Ga naar inhoud

Maxime : 21 oktober 2013 : Dr. Stevens : Kliniek Holystaete


Aanbevolen berichten

Denk dat het een combinatie zal zijn van letters, ofzo, bij mij staat de MX voor M=moderate height (gemiddelde hoogte) en X=extra full projectie (extra hoge projectie=profiel). Misschien vind je er ook meer over op de website van de fabrikant van je prothesen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 207
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Eef,

Ik denk dat ik medium profiel heb zover ik kan zien.

Misschien dat jij er wijs uit kan. De site is www.eurosilicone.com

Ik zal even een prive berichtje na je sturen wat er op mijn kaartje staat.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond allemaal!! :126:

Hoe is het met jullie?

Met mij goed hoor! :)

Vandaag tot nu toe weer geen pijnstillers geslikt! :35:

Vandaag wat gewandelt met me moeder op het winkelcentrum, maar op een gegeven moment wilde ik toch wel naar huis, want dan gaat het wel pijnlijker worden. Athans ik werd heel erg moe!

Heb nieuwe foto's daarnet gemaakt toen ik ging doushe! :14: Dus ga ze online zetten en dan zeg het maar als je ze wilt zien! :)

Ik heb trouwens een leuke mededeling :63: !

IK BEN EIGENLIJK WEL HEEEEEEEL ERG BLIJ MET ME NIEUW EBOOBIESSS! :59::5::5::5::5::5::59:

:4: Haha..

Heb ze nog een goed bekeken en snap eigenlijk wel dat het allemaal soepeler moet worden en dat als ik straks gewone BH's ga dragen het wel wat meer naar elkaar toe gaat staan!

Heb trouwens nu mijn andere sport BH aan gedaan, want die zwarte die moest in de was! :P. En ik moet zeggen deze zit niet heel verkeerd, misschien zelfs steviger ( dit is echt zo'n half buik truitje :P ).

Liefs,

Blije Maxime :58::57::3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal! :48:

Alles goed met jullie?

Met mij gaat het wel hoor. Alleen gistere 2 paracetamols geslikt toen ik in bed lag voor het slapen gaan.. :84: Erg jammer na die dagen zonder.

Had gisteren toen ik ging liggen in bed het gevoel in mijn rechter borst net of er iets van binnen heeeeel erg warm werd en gewoon pijn deed (net of je je verbrand).. :huh:

Gisteren denk te veel gedaan en geprobeerd denk ik ?! :huh: Te vee bewogen athans probeerd dingen denk hoog te pakken!

Maarja vandaag gaat het wel weer :)

Hoe is het allemaal met jullie boobies?

Zijn jullie carnaval aan het vieren? 't is zo rustig hier? haha.. :118:

Ben trouwens toch bang dat ik te weinig weken heb op genomen van mijn werk. Heb er 2 op genomen i.p.v. 3, omdat ik bang was dat dat te veel werd maarja.

Kussi,

Maxii :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo maxime !

Ik zie dat jij je operatie al achter de rug hebt en je herstel heel goed gaat.

Dat is altijd leuk om te lezen natuurlijk !

Heb je toevallig een linkje met je foto's op ?

Groetjes! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maxime,

Heb je nieuwe fotootjes bekeken en ik vind ze er al heeeeel erg mooi uitzien! Kan me voorstellen dat je superblij bent met je nieuwe boobies!!! :123: Vind ze trouwens toch echt niet zo ver van elkaar staan hoor, bij mij zit er ook wat ruimte tussen m'n boobies, en kan ze nu wel al naar elkaar toe duwen, dus als alles bij jou wat soepeler wordt zal dat ook wel lukken.

Ik heb ook in het begin een branderig gevoel gehad aan m'n hechtingen, maar na enkele dagen is dat terug overgegaan.

Houd het nog een beetje rustig hé, en inderdaad niet te veel dingen boven je hoofd gaan nemen. Moet daar ook steeds mezelf weer in tegenhouden, 't is niet gemakkelijk hé?! Je kunt het wel, maar je mag het niet, effe vervelend, maar 't is voor een goed doel!

Oja, zag dat je me je fotolink nog eens had doorgestuurd, daarom vroeg ik me af of je mij niet had verwart met Elfje? Heb je haar je link gestuurd? Zoja, dan is 't in orde!

Veel liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elfje:

Hoi Elfje! :14:

Je had al eerder gereageerd in mijn topic met: 'gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!'. :P

Maakt verder niet uit hoor! :) Ja het herstel gaat eigenlijk best goed ja!

Wel heb ik vaak dat ik te snel denk dat er iets mis is zeg maar, omdat ik het niet gewent ben die boobies! :4:

Ik zal je me link even sturen in een PM!

xx,

Maxi :57:

@Eefje:

Hoi Eef! :48:

Ja ben echt ook zo blij eigenlijk nu ik ze goed, maar dan ook echt goed heb bekeken! Het gaat nu al een beetje veranderen. Me littekens jeuken enorm en mijn borst soms ook!

Nee idd ik vind dat het nu eigenlijk ook mee valt ipv toen ik de eerste keer ging doushe en het mij naar mijn zinne opviel! :)

En idd wat je al zegt dat jij ze al naar elkaar kan toe duwen, kan bij mij natuurlijk nog niet omdat alles nog zo stijf is! Jij hebt idd er ook een ruimte tussen dus dat moet wel goed komen denk ik ! :14:

Heb jij btw ook oefeningen voor ze soepeler te krijgen?

Ja, maar ik bedoel echt in me borst dus niet zozeer bij mijn littekens.. Die jeuken alleen maar! :4: Wil eigenlijk zo graag krabben!

Ik heb echt dat ik al te veel wil doen, omdat ik al best veel kan! Maar heb me voor genomen om meer te vragen en niet eerst zelf alles te proberen!

Nee het was voor jou, maar was even vergeten dat je de link al eerder had gekregen en dus gewoon terug kan kijken! :)

Veel liefs,

Maxime

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen heb geen oefeningen om ze soepeler te krijgen, dat komt vanzelf wel mettertijd! Ik kan ze nu wel al naar elkaar duwen, maar voor de rest zijn ze eigenlijk ook nog niet zo soepel, kan wel tot 3 maanden duren heb ik al gelezen (soms nog langer) dus ik wacht ook nog verder af hoe zacht ze zullen worden, best wel spannend ook.

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maxime,

Heb je nog last van dat branderige gevoel?

Ik ben 12 feb op cons. geweest bij dr. van Onselen in accz en zij vertelde me dat ik echt zeker de eerste 2 weken mijn armen langs mijn lijf moet houden en vooral niet omhoog moet doen dus wat je kunt pakken alles van uit je biceps en alleen je onderarmen bewegen de rest laten rusten.

Verder kreeg ik ook het advies om echt de 6 weken op mijn rug te slapen (wat voor mij ook heel moeilijk gaat zijn) dit zijn adviezen die ook vooral temaken hebben met het mooi inkapselen van de prothese en dat hij vast gaat zitten.

Ik las eerder in je post dat je al op je zij slaapt.

Kun je me een link geven voor je foto's? Kan ik ze ook even bewonderen

Ik ben 1 maart aan de beurt.

Veel succes met je verder herstel en hopelijk heb je wat aan de tips.

Groetjes Moniqueje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe sorry Maxime !

Je hebt gelijk! Maar ik lees zodanig veel topics dat het soms een beetje verwarrend word !

Kheb zonet je foto's bekeken, en ik vind dat je borsten er al heel mooi uitzien hoor!

Op welke cup hoop je uit te komen?

Groetjes! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Monique,

Ja gisteren avond dan.. dat het in mijn rechterborst brandde!

Ja ik heb me ook voorgenomen om dan ook niet veel meer te pakken wat ik niet vanuit mijn onderarmen kan pakken.

Ik slaap niet op mijn zij al hoor:P. Ik werd alleen één keer wakker en toen lag ik op mijn zij. Ik slaap nu gewoon altijd op mijn rug! Ja wat ik in mijn slaap doe weet ik natuurlijk niet, maar dat is bij iedereen wel denk ik!

Ik heb soms wel het idee dat mijn borsten hard zijn. Dit komt denk ik omdat het allemaal soepel moet worden enzo, maar ben zo bang dat het verkeerd gaat en gaat inkapselen (verkeerd). Hoe weet je day je verkeerd aan het inkapselen is?

Ik zal je de link sturen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elfje:

Hoi Elfje,

Ja geeft niks hoor! :) Ik snap wat je bedoelt.

Ik hoop op een C, maar weet niet of ik dit ga halen?!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb soms wel het idee dat mijn borsten hard zijn. Dit komt denk ik omdat het allemaal soepel moet worden enzo, maar ben zo bang dat het verkeerd gaat en gaat inkapselen (verkeerd). Hoe weet je day je verkeerd aan het inkapselen is?

Is normaal hoor dat je borsten nog hard aanvoelen, je bent nog maar net een weekje geopereerd! :rolleyes: Zou me nu echt nog geen zorgen maken om kapselcontractie enzo....beetje geduld, ze worden heus wel zachter! :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haay Eef.

Wat heb ik toch veel aan je ! haha.. :14::4:

Maarja zat nou te denken van ja misschien heb ik veels te veel gedaan met pakken, wat ik al aan gaf, boven mijn hoofd!

En ja dan zijn je borsten nog zo hard en dan mijn kennende is het van oeeeewwww nee het zal toch niet waarzijn he! :67:

Is echt niet goed dat ik zo denk! :67:

xx

Dank je eef dat je me keer op keer gewoon wel geruststeld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi maxime

hoe is het vandaag?

het branderige gevoel herken ik, ik heb het ook, bovenop mijn borsten. ik doe echt heel rustig aan, maar kon het vandaag niet laten om ff te stofzuigen, en bed op te maken. heb gister zelf mijn haar gewassen en gefohnd en heb al verschillende bezoeken afgelegd. af en toe mag mijn bh even los, want zelfs met tussenstuk tussen de sluiting, 5 cm extra! lijkt het nog te knellen. ik begin mijn leventje dus weer een beetje op te pakken, maar wel zonder kids. vanaf volgende week is mijn huis en agenda weer vol, en ondanks dat ik niets wil forceren, wil ik toch elke dag proberen om iets meer te gaan doen.

er begint nu aan de bovenkant iets meer vorm in te komen, en in bikini ziet het er prima uit, ik vind het zelfs te groot, ik zou me zo nog niet durven te vertonen in een zwembad, haha

mijn borsten zijn ook nog hard, maar dat is mijn huid die nog altijd superstrak zit, ik maak me ook geen zorgen om kapselvorming, ik denk als je het gewoon rustig aan blijft doen dat je je daar weinig zorgen om moet maken.

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kaat!

Ja gaat wel goed hoor! Ben nog erg voorzichtig, bang zijn om kapselvorming te krijgen of iets..

Bij jou gaat het al goed zie ik! :)

Lukt dat ja je haren wassen en fohnen :o is dat niet veel druk het fohnen? Werk je dan niet vaak te hoog boven het hoofd?

Had al vanaf vorige week maandag niet kunnen poepen! :( Dus mijn buik was zoooooo opgezwollen net of er een voetbal in zat. Mijn moeder heeft vanochtend zo'n pupetje met vloeistof erin gehaald bij de apotheek en bij me even erin gedaan!

Klinkt vies maar moest daarna wel na de wc. Niet alles is er nu uit voor mijn gevoel, maar denk dat het ook kom ,mijn opgezwollen buik, door mijn sport BH?!

Gelukkig dat er al wat meer vorm in is gekomen kaat! :) Dat is in ieder geval al iets! Heb trouwens ook weer foto's op mijn link staan!

Op wat voor maat zit je nu trouwens? Ik heb nog met niks gepast of iets! Ben zo voorzichtig nog!

Ben wel benieuwd hoe het zal staan met een bikini bij me.

Heb je dan gewoon een oude bikini gepakt?

Liefs,

Maxime

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha maxietje,

gelukkig heb ik geen problemen gehad met :151: (ik dacht al, wanneer kan ik deze smiley s gaan gebruiken! haha), niet dagelijks, maar om de dag, met gemak. anders zou ik me waarschijnlijk nog opgezwollener hebben gevoeld.

Je bent ook net als ik opgezwollen door narcose, althans zo hoor ik het wel meer. bij mij zit het vnl in boezem, op de rug en buik, de rest is niet opgezwollen, geeft steeds wel vervelende druk bij alles, en vol gevoel, ook al heb ik nix gegeten. Sportbh geeft volgens mij ook een extra opgezet gevoel, ik mag van mezelf paar keer per dag bh ff los doen, dat scheelt meteen enorm!

ik heb mijn armen bij het fohnen zo laag mogelijk gehouden, deed het heel rustig en op mn gemak, heb geen signaal gehad van mijn lijf dat het pijnlijk was, daarna ook niet. morgen komt kapster bij me thuis en wordt mijn coup en kleur weer een beetje verfraaid.

ik heb een sportbh van triumph, en daar pas ik net in de 85C, al is de cup nog net niet helemaal opgevuld, B heb ik niet geprobeerd. D zou nu echt te groot zijn. ik heb ook mijn omvang gemeten, en kom daar keurig op een 85C uit. Ik denk als alles straks geslonken is dat ik weleens op 80D of 85D uitzou kunnen komen. maar ik pas nog altijd in bikini's, of ja, wat heet passen, nu zonder vullingen en met een mooie bolling van boven. ik kan bh's makkelijk zelf aan en uit doen, heb geen last als ik met mijn armen naar achter moet om bandjes te sluiten.

wat voor maat sportbh heb jij nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaay Kaat! :48:

Nou ik heb nog steeds een opgeblazen gevoel hoor :o Zover ik weet en merk is alleen mijn buik echt heeeeeeel erg opgezwollen. Heb ook idd vaak dat ik al vol zit terwijl ik nie veel op heb. Ook als ik zo in de bank zit heb ik last van mijn maag en buik.. soms zelfs beetje misselijk :98: .

Hoop in ieder geval dat ik straks nog keer naar de wc kan en anders nog zo'n ding om te kunnen :151: . Haha kaat het is eigenlijk wel een grappig emoticon, wild hem ook even doen! :4:

Oke, naja zolang je lichaam niks aan geeft qua pijn is het goed toch! :)

Aah fijn kapper aan huis! Wat heb je nu voor coupe en kleur? En wat wil je? Al iets in gedachten?

Bij mij wordt het altijd in onze kapsalon gedaan waark werk.. Ook lekker handig kost niks ^_^

Ik zou niet weten wat voor cup ik heb. Want mijn sport bh's die ik heb zijn van de bergmankliniek en die gaan in inches (zijn van engels merk). Heb in ieder geval maat M van beide bh's.

Ik kan echt geen bh aan doen hoor. Athans denk ik, want doe nog heel voorzichtig, omdat ik bang ben dat ik vanalles krijg :12: . Maak me snel veel zorgen :P.

Zie dat je eerst ook een BVK heb gehad. Waarom eigenlijk alsk vragen mag? Want nu heb je BV gehad.

liefs

Maxii :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maxime,

Als je zoeen moeite hebt om naar de wc te kunnen gaan. Moet je bij de kruitvat of elke andere drogist gewoon laxeer tabletjes halen. deze savonds laat voor je gaat slapen innemen en als je dan sochtens wakker word kun je vrijwel direct naar de wc. en ben je helemaal leeg. zoeen pipetje werkt alleen in de lage darm als de verstopping dus hoger zit komt het daar niet bij.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Groetjes Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen allemaal! :)

Even wat reacties terug geven!

@Stefa_ke:

Hoi Stefake,

Ja gaat eigen goed hoor!

Vind ze er mooi uit zien, dus ben er blij mee!:D

Alles moet nog goed soepel worden enzo, maarja dat is altijd bij iedereen.

Heb je me link gestuurd van me foto's;) Heb btw jou foto's ook bekeken en die van jou zien er echt heeeel mooi uit meid! :D Wat had je voor de BV en nu erna?

liefs,

Maxii

@monique:

Hoi Monique,

Ja daar zat ik zelf ook aan te denken dus ga van de week even meteen een frisse neus halen en dan meteen van die tabbeltjes halen. Ik had ook verwacht dat me moeder dat had gehaald maar de apotheker zei dat dit beter was om te kunnen :151: .

Bedankt in ieder geval!

xx,

Maxii :116:

@Allemaal:

Goedemoren allemaal :48: ,

Ben weer eens nog eerder wakker als de andere dagen! :(

Heb super onrustig geslapen vannachht :( .. Weet dat ik vaak wakker werd met mijn armen boven mijn hoofd. Is dit niet erg?

Ook weet ik nog dat mijn littekens jeukte en dat ik een paar keer zachtjes heb gekrapt terwijl ik half slaperig was ;) .. Dit mag dus echt niet en doe het ook echt nooit als het jeukt en ik ben wakker! :140:

Verder ook vaak wakker geweest met pijn in mijn rug van het in één houding liggen. :146: Echt niet fijn slapen op mijn rug en denk dat meerdere dat wel hebben.

Verder heb ik gisteren weer geen medicijntjes ingenomen:D. Dus dat is wel weer goed.

Vind wel toen ik vanmorgen wakker werd ik meer kon bewegen en het niet meer zo stijf is. ( mijn armen en houding enzo dan he! ):)

Weet alleen nou niet of het slecht is wat ik allemaal gedaan heb vannacht.. :145:

Liefs,

Maxii :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi

helaas kapster gaat niet door, afspraak is zojuist verzet, wel jammer, want ik heb nu zeeën van tijd. ik heb half lang lichtblond haar met highlights, in laagjes geknipt, pony wat langer. kapseltje bevalt prima dus mag hetzelfde blijven.

ik slaap bijna niet de laatste dagen, ook vannacht weer erg beroerd geslapen, ondanks dat ik weer een zwaardere pijnstiller heb genomen. het is ook niet de pijn waar ik wakker van lig, ik slik ook geen paracetamol meer sinds een paar dagen, het is toch die rugligging, en ik ben van nature al een slechte (in)slaper. maar voel me vanochtend toch weer wat meer geradbraakt dan gistermorgen. meestal komt dat in de loop van de dag wel weer goed. maar het blijft behelpen, het lijkt wel of ik opgebaard lig dan

ik heb op mn 21ste een verkleining gehad, ik had grote hangborsten waar ik erg ongelukkig mee was. en 20 jaar later, na 3 zwangerschappen was er niet veel meer van over. na de verkleining heb ik heel lang cupC gehad, laatste 8 jaar een hele bescheiden B en nog wel minder

dus ik vind dat jij een prima stap hebt genomen op je 19e om je borsten te laten vergroten, als het allemaal niet in proportie is wordt je daar niet echt gelukkig van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen kaat,

Jammer zeg dat het niet door gaat! Kon zij niet? Neem aan van wel als je al aangeeft dat je zeeën van tijd hebt! :P

Ow dat is wel een mooie coupe ja!;)

Vervelend zeg dat je de laatste dagen weinig en beroerd slaapt! :( Ken het ik kan ook niet goed slapen op mijn rug en duurt lang voordat ik in slaap kom. Laatste dagen ging het wel, maar afgelopen nacht was dramatisch. Dat lees je waarschijnlijk in mijn bovengeplaatste berichtje.

Ja ik begrijp hoe je je voelt als je het allemaal ongelukkig is.

Ben ook echt blij dat ik het al ehebt laten doen. Zat zo in over mijn borsten.. Truitjes, jurkjes en bikini's enz. zat niet en schaamde me erg!

Iedereen van vrienden hebben allemaal redelijk wat borsten en ik niet. Soms ook wel eens mee gepest achter mijn rug om als ik uit ging of iets..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.