Ga naar inhoud

Elfje : 25 maart 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik had vroeger in ieder geval nooit een omtrek van 95. Maar de BH op zich zit wel goed. Misschien is het zoals Eefje zegt een Franse maat.

Ik ga mijn vriend straks nog eens foto's laten trekken en mij laten meten. Maar ik ga eerst hier eens zoeken hoe je jezelf precies opmeet, ik heb dit nog nooit gedaan :blush: .

Eergisteren trouwens nog iets bizar opgemerkt, zoals ik eerder vermeldde heb/had ik een open wondje ( een putje precies met etter in ) , ondertussen is dit gevuld met een hard korstje en geen lopende etter meer maar ik voelde er iets uitsteken en toen ik goed keek zag ik dat het nog een stuk van een draadje was, en redelijk lang zelf! Ik heb het toen zelf afgeknipt, maar dit is toch niet normaal dat het er nog zit? Ik ben ondertussen al meer als 6 weken PO.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 210
  • Created
  • Laatste Reactie

Elfje

ik heb dat ook eens gehad,bij me vorige arts,kwam er net vandaan,savonds na het douchen voelde ik wat prikken,rondom me littekentjes,beide kanten he!!!

en waren dus ook nog draadjes,vond het zelf iets slordig,omdat het ook nog is aan beide kanten was,vond het zoieoz raar gehecht trouwens,als ik na me 2de keer kijk,heel anders gehecht.maar afijn,het is goed gekomen uiteindelijk...

en je eigen opmeten is echt heel simpel hoor,al lijkt het vaak even ingewikkelt

de onderkant meet je precies onder je borsten,en de boven kant meet je door het meetlintje rond je middel te doen over je tepels heen,dat is je hoogste punt zeg maar.

de bovenkant schrijf je op,en de onderkant,dat trek je ervanaf,van de bovenkant en dan heb je een aantal cm verschil,en dat zoek je op het maattabel op van je bh op,welke bh maat je nodig heb

het kan enorm verschillen,van de hema heb ik bijvoorbeeld een hele andere maat dan van de livera enz enz

sucses

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elfje,

Had je fotootjes gisteren al bekeken, en vind ze echt heel mooi geworden, enorm verandert met het begin! Echt heel mooi!!! :123: Geniet ervan meid! Heb je jezelf nu al eens opgemeten? Hier vind je een goede site ervoor (geloof dat die van Barb komt). En hier heb je er nog eentje! Succes en ben benieuwd waar je op uit komt!

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen dat putje doet geen pijn als ik er aan zit. Daarnet nog even bij de dokter geweest en hij ziet nu geen draadjes meer zitten.

Ik mag er wel nog niks opsmeren zolang het putje niet dicht is. En in het putje zit al een korstje hoor! Nu wachten tot alles mooi dichtgroeit zeker ? :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hallo Hallo!

Het is ondertussen een hele tijd geleden dat het forum gelezen heb, laat staan iets gepost.

Ik ben nu bijna 5 maanden PO en nog altijd even tevreden!

Ik heb geen pijn meer, alleen af en toe wat steekjes , maar ik vermoed dat dit normaal is ?

Mijn littekens genezen goed, alleen is het litteken waar een ' putje' was iets lelijker. Maarja dat nemen we er dan maar bij.

Mijn vriend zegt dat ze al als echte borsten aanvoelen en ze zijn al mooi gezakt.

Ik ben een gelukkig mens :) !

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Na lange tijd nog eens een berichtje !

Ik heb ondertussen bijna twee jaar mijn borstvergroting achter de rug en ik heb hier nog geen minuut spijt van gehad!

Ik ben meer als tevreden over het resultaat en men vriend zegt dat men borsten HEEL natuurlijk aanvoelen, dus dat is wel leuk meegenomen!

Deze zomer ook voor het eerst op reis geweest en JUIIIIIIIIJ ik had een GEVULDE bikini :1boobs: !!! En ik ben ook een pak zelfzekerder geworden op gebied van kledij, al heb ik soms schrik dat ik te veel decolté laat zien en vraag ik altijd na bij men vriend of het niet TE bloot is ( ook al is dat totaal niet zo ).

Een tijd geleden dan ook eens in de lingeriewinkel gevraagd om men BH maat te meten want ik droeg altijd een 80B.

Eeuuh wat bleek, ik heb een 70 D of 70 E dus ik zat helemaal verkeerd , het is wel een vervelende maat omdat D en E cups meestal een omtrek van 80 of 85 cm hebben en niet 70. Maar mij hoor je niet klagen, alles is beter dan die AA cup :D !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.