Ga naar inhoud

Maxime : 21 oktober 2013 : Dr. Stevens : Kliniek Holystaete


Aanbevolen berichten

Heb de 30e nog een gesprek staan bij dr. Nio.

Had hem ook gemaild en hij gaf aan dat alle technieken voor en na delen heeft. Dat je zelf een keuze moet maken welke nadelen je wilt accepteren.

Hij gaf aan dat hij niet kan toveren. Dat de prothese juist onder de tepel moet komen. Als dus je tepels ver uit elkaar staan kunnen ze de borsten met protheses niet te ver naar binnen plaatsen, want dan komen je tepels heel ver naar buiten te staan.

Klopt denken jullie?

Dr stevens zei namelijk dat het wel kon, maar zou het dan zo zijn van je tepels?

Ga zowiezo de 30e nog een X naar dr nio

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • Reacties 207
  • Created
  • Laatste Reactie

Lady's!

Morgen is het dan eindelijk zover!! Moet om half10/10uur aanwezig zijn.

Ben echt wel super zenuwachtig. Nu in de hoop dat alles maar goed zal gaan en naar wens zal zijn uiteindelijk, maar ik vertrouw op dr Stevens :)!

Ik neem morgen 2 extra sport bh's mee die ze meteen mogen passen (heb ik van het weekend snel nog gekocht, anders zit ik maar met 1 sport bh van de kliniek).

Ook niet te vergeten neem ik een teiltje, plastic zak, cola (haha je weet nooit of je ziek word van de narcose) en een kussen mee voor in de auto.

Ik ga van 280cc voor de borstspier naar 450cc duel plane. Ben zo benieuwdd!!

liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello meiden!

Ik ben nu net een uurtje thuis.

De operatie is goed gegaan en dr stevens is erg tevreden!

Moest wel langer blijven als gepland.. kreeg namelijk ineens naar het opstaan ontzettende brandende pijn in me rechterborst met ademen en praten.

Heb na wat verschillende pijnstillers een morfine tabletje gehad voor de pijn gehad, want was echt niet te houden.

Wel daarnet onderweg naar huis meteen gegeten haha, echt veel honger.

Verslag komt zsm!:)

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden!

Vannacht opzich wel goed geslapen. Wel weer wennen natuurlijk dat je alleen maar op je rug mag slapen hihi.

Vanochtend 2 paracetamols ingenomen tegen de pijn..

Maar meiden ik ben o zo bang dat ik er weer niet te vreden mee ben.

Tot zo ver ik ze van bovenaf en in me sport bh heb gezien, vind ik ze echt te ver nog uit elkaar staan en veels te klein.

Ik snap het niet.. heb toch 450cc gekregen en had 280cc

hellupp?? :(

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maxime,

Je kan er nu nog weinig van zeggen meid, je bent 1 dag Po. Je protheses zitten nog hoog, je borsten zijn nog gezwollen van de operatie en ze zitten strak in een sportbh gepropt. Ik snap je angst, je wilt dat het na 3 keer gewoon goed is! Je zal echt even geduld moeten hebben voor je uiteindelijke resultaat goed kan zien. Ik hoop echt voor je dat dit de borsten gaan worden die je zo graag wilt! Probeer je niet te druk te maken! Sterkte met het herstel!

Xx Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maxime, on 22 Oct 2013 - 11:07, said:

Maar meiden ik ben o zo bang dat ik er weer niet te vreden mee ben.

Tot zo ver ik ze van bovenaf en in me sport bh heb gezien, vind ik ze echt te ver nog uit elkaar staan en veels te klein.

Ik snap het niet.. heb toch 450cc gekregen en had 280cc

hellupp?? :(

Liefs

Hey Maxime,

Allereerst gefeliciteerd met je boobs!

Balen dat je nu het gevoel heb dat je niet tevreden bent. Je bent pas 1 dag po dus geef het nog even de tijd. Het zal niet het gemakkelijkste zijn, maar je moet even geduld hebben. Ik hoop dat je straks dan ook helemaal tevreden bent. Sterkte meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden!

Vannacht opzich wel goed geslapen. Wel weer wennen natuurlijk dat je alleen maar op je rug mag slapen hihi.

Vanochtend 2 paracetamols ingenomen tegen de pijn..

Maar meiden ik ben o zo bang dat ik er weer niet te vreden mee ben.

Tot zo ver ik ze van bovenaf en in me sport bh heb gezien, vind ik ze echt te ver nog uit elkaar staan en veels te klein.

Ik snap het niet.. heb toch 450cc gekregen en had 280cc

hellupp?? :(

Liefs

Kun je nu nog niet zien meid!

Wacht het ff af!!

Hoop echt voor je dat het na de 3e keer toch wel naar wens is !!

Komt goed !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen meiden!

Hier mijn operatie verslag via mijn telefoon:)

Ik kwam samen met mijn vriend aan bij de kliniek. Helaas moesten we een stukje verder weg parkeren aangezien ze voor dr deur alles aan het verbouwen waren. Natuurlijk heeft dit de pret niet bedrukt dat ik nieuwe boobies kreeg!

Eenmaal aangekomen was dr stevens er nog niet en moesten we even wachten in de wachtkamer totdat hij er was. We waren er namelijk ook een half uur voor tijd, dus tijd zat.

Ook was het zo dat de anesthesisten en ok personeel wisten dat ze die dag moesten werken, maar niet wisten voor wat voor operatie. Dit kwam vanwege dat ik dus eigenlijk de 15e geopereerd zou worden, maar die nacht had 1 van de verantwoordelijke van het ok personeel een hart infarct had gehad s nachts.

Toen een paar min later dr stevens aan kwam heb ik mijn vriend snel een kus gegeven (ging allemaal wel snel in rent meer) en mocht ik mee met één van het ok personeel om me om te kleden en klaar te maken voor de operatie.

Toen ik eenmaal rond kwart over 10 mijn operatie schort aan had en lekker onder een warm dekentje mocht gaan liggen, kwam dr stevens nog even alles door nemen met me aftekenen en foto's maken.

Tenslotte kwamen de anesthesisten me nog wat vragen stellen of ik nuchter was ect en daarna werd ik mee genomen naar de operatie tafel.

Vervolgens mocht ik zelf op de operatietafel klimmen en werd er een lekker verwarmde deken over me heen gelegd. Ook werd alvast het infuus geprikt en dr stevens vroeg nog aan me hoe ik heette, mijn geboortedatum en aan welk onderdeel ik van me lichaam geopereerd werd.

Iedereen was zo lief en zorgzaam toen ik daar lag, dat was echt fijn!

Ik kreeg vast een middel toegediend waardoor het slaapmiddel niet zo pijn zou doen en daar werd ik al wat draaierig van. Ook mocht ik nog een paar keer me longen vol met zuurstof vol laten lopen door het zuurstofmasker en weg was ik.

Uiteindelijk werd ik rond kwart voor 12 / 12 uur wakker op de uitslaapkamer, waar mijn lieve vriendje naast me bed aan het wachten was. Aah wat was ik blij om hem te zien :)

Toen hij me een kus gaf ben ik nog even weg gedoezeld en heb ik verder geslapen. Nadat ik weer bij was gekomen viel het qua pijn opzich wel mee. Ik mocht lekker wat thee nemen en nam ook lekker een yoghurtje, want dat ging er wel in. Had echt zo'n honger hihi!

Nadat ik rustig wat gegeten had en gedronken had kwam dr stevens nog even kijken en zeggen dat alles goed was gegaan. Ik vroeg nog zit er 450cc in ( had al vaak gemaild of dit niet te groot zou zijn), maar hij zei dat er idd 450cc is in gegaan.

Even daarna keek ik zelf even van bovenaf en vroeg me toch echt af of dit 450cc was en zei tegen me vriend: 'ik vind ze toch echt niet zoveel groter en naar binnen hoor'. Mijn mood was dan ook meteen is minder, maar goed ik weet dat als het net gedaan is t er heel anders uit ziet als in de loop van de week.

Na een tijdje op bed te hebben gelegen, moest ik naar de wc. De man van de uitslaapkamer hielp me omhoog en ja hoor daar ging ik soepel naar de wc haha.

Toen ik geplast had en door getrokken had keek ik in nog even snel in de spiegel, maar kon niet echt zeggen van wauw. Op dat moment werd ik toch wel even duizelig en ben ik snel weer even op bed gaan zitten. Toen het weer ging mocht ik mijn kleren aan gaan doen om naar huis te gaan. Helaas kreeg ik zo last van duizeligheid en begon zo te zweten dat ik weer half aangekleed ben gaan liggen op het bed.

De pijn die toen kwam in mijn rechterborst was zo onverdraaglijk dat ik van alles toe gediend kreeg, maar niets hielp.

Het deed zo'n zeer met ademhalen net of alles weg branden in mijn rechterborst. De anesthesist keek snel naar mijn borst, maar er waren geen bloedingen te zien. Ook voelde hij of alles soepel was (en dat was ook zo), maar o wat deed dat pijn.

Uiteindelijk hebben ze dr stevens gebeld en die aan dat dat komt omdat ze mijn pocket in mijn rechterborst groter hebben moeten maken om mijn borst meer naar binnen te kunnen krijgen (daar zitte dus heel veel zenuwen).

Vervolgens kreeg ik een morfine tablet en naar nog een half uur met veel pijn te hebben gelegen begon het eindelijk te werken en kon ik normaal ademhalen.

Ik mocht aankleden en alles ging gelukkig prima om naar huis te gaan.

Ik was zo verdoofd dat ik nergens meer last van had en thuis lekker in de bank heb gezeten en meteen ben gaan eten.

Nou dit was het tot zover! Op mijn telefoon duurt het zo lang met spel fouten haha.

Nog steeds hoop ik dat mijn borsten nog veranderen en ik ze niet te klein vind, want anders ga ik dat volgende week al aa geven tijdens mijn controle.

Er volgen snel foto's en weer een verslagje. Ga vanavond trouwens voor het eerst bloot spieken als ik ga douche.

liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag meid!

Wat erg voor dat personeelslid zeg! Hoop dat het verder goed gaat met diegene.

Die brandende pijn herken ik maar al te goed. Jeetje dat was echt heftig op dat moment, maar gelukkig duurt dit maar een paar dagen en dan wordt het een stuk minder.

Heb een goed herstel en geniet van je boobies ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.