Ga naar inhoud

Elfje : 25 maart 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi Elfje,leg een hoofdkussen in je stoel,dan zit je wat rechter,en hoef je ook niet zo een zet te maken eruit te komen.maar hulp zal je toch eerste week nodig hebben.

maar elke dag gaat het een stukje beter,let maar op..

voor je het weet,ben je weer goed te been,rustig aan..

beterschap

greetzzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 210
  • Created
  • Laatste Reactie

Dank je wel allemaal !

@ kaat

Mijn eerste indruk, wel om eerlijk te zijn, vind ik ze nu echt nog niet mooi ! Ik ben wel blij dat er niet zoveel plaats tussen beide borsten is !

Maar ik heb juist nog eens gekeken, en die zijn echt nog zoooo opgefokt, hard en gespannen en superrond ! Tepels staan zo knal vooruit en het voelt alsof mijn vel gaat scheuren.

De pijn is wel al iets beter of gisteren , ik vind het alleen heel moeilijk om recht te geraken uit mijn bed. En ik ben een rugslaper en zijslaper normaal dus ik heb wel iets kunnen slapen maar mijn rug ging echt pijn doen na een tijdje. Dus als iemand hier tips voor heeft ?? Ze zijn welkom! :)

En dit is misschien een heel stomme vraag, maar hoe kunnen mijn borsten in godsnaam gaan zakken met zo'n strakke sportbh er rond ? :106:

En nog een genante vraag voor de mensen die ook suppo's/tapkes/poepsnoepkes , is het normaal dat ik daarna altijd heel fel naar het grote toilet moet ? Heeft dat dan nog wel zijn nut ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elfje,

Gelukkig gaat het al iets beter vandaag, wat nogal eens helpt tegen de rugpijn is een klein kussentje onder je knieën leggen, dat ontlast de rug wel een beetje. En wees gerust, die borsten gaan heus wel zakken, de zwaartkracht doet echt wel z'n werk hoor! Succes met het herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elfje,

Waarschijnlijk de pijnlijkste dag vandaag? Bij mij was het allessinds zo.

Ik had da ook met die suppo's. Was een marteling om die te kunnen ophouden! Als je hem een kwartiertje kan ophouden zou dat voldoende moeten zijn. Zo zei de verpleegster toch van de wk. Is alleen het 'vet' dat er dan weer uitkomt, zei ze.

Bij mij gaat het steeds beter! De pijn was bij mij eigenlijk van 'korte' duur. De eerste drie dagen deden écht pijn en dan ging het snel beter. Hopelijk gaat het bij jou ook wat beter dan...

Oh ja, stappen doet geen pijn bij mij. Wel hoesten en de hik.

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Poes

Ja mijn schoonmama zei ook aan de telefoon dat ik het zo lang mogelijk moest proberen ophouden. Desnoods mijn billen toeknijpen , haha :D

Ik dacht eerst dat die mij een laxeerpil hadden gegeven. En mijn pa zei " nu mooogt ge niet meer naar de wc ze ! Dan heeft dat geen effect."

Maja het ging echt niet anders, kheb daar tien minuten zitten draaien op dat bed om mij in te houden , maja ..

De pijn valt op zich wel mee, tis gewoon die immense druk en mijn borstbeen doet ook wel pijn. En de tip met het kussentje onder mijn knieën helpt in ieder geval al een beetje.

En deze morgen was ik zo duizelig ! Alles zag zwart voor mijn ogen , mijn oren begonnen te tuuten en zweten tot en met. Mij dan een halfuurtje op het bad gezet, want ik stond in de badkamer en toen ging het al beter!

In de week heb ik niet echt veel hulp overdag. Mijn ouders werken, mijn zus werkt en mijn broer gaat nog naar school. Dus ik moet mezelf wel een beetje proberen te redden , maar in de brief die ik meekreeg stond dat ik moet blijven bewegen en kleine huishoudelijke klusjes mag doen. Nuja niet dat ik die gaan doen hoor ;)

Ik probeer ook niet te veel pijnstillers te nemen. Ik mag er zes per dag nemen , maar ik heb er nu nog maar twee ingenomen. Het is niet dat ik sterf van de pijn , dus probeer ik dat wat te mijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 4:

De pijn is al heel wat draaglijker! Alleen merk ik dat er vocht onder mijn borsten zit , ter hoogte van mijn ribben. Trekt dit vanzelf weg ?

Slapen ging vannacht voor de eerste keer redelijk goed en lang aan een stuk. Ik moet gewoon zo plat mogelijk liggen dat alle delen van mijn lichaam het bed raken en ZEKER mijn rug , anders heb ik superveel pijn in mijn rug. Mijn linkerborst vind ik al heel erg mooi, qua vorm en grootte , ze moet natuurlijk nog wat zakken. Mijn rechter maakt een trager herstel mee vind ik, die neemt nog niet zo'n mooie ronde vorm aan, maar ik denk dat dit wel zal komen aangezien er ronde prothesen in zitten ? Misschien nog wat zwelling er rond ?

Ik vind ze al pakken mooier of de eerste dag in ieder geval ! :D

Straks zal ik mijn vriend eens een foto laten nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elfje,

Leuk dat het al zo goed gaat met je, die zwelling trekt zeker nog weg hoor, volgende week zal 't al heel wat minder zijn. En wat je zegt over het verschillend herstel van beide borsten, is ook niet vreemd, want zijn dus 2 verschillende operatiewonden die elk ook eigen herstel hebben.

Zo zie je maar, dat ieder ook een beetje zijn eigen manier moet zoeken hoe je het beste slaapt, voor sommigen is dat hoger liggen met veel kussens, bij jou blijkbaar zo plat mogelijk, als 't maar helpt natuurlijk! :D

Je vind ze nu al een pak mooier geworden :57: , en dat wordt dus nog beter! Stel je voor binnen enkele weken, dat komt helemaal goed!!! :32: Benieuwd naar je eerste foto's!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

Ik heb foto's genomen , maar ik weet niet hoe je een wachtwoord koppelt aan dat ' mijn album gedoe '.

Ik wil niet dat die foto's openbaar zijn voor iedereen.

Kan iemand me helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gelukt !

Dank je wel !!!!

Mij valt me vooral op op die foto's , dat mijn ene borst anders herstelt dan mijn andere :P

De ene is al meer gezakt , maar staat nog meer gezwollen.

En de ander is dan al minder gezwollen maar nog niet veel gezakt.

In ieder geval als jullie iets zien dat niet klopt of raar is of juist wel normaal is ! Zeg het maar :o !

http://elfjesbv.mijnalbums.nl/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meis,

Heb even je foto's bekeken, en ik ben echt heel eerlijk, maar zie idd twee verschillende borsten.

Nu kan het zijn dat ze nog wat meer moeten dalen, het is natuurlijk ook nog niet zo heel lang geleden.

En anders zou ik gewoon nog even contact opnemen met de klniniek, maar je moet echt 6 weken wachten, bij mij zakte de een in het begin ook veel meer dan de ander, en dat heeft wel drie maanden geduurd.

Nou neem nog maar even goed je rust!

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey beertje,

Ja ze lijken elk hun eigen herstel te leiden. Ik weet niet of dit erg is ?

Ik denk wel dat mijn rechterborst zoiezo meer afgezien heeft of mijn linkerborst. Ik had ook blauwe plekken bij mijn rechterborst en die is meer gezwollen.

Ze was ook pakken kleiner als de linkerborst voor de operatie, maar het verschil was niet groot genoeg om een grotere prothese voor die te nemen.

Ik heb juist een foto er terug afgehaald, mijn vriend zei dat die foto totaal niet klopt met de werkelijkheid. De belichting en schaduw was helemaal verkeerd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elfje,

Dat voel je helemaal niet hoor! :D

Net ook je fotootjes gezien, staat allemaal nog erg strak natuurlijk, maar als de zwelling wat zal weggetrokken zijn zal 't vast heel mooi worden! Wat betreft het verschil in grootte, heb ik ook nog steeds hoor, maar hé, slechts weinig vrouwen hebben twee precies gelijke borsten, dus vind ik helemaal niet erg, maarja, dat is mijn mening natuurlijk.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net mijn bikini gepast die ik gekocht had voor mijn bv. Mijn bovenstukje was een Large en de cups zitten perfect maar de omtrek is veeeeeel te groot, ik moet de linten toebinden met een stuk geprinte stof bij terwijl het van die geprinte stof de bedoeling is dat ze mooi langs men rug ligt..

Dus sebiet terug naar de Hema en gaan wisselen voor een Medium !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee. na mijn consult heb ik recepten meegekregen die ik moet afhalen bij de apotheek. ik woon in Nederland. weet iemand hoeveel je ongeveer moet betalen hiervoor?

Nog een maandje en dan heb ik nieuwe boobies!!! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben ondertussen een week verder! En het resultaat vind ik al heel mooi. Ze zijn mooi aan het zakken, de zwelling is zo goed als weg denk ik. Ik vind het alleen moeilijk om foto's te posten, want deze kloppen gewoon niet met de werkelijkheid. En dit door de schaduw- en lichtinval.

Ik krijg nu ook wel last van steken. Maar de pijn valt redelijk goed mee, waardoor ik soms iets te veel doe denk ik.

Wel heb ik nog een vraagje over mijn littekens. Op mijn brief die ik meekreeg van de welnesskliniek stond dat ik deze twee dagen na de operatie mocht besproeien met lauw water. Maar wat met de dagen hierna ? Is dat ook nog altijd met lauw water ? Kan het kwaad als er shampoo over de wonde loopt ? Moet je deze niet ontsmetten ?

Ik moest ook maar drie dagen compressen op mijn wonden leggen, maar ik merk dat ik het heel irritant vind nu die er af zijn. Mijn BH schuurt precies over die wonden. Kan het kwaad als ik er toch compressen op leg ? Is dat niet hygiënischer trouwens of die BH ?

En ik heb maar 1 BH , kan het kwaad dat ik die nu al een nacht uit laat om die te wassen ?

Sorry voor al de vragen, maar ik wil zeker niks verkeerd doen en zeker niet het risico lopen dat mijn wonden gaan ontsteken.

En natuurlijk ben ik nog altijd heel tevreden dat ik de stap gezet heb ! :D

Ik vind ze goed passen bij mijn grootte en lichaam. En mijn vriend vind ze ook heel mooi, dat geeft me ook wat extra zekerheid. Ik zit al een halve week bij hem thuis , omdat ze bij mij thuis aan het verhuizen zijn en daar word me niet echt veel rust gegund.

En VROLIJK PASEN ! :97:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elfje,

Ja, 't is soms een beetje zoeken hé, om je boobs waarheidsgetrouw op foto te krijgen, zou zeggen gewoon veel foto's maken, dan zullen er wel enkele bij zijn die goed zijn.

Als de bh-rand juist op die littekens schuurt zou ik gewoon verder doen met die compressen, kan geen kwaad en is inderdaad wel hygiënischer. De bh al een hele nacht uitlaten zou ik toch persoonlijk niet aanraden hoor, zou gewoon zo vlug mogelijk een nieuwe gaan kopen zodat je kan afwisselen.

Heb je nog nieuwe foto's geplaatst in je album? Ga anders straks wel eens kijken!

Doe lekker rustig aan!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ondertussen staan er sinds zondag nieuwe foto's op mijn album. Ik heb de compressen weer op mijn wonden gedaan en dit vind ik een veel fijner gevoel.

Maar is het normaal dat die wonden zo beginnen te trekken ? ( overmorgen gaan de draadjes er uit )

En mijn tepels " vervellen" precies. Heel erg raar, maar ze zijn ook supergevoelig en hebben kloven. Kan ik hier iets opdoen ?

En dan nog 1 vraagje, ik ben nu al gewoon aan het op mijn rug slapen maar wanneer mag ik me EINDELIJK terug op mijn zij leggen? Ik begin het toch wel te missen van mij zo eens goed te kunnen innestelen.

Maandag weer een nieuwe bikini gekocht in de hunkemuller. Een zwarte met witte bolletjes, 20 euro ! Dus die kon ik niet laten liggen :D !

En ik heb de afgelopen week ook veel de opmerking gekregen van mijn vriend dat ik in een heel rare houding loop , mijn schouders helemaal naar boven. Iemand die dit herkent ?

Groetjes!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.