandaag heb ik mijn eerste consult gehad bij Diana Gabriels in Barendrecht. Ik moet zeggen het is wel een behoorlijk eind rijden vanuit mijn woonplaats in Brabant (1 uur en een kwartier). Daarnaast ben ik vandaag volledig de weg kwijtgeraakt en zat ik ineens in Ridderkerk maar dat maakt niet uit. ;) De navigatie ging nogal over de rooie daar. Ik was trouwens wel samen met mijn zus, ik vond het heel fijn om niet alleen te zijn.

Eenmaal in de kamer van de Diana, vroeg ze eigenlijk meteen of ik mijn kleding uit wilde doen om mijn borsten te laten zien. Dat vond ik wel een beetje gek om te doen omdat je toch met een schaamte zit, maar goed, daar was ik al vrij snel overheen omdat ik me toen bedacht hoeveel borsten zij wel niet al gezien heeft + ik was er juist om er iets aan te laten doen, uiteindelijk. Ik kreeg meteen een sportbh aan en daar heeft ze bij mij Mentor 375cc implantaten in gedaan zodat ik kon kijken in een t-shirt wat ik ervan vond. En ik vond het helemaal geweldig. Stond zo mooi bij mijn lijf!!! Ik leek er zelfs dunner door omdat op dit moment juist mijn heupen en benen veel breder lijken door mijn smalle bovenkant.

Al met al vond ik het echt een héél fijn gesprek en ik merkte dat ze heel erg goed weet waar ze mee bezig is. Heb best wel wat kritische vragen gesteld en daar kreeg ik een deskundig, goed antwoord op. Ze denkt zelf dat ik 375cc Mentor High profile ronde implantaten zou moeten krijgen, die dan dual plane geplaatst worden. Woensdag 29 januari heb ik mijn tweede consult met Frans Straten en dan kan hij ook nog aangeven wat het beste zou zijn. Ik kan nu zelf niet wachten op dat gesprek omdat ik benieuwd ben of hij hetzelfde gaat zeggen. Ik heb nu de optie 'gereserveerd' voor de operatie op maandag 10 maart 2014 in het UCCZ Dekkerswald in Groesbeek. Ik heb ook nog gevraagd waarom de keuze dan zou vallen voor Mentor en niet voor bijvoorbeeld McGhan. Zij gaf toen aan dat de Mentor implantaten een stuk zachter zijn en daarom ook het beste bij mij zouden staan.

Ik vond het echt een topgesprek en ben er enorm positief over. Nu is er eigenlijk maar één ding waar ik nog over twijfel en dat is de afstand die ik iedere keer moet afleggen naar Barendrecht. Ook voor toekomstige controles is dat toch ook weer een behoorlijk eind rijden. Dit is iets waar ik zelf dan een keuze in moet maken maar wat vinden jullie? Ik was vandaag driekwart tank kwijt aan heen en terug rijden :139:

Liefs D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey,

Leuk dat je je nog even voorstelt! Welkom op het forum!

Super dat je al een optie heb op een datum meid. Het komt zo steeds dichterbij.

Ik moest voor mijn pc ruim 2,5 rijden. Het was voor mij het allemaal waard. Ik ben niet terug geweest om de hechtingen te laten verwijderen. Dat hebben we zelf gedaan;)

Succes met je consult de 29e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi D!!!

Zo te horen ging het hartstikke goed, straks als je je nieuwe twins heb hoef jij je niet meer te schamen om je BH uit te doen toch :)!!!

Het is idd wel ver met rijden maarja hoevaak zijn die controles, 3 keer ofzo?

Zo herkenbaar, ik ben 1,79 en weeg 72 kg.... (hoor ook eigenlijk 68 kg te wegen maar heb in mijn pubertijd iets teveel erop los geleefd denk ik;)) Tegenwoordig sport ik heel intensief en ben ik al veel afgevallen maar er is nog wel iets te gaan! Maar ik ben dus van boven heel smal en van onder breden m.n. mn heupen dan. En mijn borsten zijn helaas nooit mee gegroeid! zo herkenbaar.

Het was voor mij ook heel spannend vandaag!! Maar jij gaat nog naar een ander consult toch? Ik denk dat 375 ook op een mooie volle C cup uitkomt bij jou? Zal je echt heel mooi staan denk ik !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum!

Wat fijn dat je het gesprek zo goed is gegaan. Ik wil j nog wel ff wijzen op het feit dat het advies van Diana kan afwijken van het advies van je pc..

Maar dat heb je waarschijnlijk ook al gelezen hier op het forum..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat Cindy zegt klopt idd diana zegt andere dingen dan Frans de pc. Diana raadde mij een beugel bh aan 6 dagen po. Toen kwam ik vorige week bij strAten en die zei dat ik dus naar hem moest luisteren en gewoon 6 weken dag en macht sport bh aan. Ik woon zelf ook 92 km van Barendrecht af dus dat is ook een uur rijden. Ik vind dT het wel waard aangezien je bij, ik noem een Velthuis kliniek 4000 euro of meer moet betalen voor je borsten en daar 2600. Die 200 euro benzine voor de controles neem ik dan maar voor lief haha. Je kan eventueel ook foto's mailen naar hun als je denkt dat t bijvoorbeeld niet goed zit na je bv. Dan hoef je er niet heen te rijden, dat scheelt al. Successen je keuze ik heb ook 375 rond!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Wat fijn dat je het gesprek zo goed is gegaan. Ik wil j nog wel ff wijzen op het feit dat het advies van Diana kan afwijken van het advies van je pc..

Maar dat heb je waarschijnlijk ook al gelezen hier op het forum..

Ja, had ik inderdaad hier ook al gelezen, ben daarom benieuwd wat Frans Straten gaat zeggen. Liever wat groter eigenlijk dan wat Diana heeft geadviseerd. :P

Ik twijfel zelf over de 375cc uiteraard maar ook de high profile. Ik heb écht zoooveel borstenfoto's gezien, en het is gewoon ongelooflijk hoe hetzelfde aantal cc e.d. er zo anders uit kan zien bij verschillende vrouwen. Soms zie ik namelijk dat het mooi groot is, maar soms ook veel te klein. Maar ik ga Frans Straten daar helemaal op vertrouwen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 8 februari eerste consul met Diana, wil ook door F. Van Straten geholpen worden!Ben erg benieuwd hoe jou consul daar gaat! Succes! Spannend zeg komt al snel dichtbij dan.

Op 29 januari zal ik hier neerzetten hoe het consult ging!! Best wel zin in, dan weet ik wat ik definitief ga krijgen. Jij alvast succes 8 februari, weet niet of je al ooit bij Diana bent geweest maar je zult een fijn gesprek hebben. Ik ben iemand die vanalles uitzoekt en me erom druk kan maken, en Diana heeft me heel goed gerustgesteld! Wat heb jij nu voor een maat?

Nog minder dan twee maanden en dan word ik alweer geopereerd ja... Ik heb er echt ongelooflijk veel zin in, al heb ik niet echt zin in de operatie en de pijn (hoop zo erg dat de pijn gaat meevallen bij mij), maar wel echt in het resultaat uiteindelijk. Ik heb nu zelfs een beetje dat ik nu losse truitjes enzo aan aan het doen ben, ik weet ook niet wat dat is haha, maar ik wil nu extra niet meer dat het opvalt dat ik zulke kleine borsten heb. Ik had gister ook een date met een jongen en toen heb ik ook iets los aangedaan haha. Tja je weet nooit hoe het verder loopt. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Leuk dat je je nog even voorstelt! Welkom op het forum!

Super dat je al een optie heb op een datum meid. Het komt zo steeds dichterbij.

Ik moest voor mijn pc ruim 2,5 rijden. Het was voor mij het allemaal waard. Ik ben niet terug geweest om de hechtingen te laten verwijderen. Dat hebben we zelf gedaan;)

Succes met je consult de 29e

Dankjewel!!

OK, dan is het dus niet zo raar wat ik doe (1,5uur rijden) hiervoor haha. De operatie zelf heb ik dan in Groesbeek bij Nijmegen, dat is dan weer een uurtje rijden ongeveer vanuit mij thuis. Valt op zich wel mee eigenlijk. Maar ben jij dan geen enkele keer teruggegaan voor een controle ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel!!

OK, dan is het dus niet zo raar wat ik doe (1,5uur rijden) hiervoor haha. De operatie zelf heb ik dan in Groesbeek bij Nijmegen, dat is dan weer een uurtje rijden ongeveer vanuit mij thuis. Valt op zich wel mee eigenlijk. Maar ben jij dan geen enkele keer teruggegaan voor een controle ofzo?

Ja ik heb pas mijn 3 maanden controle gehad, maar ik dit in Nederland doen en dat was wel makkelijk :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

spannend allemaal :) ben blij voor je dat je consult zo positief was !

Ik heb gisteren via de website een afspraak aangevraagd maar nog geen bevestiging gekregen dus even wachten :( :( :(. Moest je lang wachten voor je afspraak bij Diana en kon je kiezen in welke kliniek je de operatie hebt ... in Nijmegen of Amstelveen of zo? Kon je ook direct aangeven dat je door Straten opereert wilt worden? Sry voor zo veel vragen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29 januari zal ik hier neerzetten hoe het consult ging!! Best wel zin in, dan weet ik wat ik definitief ga krijgen. Jij alvast succes 8 februari, weet niet of je al ooit bij Diana bent geweest maar je zult een fijn gesprek hebben. Ik ben iemand die vanalles uitzoekt en me erom druk kan maken, en Diana heeft me heel goed gerustgesteld! Wat heb jij nu voor een maat?

Nog minder dan twee maanden en dan word ik alweer geopereerd ja... Ik heb er echt ongelooflijk veel zin in, al heb ik niet echt zin in de operatie en de pijn (hoop zo erg dat de pijn gaat meevallen bij mij), maar wel echt in het resultaat uiteindelijk. Ik heb nu zelfs een beetje dat ik nu losse truitjes enzo aan aan het doen ben, ik weet ook niet wat dat is haha, maar ik wil nu extra niet meer dat het opvalt dat ik zulke kleine borsten heb. Ik had gister ook een date met een jongen en toen heb ik ook iets los aangedaan haha. Tja je weet nooit hoe het verder loopt. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet nog niet helemaal hoe ik kan reageren op een bericht, haha dus vandaar hierboven, maar hier kom tie!

Ik heb vandaag nog telefonisch contact gehad met Diana Gabriels, ik las hier gister overal dat haar advies vaak afwijkt van die van de pc, heb dus gelijk een afspraak bij Frans van Straten gemaakt, want na gesprek met Diana zal ik ook naar hem moeten, dus waarom niet gelijk! Heb nu 5 februari een afspraak!

Heb nu kleine A cup, wil graag volle C, ligt eraan wat zijn advies is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de afspraak direct bij hem maakt, is het dan ook nog een "gratis consult" of ben je dan gebonden? Zou het liefst ook direct bij hem een afspraak maken. :)

Hoi,

spannend allemaal :) ben blij voor je dat je consult zo positief was !

Ik heb gisteren via de website een afspraak aangevraagd maar nog geen bevestiging gekregen dus even wachten :( :( :(. Moest je lang wachten voor je afspraak bij Diana en kon je kiezen in welke kliniek je de operatie hebt ... in Nijmegen of Amstelveen of zo? Kon je ook direct aangeven dat je door Straten opereert wilt worden? Sry voor zo veel vragen :D

Hi! Het beste kun je even bellen.. Ik heb afgelopen dinsdag geloof ik gebeld en kon meteen gister terecht. Ik had eigenlijk ook wel meteen de afspraak met Frans Straten erbij gewild maar daar heb ik niet over nagedacht! Je zit sowieso nergens aan vast ook al heb je meteen een afspraak met een pc erbij. Ik heb dan 29 januari tweede consult en dan pas kan ik het helemaal definitief maken.

Diana gaf zelf eigenlijk meteen aan Nijmegen, maar ze vroeg eerst waar ik zelf woon. Dus jij kunt ook gewoon aangeven wat je voorkeur is!! Daarnaast vroeg ze aan mij of ik een voorkeur had voor pc en toen heb ik dus Frans Straten genoemd omdat ik zoveel positieve dingen lees over hem. Nou mocht je nog wat willen weten dan hoor het wel, ik had een heel vragenlijstje voor Diana :P

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de afspraak direct bij hem maakt, is het dan ook nog een "gratis consult" of ben je dan gebonden? Zou het liefst ook direct bij hem een afspraak maken. :)

Je kunt ook gewoon via kliniek Heyendael een afspraak maken. Consult is gratis en bij mij was Straten er gelijk bij. :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet nog niet helemaal hoe ik kan reageren op een bericht, haha dus vandaar hierboven, maar hier kom tie!

Ik heb vandaag nog telefonisch contact gehad met Diana Gabriels, ik las hier gister overal dat haar advies vaak afwijkt van die van de pc, heb dus gelijk een afspraak bij Frans van Straten gemaakt, want na gesprek met Diana zal ik ook naar hem moeten, dus waarom niet gelijk! Heb nu 5 februari een afspraak!

Heb nu kleine A cup, wil graag volle C, ligt eraan wat zijn advies is ;)

Ik wil ook een volle C (nu A-cup), ben dus ook benieuwd wat Frans gaat adviseren! Er is niet één enkele beste aanpak daarin oid heb ik gemerkt, op foto's die ik op internet zie is ook elk resultaat weer anders. Wel heel slim van jou dat je meteen afspraak met hem erbij hebt gemaakt, daar heb ik niet over nagedacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee bedankt!!! :) :) :)

Alvast succes bij je tweede consult :)

Heb net een mail van hun ontvangen en direct voor een afspraak met Frans Straten gevraagd.

Over Heyendael is het wel wat duurder en de kliniek is ook verder weg van waar ik woon, daarom gaat mijn voorkeur naar de praktijk van Diana....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.