Ga naar inhoud

Mangata : 11 maart 2014 : Dr. Straten : UCCZ


Aanbevolen berichten

Gefeliciteerd met je datum!

Ik zal jou eigen topic even aanpassen zodat je net als alle andere daar een datum heb staan. In welke kliniek werd je geopereerd?

Als je updates heb of een verslag wil schrijven dan kun je dit daar doen. Zo blijft het allemaal een beetje overzichtelijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste Reactie

Zo vandaag weer consult gehad met Frans Straten en daarna nog even gepraat met consulente Tanne. Ik ben helemaal gerustgesteld en vind het super fijn dat ze direct bij Kliniek Heyendael zo de tijd nemen voor je!! Wat een verschil met Diana Gabriels... Zelf Frans gaf nu aan dat hij het echt niet fijn vond hoe het vorige week ging in Barendrecht. Hij had amper de tijd om met cliënten te praten en gaf ook aan dat hij een afsprakenlijst had gekregen, maar daar aangekomen kreeg hij ineens het dubbele aantal cliënten, wat dus helemaal niet kon qua planning. Hij zei "Ja het is een beetje lopende band werk daar". Nou sorry maar ik wil niet als een lopende band klant behandeld worden bij zoiets als dit, gaat wel om mijn gezondheid etc. :s Maarja iedereen moet het voor zich weten, ik betaal er liever wat meer voor, nu dan ook alle nacontroles met Frans zelf, én het blijkt dat ik een privékamer krijg na de operatie. Frans gaf aan dat je via Diana Gabriels na de operatie met z'n tweeën op een kamer ligt (nadat je uit de verkoeverkamer komt).

Het wordt nu links 400cc en rechts 375cc high profile rond Mentor, dual plane geplaatst. Ook bij mij zal het op 11 maart gaan gebeuren! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo vandaag weer consult gehad met Frans Straten en daarna nog even gepraat met consulente Tanne. Ik ben helemaal gerustgesteld en vind het super fijn dat ze direct bij Kliniek Heyendael zo de tijd nemen voor je!! Wat een verschil met Diana Gabriels... Zelf Frans gaf nu aan dat hij het echt niet fijn vond hoe het vorige week ging in Barendrecht. Hij had amper de tijd om met cliënten te praten en gaf ook aan dat hij een afsprakenlijst had gekregen, maar daar aangekomen kreeg hij ineens het dubbele aantal cliënten, wat dus helemaal niet kon qua planning. Hij zei "Ja het is een beetje lopende band werk daar". Nou sorry maar ik wil niet als een lopende band klant behandeld worden bij zoiets als dit, gaat wel om mijn gezondheid etc. :s Maarja iedereen moet het voor zich weten, ik betaal er liever wat meer voor, nu dan ook alle nacontroles met Frans zelf, én het blijkt dat ik een privékamer krijg na de operatie. Frans gaf aan dat je via Diana Gabriels na de operatie met z'n tweeën op een kamer ligt (nadat je uit de verkoeverkamer komt).

Het wordt nu links 400cc en rechts 375cc high profile rond Mentor, dual plane geplaatst. Ook bij mij zal het op 11 maart gaan gebeuren! :D

Super meid!

Ik heb helemaal niet dat idee gehad, heb ook niks met Diana Gabriels te maken, alleen betaling, alle consuls gaan ook met hem, en dat ik geen prive kamer krijg, achja neem ik wel voor lief ;)

ben blij als t achter de rug is, 11 mrt onze boobies day!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo vandaag weer consult gehad met Frans Straten en daarna nog even gepraat met consulente Tanne. Ik ben helemaal gerustgesteld en vind het super fijn dat ze direct bij Kliniek Heyendael zo de tijd nemen voor je!! Wat een verschil met Diana Gabriels... Zelf Frans gaf nu aan dat hij het echt niet fijn vond hoe het vorige week ging in Barendrecht. Hij had amper de tijd om met cliënten te praten en gaf ook aan dat hij een afsprakenlijst had gekregen, maar daar aangekomen kreeg hij ineens het dubbele aantal cliënten, wat dus helemaal niet kon qua planning. Hij zei "Ja het is een beetje lopende band werk daar". Nou sorry maar ik wil niet als een lopende band klant behandeld worden bij zoiets als dit, gaat wel om mijn gezondheid etc. :s Maarja iedereen moet het voor zich weten, ik betaal er liever wat meer voor, nu dan ook alle nacontroles met Frans zelf, én het blijkt dat ik een privékamer krijg na de operatie. Frans gaf aan dat je via Diana Gabriels na de operatie met z'n tweeën op een kamer ligt (nadat je uit de verkoeverkamer komt).

Het wordt nu links 400cc en rechts 375cc high profile rond Mentor, dual plane geplaatst. Ook bij mij zal het op 11 maart gaan gebeuren! :D

Ik heb uiteindelijk ook voor Kliniek Heyendael gekozen. Vond het ook best wel druk bij Diana. Alle samen in zo een kleine wachtkamer. Maar Straten heeft zich echt tijd genomen zelfs toen (ja ook bij mij) een van de meiden gewoon naar binnen kwam.

Ik ging bij Diana uit en belde geen minuut later Tanne en heb nu een Datum :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super meid!

Ik heb helemaal niet dat idee gehad, heb ook niks met Diana Gabriels te maken, alleen betaling, alle consuls gaan ook met hem, en dat ik geen prive kamer krijg, achja neem ik wel voor lief ;)

ben blij als t achter de rug is, 11 mrt onze boobies day!

Frans zei tegen mij dat de nacontroles via Diana bij Diana zelf zijn en dus niet bij hem. Dat had ik toen ook van Diana begrepen! Frans zei zelfs: als ik ook alle nacontroles zou moeten doen, zou het helemaal foutgaan in de planning en niet werken. Dit is voor mij één van de redenen ook om het niet via Diana te doen. Mij maakt het trouwens ook niet zo uit dat ik dan een privékamer heb, al vind ik dat wel fijner, mijn moeder en zus gaan iig mee dus misschien kunnen zij meteen al naar die kamer ofzo.

Nog fftjes en we zijn aan de beurt! :D spannend zeg ik denk er constant aan....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb uiteindelijk ook voor Kliniek Heyendael gekozen. Vond het ook best wel druk bij Diana. Alle samen in zo een kleine wachtkamer. Maar Straten heeft zich echt tijd genomen zelfs toen (ja ook bij mij) een van de meiden gewoon naar binnen kwam.

Ik ging bij Diana uit en belde geen minuut later Tanne en heb nu een Datum :)

Haha ongelooflijk, kwam er bij jou ook iemand naar binnen! Stom hè?? Ik denk dat je ook een hele goede keuze hebt gemaakt om Tanne te bellen, echt heel ander serviceniveau daar (bij Diana zit dat op 0 volgens mij)

Gefeliciteerd jij ook met je datum btw!! Fijn he dan heb je nu iets om naar uit te kijken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind ik ook echt onbeschoft, zelf geen last van gehad gelukkig. Helaas is nijmegen erg ver voor mij maar komt goed. Mn vriendin heeft ook alle nacontroles met Frans gehad, ik ben nog nooit met Diana zelf in contact geweest. Hij zei ook dat de nacontrole bij hem was, dus ik zie wel. T gaat gebeuren in ieder geval ;):)

11 maart due day kan niet wachten haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ongelooflijk, kwam er bij jou ook iemand naar binnen! Stom hè?? Ik denk dat je ook een hele goede keuze hebt gemaakt om Tanne te bellen, echt heel ander serviceniveau daar (bij Diana zit dat op 0 volgens mij)

Gefeliciteerd jij ook met je datum btw!! Fijn he dan heb je nu iets om naar uit te kijken :)

Ja echt stom hehe vooral bij zo een persoonlijk gesprek.

Dank je jij ook gefeliciteerd ! Spannend allemaal :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff ik twijfel echt over het aantal CC. Volgens mij is het veel te klein en ga ik er uiteindelijk van balen. :|

Zie mijn foto's... Ik weet dat het persoonlijk is maar misschien zou wat groter toch mooier staan bij mijn lijf? Ben best vol namelijk van 'onder'...

Links 400cc / rechts 375cc

Passessie links 400cc rechts 375cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah wat super dat je consult zo goed is verlopen!

Ik vind je foto's mooi! Past mooi bij je lichaam.. Maar is idd met shirt e.d.

Goed over nadenken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff die twijfel over aantal cc maken me gek! Morgen maar even de consulente bellen want ik kan er gewoon niet door slapen.

Bij sommige vrouwen lijkt 375cc erg groot, bij andere weer erg klein. Ik vind het daarom moeilijk om een keuze te maken. Ik wil zoveel mogelijk proberen om twijfels achteraf te voorkomen. Op internet zie ik een bericht van een chirurg dat het verschil tussen 375cc en 400cc zo klein is dat je dat amper ziet. Wil je echt grotere verschillen dan moet je nog hoger gaan.

Thanks voor alle reacties btw... Is idd heel natuurlijk zo dat wel. Nouja. Ik heb voor vanavond wel weer honderden before&after boobfoto's gezien. Denk dat er een hoop tietjes in mijn droom gaan voorkomen vannacht hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ieder lichaam is anders, ik zag bij iemand 200cc en die had d cup :o , zoals Frans al zei op het consul, ze vallen bij iedereen anders, je wil toch graag een volle c kleine d?

Als je volle d wil en kleine e dan is 450cc een optie maar je zal dan weer twijvelen, je was toen erg te vreden met die 375 toch? Ik twijvelde ook of het niet te groot was, daarna dacht ik zal ik 450 nemen? Maar hou t bij deze, die boobies wennen wrs snel en zal dan denk ik nooit groot genoeg zijn ;)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nu nog 18 dagen maar... Pfff ik vind het nu wel erg spannend worden hoor. Er spookt vanalles door mijn hoofd en ik heb ineens echt de raarste dromen! Vannacht had ik gedroomd dat ik met Tygo Gernandt op een feest was en dat een soort 'seksuele spanning' was haha. En ik had later een zoontje ineens. Heel vreemd, zal wel zijn omdat er zoveel door mijn hoofd gaat. Want Tygo Gernandt is ook nog eens een enorme engerd. Wie droomt er nou over hem, haha.

Gister had ik een e-mail naar Kliniek Heyendael gestuurd met wat vragen, werd ik vandaag door Frans Straten teruggebeld! Echt super fijn vond ik dat. Ik heb bij hem aangegeven dat ik wat twijfels had over het aantal cc. Toen zei hij dat we het er op 11 maart dan nog over hebben, sowieso als hij mijn borsten af gaat tekenen. Hij heeft meerdere aantal cc op voorraad. En hij kan ter plekke altijd nog kijken wat het mooiste staat / in mijn lijf past. Een hele geruststelling.

Ik ga weer verder kijken naar jurkjes met decolleté. :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.