Ga naar inhoud

Elfje : 25 maart 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik herken die zenuwen en twijfels ! Wel geen twijfels om het niet te laten doen natuurlijk.

Maar ben wel blij dat het nog voor de zomer gebeurd, want weer een zomer ongelukkig lopen en bikini's en zwembaden mijden zag ik echt niet zitten.

Jij al beginnen smeren met iets tegen de striemen of moet je 1 of ander vitamine supplement innemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 210
  • Created
  • Laatste Reactie

ik ga morgen mijn voorschrift bij de apotheker binnendoen voor de vitaminenpreparaat te laten maken. ik heb al amandelolie gekocht en ga een paar dagen op voorhand beginnen met in te smeren wil echt geen striemen...

nee, ik ben allang ongelukkig met mijn borsten, dus twijfel over het laten doen heb ik niet, alleen twijfel over da het te klein zal worden :-( ik geraak maar niet van dat gevoel af... ik zou eigenlijk gewoon moeten denken aan dat ik grotere borsten krijg hoe dan ook... maja, ge steekt u geld niet zomaar in iets, het moet perfect zijn...

ik ga als ze bellen om het uur vast te zetten al zeggen dat ze mogen opschrijven in mijn dossier dat het ook 360cc mag zijn! dat dokter visser dat al ziet. of gewoon misschien melden dat ik zeker op een d wil uitkomen...

pff ik weet het zelf niet :-) sommigen komen op een d uit met 320cc sommigen op een b... groot verschil hé :-)

maar ben heel blij dat het eindelijk gaat gebueren, mijn eerste consult was al in september dus ben al laaaaaannngggg aant wachten

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi elfje

ik vertel het ook aan zo min mogelijk mensen, ik neem gewoon vrij (2 weken) en zal een of ander vaag iets vertellen, even bijtanken of id., ben ik daarna nog niet volledig hersteld dan meld ik me nog 1, 2 dagen ziek. ik zou als ik jou was huisarts vragen of die er iets moois van kan maken, denk bv aan slijmbeursvliesontsteking schouder, rugklachten, of algehele malaise. het is niet leuk om te moeten liegen, mi ook gewoon vervelend, maar goed, ik beschouw het ook als een privezaak, dus dan maar een leugen om bestwil.

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@stefa_ke

Zou je dan misschien niet beter nu al bellen voor een andere prothese want volgens mij worden die op voorhand bestelt ? Alé ja dat dacht ik toch.

Dank je Kaat voor de tip !

Ik denk niet dat mijn huisarts verplicht is van een reden op het doktersbriefje te zetten maar dan kan ik toch zelf vertellen dat ik zoiets heb.

Is wel jammer dat ik dan niet op voorhand kan laten weten dat ik afwezig zal zijn, maar misschien pas een dag op voorhand.

Nuja ik ben maar een stagiair dus in principe mogen ze niet op mij rekenen als volle werkkracht ! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik vraag me af of jullie na de operatie nog in al jullie bovenkleding pasten ?

Ik heb nu een XS/S , maar zonder borsten geraak je daar gemakkelijk in.

Hebben jullie jullie een nieuwe garderobe moeten aanschaffen of viel dat allemaal wel mee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das fijn om te horen!

Mijn zus wou al beslag leggen op mijn kleren , maar dat zinde mij niet echt ! :D

Nuja van hemdjes en sommige truitjes merk ik wel dat er nog stof over is en er borsten inpassen dus.

Ik denk zelf dat sommige bh's mij zullen passen. Ik heb er een paar die te groot zijn , ooit eens gekocht in de hoop dat mijn borsten dan misschien groter toonden, maar als er geen vulling in is lijkt dat ook nergens op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn vooral de kledingstukken met knoopjes ter hoogte van je borsten die soms wat te krap gaan zitten .

Of dingen met weinig elastan die nu al niet al te groot zijn ... bij sommige t-shirts gaan de prints 'daar' vervormen :44:

Voor mijn bv liet ik dingen hangen omdat ik er 'te weinig' in had en nu is dat omgekeerd maar goed , liever voor dat tweede :38:

Het is ook zo dat je op die plaats natuurlijk wat meer stof gaat nodig hebben om de boel te bedekken dus sommige tops zijn na je bv wel ineens heel 'bloot' . Gezien mijn leeftijd draag ik die niet meer , voor een twintiger zal dat geen probleem zijn veronderstel ik :1:

Een groot voordeel is dat strapless tops niet naar beneden zakken en je in sommige dingen geen bh meer hoeft te dragen , doe ik meestal wel want vind dat maar een raar gevoel zo zonder . En tegenwoordig moet je bh-bandjes niet meer wegstoppen hé , modelletjes genoeg die moeten gezien worden (Marlies Dekkers of de goedkopere variant Sapph) .

En je hebt natuurlijk een prachtig decoleté in een v-hals :13:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik vroeg mij af en mijn mama ook, welke pijnstillers ik best ik huis haal voor na de operatie. Is dafalgan een optie ?

@ B-cupje

Ik kan me vaak terugvinden in dingen die jij vertelt. Ik laat ook heel vaak dingen in de winkel hangen omdat ze toch niet mooi zijn ongevuld.

En ik hoop dat ik niet teveel moet weggooien of weggeven aan mijn zus. Ik merk wel dat ik nu veel truitjes heb in S of XS waar ik nog veel stof over heb, zelf zoveel dat ik een normaal standaard truitje gewoon over mijn kont kan trekken doordat mijn borstomvang niet veel stof vraagt.Dus ik hoop dat die dingen dan wel mooi zullen passen.

En ondanks mijn leeftijd ben ik niet het type die met haar buik bloot loopt dus dan geef ik mijn te korte truitjes wel aan een goed doel :P.

Oeeeh en zonder BH rondlopen doe ik ZEKER NIET. Ik verlang wel naar de strapless topjes en jurkjes maar ik heb al enkele mooie strapless bh's gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ook dafalgan , de 'forte' dus de joekels van 1G / pil : )

Je mag om de 6u één gram innemen = max. dosis .

Als je'r hebt van 400MG kan je'r 2 ineens innemen (heb het allemaal aan de apotheek gevraagt hoor , zit hier niet uit me'n nek te lullen) .

Gewoon zien dat de pijnstillers die je koopt niet bloedverdunnend zijn (zoals bvb aspirine > dat mag niet) .

Kan ook allemaal meevallen natuurlijk maar ik had dat echt wel nodig .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zijn thuis gewoon van met dafalgan te werken , nemen eigenlijk nooit geen andere pijnstillers.

Dus als ik hoor dat die inorde zijn , zal de mama ook content zijn ;)

En wat ik me ook nog afvroeg, op veel foto's zie ik dat mensen hun borsten ingetaped zijn.

Nu heb ik hier wel een beetje schrik voor want ik reageer allergisch ( uitslag, roodheid, jeuken ) op alles wat kleeft, pleister enzo zijn uit den boze voor mij, zelf de speciale pleisters die tegen allergische reacties gemaakt zijn helpen niet. Daar reageer ik nog erger op.

Worden de borsten altijd ingetaped ?

Alvast bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag mijn eerste stage dag er weer op zitten en ik ben nog altijd op zoek naar een goed excuus of een operatie waar je ook 4 à 5 weken voor moet thuis zitten.

En liefst een operatie dat je op voorhand kan aankondigen. Ik vind het erg om een dag op voorhand bijvoorbeeld mij 5 weken ziek op te geven. Kzou mij er schuldig over voelen.

Dus als er mensen tips hebben ze zijn zeker welkom !!

En dan had ik nog een tweede vraag , specifiek voor de mensen die dual plane gehad hebben ( ik weet dat ik nog geen consultatie gehad heb , maar mij voorkeur gaat zoiezo naar dual plane uit , dus ik hoop dat dit lukt ).

Is het mogelijk om na 4,5 week weer aan de slag te gaan ? Als ik het rustig aan doe ?

Het is omdat de laatste week van april gaat mijn groep op kamp en er wordt van mij verwacht dat ik een halve week meega! En ik wil ook heel graag meegaan.

Is dit haalbaar volgens jullie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Worden de borsten altijd ingetaped ?

Hey Elfje,

Bij mij niet, kreeg alleen verband boven m'n sportbh. Mocht er de dag nadien al af. Wel pleisters op de hechtingen, maar tietie was ook allergisch voor pleisters en het kon ook evengoed zonder volgens haar.

Liefs,

Eefje :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah das fijn dan ! Want ik zie juist bij Stefa_ke dat de hare ook ingetaped zijn en ik laat het ook in de welnesskliniek doen.

Maar het zou een ramp zijn als die worden ingetaped, irritatie tot en met waarschijnlijk en ik denk niet dat het dan een ideaal moment gaat zijn om voortdurend aan mijn borsten te krabben..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha zelf dat gaat niet goed aflopen.

Alles wat plakt is niet goed voor mij..

Das wel stom eigenlijk want als ik een wonde heb en ik kleef daar iets op , heb ik achteraf nog pijnlijkere wonden van mijn geïrriteerde huid open te krabben.

En waarom hangen die plakkers daar juist op ? De hechtingen? Zouden er alternatieven zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga eens een lijstje beginnen aanmaken met wat ik allemaal moet vragen aan dr. Visser.

Want anders ga ik een heleboel vergeten denk ik.

Al is het ook wel fijn om hier persoonlijke antwoorden van mensen met ervaring op te krijgen.

oh en Stefa_ke je borsten zien er inderdaad heel mooi uit!

Ik zou er in u plaats ook heel erg blij mee zijn!

Het is wel fijn om weeral een mooi resultaat van dr. Visser te zien , dan voel ik mij toch al iets zekerder !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ,

Heeft iemand een flauw idee of het mogelijk is om een kleine drie weken na de operatie naar een festivalletje te gaan ?

Of heb je in dat stadium nog te veel pijn?

We zouden in een caravan slapen met bedden in dus..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elfje,

Als je zoals ik de prothesen voor de spier krijgt denk ik wel dat dat zal lukken. Maar je mag natuurlijk niet te uitbundig zijn, armen boven hoofd en zo! :41: niet zo dus :43:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik verkies dual plane. En das is het pijnlijkste als ik mag geloven wat anderen hier zeggen.

Nuja , het kan toch ook niet dat je voortdurend in je zetel moet liggen ? Ik hoop dat ik de pijn ietwat onder controle kan houden met pijnstillers.

En ik zal zeker niet uitbundig staan dansen, daar is het de muziek niet voor , hehe ! :D

Het begint de donderdag en eindigt zaterdag. Maar de optredens beginnen maar iedere dag om 16u. Dus de rest van de tijd brengen we waarschijnlijk door op terrasjes of in de caravan.

Hoh ik hoop dat ik na twee toch mezelf kan wassen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch bedankt hoor Eefje!

Het kan even goed zijn dat ik toch voor voor de borstspier ga hoor!

Ik moet afwachten tot mijn consultatie tot ik iets definitiefs weet in feite.

Ik ben daarnet wel naar het kruidvat geweest om amandelolie.

Ik kon kiezen tussen gewone huidolie en massage olie, ik heb tenslotte voor de huidolie gekozen omdat hierbij stond dat deze snel intrekt.

Terwijl ik daar toch was nog gekeken voor wat middeltjes en ik heb nog een tube crème mee voor striemen tegen te gaan tijdens de zwangerschap.

Er staat wel op dat het voor billen en buik is , maar zou dit veel uitmaken ?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elfje,

Ja, eerst maar eens afwachten wat dr. Visser je zal adviseren.

Heb ook amandelolie gebruikt, nog steeds trouwens, en ja, die creme voor striemen, nee hoor, maakt niet uit dat die voor billen en buik is, kunt dat overal gebruiken waar maar striemen zouden kunnen komen.

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom er even met me'n neus tussen :141:

Je kan gerust een festivalletje meepikken hoor , gewoon opletten dat ze niet tegen je stoten . Dat had ik aan de hand (stond na één week al op een fuif) en ik kan je verzekeren : AUW !

Voor de rest zal je lichaam je wel terugfluiten (pijnscheutjes) als je te ver gaat .

En ja hoor je kan je na enkele dagen zelf wassen en tegen dat je 3 weken verder bent , ben je al ervaringsdeskundige en ken je de trukjes hoe't het best gaat :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.