Ga naar inhoud

Elfje : 25 maart 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hehe, bedankt voor de geruststelling B-cupje!

Het is natuurlijk geen fuif, gewoon een klein festival in Eindhoven. Ik zorg wel dat ik een beetje aan de kant sta dan ,of achter mijn vriend.

Daarnet ging ik trouwens al even kijken in de hunkemuller of ze er sportbh's hebben. Maar de ene is voor over mijn hoofd te trekken ( dat lijkt me alles behalve praktisch , gezien de omstandigheden ) en de andere was met een sluiting aan de achterkant maar ook nog eens een extra sluiting van voor, dus ik heb een beetje schrik dat die pijn gaat doen op mijn wondjes.

Ik weet dat je in de welnesskliniek ook een sportbh kunt kopen maar is 48 euro veel in vergelijking met andere sportbh's ? Ik heb er geen flauw idee van want ik heb het nog nooit gekocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 210
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Elfje,

€ 48 is een gebruikelijke prijs voor een sportbh, betaalde voor m'n Triumph Triaction € 32.95, maar een ander model van Triumph wat ik ook wil kopen om binnen enkele weken mee te gaan hardlopen kost €42.95. En sportbh's van Fila zijn ook rond € 45 of zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh als dat zo is, dan ga ik 1 van de welnesskliniek nemen hoor! Moet ik niet zonder naar huis, en de dag erna niet zelf gaan zoeken.

En dan heb ik ook van de eerste keer de goede maat.

Oh amai als ik het zo hoor, dat je eigenlijk al uitstapjes enzo kunt doen , begin ik toch wel te twijfelen of het wel echt nodig is dat ik dan 6 weken thuis zit ?

Als ik overleg met mijn collega's dat ik niet kan heffen of tillen voor die zes weken zal dat wel geen probleem zijn.

En zo zes weken thuis zitten is niks voor mij!

Hoh dank je trouwens voor de antwoorden allemaal ! Dat is heel fijn! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Elfje,

Mijn BV is ook via de dualplane methode gegaan.

De eerste week kon ik echt bar weinig, douchen moest onder begeleiding, ik kon me niet goed bewegen en had veel pijn.

De tweede week merkte ik dat het echt stukken beter ging elke dag.

Iedere dag word het meer soepel, zachter en voelt het wat meer eigen.

Feestjes waren voor mij echt uit den boze!

Ik heb geen pilletjes, antibiotica en smeersels gebruikt voor de operatie.

Ik heb wel vitamine C geslikt en ben een week van te voren gestopt met roken tot aan nu.

Smeersels tegen striemen hbe ik niet gedaan. Ik ben van een A cup/ kleine B cup naar een 80 D gegaan en heb nogsteeds geen striemen gelukkig.

Ik had alleen blauwe plekken rondom de hechtingen en verder nergens, ook die blauwe plekken zijn nu zo goed als weg.

Nu ben ik 2 weken en 2 dagen PO en als ik op een feestje zou moeten vertoeven, zou ik niet meer steeds de angst hebben dat iemend per ongeluk tegen mijn borsten aan komt, dat had ik voorheen wel.

Het hele verloop van herstel kan je tot in detail lezen in mijn topic.

Het was erg pijnlijk maar absoluut de moeite waard, ben er zo gelukkig mee!

Als ik je een tip mag meegeven:

Of je voor de spier krijgt of dual plane hangt totaal af van jouw bouw en de deskundigheid van jouw chirurg om dat goed in te kunnen schatten.

Wat bij de één voor de spier prachtig staat, kan bij de ander weer geen gezicht zijn..

Dus staar je daar niet op blind, vertrouw op de deskundigheid van je chirurg. :1: Als ze een goeie is, dan komt het allemaal wel goed!

Veel liefs, Tietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat ik mij daar niet blind op mag staren, maar ik heb zoiezo een voorkeur voor dual plane of voor de borstspier.

Wat het word laat ik aan de chirurg over. Ik mag EINDELIJK op gesprek dinsdag! Dan weet ik EINDELIJK hoe of wat en hoeveel ! Dus daar verlang ik wel naar.

Ik ben nu begonnen met smeren voor striemen omdat ik daar " gevoelig " aan ben denk ik. Ik ben 20 kilo vermagert en heb ook striemen op mijn heupen en op mijn knieën ook een beetje.

En ik heb zoiets van als ik dan toch striemen heb achteraf, kan ik mijzelf niks kwalijk nemen dat ik er niks voor gesmeerd heb.. We zien wel :) !

Ik bereid me ook voor op het ergste de eerste weken, maar ik neem er het met PLEZIER bij ! hehe ! :D

In ieder geval bedankt voor je berichtje! Ik vind je borsten er in ieder geval heel goed uitzien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi elfje,

ik kom je ook even groeten. ik denk idd dat je je gewoon moet voorbereiden op een erg ongemakkelijk weekje, en daarna zal het stapje voor stapje beter gaan. ik ben nu een week po en loop vandaag gewoon weer rond in mijn oude kloffie (ik merkte wel dat ik mijn winterjas nog maar net over mijn boezem dichtkon, dat is maatje XL, kun je voorstellen! ik heb maat 38-40 in broeken). je wil dit nu eenmaal, en dat gaat niet helemaal over rozen, maar ja, wat zijn die paar weekjes nou op een heel mensenleven!

ik heb vantevoren niet gesmeerd, maar het was niet verkeerd geweest, als je ziet hoe die huid onder spanning komt te staan, dan is een goede verzorging toch echt wel een goede voorzorg.

het wordt dus een leuk weekje voor je, kun je eindelijk meepraten over cc's en gerichter voorpret hebben! ik ben benieuwd naar het advies.

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elfje,

Wens je dinsdag ook veel succes bij je langverwachte consult, toch wel spannend hé, zul je eindelijk weten wat en hoe! :104:

En dat smeren tegen striemen, goed idee, zeker als je daar gevoelig aan bent! Ik smeer nu nog steeds m'n borsten in met amandelolie en heb nog geen striemetje gezien!

Veel liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat dat bij mij ook het geval is Eefje. Echt wel !

Ik ga in ieder geval voor de operatie nog eens goed gaan lopen , das ik goed op gewicht sta voor de zomer. Ik wil nog een vijf kilo afvallen.

Als dr. Visser dan beslist om de protheses voor de borstspier te plaatsen is het misschien niet zo slim om dan nog af te vallen achteraf. Stefa_ke vertelde me dat je dan meer kans hebt op het zien van randen. Dus dat wil ik ook voorkomen.

Haha komt eigenlijk nog veel kijken bij zo'n borstvergroting!

Ja dat het maar snel dinsdag is ! Ik ben blij dat ik morgen een dagje moet werken, dan is de dag sneller om.

Nuja dan begint het lange wachten pas echt , dan NOG een maand eer het zover is ! ZUCHT ! :blink:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, altijd maar dat wachten hé! :134: Maar een maandje zal achteraf gezien best nog snel voorbij zijn hoor! (Ja weet het, nu kun je dat vast nog niet geloven.) Tussen mijn consult en m'n operatie zaten ook nog 6 weken. En kijk, ondertussen ben 'k ook alweer 5 weken po! :o Niet te geloven!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen is het zover ! EERSTE consult.

Vanavond mijn vragenlijstje uitschrijven. Dus als mensen nog tips hebben met wat ik zeker moet vragen , dan zijn die zeker welkom!

Want waarschijnlijk zal ik wel enkele dingen over het hoofd zien.

Groetjes!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Elfje,

Wat wel toevallig is nu ik eens terug kijk in je topic.. dat je ongeveer even oud bent (of precies even oud), bijna de zelfde lengte hebt als mij en ongeveer net als mij weeg!

Dat vind ik echt toevallig!

Spannend joh je datum, voor je he weet is het zo voorbij..

Hoeveel weken vakantie heb je?

xx,

Maxi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maxime,

Dat is inderdaad toevallig ! Hehe.

Morgen is mijn eerste consult pas, ben wel blij want dan weet ik EINDELIJK hoeveel er in gaat.

Qua prothesen zullen de mijne denk ik redelijk gelijkaardig zijn aan de uwe want de Welnesskliniek werkt ook met ronde ruwe.

Ik zie dat jij 260 CC hebt gehad , op welke cup hoop je uit te komen? Of wat had je gevraagd ?

Hoe verloopt het allemaal een beetje bij jou ? Valt de pijn wat mee ?

En heb je toevallig geen foto's online staan ? :o

Groetjes en bedankt voor je berichtje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat ik mij daar niet blind op mag staren, maar ik heb zoiezo een voorkeur voor dual plane of voor de borstspier.

Wat het word laat ik aan de chirurg over. Ik mag EINDELIJK op gesprek dinsdag! Dan weet ik EINDELIJK hoe of wat en hoeveel ! Dus daar verlang ik wel naar.

Ik ben nu begonnen met smeren voor striemen omdat ik daar " gevoelig " aan ben denk ik. Ik ben 20 kilo vermagert en heb ook striemen op mijn heupen en op mijn knieën ook een beetje.

En ik heb zoiets van als ik dan toch striemen heb achteraf, kan ik mijzelf niks kwalijk nemen dat ik er niks voor gesmeerd heb.. We zien wel :) !

Ik bereid me ook voor op het ergste de eerste weken, maar ik neem er het met PLEZIER bij ! hehe ! :D

In ieder geval bedankt voor je berichtje! Ik vind je borsten er in ieder geval heel goed uitzien.

Hai Elfje!

Ik ben erg benieuwd naar wat er uit je eerste consult komt. Spannend he, dan word het al een stuk echter voor je gevoel!

Als je al 20 kilo bent afgevallen kunnen je borsten vast wel wat hebben aan rek, en ook aan het aantal cc!

Alleen maar positief. :6:

Uiteraard is het altijd goed om vantevoren te beginnen met smeren, is altijd goed voor je huid.

Hoe ben je eigenlijk zo veel afgevallen als ik vragen mag? Of is dat een ander forum, hihi.. :4:

Succes morgen!

En nog bedankt voor je lieve comliment trouwens!

Liefs Tietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Elfje,

Ja ik zag het later pas staan! :P haha..

Nou in ieder geval succes vandaag en ben benieuwd naar je verslag! Hoelaat moet je?

Ja ik heb idd in beide borsten 260 cc gekregen. Op mijn consult vroeg dr. Laban wat mijn gewenste cupmaat was. Ik antwoordde daarop dat ik een grote B kleine C wilde. Hij pakte vervolgens de 240 cc en zei dat ik met deze grootte in de richting kwam van mijn wens. Hij zei toen ik het aan het bekijken was dat er ook nog zelfs 260 cc in zou kunnen, maar hij dat tijdens de operatie zou kijken. Ook mocht ik dus op de operatiedag zelf aangeven wat ik zelf wilde.

Dus op de operatiedag toen hij binnen kwam zei hij: '240 cc wilde je he?'. Ik zei ja ik mocht nog aangeven wat ik wou en ik wil toch liever 260 cc, maar wil wel dat u kijkt of het natuurlijk blijft. Nou en dat bleef het ook dus hebk nu 260 cc en weet denk wel alsk 240 cc had gekregen dat ik ze te klein had gevonden..

Ik hoop op een C uit te komen, want ik heb dit altijd al in mijn hoofd gehad, maarja je weet nooit he?! De cc's vallen bij iedereen anders uit!

De pijn is goed te doen hoor. Het is niet echt altijd pijn, maar meer dat het lijkt of je veel gesport hebt :P haha.. Soms heb ik wel eens pijn, maar nu valt het echt mee!

Ik zal je de link sturen via pm!

Liefs,

Maxii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo !

Vandaag mijn eerste consultatie gehad.

Hier een kort verslag ( want ik zit bij mijn vriend ).

Om 11.40u stond mijn consultatie maar ik merkte toen ik binnenkwam dat dit zeker niet het geval zou zijn. Er zaten nog vier vrouwen voor mij.. En allemaal even plat , haha , inclusief ik natuurlijk!

Dat viel me wel op.

Om 12.40u werd ik dan EINDELIJK door dr. Visser ontvangen! Ik moest zeggen wat ik juist wou van cupmaat en ik zei dat ik een volle C verkoos.

Ze zei dat dat gezien mijn gewicht en lengte wel een goede cupmaat voor mij was.

Toen keek ze even naar mijn borsten ( is dus officieel een A-cup :D) en zei dat het zou gaan om voor de borstspier te plaatsen maar dat ik dan ZEKER NIET mocht afvallen, of toch niet teveel.

Ik vroeg dan naar dual plane , maar ze zei dat dit niet nodig was bij mij dus neem ik haar advies maar aan.

Het resultaat is dus 300 cc voor de borstspier en een (extra) high profile.

Laat maar komen zou ik zo zeggen ! :D

Groetjes :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja , 'volle zaal' daar altijd ... hopelijk kan je vroeg genoeg onder het mes op 25 maart , dan hoef je niet - lang - te wachten .

Amai dat is goed nieuws : voor de spier !

Scheelt een pak (pijn en tijd) in je herstel .

300 met extra hoog profiel ... dat is wel wat , levert je idd een férme C-cup op !

Ik denk zelfs een D , valt te zien welk model van bh je gaat aandoen achteraf .

Btw , weet je welke prothese ? De ArionSoftOne of Cereform (of werkt ze enkel in haar eigen kliniek met dat merk)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh ben blij voor je elfje! het is inderdaad niet erg pijnlijk boven de spier... en 300cc met extra hoog profiel... klinkt goed hé :-) vandaag zijn mijn draadjes eruit gehaald, 1 zat wat vast dus dat voelde ik wel, maar ben blij dat ze eruit zijn :-)

ik merk ook dat mijn rechterborst al meer is ingedaald en zich meer in de breedte nestelt terwijl de andere nog meer naar voor staat en feller gespannen... maarja, ben nog maar 12 dagen Po en het is nog vollop aant herstellen. de pijn is wel zo goed als weg nu en ik kan er al goed aankomen nu hahaa :-)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elfje,

Nu dan eindelijk je consult achter de rug, leuk hé, nu weet je tenminste waar je je aan mag verwachten! Mooi hé, 300cc en nog wel voor de spier! :35: Dat zal je een heel pak schelen in 't herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super elfje! :)

300 cc en voor de spier is echt top! :D Scheelt idd een hoop in het herstel!

Maar hoezo wil je afvallen? Als je 1.70 ben en 57 kilo weeg? Als ik zeg dat ik af wil vallen vragen ze mij of ik wel goed in me hoofd ben! :P

Maar echt super joh 300 cc, zou willen dat ik dat ook had gekregen!;)

Hopelijk kan je snel geopereerd worden!:D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Elfje,

Zat eens na te denkenhe, maar is een cup D niet erg groot voor je lengte en gewicht (postuur)? Als je net zoals mij gebouwd bent zou ik het bij mezelf er niet uit vinden zien..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ B-cupje:

Ja achteraf gezien ben ik ook wel blij met voor de borstspier en dat vooral voor het herstel. Ik zei dr. Visser ook dat ik schrik had voor hangborsten na verloop van tijd en vroeg of dat kon verholpen worden met dual plane.

Maar ze zei als ik 20 kilo afgevallen was, en mijn borsten hingen volgens haar niks door dan is dat het teken dat ik een redelijk stevige huid heb en de kans op hangborsten in de eerste jaren klein is.

Dus dat was een hele geruststelling voor mij.

Ik heb een volle C gevraagd dus ik hoop dat ik die krijg! Ze schreef op mijn dossier C/D , dus dat zal wel geen probleem zijn zeker?

Om eerlijk te zijn weet ik eigenlijk niet zo goed welke prothesen ze gaat gebruiken :blush: . Die van de promotie in ieder geval.

@stefa_ke:

Hehe , het klinkt inderdaad goed, en zeer vergelijkbaar met jou borstvergroting. Alleen heb jij iets meer gekregen. Maar ik had geen vel genoeg. Dat zei ze direct toen ik mijn BH uitdeed dat ik zeer weinig vel heb vanboven en ik mijn prothesen zelf goed zou voelen maar het niet zichtbaar zou zijn voor andere mensen. En 300 CC is ook het maximum.

Ik vond het trouwens zeer eng om zo mijn BH uit te doen, ik was op van de zenuwen ook. En toen begon die te meten en te voelen.. Brrrr

Het was een raar gevoel , maarja zij ziet waarschijnlijk 100 paar borsten op een dag bij manier van spreken.

Amai heb je niks van pijn meer ? En dat na 12 dagen ? :o

Nuja je zei zelf dat je een hoge pijngrens hebt, dus ik zal voor mezelf wel een paar dagen meer rekenen :D !

@Maxime:

Voor de moment weeg ik weer iets meer als 57kg , in de winter verdik in altijd een beetje. Nuja een goede vetlaag kan geen kwaad, zeker niet met dit weer!

Maar ik wil het er toch weer af , dus dat wil zeggen dat ik gewoon weer op 58/59 kg wil komen. Niet lager hoor ! :D

Ja , had je ook liever 300cc gehad, en waarom ? Op welke cupmaat kom je nu uit met je 260 cc ?

@Tietje:

Hehe dat is te zien hoe groot zijn handen zeker ;)

Nee nee het zal inderdaad voldoende zijn. Voor mij dan toch, meer hoeft niet.

En hoe ik zoveel ben afgevallen? Niet meer zoveel gesnoept, normale porties beginnen eten, veel water drinken,..

En met een beetje doorzettingsvermogen lukt dat wel, in mijn geval toch. Ik werd er vaak mee gepest dus dat was een extra stimulans.

Het enigste wat niet verdikte trouwens waren mijn borsten :D !

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.