Ga naar inhoud

Mangata : 11 maart 2014 : Dr. Straten : UCCZ


Aanbevolen berichten

Frans vertelde mij dat elke cupmaat ongeveer 140 cc erbij is. Misschien heb je hier iets aan Mangata.

Ik ben zelf ook nog steeds aan het twijfelen over het aantal cc en ga ik gewoon nog een keer passen.

Groetjes Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste Reactie

Zo ik heb via online-care een maat L besteld van de Carefix Anna, hoop dat ik 'm nog op tijd binnen krijg!! Ik ben overdags wel op m'n werk, neem aan dat je het anders vervolgens bij een ophaalpunt op kunt halen ofzo?? Of geven ze het aan je buren. Ga sowieso ook nog een 75D van Fila halen bij de V&D dit weekend.

Ik had vannacht gedroomd dat ik te laat was voor m'n operatie. Ik rennen, rennen, maar dat ging ZO langzaam! Toen was ik bij de kliniek... Zeiden ze: Ja er is nu iemand voor je gegaan, die er al wel zat. En die had een hele rare naam. Een nickname van borstenforum. Ik dacht nog in m'n droom: "Ohja, die is van borstenforum, die werd idd ook vandaag geopereerd" haha.

Morgen nog maar 12 dagen! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha, wat stom he dat je er zoo mee bezig bent! Wat onwijs spannend joh...en ik snap dat je het via Diana hebt afgeblazen..Ik mag as vrijdag om 14.00 uur naar Schiettecatte in barendrecht, ben benieuwd hoe dat verloopt. Ik woon in delft en ik denk dat ik van tevoren nog maar even bel om te vragen of het uitloopt of niet?? Heeel veeel succes met wachten...ik denk dat hoe dichter het bij komt, hoe meer je gaat dromen :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha, wat stom he dat je er zoo mee bezig bent! Wat onwijs spannend joh...en ik snap dat je het via Diana hebt afgeblazen..Ik mag as vrijdag om 14.00 uur naar Schiettecatte in barendrecht, ben benieuwd hoe dat verloopt. Ik woon in delft en ik denk dat ik van tevoren nog maar even bel om te vragen of het uitloopt of niet?? Heeel veeel succes met wachten...ik denk dat hoe dichter het bij komt, hoe meer je gaat dromen :45:

Ja ik zou voor de zekerheid wel bellen idd!! Ik hoop dat jij niet zo lang hoeft te wachten. :-) En inderdaad, hoe dichterbij het komt... Je gaat er echt steeds meer aan denken! Je kunt de datum maar beter zo dichtbij mogelijk hebben want als dat bij mij niet zo zou zijn zou ik gek worden van het wachten denk ik haha. Jij had ook al een datum toch? ofniet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook mn eerste droom afgelopen nacht, kwamen diverse nicknamen voorbij hahahaha, ik zou vandaag mn bh van carefix binnen krijgen maar helaas was niet thuis, morgen komen ze weer, baal ervan dat ze niet even aan de buren hebben afgegeven, doet postnl wel, dit was dhl.

heb de zakjes liggen met gekookte rijst hahaha, even om mee te passen. Zaterdag krijg ik mn filas binnen :)

wanneer hoor jij hoe laat je er moet zijn? Ben zo benieuwd, hoop beetje schappelijke tijd, tis 2 uur rijden en met oog op files! Wordt een hele lange dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh shit... Had ook gewild dat ze het dan bij m'n buren afgeven! Misschien toch het afleveradres nog wijzigen ofzo dan. Hoe lang heeft het nu bij jou geduurd van bestelling tot levering? Hoop dat het nog op tijd heb voor 11 maart!

En ik word een week vantevoren gebeld zeiden ze.. Dus hopelijk begin volgende week een definitieve tijd. En jij?

Hoop voor jou ook een goeie tijd ja!! Wij moeten 50min rijden ongeveer. 2 uur is wel lang maar gelukkig is het maar voor 1x he! Vind het wel een raar idee dat er straks in mij gesneden wordt. Ben nog nooit geopereerd! Heb ook angst voor kapselvorming na de operatie. Hoop dat dat ons bespaard blijft :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

O maar 2 dgn, heb vd week besteld! Ja ik krijg ook week van te voren te horen, woe geloof ik, dan is Frans daar en worden de tijden doorgegeven, ben benieuwd, hoor t wrs do want ben tot 18 uur aan t werk die dag, ben zo benieuwd!

o lekker zeg klein uurtje, dat rij ik nu elke dag naar mn werk haha dus is goed te doen ;)

Ik vind t ook beetje eng, ben al vaker geopereerd dus weet wel wat me te wachten staat.

ja ben ook bang hoor voor complicaties, maar als ik zie hoe mooi de borsten zijn die hij maakt :) gaan we van t beste uit! Hoop dat we allemaal die dag mooie boobs hebben haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend he.. k word 10 maart geopereerd 1 dagje eerder als jullie! Schiet al lkkr op he:-D eindelijk! K haal de fila sportbh zit wel goed stevig en voor mij heroperatie wel handig denk.. k neem denk k 75d en 75e mee voor de zekerheid! Als je bij wehkamp besteld voor 22.00 heb je het volgende dag in huis;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend he.. k word 10 maart geopereerd 1 dagje eerder als jullie! Schiet al lkkr op he:-D eindelijk! K haal de fila sportbh zit wel goed stevig en voor mij heroperatie wel handig denk.. k neem denk k 75d en 75e mee voor de zekerheid! Als je bij wehkamp besteld voor 22.00 heb je het volgende dag in huis;-)

jaa schiet zeker op! Spannend allemaal, voor jou 2de x? Hoop dat alles goed verloopt en je de borsten krijgt die je wilt. Ik heb ook de fila besteld maar ook de carefix anna, wat een dramas die sportbhs hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahhaha die droom. Ik jou de volgende keer Tigo vervangen door Channing Tatum ;)

Ik weet ook echt njet meer welke sport bh ik nu moet kopen, pfff

Ja hopelijk droom ik vannacht dat ik op het strand lig met Channing Tatum met mijn nieuwe boobs in een mooie bikini hihi. Die Tygo hoeft van mij niet zo hoor, creep :D Denk dat ik Wie is de mol gewoon miste ofzo omdat het 2 weken niet op tv was haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend he.. k word 10 maart geopereerd 1 dagje eerder als jullie! Schiet al lkkr op he:-D eindelijk! K haal de fila sportbh zit wel goed stevig en voor mij heroperatie wel handig denk.. k neem denk k 75d en 75e mee voor de zekerheid! Als je bij wehkamp besteld voor 22.00 heb je het volgende dag in huis;-)

heel spannend beertje!!! Ik heb de Fila na het lezen van jouw bericht ook meteen besteld bij Wehkamp... Nu wordt het alleen tussen 09:00 en 13:00 gebracht mij thuis a.s. zaterdag maar dan ben ik waarschijnlijk niet eens thuis vanwege carnaval bedenk ik me nu :o Nouja morgen even bellen. Had trouwens 10 euro korting omdat ik voor het eerst iets bestelde.

Ik heb zelf de 75D besteld van Fila. Mocht die te groot zijn dan kan m'n moeder, m'n zus of een van mijn vriendinnen altijd nog een 75C halen in de winkel de volgende dag.

Ik ben trouwens echt een beetje obsessief naar foto's van mijn borsten nu aan het kijken haha, en dan fantaseer ik hoe het eruit ziet met grote borsten, kan me gewoon niet voorstellen dat ik dat vanaf 11 maart ineens wel heb... Laatst opende ik mijn camera op mijn werk, en mijn manager stond achter mij. Stonden daar dus net allemaal 'tiet selfies' in van mezelf hahaha. Ik snel wegdrukken... Volgens mij heeft hij het niet gezien. Heb ze voor de zekerheid maar op m'n laptop gezet nu haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa voor de 2e x:-( hopen blijft het nu mooi bn heel benieuwd. . Begin tog beetje zenuwachtig te worden hoor:-s..

Scheelt weer 10 euro korting! Wehkamp s lkkr snel.. k neem 75d en 75e mee voor de zekerheid! Die carefix s voor mij te los! K had het gevraagd bij de kliniek maar die zij dat k beter fila kon nemen. . Die s stuk steviger! Voordat het strax weer hangt...

Ben heel benieuwd hoelaat k aan de beurt bn.. hoor ik donderdag pas denk k! Moete jullie ver rijden na uccz??

Was de carnaval nog leuk??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Carnaval is nog steeds bezig haha. Ik 45 minuten, jij

Jaa voor de 2e x:-( hopen blijft het nu mooi bn heel benieuwd. . Begin tog beetje zenuwachtig te worden hoor:-s..

Scheelt weer 10 euro korting! Wehkamp s lkkr snel.. k neem 75d en 75e mee voor de zekerheid! Die carefix s voor mij te los! K had het gevraagd bij de kliniek maar die zij dat k beter fila kon nemen. . Die s stuk steviger! Voordat het strax weer hangt...

Ben heel benieuwd hoelaat k aan de beurt bn.. hoor ik donderdag pas denk k! Moete jullie ver rijden na uccz?? Was de carnaval nog leuk??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Helaas moet ik waarschijnlijk de datum verzetten en kan het dus op 11 maart niet doorgaan. :( Maar donderdag weet ik daar meer over... Heb vandaag Frans Straten al aan de lijn gehad en hij wist nog niet of er extra kosten aan verbonden zitten. Hoop echt héél erg van niet. Laat ik hier ook maar gewoon eerlijk zijn waarom, ik ken verder toch niemand in het echt en vind het fijn om hier mijn verhaal te doen.

Helaas ben ik er gister namelijk na een test achtergekomen dat ik zwanger ben. Er zullen vast heel veel mensen op tegen zijn maar ik heb ervoor gekozen de zwangerschap niet door te laten zetten. Dit omdat ik geen vaste relatie heb, 24 ben, en in eerste plaats een kind geen goed thuis kan bieden. Ook de 'vader' wil absoluut geen kind. Het lijkt net een nachtmerrie waar ik in zit. Donderdag heb ik een afspraak in de kliniek voor het beëindigen van de zwangerschap. Maar ik weet dus niet hoe lang ik nu precies zwanger bent. Indien ik een pil zou krijgen voor het beëindigen, zou de operatie dinsdag eventueel nog door kunnen gaan. Indien dat niet mogelijk is, moet het onder narcose of plaatselijke verdoving weggehaald worden en kan ik dus a.s. dinsdag niet onder narcose en niet geopereerd worden. Dit vanwege de 5 dagen bedenktijd bij zo'n ingreep, het zou dan pas volgende week uitgevoerd kunnen worden.

Ik vind het echt vreselijk. Er zullen vast veel vrouwen zijn die dit echt belachelijk vinden, maar dit is echt de moeilijkste keuze die ik ooit heb moeten maken. Voor mij dus hoogstwaarschijnlijk nog geen borsten volgende week, hopelijk gaat het me niet veel geld kosten om de datum te verzetten...

Liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

Jeetje, heftig zeg! Wat een klap lijkt me ook. Ik hoop voor je dat de operatie verzet kan worden. Misschioen heb je na de ingreep in de kliniek ook wat tijd voor jezelf nodig om het allemaal te verwerken. Om daar dan ook gelijk een borstvergroting na te doen, is misschien toch too much.

Houd ons op de hoogte en ik wens je echt veel sterkte. Ik kan me voorstellen dat je in een moeilijke positie verkeerd. Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel sterkte Mangata, er zullen idd veel vrouwen in je omgeving zijn die er van alles van vinden maar het is jouw lichaam, jouw situatie, jouw leven en mijn mening is dat iedereen daar respect voor moet hebben toch, maar kan me voorstellen dat het de moeilijkste beslissing ooit voor je is geweest. En logisch dat je het even kwijt wilt, hier kun je nog redelijk anoniem je ei kwijt, fijn is dat toch...

Donderdag heb je dus duidelijkheid over je de duur van je zwangerschap, even afwachten dus. Hopelijk kun je de operatiedatum kosteloos wijzigen mocht dit nodig zijn.

Heel veel sterkte nogmaals...

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt voor de lieve berichten meiden. Dat geeft me echt steun.

Het is idd wellicht niet zo'n goed idee om de operatie dinsdag door te laten gaan mocht er donderdag al iets gedaan worden. Het rare is dat ik het me nog niet echt besef, zo onrealistisch dit. Net weer een test gedaan en er stonden weer twee dikke strepen...

Ik zal jullie hier op de hoogte houden over hoe het donderdag gaat en hoe het verder met de operatie zit. Vind het wel ongelooflijk dit, beslis ik in mijn leven eindelijk om de stap te nemen om een borstvergroting te laten doen, krijg je dit. Had nooit verwacht dat dit zou gebeuren omdat ik ook gewoon de pil slik.

Nou, jullie horen het... Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jezus Mangata, wat vind ik dit erg voor je en wat ontzettend moeilijk voor je.

Ik zal aan je denken donderdag en hoop dat je nog niet al te ver bent en dus niet onder narcose hoeft.

Heel veel sterkte meid!!

X Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid dat is niet niks.

Dat jij deze weg kiest is helemaal aan jou en aan niemand anders.

Als jij denkt het niet te kunnen een kind op de wereld te zetten en op te voeden dan moet je dit ook niet doen. Iedereen is hier anders in. Ik had op mijn 24e 3 kinderen, maar ik was hier wel klaar voor en het was ook een bewuste keuze voor mij. Ik wens je hier wel veel sterkte mee, want het blijft wel een lastige keuze ook al sta je er zelf achter.

Je boobies komen wel ook al zou je misschien even langer moeten wachten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje meid wat een vreselijk bericht! Kan me goed voorstellen dat je besluit om het kindje niet te houden, een kind verdiend een goed en veilig en stabiel thuis en een toekomst... als jij nu al weet dat je dat niet kan bieden, dan is de keuze snel gemaakt. Wat lullig dat dat allemaal samen valt...ik ga met je mee hopen dat alles op zijn pootjes terecht komt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.