Ga naar inhoud

Maxime : 21 oktober 2013 : Dr. Stevens : Kliniek Holystaete


Aanbevolen berichten

  • Reacties 207
  • Created
  • Laatste Reactie

Hello Lady's,

Hier even een update van hoe het gaat :)..

De eerste 3 dagen na de operatie waren het ergst. Wat is het weer wennen dat je bijna niks mag doen haha. Heb deze dagen ook veel last gehad en pijnstillers genomen.

Gisteren heb ik voor het eerst bijna geen pijnstillers op, wat was ik hier trots op hihi. Alleen merkte ik het gisteren avond wel juist heel erg. Kreeg ineens best last in mijn rechterborst als ik uit ademde, dus maar weer pijnstiller genomen.

Ik heb van iedere dag foto's gemaakt. Ik durf ze alleen niet te uploaden.. :( Vind ze zo lelijk. Moet wel zeggen dat er wat vooruitgang in zit, alleen ik ben zo pietje precies. Dan zie ik dit weer en dan dat weer. Ik hoop toch nog zo dat ze echt veeeel veranderen.

Weten jullie dat trouwens ik heb over mijn littekens van die waterbestendige tape zitten. Ze hebben alleen niet gezegd wanneer die er af mag. Weten jullie dat?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, allereerst gefeliciteerd met je new boobs! las net je verslag enzo... jeetje heftig meid 3 x geopereerd in 3 jaar tijd... hopen dat je nu wel tevreden zult zijn met je nieuwe Boobiesss.. het kost even tijd weer, voordat je goed ziet hoe ze gaan worden.. geduld meis.. 450cc zou idd wel groter moeten worden dan wat je voorheen had... sterkte met je herstel.. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden!

Het herstel gaat iedere dag wat beter!

Helaas brand mijn rechter borst welk echter sinds afgelopen dinsdag. Had controle en heeft dr stevens er lekker op zitten duwen, om te kijken of ze soepel waren.

Hier een update van de controle:

Ik wilde nog even laten weten hoe het was gegaan bij me controle afgelopen dinsdag.

Me moeder was met me mee gegaan.. uiteindelijk moesten we gewoon een uur wachten, omdat dr stevens uitliep en dus nog aan t opereren was. Ook had hij 2 mensen (waaronder ik) voor een 1e controle en de hechtingen er uit te halen en 1 iemand voor een consult tegelijk ingepland om kwart voor 3.

Er waren ookal mensen weg gegaan, omdat ze het gewoon te lang vonden duren en andere afspraken hadden.

Maar goed toen was ik aan de beurt. Hij vroeg hoe t ging en ik vertelde dat ik erge last had, vooral aan mijn rechterborst. Hij zei dat dit normaal was vanwege dit de kant ik waar ik voornamelijk alles mee doe (ben rechts).

Vervolgens mocht ik me uitkleden en voor de spiegel gaan staan. Hij keek en zei dat t er erg mooi uitzag, natuurlijker en mijn decolleté dichterbij elkaar.

Ik gaf toen aan dat ik mijn rechter borst kleiner vond. Hij zei daarop: 'Dat dat niet kon, vanwege hij in allebei de borsten de zelfde cc's had geplaatst'.

Ik zei maar je ziet toch echt aan de bovenkant mee bolling bij me linker borst. Hij zei vervolgens: 'dat dat zou komen omdat er nog zwelling kan zitten en dat nog vanaf nu meer zou weg trekken'.

Vervolgens moest ik gaan liggen, zodat hij mijn littekens eruit kon gaan halen. (Wat overigens bijna niet ging zonder bh haha)

Ik vond hem echt gehaast overkomen en nam dan ook niet de tijd voor wat ik aangaf :( dacht een andere arts zou misschien nog zeggen van ja als je dat voor je bv had kan dat nu ook zijn..

Over 5 weken moet ik terug voor controle. Ik kijk het tot die tijd aan en dan ga ik het aangeven als t dan nog is. Aangezien ze zeggen je borsten nog zoveel veranderen.

Ik vind t zo rot :( iedere X als ik er naar kijk, word ik er gewoon verdrietig van.

Ook baal ik enorm dat als ik daar zit, ik gewoon zoveel niet durf te zeggen..

Vind het resultaat dus tot nu toe wel qua stand een stuk beter, maar het verschil zie ik echt zo goed :(

Wat te doen?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

he maxime

je verhaal gelezen en jeetje schrik er wel van wat je al hebt meegemaakt

echt balen voor je dat je nog niet happy kunt zijn

misschien een tip schrijf al je onrust op papier en neem iemand mee naar binnen die het evt van je kan overnemen als je dichtklapt

een extra afspraak maken mag altijd ipv nog eens 5 weken wachten met deze onrust

je voelt je gewoon nog niet aangehoord en begrepen

ik hoop echt dat het nog bijtrekt voor je

en leef enorm met je mee

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Vlinder30!

Het gaat eigenlijk nu super goed! Kan al weer veel doen en bewegen dus dat is fijn!

Het verschil vind ik niet super veel en ik kom van 280cc naar 450cc. Vind ze eigenlijk zelfs kleiner als met de pas protheses dus dat valt erg tegen, maar mijn huidige arts heeft de stand van mijn borsten erg goed verbeterd dus daar klaag ik niet over! :)

Ik heb wel duel plane.. jij krijgt ervoor toch? Scheelt veel qua pijn (vind ik dan haha). Heb de eerste 2 keer ook ervoor gehad en moest toch wel even wennen dat het zoveel verschil geeft haha!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Maxime,

Lees toch veel dat de meeste dames ze achteraf toch te klein vinden. En ik moet eerlijk zeggen dat ik ze ook met de dag kleiner vind worden. Oké bij jou zijn ze nu dual plane. Heb ergens gelezen dat bij dual plane wat cc verloren gaat. Of dat echt zo is weet ik niet. Jij had ze eerst ook voor de spier lees ik. Begrijp ik het goed dat je eerst van 260cc naar 280cc bent gegaan? En gaf dat groot verschil bij jou? 20cc klinkt weinig. Ben benieuwd. Ik ga binnenkort van 325cc naar 450cc voor de spier. Dus 125cc erbij. Ik vraag me af of het dan een beetje opgevuld zal worden. Wat denk jij? Nio zijn voorkeur is zelfs 500cc maar dat lijkt mij te groot. Hoe gaat het nu met jou herstel? Ben je tevreden met het resultaat?

Xxx vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.