Ga naar inhoud

Elfje : 25 maart 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

gelukkig heeft je vriend ingezien dat dat foute dingen zijn wat je tegen ene vrouw kan zeggen zeg.

jeetje,ja ik kan me wel echt voorstellen dat je dat even benauwd hoor,en al helemaal als je al niet helemaal top in je velletje zit,van drama,s om je heen wat je beschreef.

ik heb het juist andersom,ik vind mezelf momentele te dik,kom zowat een kilo in de 2weken aan zeg heey.phfff

en me man zegt juist steeds,jeetje wat zie je er goed en lekker uit,nou ja zeg,zou het haast niet geloven dan he wat ie dan zegt,omdat ik juist mezelf te dik vind,kan er zelfs kwaad om worden,voel me dan een beetje in de zeik genomen zelfs.woog altijd 51 en in een jaar tijd ff naar de 62 gegaan.

kop op,en jou kennenende,zoals ik jou opvat uit je topic,kan je er idd boven staan,niet laten knagen hoor wat er gezegd is,tenslotte is hij nog bij je,en hij houd van je,en mannen zeggen nu eenmaal dingen die dom overkomen,iq van een poffertje he hebben ze soms.

fijne week nog,hopenlijk met een zonnetje erbij

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 210
  • Created
  • Laatste Reactie

vandaag gebeld en 23 maart consult met Dr. Visser! Kreeg echt de kriebels toen ik mn afspraak had bevestigd! Ik ben ook 20 jaar en sta er echt 200% achter. Ik wil vanaf mn 17e al grotere borsten maar heb ze helaas nooit gekregen van moeder natuur. Heeft er iemand al ervaringen met Dr. Visser?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo hoekje,

Ik heb alleen nog maar een eerste gesprek gehad met Dr. Visser en wordt 25 maart geopereerd. Ik heb mijn operatiedatum ook al onmiddellijk vastgelegd doet ik belde voor een eerste afspraak.

Ik was ook heel erg nerveus hoor, wacht tot je in die wachtzaal zit ! :D Ik heb een uur moeten wachten, het langste uur van heel mijn leven..

Eenmaal je binnen bent, gaat het snel , misschien wel iets te snel. Verwacht geen gezellig koffiepraatje fso , het is echt to the point bij Dr. Visser. Het gesprek duurde bij mij 15 minuten.

En moeder natuur liet het bij mij ook af weten. Welke cupmaat heb je nu ? En op wat hoop je uit te komen?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lianneke

Hallo Hoekje,

Ik ben 18 februari geholpen door dr Visser aan 2 mooi gevulde borsten. Ze zijn nog wel erg gevoelig en moet nog wel even wennen aan het 'nepperige' maar als het goed is gaat dat allemaal nog wel natuurlijker ogen.

Wel heb ik brandende borsten, net alsof je verbrand bent door de zon. Echt heeeeel gevoelig en ook wel pijnlijk gevoel op de huid zo. Heb daar eigenlijk nog niets over gelezen bij anderen dus weet ook niet of iedereen het heeft. Mijn huid staat ook nog erg gespannen, dat zou ook de oorzaak kunnen zijn. Anyway, dr. Visser is een vakvrouw en de kliniek erg prettig dus daar hoef je je geen zorgen te maken. Ik zou het zo weer doen maar dan wel weer bij dr. Visser en in deze kliniek.

Gr, en succes, nog even geduld en dan is het zove.

Lianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo hoekje,

Ik heb alleen nog maar een eerste gesprek gehad met Dr. Visser en wordt 25 maart geopereerd. Ik heb mijn operatiedatum ook al onmiddellijk vastgelegd doet ik belde voor een eerste afspraak.

Ik was ook heel erg nerveus hoor, wacht tot je in die wachtzaal zit ! :D Ik heb een uur moeten wachten, het langste uur van heel mijn leven..

Eenmaal je binnen bent, gaat het snel , misschien wel iets te snel. Verwacht geen gezellig koffiepraatje fso , het is echt to the point bij Dr. Visser. Het gesprek duurde bij mij 15 minuten.

En moeder natuur liet het bij mij ook af weten. Welke cupmaat heb je nu ? En op wat hoop je uit te komen?

Groetjes!

Hee. Ik wist niet dat je gelijk een afspraak kon maken voor de operatie.. dan ga ik morgen gelijk even bellen! zal denk ik wel schelen met de wachttijd (hoe sneller hoe beter) :5:

ik heb nu een kleine B, wil heel graag C. ik ben echt de dagen al aan het aftellen alleen al voor het gesprek!

welke maat heb je nu en wil je graag? en plaatsen ze bij jou de implantaten boven of onder de borstspier?

Ik zag namelijk onderstaand op internet staan en ben benieuwd of je zelf ook inbreng hebt op de plaatsing ervan.

''Silicone implantaten kunnen geplaatst worden boven of onder de spier. Meestal geeft een plaatsing tussen de borstspier en het klierweefsel het mooiste resultaat.''

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Hoekje,

Ik heb nu een 75A en wil graag een volle C.

Ik wou liever geen plaatsing achter de spier maar mijn voorkeur ging uit naar dual plane ( tussen ) of voor de borstspier. Beide resultaten vind ik er natuurlijk uitzien.

Dr. Visser zei dat ze 300 cc voor de borstspier ging plaatsen maar dat dat het maximum was en dat was goed voor mij.

Voor de borstspier heeft ook een korter herstel. Dus das mooi meegenomen!

Als je te weinig vetweefsel hebt om de randen van je prothese te bedekken zul je wss dual plane of achter de borstspier krijgen , al heb ik nog niet veel gehoord dat dr Visser achter de borstspier plaats..

En je kan inderdaad tegelijkertijd een afspraak voor de operatie maken, dat scheel inderdaad in wachttijd! Want nu zit er maar een maandje tussen mijn eerste consultatie en de operatie!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het dromen over borsten is begonnen !

Vannacht had ik opeens twee grote borsten maar ik vond NERGENS een sportbh! En ik was helemaal in paniek...

Na hoeveel weken mag je eigenlijk in het zwembad ? Chloorwater dan ? En niet voor te zwemmen maar gewoon er in zitten, mijn gasten gaan einde april op kamp en we gaan waarschijnlijk zwemmen dus..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Elfje,

ik zag dat je door Dr Visser wordt geopereerd volgende week! Spannend. Ik ben benieuwd naar je ervaringen, ik wordt zelf in april door haar geopereerd. Niet te veel dromen, komt allemaal goed.

Groetjes,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrijdag tijdens de les kreeg ik telefoon maar ik kon jammer genoeg niet op nemen.

Dan maar naar mijn voicemail geluisterd en het was de Welnesskliniek. Ik moet om 6u daar zijn! Dat wil zeggen om 3.30u thuis vertrekken.

Hehe voor mij is dit niet zo erg, want ik wordt even later toch weer in slaap gedaan, maar ik heb wel medelijden met mijne pa ! :D

Ik kreeg dan ook nog een hele uitleg over dat ik nuchter moet zijn ( zelf geen water , dat is wel stom ! ) , geen valse nagels ( heb ik gelukkig niet ) , er MOET begeleiding bij mij zijn en ik moet

gemakkelijke kleding dragen.

Wat wordt er verstaan onder gemakkelijke kledij ???? Ik vind al mijn kledij wel gemakkelijk , maar ik ze zullen wel iets specifiek bedoelen zeker ? Wat deden jullie dus aan ? :D

En iemand flauw idee van de mensen die al in de welnesskliniek geopereerd zijn wanneer ik dan ongeveer weer weg mag als ik om 6u binnen moet ?

Groetjes!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja elfje, mij werd gezegd dat ik zelfs tot 10dagen na de operatie geen spannende broek mocht aandoen, omdat je deze dan omhoog moet heffen, en die handeling zou kwaad kunnen die eerst dagen.... ik heb dus dagen in een trainingsbroek rondgelopen en een gemakkelijk bloesje... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mij gisteren zo'n stoffen aladin broek gekocht. Das gelijkaardig aan een trainingsbroek dus..

Maar een gewone tshirt is dus te pijnlijk ? Iets met knoopjes dan ? Of een vestje met een rits ? Ik vrees alleen dat al mijn hemdjes wat te klein gaan zijn !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elfje,

Ja in 't begin moet je echt iets aan dat opengaat vooraan, rits of knoopjes maakt niet uit! Je hebt inderdaad ook wel hulp nodig om je armen in de mouwen te krijgen. En een trainingbroek of zo'n huispak wat maar lekker zit is allemaal goed.

Hoe gaat het ondertussen met de zenuwen, nog alles onder controle. De tijd is toch nog vlug voorbij gegaan hé, volgende week ben je al aan de beurt. Wel vroeg hé, zo om 3 u 30 vertrekken, is wel een eind rijden voor je, maar goed, dan ben je er ook vlug weer vanaf! :101:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb juist nog even gebeld met de Welnesskliniek en ze zeiden inderdaad dat ik best iets training-achtig aandoe of toch zeker een vestje met een rits van voor.

En niks dat spant !

De tijd is inderdaad vlug voorbij gegaan! Ik heb eigenlijk weinig tot geen zenuwen , wat ik heel raar vind. Die komen misschien morgenavond pas..

Nuja het zijn hier hectische weken geweest, dus ik kon er niet echt mee bezig zijn.

Ik heb me wel al een bikini gekocht ! :o Ik hoop dat hij past! Ik heb een L van bovenstukje genomen, maar het lijkt zo groot! Maar de M leek dan weer zo klein! Ik heb gelukkig het bonnetje nog , dus ik kan nog ruilen als ik wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elfje,

Die zenuwen komen misschien nog of misschien ook niet, ik was eigenlijk rustig op m'n operatiedag, een paar weken voor de operatie heb ik er effe last van gehad maar vlak ervoor eigenlijk niet meer. Was de rust zelve en er helemaal klaar voor.

Hoop dat je nieuwe bikini past straks, maar ja, anders gewoon omruilen hé!

Geniet alleszins nog 2 nachtjes van goed slapen! Nadien word het even moeilijk, maar gaat ook weer voorbij!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het slapen goed zal meevallen.

Ik ben alles behalve een buik-slaper. Ik kan zo totaal niet slapen. Ik slaap altijd op mijn rug of op mijn zij.

En ik heb de vorige nachten ook op mijn rug geslapen dus dat zal waarschijnlijk geen probleem worden!

Jij ondertussen al helemaal gewend aan je nieuwe borsten ? :D

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dan heb je geluk, de meesten hebben daar veel last van. Ben ook geen buikslaper, maar lig toch het liefst op m'n zij. Das dan een zorg minder voor je! :35:

Zeker!!!! Zou ze niet meer willen omruilen voor m'n oude paar hoor!

Knuff,

Eefje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag consult gehad en 29 april wordt ik dan eindelijk geopereerd! (dus geen koninginnenacht & dag dit jaar) Krijg 265cc, ik vroeg naar een c cup maar aangezien ik niet al te veel vet heb onder mn borsten kan ze sowieso niet het maximale doen.. ben echt zo benieuwd naar hoe het er uit komt te zien! Ben heel benieuwd naar jullie verhalen! ohja, ze wil bij mij de prothesen via mn tepel inbrengen, heeft iemand daar ervaring mee?

Heel veel succes met de operatie!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel iedereen!

Ik hoop dat alles goed gaat, maar ik heb er vertrouwen in.

Alleen wat schrik voor die verdoving en ik hoop echt dat ze speciale pleisters hebben , anders komt dat niet goed!

Mijn duim zit nog altijd dik en vol 'brobbels' van twee weken geleden een gewone pleister te gebruiken.

En laat de zomer maar komen ! Hehe. Dan kan ik EINDELIJK eens kleedjes dragen voor in de nek toe te binden!

:107:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hmm kan je niet bellen of ze hypoallergene pleisters hebben? Anders kun je die misschien zelf meenemen... of is dat raar?

In ieder geval heel veel succes alvast! Hopelijk kun je vannacht nog ff lekker slapen:)

Liefs, jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ jennifer

Ik heb het gezegd bij mijn 1ste consultatie en ik heb gezien dat ze dat genoteerd hebben.

Hehe ik wou zelf ook pleisters gaan halen bij de apotheker maar mijn mama zei als ze dat niet gevraagd hebben dat ze dat normaal wel zullen hebben want blijkbaar hebben veel mensen daar wel last van. We zullen zien é! :D Als ik er binnen twee dagen weer uit zie als een 'pad met brobbels ' dan is het , het teken dat ze die niet hadden ;) !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elfje,

Succes morgen, komt allemaal goed hoor met die verdoving, iedereen ziet daar zo tegen op, maar dat is echt niet nodig! Nu hopen dat het meevalt met die pleisters!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.