Ga naar inhoud

DD+ : 25 maart 2014 : Bijvullen 24 december 2014 : Dr. Vandervoort : H.Hart Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 479
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Oh dat ziet er netjes uit.

Gaat het nog wat veranderen of heb je gelijk het "eind"resultaat?

Thx!

De foto is een uur of 2 na de operatie, ze zijn dan nog gezwollen. Nu zijn ze al wat minder hoor. Ik post later een update foto en ik zoek ook een before foto om te kunnen vergelijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik heb foto's gepost van mijn lippen vóór de injectie en een nieuwe van vandaag.

De zenuwen beginnen te komen ... nog 3 dagen ... hopelijk krijg ik nu wat ik echt wil ...

Nog even op zoek gaan naar goede voorbeeld foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net je hele verslag gelezen. Zeer interessant allemaal! Mijn eerste reactie was WOW! Maar heb er heel veel respect voor hoe je dit hebt doorgezet en dat je je niks aantrekt van andermans mening! Heb je een vriendschapverzoek gestuurd want ben heel benieuwd naar je foto's!

En heel veel succes woensdag! Go for it!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net je hele verslag gelezen. Zeer interessant allemaal! Mijn eerste reactie was WOW! Maar heb er heel veel respect voor hoe je dit hebt doorgezet en dat je je niks aantrekt van andermans mening! Heb je een vriendschapverzoek gestuurd want ben heel benieuwd naar je foto's!

En heel veel succes woensdag! Go for it!

Xxx

Dank je

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn verslagje ...

Deze morgen vol zenuwen om 7u00 vertrokken richting Roeselare. Er was niet zoveel verkeer, dus we waren ruimschoots op tijd. Er was ook niet veel volk in het ziekenhuis, dus alles ging heel vlot. Dus dat is allemaal fijn meegenomen. Tegen 9u00 was ik al op mijn kamer. Rond 10u00 werden we bij de dokter geroepen. Hij kent me intussen al ... :blush: ... Dus direct de foto's onder zijn neus en gevraagd om mijn kerstbollen. :3: Hij zou zijn best doen om zoveel mogelijk te vullen, maar wel rekening houdend met de limieten om de huid niet teveel in één keer te rekken.

Terug naar de kamer, kleedje aan en wachten tot ze mij komen halen. Om 11u00 waren ze er al. Ik had niet veel geslapen de laatste 2 dagen en lag eigenlijk al te slapen tegen dat ze mij onder narcose zouden brengen. 2 van de verpleegsters herkenden mij nog van de vorige keer. Voor de rest weet ik er allemaal niet zoveel van omdat ik half lag te slapen. Na de operatie ben ik ook redelijk blijven doorslapen. En toen kwam het moment dat ik wakker werd en het resultaat kon bekijken ... :108: Ze zijn groter, maar ik zij direct al tegen de verpleger die zich over mij moest ontfermen dat ze eigenlijk nog groter hadden mogen zijn. :45::106::44:

Om 15u00 was ik terug op de kamer en zat mijn man ongeduldig op mij te wachten ... en hij had een mooi boeket bloemen voor me gekocht. (Ben gek op bloemen krijgen) Hij kon direct zien dat ze groter zijn en dat ik niet veel last heb deze keer van de operatie. Bijna geen pijn voorlopig en ik kan mij redelijk goed bewegen. De dokter zei dat ik er normaal niet zoveel last zal van hebben omdat er eigenlijk niets aan mijn borsten zelf is gebeurd, zoals bijvoorbeeld een pocket maken/aanpassen. Het enige dat ik een beetje voel is de spanning op mijn huid en dat mijn borsten/tepels overgevoelig zijn voor het moment. De dokter kon mij toen ook de details melden ... 2000cc links & 1900cc rechts om de ongelijkheid die ik heb weg te werken.

Rond 17u00 mocht ik vertrekken en sinds 18u30 ben ik terug thuis. Ik moet ook geen band of sport-bh dragen, enkel mijn incisie is afgeplakt.

Ben ik gelukkig met het resultaat? Ja!

Komt er nog een volgende operatie? Waarschijnlijk wel ... :44:

Foto's staan online van net voor de operatie en van als ik ben thuisgekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat een verhaal! Ben benieuwd hoe het eruit ziet vergeleken met mijn magere 335cc haha! Fijn dat je geen last hebt én toch groter bent gegaan.

Veel plezier met je nieuwere boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah , nou geniet van je ballen, mega joh 2000cc, hoe groot wil je gaan??

Heb je geen last van je rug ofzo?

Fijne dagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi DD+ heb net even aandachtig je verhaal zitten lezen!!

WAUW wat een lef heb je zeg echt super hoe je je vasthoud aan het eindresultaat wat jij voor ogen hebt.

Heb echt respect voor je en hoop dat je snel hersteld van het bijvullen. Goed herstel toegewenst!!

Hoop dat je helemaal happy word met je kerstballen!!

Ben heel benieuwd naar je resultaat heb je ook een vriendschapsverzoek gestuurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd DD+ !! Fijn dat je weinig last hebt, en wat een mega borsten zeg! Ik heb nog nooit zoiets gezien, respect! Geniet ervan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat een verhaal! Ben benieuwd hoe het eruit ziet vergeleken met mijn magere 335cc haha! Fijn dat je geen last hebt én toch groter bent gegaan.

Veel plezier met je nieuwere boobs!

Thx!

Hahah , nou geniet van je ballen, mega joh 2000cc, hoe groot wil je gaan??

Heb je geen last van je rug ofzo?

Fijne dagen

Thx! Hoe groot ik wil gaan weet ik niet echt, misschien wel 3600cc zoals Penelope in mijn voorbeeld foto's. Maar misschien ook niet. Ik zal nu eerst zien hoe het is na enkele weken.

Ow wat gaaf. Wens je een goed herstel

Xxx

Thx!

Gefeliciteerd met je (opgevulde) boobs! Een mooi rond getal toch, 2000cc :P Goed herstel gewenst! Moet je eigenlijk ook weer 6 weken rust houden zoals normaal of is dit anders?

Thx! Ik heb veel minder last dan bij de vorige operatie, maar ik ga het toch rustig houden. Dag na dag zien we wel hoe ik mij voel. Ik probeer gewoon om niets te forceren.

Nou meid duidelijk te zien dat ze meer gevuld zijn. Holy moly wat een ballen!

Geniet er van :D

Thx!

Gefeliciteerd, met recht kerstballen te noemen!

En ze zijn huge..

Thx!

Jihaaaaa 2000 cc yessssssss girl, nice big big big boobies!!! Gefeliciteerd xxx

Thx!

Hoi DD+ heb net even aandachtig je verhaal zitten lezen!!

WAUW wat een lef heb je zeg echt super hoe je je vasthoud aan het eindresultaat wat jij voor ogen hebt.

Heb echt respect voor je en hoop dat je snel hersteld van het bijvullen. Goed herstel toegewenst!!

Hoop dat je helemaal happy word met je kerstballen!!

Ben heel benieuwd naar je resultaat heb je ook een vriendschapsverzoek gestuurd.

Thx! Je kan intussen mijn foto's zien, heb vriendschap goedgekeurd.

Gefeliciteerd DD+ !! Fijn dat je weinig last hebt, en wat een mega borsten zeg! Ik heb nog nooit zoiets gezien, respect! Geniet ervan

Thx! Ik ben niet de enige met zo'n borsten hoor, moet je maar eens googelen. :6:

Hou meid,

Gefeliciteerd met je mooie grote boobies!

Liefs Linny Xxx

Thx!

Wauw! Ze zijn erg mooi geworden! I want that too!

Hoeveel cc had je nou eigenlijk willen hebben? Tot hoeveel kun je je implantaten eigenlijk overvullen?

Thx! Verschillende dokters kunnen je dat geven: Vandevoort, Nio, Plovier, ... :6:

Toen ik hier mijn topic heb gestart, zei ik altijd 2000cc. Dus nu heb ik dat, toch links. Misschien ga ik door tot een resultaat zoals Penelope in mijn voorbeeldfoto's, maar misschien ook niet. Zal dit eerst laten herstellen en zien hoe het voelt na enkele maanden. Hoeveel ze max kunnen gevuld worden, weet ik niet, als ik er meer info over heb zal ik het hier posten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot hoeveel kun je je implantaten eigenlijk overvullen?

4000cc zou moeten lukken met de implantaten.

Nog een aanvulling op mijn verslagje van gisteren.

Bij het naar huis rijden, had ik enkel last bij erg diepe putten in de weg. (zoals op het viaduct in Gent) Bij de vorige operatie voelde ik elk putje.

Ik heb deze nacht gewoon op mijn rug kunnen slapen, terwijl ik de vorige keer half rechtop moest zitten met een hoop kussens achter mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt aan iedereen voor de felicitaties! :35:

Heb intussen wel meer pijn dan gisteren. Waarschijnlijk is de verdoving en medicatie van gisteren volledig uitgewerkt. Het is wel nog steeds minder dan de vorige keer. Het is vooral het gevoel dat mijn borsten en borstspier onder spanning staan, niets ondraaglijks. Ze zijn wel super gevoelig. Ze krijgen ook niet alle kleuren van de regenboog. We zullen zien hoe het de volgende nacht zal gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt aan iedereen voor de felicitaties! :35:

Heb intussen wel meer pijn dan gisteren. Waarschijnlijk is de verdoving en medicatie van gisteren volledig uitgewerkt. Het is wel nog steeds minder dan de vorige keer. Het is vooral het gevoel dat mijn borsten en borstspier onder spanning staan, niets ondraaglijks. Ze zijn wel super gevoelig. Ze krijgen ook niet alle kleuren van de regenboog. We zullen zien hoe het de volgende nacht zal gaan.

ik wens je een goed herstel

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.