Ga naar inhoud

DD+ : 25 maart 2014 : Bijvullen 24 december 2014 : Dr. Vandervoort : H.Hart Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Net terug van consult bij Dr. Marc Vandevoort in het H. Hart Ziekenhuis te Roeselare.

:1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs:

En ik heb een datum mee ... 25 maart 2014 krijg ik mijn nieuwe borsten.

Kan moderator mijn titel aanpassen a.u.b., voor de 2de keer en hopelijk laatste keer.

De consult is heel goed verlopen. Een heel vriendelijke en rustige dokter. We hebben hem heel goed uitgelegd wat mijn wensen zijn en ook de motivatie. Daarna de voorbeeld foto's getoond en deze keer hadden we ook foto's mee van wat ik niet wil zodat hij zeer goed kon zien wat ik wilde en niet wilde. Ik zal Mentor Mod+ 350-2800 (800cc-960cc) overfilled krijgen. Ruwe schatting voorlopig tussen de 1200cc en 1600cc. Mijn huid zou voldoende elastisch zijn. Tijdens de operatie zal het implantaat eerst tot het maximum overfilled worden dat mogelijk lijkt. Daarna zal men de huid ongeveer 15 à 30 minuten laten rusten en dan bekijken hoeveel er nog meer kan gevuld worden. De prijs is 4200 euro.

Ik ben dus heel gelukkig ... en mijn man ook, het is bijna een verjaardagscadeau voor hem, want vandaag is zijn verjaardag! :D

Gefeliciteerd!! Alsnog een flinke som geld, maar aan de andere kant.. best te doen voor zn maat.

Heeft hij al uitgelegd wat er nu met de diameter etc van zn implantaat eigenlijk gebeurd als je m overfilled?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 479
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gefeliciteerd!! Alsnog een flinke som geld, maar aan de andere kant.. best te doen voor zn maat.

Heeft hij al uitgelegd wat er nu met de diameter etc van zn implantaat eigenlijk gebeurd als je m overfilled?

Thx! :1: Ik vind de prijs nog best laag als je kijkt wat sommige andere dokters vragen als je voor dergelijke operatie gaat. Ik hoop natuurlijk dat alles goed gaat verlopen. Ja hoor, we hebben al die informatie eerst online gevonden, ook met iemand besproken hier op het forum via privé-berichten en de dokter heeft het dan allemaal nog eens bevestigd. Nog 4 dagen en dan heb ik mijn :166::179: :179: :166::183::D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hé :-)

Ben voorlopig bijna niet op het forum, omdat de tijd sneller lijkt te gaan als ik niet iedere dag bezig ben over boobs ... :-)

Ben wel af en toe eens komen spieken en ben je blijven volgen. Ik hoop dat het deze keer allemaal goed komt voor jou en dat je gelukkig bent met de 430cc die er nu werden geplaatst. Het is alvast een groot verschil met de eerste implantaten.

Aaah lief van je. Thnx!

Jaa maar de tijd gaat ook sneller wnnr je er niet bezig bent.

K hoop mijn rechter ni gek gaat doen, want dan ben k wel blij.

Voor jou nog paar daagjes :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi DD+,

Ik ben even bezig geweest om je hele topic te lezen maar wilde graag het verloop lezen.

Het heeft wat moeite gekost maar straks wordt je droom eindelijk werkelijkheid.

Ondanks ik het net als meerdere hier zelf niet zou willen, ook niet heel mooi vind, vind ik het wel mooi om te lezen hoe je doorzet en dat vol zelfvertrouwen. (ik wou dat ik dat had ;)) Ik heb zelf nu sinds deze week een datum, over 4 maanden, voor een verkleining omdat ze mij alleen maar last geven. De rugpijn, nekpijn en hoofdpijn lichamelijk maar ook geestelijk de onzekerheid.

Daarom hoop ik dat je lichamelijk er geen last/spijt van krijgt en het echt de borsten worden zoals op je profielfoto!

Alvast heel veel succes dit laatste, ik denk zenuwslopende, weekend en uiteraard tijdens de operatie! Ik ben benieuwd naar het resultaat en zal je topic blijven volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi DD+,

Ik ben even bezig geweest om je hele topic te lezen maar wilde graag het verloop lezen.

Het heeft wat moeite gekost maar straks wordt je droom eindelijk werkelijkheid.

Ondanks ik het net als meerdere hier zelf niet zou willen, ook niet heel mooi vind, vind ik het wel mooi om te lezen hoe je doorzet en dat vol zelfvertrouwen. (ik wou dat ik dat had ;)) Ik heb zelf nu sinds deze week een datum, over 4 maanden, voor een verkleining omdat ze mij alleen maar last geven. De rugpijn, nekpijn en hoofdpijn lichamelijk maar ook geestelijk de onzekerheid.

Daarom hoop ik dat je lichamelijk er geen last/spijt van krijgt en het echt de borsten worden zoals op je profielfoto!

Alvast heel veel succes dit laatste, ik denk zenuwslopende, weekend en uiteraard tijdens de operatie! Ik ben benieuwd naar het resultaat en zal je topic blijven volgen!

Thx, inderdaad een zenuwslopend weekend. :63:

Ik respecteer je mening. Ik weet dat de meeste forumleden hier niet te vinden zijn voor wat ik wil, maar ik ben toch dankbaar voor iedereen die met respect voor mijn keuze advies heeft gegeven. Ik weet sowieso al dat ik redelijk veel naar de fitness zal mogen gaan om mijn spieren beetje sterker te maken. Pas later zal ik mijn ervaring kunnen delen over eventuele lichamelijke problemen door de boobs. Ik hoop voor jou dat je over 4 maanden een oplossing hebt voor jou problemen, want zo leven is natuurlijk ook niet leuk.

Nog 2 dagen! Nog vergeten te posten dat ze donderdag hadden opgebeld met het uur dat ik er moet zijn: 7u30.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey DD+ nou ik wens je hierbij heel veel sterkte en heel veel succes... Ben ook echt benieuwd hoe t resultaat zal zijn...en je bent lekker vroeg aan de beurt!! Laatste avondje met zenuwen en spanning....en dan BIGGIE BOOBIES!....fijne dag/ avond nog xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ik wens jou heel veel succes morgen. En dan eindelijk de BIG BOOBS die je altijd al wilde :D

Ben zoo benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees nu net dat je morgen mag? Wat fijn hoeveel cc? Zql ook eens stukje terug kezen ;)

Succes

Het zou normaal ergens tussen de 1200cc en 1600cc moeten worden, maar ik zal je daar morgen definitief kunnen op antwoorden. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.