Ga naar inhoud

Elfje : 25 maart 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey Elfje,

Is normaal hoor, dat die wonden beginnen trekken, had ik ook en ook een branderig gevoel aan m'n wonden, maar eens de hechtingen eruit zijn is dat stukken beter. Hele opluchting!

Had het ook dat m'n tepels vervelden, zelfs weken lang last van gehad, is omdat ze ook helemaal zijn opgerekt geweest. Heb zelf creme van dr. Vogel op m'n borsten en tepels gesmeerd (als je kloven hebt is creme bioforce heel goed, is wel zeer vettig, en anders heb ik creme arnicaforce op heel m'n borsten gesmeerd om ze goed soepel te houden en tegen zwelling en blauwe plekken en ook amandelolie heb ik gesmeerd, alles om m'n velletje goed te verwennen, want is toch nogal wat zo'n bv voor ons huidje).

Denk dat je na een week of twee toch al wel voorzichtig op je zijn mag slapen, als het nog wat onwennig aanvoelt kun je je misschien half op je zij leggen met een goed kussen in je rug voor de steun, anders rol je zo weer op je rug. Ik hield ook 1 arm langs m'n zij (over de heup heen) omdat het nog niet lekker voelde om m'n arm over m'n borsten te leggen, hoop dat je snapt wat ik bedoel.

Je loopt een beetje verkrampt rond, omdat je je nog niet goed durft te bewegen denk ik, gewoon proberen erop te letten je schouders niet op te trekken.

Nog een goed herstel verder,

liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 210
  • Created
  • Laatste Reactie

Mijn nieuwe sportbh van de hema. Deze is veel subtieler dan de sportbh die ik nu aanheb. Ik schaam mij altijd dat die boven al mijn kleren uitsteekt en zeker bij dit goeie weer!

Ik weet wel niet zeker of hij stevig genoeg is , maar als ik hem aandoe merk ik dat mijn borsten op dezelfde plaats komen te zitten en dat hij toch goed aanspant. Nuja ik heb deze gewoon als extra gekocht omdat ik degene die ik nu aanheb dringend eens moet wassen en als hij dan gewassen is kan ik hem terug aandoen.

363357.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen word ik terug verwacht in de welnesskliniek. Mijn draadjes zijn sinds vrijdag verwijderd ( knoopjes doorgeknipt ) en toen ik zondag mijn bh uit deed kwam er al een eerste korstje mee.

Ik heb nergens aan geprutst of getrokken, het kwam gewoon mee. Het wondje bloedde een klein beetje en toen begon ik mij al een beetje zorgen te maken. Ik heb hier dan een kompres opgelegd en de wonde gerust gelaten. Ik wou daarnet mijn borsten nog eens bekijken en de wonde ook en toen ik het kompres wou verwijderen merkte ik dat het vast hing aan de wonde. Ik heb toen voorzichtig het kompresje los getrokken en toen zak ik dat er op de plaats waar het korstje is afgevallen een putje zit waar zo wat etter in zit en er hing ook etter aan mijn kompres. Ik wist niet wat ik moest doen en ik heb de Welnesskliniek gebeld. Zij raadden me aan om zo snel mogelijk terug te komen om de wonde schoon te maken , want etter kan wijzen op een infectie... Morgen word ik om 9 uur verwacht.

Iemand hier ervaring mee ? Ik hoop echt dat het niet erg is. Het is niet dat de etter er uit loopt , in tegendeel! Het zit er gewoon.

Maar ik maak me toch wel zorgen ! :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI Elfje,hopenlijk is het ene reaktie van je lichaam,die onschuldig is,etter/pus kan ook een reaktie van je lichaam zijn,en hoeft niet altijd schuldig of kwaad te zijn,in jou geval heb ik er geen ervaring mee,en weet ik helaas geen antwoord.

dus maar goed dat je morgen even langs je arts kan,hun hebben er kijk op en maken het schoon,ik denk zelf,dat het niet echt schuldig is,mede ook omdat je wondjes niet bloeden verder.

maar goed,wacht morgen even af, sucses

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop echt dat het niks erg is! Want mijn rechter litteken ziet er dan wel weer heel goed uit. Daar komen de korstjes al deels los , maar ik laat dat mooi gerust tot ze er zelf af vallen.

De etter blijft gewoon in die holte zitten waar het korstje zat en loopt niet. Het bloed ook niet. Maar tis toch even schrikken als ze zeggen ' we zouden liever hebben dat je zo snel mogelijk langskomt ! '

Ze zeiden dat ik het moest afdekken , maar met die BH er dan boven heb ik schrik dat het kompres weer in de wonde gaat plakken en das niet zo fijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moontje!

Ik woon 2.30u voor de kliniek maar mijn vriend maar 20 minuten !

En ik zit nu al bij mijn vriend en dan gaan we morgen eerst en vooral naar de kliniek en dan vertrekken we op weekend.

Ik denk niet dat ik eerder kon want dr. visser wou mij zelf zien en zij opereert morgen dus neemt ze mij tussendoor.

Ik heb het kompres ervan gelaten nu , dat ding plakt helemaal in die etter en dat doet pijn om ervan te trekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Elfje!

Wat vervelend voor je dat je litteken zo ettert. Komt vast wel weer goed toch? Verder wel blij met het resultaat? Zou ik misschien jou foto's mogen zien? Ik krijg 20 cc minder dan jij en dan heb ik misschien een beetje een idee hoe het eruit komt te zien.

Hoop voor je dat je wond snel geneest!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elfje,

Hoop mee voor je dat het niets ernstigs is! Goed dat je toch al snel langs kan gaan, ben je hopelijk vlug van je ongerustheid af! Veel succes morgen!

Liefs, :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed nieuws ! Het is niks ernstig. Gewoon een korstje die te vroeg is af gevallen en ik ben zoiezo al een beetje gevoelig aan wondjes die snel ontsteken. Ik moet er nu vetkompressen op leggen omdat gewone kompressen erin kleven. Dr. Visser was HEEL vriendelijk en vond het ook heel goed dat ik langs kwam en niet zelf eraan begin te prutsen of te verzorgen. Ze had gelukkig net gedaan met opereren waardoor ik maar 5 minuutjes moeten wachten heb.

En mijn vriend was onder de indruk van de Welnesskliniek. Hij vond het HEEL proper en mooi ingericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een opluchting! een mens denkt meteen negatief hé. Je hebt dan die boobs en dan heb je zo'n bang om ze kwijt te raken!

Ik ben ook positief over de kliniek. op andere forums zijn ze soms zo negatief erover. en dit zonder er zélf ervaring mee te hebben. Vind ik niet kunnen. Een mens heeft pas recht van spreken als je er zelf geweest bent.

Komt dus allemaal in orde!

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, das weer een pak van je hart, ben je gelukkig weer gerustgesteld! :35: Goed dat je bent langsgeweest, nu weet je precies hoe je het het beste kunt verzorgen in jouw geval. Nog een goed herstel verder!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

fijn,goed nieuws,maar toch even goed dat je bent langs gegaan natuurlijk,want je wee thet nooit,en dat word piekeren anders,en da is ook bedoeling niet.

nou hopen dat je wondje snel dicht is,en dat je lekker zondr poespas je bh kan dragen en dat je gauw van de compressen af bent,,zit vast ook niet lekker.

beterschap

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, hier ben ik dan!

Ik ben juist thuis , maar ik voel me redelijk oké !

Kort verslagje:

Deze morgen om kwart voor drie opgestaan en om halfvier vertrokken richting welnesskliniek!

We waren ruim op tijd daar en ik werd vriendelijk onthaald. Ik had een klein beetje zenuwen maar het viel goed mee.

Eerst "fotoshoot" van mijn oude borsten en dan mocht ik naar mijn kamer. Ik moest slippertjes , groen short, mutsje en badjas aan doen.

Dr. Visser kwam me begroeten en maakte een "kunstwerk" op mijn borsten ;).

Even later mocht ik met nog een frans meisje naar de operatiezaal. De verpleegster was heel vriendelijk en stelde me gerust in verband met de narcose.

Toen mocht ik op de operatie tafel gaan liggen en moesten ze mij aan een infuus leggen! Was me dat een RAMP !

Ik heb schrik van naalden , maar daar komt dan ook nog eens bij dat ze haast nooit aders vinden bij mij om te steken. Dus dat meisje de eerste keer steken, het was niet goed...

Zij kan er natuurlijk niets aandoen dat er geen duidelijk aders naar boven komen bij mij. Ze probeerde het een tweede keer maar ook dat mislukte, er was wel bloed maar ze kon de naald niet goed genoeg verschuiven. Geloof mij voor iemand met schrik van naalden is twee keer ECHT al genoeg ! :o

Ze verontschuldigde zich voortdurend en haalde er dan een verpleger bij , uiteindelijk heb ik het infuus in mijn hand gekregen. Dus ik zal blauwe plekken genoeg hebben ;).

Dan spoot ze van alles in en dat prikte/brandde wat en toen was ik weg...

Het ontwaken was HEEEEL raar, ik lag constant te ijlen. Rond kwart voor elf was ik dan definitief wakker en mocht ik naar huis! Ik heb iets meegekregen tegen littekens en enkele compressen!

Daarna is mijn papa nog eens gestopt bij mijn vriend thuis ( want hij woont er niet ver van ). Ik was wel wat duizelig maar het was doenbaar.

En nu over de borsten zelf!

Wat een immense DRUK voel ik op mijn borstkas , heel raar om te ademen! Pijn heb ik niet echt , wel als ik probeerde uit te stappen uit de auto maar als ik gewoon zit , voel ik niets.. buiten die druk dan!

Ik heb daarnet even gepiept ! En jeetje mijn tepels vind ik echt afschuwelijk nu ! :o Die staan er gewoon wat te staan, gevoelloos, slap , vooruitstekend ! BLAH

Nu voel ik mij net Pamela Anderson , mijn borsten zijn nog zo OPGEFOKT en ROND ! Maar met het indalen zal dat wel verbeteren zeker ??

Als ik mijn BH aanheb zie je wel nog niet veel verschil, dat ding duwt alles plat ! Maarrr dat hoort erbij zeker!

Maar ze zien er wel oké uit hoor, qua grootte zeker , ben blij dat ik niks groter er in heb ! Nu is het afwachten zeker..

Weet iemand hoe lang dat drukkend gevoel soms duurt ?

En zullen mijn tepels terug stijf en normaal worden ? :D Dat hoop ik echt ze , want die vond ik het mooiste van mijn hele borsten.

Nuja voor de mensen die binnenkort een operatie moeten ondergaan! Stress is voor niks nodig, het valt allemaal wel mee ! En LEVE DE POEPSNOEPJES ;) !!!

Hi Elfje,

Gefeliciteerd meid!! Ben blij dat alles goed verlopen is.

Ik ga 20 April op consult bij dr. Visser en zal waarschijnlijk dan ook meteen een afspraak maken voor de operatie.

Zou ik misschien vast je foto's mogen zien :D

Hoe gaat het trouwens nu, met herstellen, indalen en niet te vergeten de tepels :P haha

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Poes : Inderdaad , ik ging van het slechtste uit. En mijn vriend probeerde mij maar gerust te stellen dat een etterende wonde daarom niet altijd erg hoeft te zijn. En dat was het gelukkig inderdaad niet.

Ik heb ook al enkele slechte dingen gelezen over de Welnesskliniek, maar ik denk dat dat gedoe van enkele jaren geleden met die hoeyberghs jef vooral bij de mensen blijft hangen.

Ik heb er geen klachten over, heel proper en modern ( niet dat dat het belangrijkste is , maar dat speelt toch ook een rol in het vormen van een mening ), vriendelijk en mooi resultaat. Het enige minpuntje vond ik het korte 1ste consult.

@ Eefje

Beter een keer te veel langs gaan dan niet langs gaan en dan met van alles blijven lopen. De vetcompressen zijn in ieder geval een leuke ontdekking.Deze kleven tenminste niet in mijn wondjes! En deze nacht zal ik voor het eerste zonder BH slapen , dit mocht eigenlijk donderdag al maar ik sliep toen op een camping in een caravan en ik vond dit niet meteen de meest hygiënische plek. En zeker niet met dat etterende wondje.

@ Moontje

Ik vind de kompressen niet echt storend hoor, maar het zou inderdaad veel fijner zijn als ik gewoon mijn BH kan dragen zonder. En ik ben dan ook nog eens zo kleinzerig, dus iedere keer als die plakband er 's morgens af moet, is dat een marteling ! Nuja ik moet iets over hebben voor mijn nieuwe :1bouncingboobs: !

@ Bloempje

Laat ons hopen dat er niets fout gaat. Maar het is inderdaad wel zo dat je met die schrik blijft zitten. Nuja ik ben al blij dat ik geen open wonde heb , al lijkt het wel zo.. Het is echt een putje met wat etter in. Ik had echt schrik dat het litteken gewoon was opengescheurd maar Dr. Visser zei dat ik waarschijnlijk een bloedklontertje zitten had achter mijn korstje en vandaar het putje.. Ik hoop dat het goed geneest in ieder geval. Het zou geen drama zijn als ik een wat zichtbaarder litteken heb links, maar het zou wel leuker zijn als ze mooi genezen !

@Nina

Dr. Visser is een goede keuze hoor. Bij het eerste gesprek kan ze misschien wat bot overkomen , maar voor haar zijn die consultaties waarschijnlijk gewoon routine waardoor ze haar empathie wat verloren is :131: . De dag van de operatie en donderdag had ik al een veel beter gevoel bij haar hoor. Weeral kort, maar wel heel vriendelijk.

Het herstel verloopt goed hoor, na twee weken voel je niet echt pijn meer ( toch niet als ze voor de borstspier geplaatst worden ). Het nadeel hiervan is dat je soms TE veel gaat doen dan , doordat je geen pijn voelt.

Beide borsten zijn al goed ingedaald en hebben dezelfde vorm. Mijn rechtse borst blijft wel iets kleiner dan de linker , maar dat was voor de operatie ook zo.

Mijn tepels vind ik het irritantste. Deze zijn ZOOOOOOO gevoelig , maar het is alles behalve een fijn gevoel als je er aan komt. Ik vind zelf dat het een beetje pijn doet.

En ze staan er gewoon wat te staan , zijn redelijk spits maar ik heb er goed oog op dat ze ook wel in orde komen. Ik lees hier toch vaak dat tepels traag herstellen.

Mijn wachtwoord van mijn foto's zal ik je in een berichtje sturen. Dit weekend zal ik proberen nieuwe foto's maken. Het is al een serieus verschil vind ik persoonlijk met de eerste foto's!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee elfje zou ik je foto's ook mogen zien? Ik wordt as donderdag geopereerd! 6 uur aanwezig zijn dus half 5 vertrekken! wanneer ik eraan denk wordt ik wel zenuwachtig..

Ben benieuwd naar je foto's! Goed om te lezen dat het niks ernstigs was met je wond, toen ik het las dacht ik, ik heb daar ook vaak last van als ik alleen al n wondje heb op mn arm ofzo maar als je dat bij je litteken hebt is het wel schrikken! Geniet van het mooie weer. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag eerste BH gekocht ! 95 C ! Woehoee! Wel een push up model, het is daar waarschijnlijk nog te vroeg voor maar ik heb hem toch al gekocht! Zaterdag voor een gewone BH gaan kijken! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elfje,

Heb je jezelf al eens opgemeten? Die 95 is dat Europese maat of Franse? Een Franse 95 C is nl in Europese maat 80 C, dus dan heb je misschien grote B, kleine C als je in beiden past? Ben benieuwd!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.