Ga naar inhoud

DD+ : 25 maart 2014 : Bijvullen 24 december 2014 : Dr. Vandervoort : H.Hart Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Wauw, je verhaal klinkt goed.!

Ik hoop echt dat t allemaal goed zal komen en dat ne tevreden zal zijn.

Ik ben dan nu ook al benieuwd naar het eindresultaat!!

Aftellen geblazen :)

Gefeliciteerd met je datum en nog gefeliciteerd met je man zn verjaardag gisteren.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 479
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi!

Ik heb net je hele topic zitten lezen(1,5 uur bezig geweest ofzo) en ik ben heel blij voor je dat het uiteindelijk toch gaat gebeuren! Ik vind het super boeiend, juist omdat ik 17 februari een consult heb bij dr Nio en ik heel graag mooie opgevulde borsten wil, maar dan zo natuurlijk mogelijk! Dus we zijn daarin 2 uitersten!

Ik heb er verder geen mening over, zoals je ziet is mijn droom heeeeeel anders dan die van jou, maar we streven hem na..en dat is het belangrijkste!

Eigenlijk hebben we helemaal niet zulke verschillende dromen bedenk ik me nu..we willen een stel prachtige tieten! PUNT!!! Alleen onze smaak is anders!!

Ik ga je zeker volgen, en hoop echt van harte dat je gaat krijgen wat je wil en daar heel erg gelukkig mee gaat zijn!

Liefs, Nyne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoooo dat is veel cc joh.. op welke maat bh kom je straks dan uit? Ik dacht dat ik veel cc zou nemen maar jij neemt bijna het dubbele :)

Ik zal je het antwoord voorlopig schuldig moeten blijven. :106: Binnen een 4-tal maanden zal ik op BH-jacht kunnen gaan ... :6:

SUPER TOF DD+ , gelukkig kun je weer gaan aftellen en komt je wens bijna uit..ik denk dat het in ieder geval super mooie big big bigggg boobies gaan worden!!

Nog gefeliciteerd met je mannetje trouwens! X

Ik hoop dat ze mooi gaan worden en dat alles goed zal verlopen. Thx ... en thx van mijn mannetje. :1:

Helemaal super!!!!

Eindelijk gaat het dan gebeuren :D

Ik ga je titel aanpassen

Ja, eindelijk! :3:

Bedankt voor de aanpassing van mijn titel. :6:

Wauw, je verhaal klinkt goed.!

Ik hoop echt dat t allemaal goed zal komen en dat ne tevreden zal zijn.

Ik ben dan nu ook al benieuwd naar het eindresultaat!!

Aftellen geblazen :)

Gefeliciteerd met je datum en nog gefeliciteerd met je man zn verjaardag gisteren.

Groetjes

Thx en thx van mijn man! :1:

Jeeeej!! Wat fijn dat je nu een datum hebt!!

Nu heb je weer iets om naar uit te kijken!

Thx :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

Ik heb net je hele topic zitten lezen(1,5 uur bezig geweest ofzo) en ik ben heel blij voor je dat het uiteindelijk toch gaat gebeuren! Ik vind het super boeiend, juist omdat ik 17 februari een consult heb bij dr Nio en ik heel graag mooie opgevulde borsten wil, maar dan zo natuurlijk mogelijk! Dus we zijn daarin 2 uitersten!

Ik heb er verder geen mening over, zoals je ziet is mijn droom heeeeeel anders dan die van jou, maar we streven hem na..en dat is het belangrijkste!

Eigenlijk hebben we helemaal niet zulke verschillende dromen bedenk ik me nu..we willen een stel prachtige tieten! PUNT!!! Alleen onze smaak is anders!!

Ik ga je zeker volgen, en hoop echt van harte dat je gaat krijgen wat je wil en daar heel erg gelukkig mee gaat zijn!

Liefs, Nyne

We hebben gelukkig allemaal een andere smaak, anders zou het maar saai zijn hé. Maar zoals je zegt, de droom zelf is eigenlijk niet zo verschillend. Het belangrijkste vind ik dat iedereen zijn eigen droom moet nastreven en niet teveel luisteren naar wat anderen ervan denken. :35:

:43: :43: :116:wat een mooi verjaardags cadeau haha,alsnog van harte beiden :143:

Ja hé! :45:

Thx van ons beiden! :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super voor jou!

Ik heb nog goede referenties gehoord van Dr. Vandevoort!! Zelf ben ik ook nog bij hem op consult geweest.

Benieuwd wat het resultaat wordt :-)

Thx! Ik had een goede indruk van hem op de consult.

gefeliciteerd met je datum meis ! En nu aftellen maar !

Thx! Ja hoor, aftellen maar. Kan niet snel genoeg gaan! :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je een datum hebt! Ik ben een stille volger van dit topic en ik vind het echt heel goed dat je zo'n doorzetter bent! Kom maar op met die droomboobies van je!

25 march it Will be........spannend hoor. Hoop dat t snel zo ver is voor je!

Greets Kim

heel gerg gefeliciteerd met je datum. ik ben erg benieuwd naar je results. :127:

Thx! :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum DD+, je werk met research en consultaties loont dan toch! :12:

Thx! Voorlopig wel, maar pas na de 25ste maart heb ik zekerheid.

Ik zie net in je handtekening dat we bijna dezelfde dag voor onze boobs gaan ... :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx! Voorlopig wel, maar pas na de 25ste maart heb ik zekerheid.

Ik zie net in je handtekening dat we bijna dezelfde dag voor onze boobs gaan ... :6:

Inderdaad! Dan kunnen we samen in spanning zitten dan. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Spannuund ;)

Ja hé :-)

Ben voorlopig bijna niet op het forum, omdat de tijd sneller lijkt te gaan als ik niet iedere dag bezig ben over boobs ... :-)

Ben wel af en toe eens komen spieken en ben je blijven volgen. Ik hoop dat het deze keer allemaal goed komt voor jou en dat je gelukkig bent met de 430cc die er nu werden geplaatst. Het is alvast een groot verschil met de eerste implantaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog maar twee weekjes!!!

Toen ik nog klein was en het de dag voor mijn verjaardag was leek het wachten ook een eeuwigheid te duren, dan moest ik maar gaan slapen volgens mijn ouders omdat dan de tijd sneller voorbij is. Dus misschien een tip om nu twee week te gaan slapen? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.