Ga naar inhoud

DD+ : 25 maart 2014 : Bijvullen 24 december 2014 : Dr. Vandervoort : H.Hart Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 479
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

  • 4 months later...

Hallo iedereen :48:

Ben een hele tijd niet meer online geweest. Druk met de toekomstplannen en intussen ook al op verlof geweest, net terug.

Wilde toch mijn topic nog bijwerken voor de personen die er interesse in hebben. Zal ook eens kijken voor recente foto te uploaden.

Mijn controle in juni was goed verlopen. Alles geneest goed en volgens de dokter zien ze er goed uit. Natuurlijk heb ik hem gevraagd of ik ze nog groter kan maken. Hij moest eventjes lachen, kent me ondertussen al. :45: Het blijkt mogelijk om mijn implantaten bij te vullen en ik zou waarschijnlijk voldoende plaats hebben om nu wel tot 2000cc te gaan. Vorige keer had hij eerder gestopt met vullen om de druk op de snede onder mijn borsten niet te hoog te laten komen, maar toen was meer eigenlijk al mogelijk geweest. Het zou me 'maar' 2400 euro kosten. Ik moest wel 6 maanden wachten, dus vanaf eind september kan ik beginnen uitkijken wanneer ik het zou doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja leuk die update! Vroeg me laatst al af waar je naartoe was ;)

Fijn dat het goed gaat en dat de pc tevreden is :45:

Gelukkig kan hij nog bijvullen en mag je dadelijk weer opnieuw plannen :)

Zat me 1 ding af te vragen he... Hoe zit dat met het kapsel om je prothese heen als hij dadelijk gaat bijvullen? Is dat zo rekbaar dat het gewoon meerekt, of wordt er een sneetje in gemaakt op bepaalde punten zodat het niet scheurt...

Je ventiel zal sowieso natuurlijk 'uitgegraven' moeten worden, maar vroeg me af hoe het voor de rest ging dan :)

Ze zijn trouwens mooi bruin geworden op vakantie!! Ziet er goed uit! Maar je ziet wel dat je idd ruimte hebt voor nog wat cc erbij. Super!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net je hele topic doorgelezen, wat een zoektocht! Ondanks dat je graag nog groter wilt gaan, ben je wel een soort van tevreden met de vorm enzo? Zelf zou ik mijn borsten niet zo groot laten maken, maar ik vind het wel heel cool dat jij dat gewoon doet en durft als je dat zo graag wilt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja leuk die update! Vroeg me laatst al af waar je naartoe was ;)

Fijn dat het goed gaat en dat de pc tevreden is :45:

Gelukkig kan hij nog bijvullen en mag je dadelijk weer opnieuw plannen :)

Zat me 1 ding af te vragen he... Hoe zit dat met het kapsel om je prothese heen als hij dadelijk gaat bijvullen? Is dat zo rekbaar dat het gewoon meerekt, of wordt er een sneetje in gemaakt op bepaalde punten zodat het niet scheurt...

Je ventiel zal sowieso natuurlijk 'uitgegraven' moeten worden, maar vroeg me af hoe het voor de rest ging dan :)

Ze zijn trouwens mooi bruin geworden op vakantie!! Ziet er goed uit! Maar je ziet wel dat je idd ruimte hebt voor nog wat cc erbij. Super!

xx BB

Ik heb echt geen idee hoe het zit met het kapsel. Hij zij enkel dat het geen probleem was om ze bij te vullen. Hoeveel werk het zal zijn hangt af van hoe snel hij het ventiel kan vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om weer eens wat van je te horen!

Vind het wel duur hoor, voor een "beetje" bijvullen.

Veel liefs, ♥

2400 euro is het minimum omdat het in een ziekenhuis gebeurd. Dit zijn eigenlijk de kosten die verbonden zijn aan het ziekenhuis zelf. Had ik een PC gehad die een privé praktijk heeft zoals Demeyere zou het in principe goedkoper moeten zijn. Maar als je het vergelijkt met de prijzen in de USA voor grotere prothesen, dan kom ik er hier toch redelijk goedkoop vanaf hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ach wie mooi wilt zijn? hangt altyd een prijskaartje aan,en ach als je t geld hebt en t kan betalen zeg ik zeker gewoon doen!

En mocht je kapsel krijgen laat je t ventiel toch weer gewoon leeg lopen? :46:

nee hoor grapje natuurlijk,ik wens je al het goeds en hoop alweer dat je je wens mag laten vervullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Deze namiddag nieuwe afspraken gemaakt:

Op dinsdag 18/11/2014 om 14u30 naar Dr. De Meyere voor lip filler. Ik voelde mij altijd goed bij deze dokter op consultatie en daar hij de borstvergroting liever door een collega liet uitvoeren, wil ik hem dan toch dit laten doen. Mijn voorbeeld is Angelina Jolie.

Op woensdag 24/12/2014 (kerstcadeau :1: ) terug naar Dr. Vandevoort voor het bijvullen van de implantaten. Hoeveel cc het uiteindelijk zal worden is een vraagteken en zal ik pas kunnen beantwoorden na de operatie. Ik hoop nu wel de 2000cc te bereiken of er toch heel dichtbij.

Ik veronderstel dat een administrator mijn titel terug moet aanpassen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Vind ik ook mooi die van Angelina.. Maar soms zie je dat lippen er maar raar uitzien na een filling, meer zo'n katrien duck effect. Van de zijkant gezien is het dan net zo'n snaveltje ;) Weet niet hoe dat kan?

Ik hoop dat het er zo niet zal uitzien, maar als het niet goed is, dan is er nog niets verloren, is toch maar tijdelijk. Na een paar maanden verdwijnt het terug.

Zeer sexy de lipjes van Angelina ;) hopelijk kan De Meyere jouw lipjes net zo sexy maken!

Mogen we mee genieten van het resultaat?

Succesjes alvast xx

Ja hoor, ik zal foto's posten na de injecties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow.. Heb net je hele verhaal gelezen. Echt heel veel respect dat je je wens zo door zet! Heel knap!

Het is niet mijn smaak, dat zeg ik je eerlijk. Ik wilde zelf graag juist grotere borsten omdat ik echt plat was, maar wilde het graag natuurlijk houden. Haalt niet weg dat we hier allemaal hetzelfde willen: mooiere borsten. Iedereen vind mooi weer iets anders!:)

Wat ik me dan eigenlijk afvraag is weer meer de praktische kant haha... Zitten ze niet enorm in de weg met gewoon allerlei dagelijkse dingen? En kan je dan wel goede passende bh's vinden? Juist met grote borsten lijkt me dit echt noodzaak toch?!

Heel veel succes met je "vullingen"!!! :) en nogmaals, wat een lef heb jij!!!

Ps. heb je een vrienschapsverzoekje gestuurd. Ben echt wel heel erg nieuwsgierig naar het resultaat!;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah, ik zie dat je geupdate had begin oktober!

Ik was toen weinig tot niet online, ivm onderweg naar Spanje zijn, dus heb dat gemist.

Wat zal ik in je titel zetten? Bijvullen 24 december 2014? Als ik gewoon de datum verander, dan is het net of je je bv op 24 december krijgt, dat is niet helemaal de bedoeling, denk ik :)

Of is er een speciale naam voor, zodat we die kunnen gebruiken in je titel, achter de huidige datum :)

Laat maar ff weten!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow.. Heb net je hele verhaal gelezen. Echt heel veel respect dat je je wens zo door zet! Heel knap!

Het is niet mijn smaak, dat zeg ik je eerlijk. Ik wilde zelf graag juist grotere borsten omdat ik echt plat was, maar wilde het graag natuurlijk houden. Haalt niet weg dat we hier allemaal hetzelfde willen: mooiere borsten. Iedereen vind mooi weer iets anders! :)

Wat ik me dan eigenlijk afvraag is weer meer de praktische kant haha... Zitten ze niet enorm in de weg met gewoon allerlei dagelijkse dingen? En kan je dan wel goede passende bh's vinden? Juist met grote borsten lijkt me dit echt noodzaak toch?!

Heel veel succes met je "vullingen"!!! :) en nogmaals, wat een lef heb jij!!!

Ps. heb je een vrienschapsverzoekje gestuurd. Ben echt wel heel erg nieuwsgierig naar het resultaat! ;)

Nee hoor, ze zitten nooit in de weg. Je lijkt je automatisch aan te passen. :1:

BH's is een ander verhaal. Maar ik heb nu eigenlijk de grootste die ik goedkoop kon vinden, want ik wist dat ik ze ging bijvullen.

Oh ik zie nu dat ik ze gewoon al kan zien. Waaaauuuuwww die zijn echt groooooot!!!!!! Hahaha echt super dat je het zo door zet!

Krijg je dan veel opmerkingen van mensen eigenlijk?

Tot nu nog bijna nooit een negatieve opmerking gehad. Ik probeer ze ook niet te verstoppen. Staren gebeurd wel ... :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah, ik zie dat je geupdate had begin oktober!

Ik was toen weinig tot niet online, ivm onderweg naar Spanje zijn, dus heb dat gemist.

Wat zal ik in je titel zetten? Bijvullen 24 december 2014? Als ik gewoon de datum verander, dan is het net of je je bv op 24 december krijgt, dat is niet helemaal de bedoeling, denk ik :)

Of is er een speciale naam voor, zodat we die kunnen gebruiken in je titel, achter de huidige datum :)

Laat maar ff weten!

xx BB

Bijvullen 24 december 2014 lijkt me goed. Zou ook niet weten hoe het anders te omschrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Net terug van Dr. De Meyere voor mijn lippen. Ik heb 1cc Restylane Lipp.

Er is eigenlijk niet veel over te vertellen.

Het gaat heel snel en enkel de injecties voor de verdoving doen een beetje pijn.

Daarna voel je niets meer.

Beetje raar gevoel erna, omdat je je lippen niet voelt.

Foto staat online in mijn galerij. Ik vind ze zelf zeker niet overdreven.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.