Ga naar inhoud

DD+ : 25 maart 2014 : Bijvullen 24 december 2014 : Dr. Vandervoort : H.Hart Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Wow. 4000cc. Wil je echt tot zo ver gaan? Dan voelen ze toch vast ook heel hard, of niet? Ik vind jouw 2000cc boobies al heel mooi! Aardig groot en toch nog een best natuurlijke vorm. Gefeliciteerd en een spoedig herstel.

xx

4000cc zou moeten lukken met de implantaten.

Nog een aanvulling op mijn verslagje van gisteren.

Bij het naar huis rijden, had ik enkel last bij erg diepe putten in de weg. (zoals op het viaduct in Gent) Bij de vorige operatie voelde ik elk putje.

Ik heb deze nacht gewoon op mijn rug kunnen slapen, terwijl ik de vorige keer half rechtop moest zitten met een hoop kussens achter mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 479
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Wow. 4000cc. Wil je echt tot zo ver gaan? Dan voelen ze toch vast ook heel hard, of niet? Ik vind jouw 2000cc boobies al heel mooi! Aardig groot en toch nog een best natuurlijke vorm. Gefeliciteerd en een spoedig herstel.

xx

Weet het voorlopig nog niet. Eerst enkele maanden afwachten hoe ze uiteindelijk zullen worden. Daarna zien we wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi DD+ ik heb je verhaal gelezen en je gevolgd. Ik.kan alleen maar zeggen RECEPT hoor meid. Hier vele met mij vinden het al moeilijk om er voor uit te komen dat we niet tevreden waren met onze eigen borsten en dat we graag iets groter wilde. Ikzelf ben laatst van 210 cc naar 800cc gegaan. Moet eerlijk bekennen dat ik daar nu al aangewend ben en ze eigenlijk misschien wel nog groter had willen hebben. Je went er snel.aan he hihi.

Ik hoop dat je ooit je droom zilt bereiken.

Dikke kerst knuffel.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi DD+ ik heb je verhaal gelezen en je gevolgd. Ik.kan alleen maar zeggen RECEPT hoor meid. Hier vele met mij vinden het al moeilijk om er voor uit te komen dat we niet tevreden waren met onze eigen borsten en dat we graag iets groter wilde. Ikzelf ben laatst van 210 cc naar 800cc gegaan. Moet eerlijk bekennen dat ik daar nu al aangewend ben en ze eigenlijk misschien wel nog groter had willen hebben. Je went er snel.aan he hihi.

Ik hoop dat je ooit je droom zilt bereiken.

Dikke kerst knuffel.

xxx

Thx! Inderdaad je went er enorm snel aan, maar er zijn ook limieten en ik weet nog niet of ik die nu bereikt heb. Toen ik mijn topic starte wilde ik altijd 2000cc en nu heb ik ze. Eerst een maand of 6 wachten nu en dan zien we wel hoe ik erover denk.

Gefeliciteerd meid!! Nou het verschil is wel te zien hoor! En de vorm is prachtig!

Liefs Margriet

Thx!

Gefeliciteerd en ik wens je een spoedig herstel !

Thx! Vandaag nog maar één pijnstiller genomen. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor iedereen die interesse heeft in de grotere implantaten, hier is een interessante link met het verhaal van één van mijn voorbeeldfoto's: Penelope Black Diamond. Er staan ook enkele opmerkingen in die zelfs interessant kunnen zijn voor kleinere implantaten over de keuze van je dokter. Is wel in het Engels.

http://www.penelopeblackdiamond.com/blog2/?page_id=332

Link naar reactie
Delen op andere sites

Intussen heb ik geen pijn meer bij 5 dagen PO.

Ik hou wel mijn ellebogen nog altijd onder mijn de hoogte van mijn borsten.

Het enige wat er nu aankomt is de jeuk ...

Ik heb deze keer ook geen narcose uitslag. Ik had dit gezegd vóór de operatie en blijkbaar hebben ze iets veranderd.

Ik heb vandaag afspraak gekregen om op donderdag 08/01/2015 terug te gaan voor de draadjes.

Kan dit ook bij de huisarts doen, maar ik ga liever terug naar Vandevoort.

Intussen kunnen we het dan eens hebben over het voorlopige resultaat en wat er nog kan gebeuren in de toekomst ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je verhaal gelezen, fijn dat je deze ervaringen deelt.

DD+ ik heb een omgekeerde wereld vraag,

Ik ben mij momenteel aan het oriënteren voor een wissel naar 900cc++. Dit om een mooie grote vorm te krijgen zonder een borstlift na mijn 2e zwangerschap. Ik twijfel alleen of dit voor mij niet te groot is (75H-75I). Stel dat ik ook de Mentor Saline neem en wil een reductie in combinatie met toch een lift, is een reductie ook mogelijk met de Mentor? Bedankt.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je verhaal gelezen, fijn dat je deze ervaringen deelt.

DD+ ik heb een omgekeerde wereld vraag,

Ik ben mij momenteel aan het oriënteren voor een wissel naar 900cc++. Dit om een mooie grote vorm te krijgen zonder een borstlift na mijn 2e zwangerschap. Ik twijfel alleen of dit voor mij niet te groot is (75H-75I). Stel dat ik ook de Mentor Saline neem en wil een reductie in combinatie met toch een lift, is een reductie ook mogelijk met de Mentor? Bedankt.

Groetjes

Je kan me alvast eens toevoegen als vriendin, dan kan je mijn resultaten bekijken. Je keuze implantaat heeft niets te maken met een reductie toch? Ik ben niet zeker dat ik je vraag juist begrijp. Waarom zou je voor Mentor saline kiezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je foto's gezien, ik sluit mij aan bij de complimenten van de andere dames :1:, de bolle vorm is mooi.

Voor wat ik de afgelopen tijd gelezen heb blijft een smooth implantaat (geen schilvering risico) met zoutoplossing de veiligste optie. Daarbij heb ik twee verschillende borsten en kan tijdens de operatie beter bepaald worden hoeveel cc verschil ik heb. Ik heb nu geruwde highly cohesive van Natrelle en geen klachten, ik zou ook bij dit soort kunnen blijven zoals de Motiva. Eerst even tot rust komen, in het nieuwe jaar eens kijken bij wie ik op consult ga.

Ik denk dat reductie een wilde gedacht spinsel was, indien ik met voldoende cc niet tevreden ben met de vorm, is een lift de enige oplossing.

Beste wensen voor het nieuwe jaar :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag geweest voor de draadjes en controle ... en hij zag dat het goed was. :1:

Intussen besproken wat de verdere mogelijkheden zijn en wat mijn opmerkingen zijn betreffende het huidige resultaat. De dokter heeft prachtig werk geleverd, maar het is nog niet wat ik wilde en dat begreep hij ook. In het najaar van 2015 volgt er dus nog een bijvulling ...

Doel: 3000cc à 3600cc zodat eindresultaat in de buurt komt van Penelope Black Diamond, met dat verschil dat ze bij mij dualplane zijn geplaatst en bij haar vóór de spier.

(Waarschijnlijk in meerdere bijvullingen)

Het aantal cc is niet het uiteindelijke doel, maar het resultaat. Dus het uiteindelijke aantal cc zal pas bekend zijn wanneer ik ze heb zoals ik ze wil.

TO BE CONTINUED ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Misschien ben ik zo blond, maar wat is permalip?

Is dat permanente vulling in je lippen?

Sorry voor de late reactie.

Permalip is een silicone implantaat voor de lippen. Het is permanent in die zin dat het gelijk blijft tot je het laat verwijderen.

Van de injecties is er niets meer over van het resultaat na 3 maanden, dus ben aan het zoeken naar andere oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Sorry meiden, maar ik verlaat dit forum. Alle foto's zijn verwijderd!

Ik stap in de "spotlights", sommigen zullen mij in de toekomst wel tegenkomen op het internet.

Spannend voor je zeg! Succes met alles en heel veel plezier en geluk met je boobies!

Kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.