Ga naar inhoud

Maxime : 21 oktober 2013 : Dr. Stevens : Kliniek Holystaete


Aanbevolen berichten

ha lieffie

das dan nu allemaal lekker achter de rug. het zal je zeker goeddoen, als het zo is, straal je ook bakken meer zelfvertrouwen uit, en het is gewoon fijn om geen 'borstenzorgen' meer te hebben. ik vergat in de loop der jaren ook dat ik een verkleining had laten doen, zo eigen wordt het dan. ik hoop dat dat moment ook weer komt voor mij, de bovenkant van de borsten brandt behoorlijk, al heb ik wel het gevoel dat het steeds beter gaat.

ik loop volgens mij normaal en vlot en rechtop, buik wordt minder, en druk is ook al weer een stuk minder. ik ben vandaag maar s van de koffie af, probeer zoveel mogelijk thee te drinken.

bah, ja, zee van tijd. als het iets beter gaat is dat wel lastig, je denkt dat je weer vanalles kunt, maar je weet dat het beter is van niet, maar wat dan te doen? moet toch even mijn dagindeling veranderen, denk dat ik dadelijk een leuke film ga downloaden en vanmiddag ga kijken, heb jij nog een leuke filmtip?

kun jij voor snachts geen gaasjes over de hechtingen plakken, zodat je daar niet meer overheen kunt krabben in je slaap of halfslaap?

weten jouw vrienden van je bv af?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 207
  • Created
  • Laatste Reactie

Haaay Meid:),

Ja klopt. Ik denk ook dat ik veel meer zelfvertrouwen zal hebben. Ook met uitgaan leuke en blotere truitjes aan, want van mij mogen ze gezien worden hoor! :D haha.

Hoe voelt dat branderige gevoel precies aan bij je? Ik heb dat meestal als ik ga liggen op bed. Gistere toevallig bijna niet maar 1 mini tikje branderig gevoel. Bij mij is het dan echt binnenin mijn borst.

Ik kan nog niet goed rechtop lopen. Dan trekt alles zo erg. Wel heb ik het idee dat ik heel erg met een holle rug loop, want op mijn werk moest ik dat afleren en als ik dan 's avonds in bed ging liggen had ik nergens last van. Maar gisteren had ik ineens heel erg last van mijn rug. Echt pijn.. Dit had ik alleen maar als ik erg met holle rug liep.

Wat doet dat koffie dan? Vanwaar thee?:P

Ja ikk ken het, gisteren zat ik me eigen echt te vervelen, want je denkt dat je vanalles kunt, maar je weet dat je niet teveel mag doen.

Hmmm. IK vind ice age 3 heel erg leuk. :P haha ookal is het een kinderfilm.

Valentine's day is ook super leuk lijkt mij athans.. En er komt een vrouw bij de dokter..

Er zitten bij mij nog van die pleisters overheen, is dat ook goed? Die heb ik vanaf mijn BV vanuit de bergmankliniek al!:)

Hmm. niet veel wel familie. Mijn oma, 3 tantes, nicht, neef, vriend, deel van schoonfamilie, buurvrouw, op mijn werk me collega's, paar klasgenootjes (en de rest zal het straks toch wel zien als ik weer na school ga) en vriendinnetje.

Bij jou?

Liefs,

Maxii

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, noem jij dat niet veel? dat is voor mij een hele berg! mn vriendje weet t, mijn ouders, en mn dochter van 10. ik vertelde een keer op mijn werk tegen een paar collega's dat ik het wilde doen en toen reageerde een collega erg negatief, zij had borstkanker gehad. vanaf dat moment heb ik besloten om het tegen niemand meer te vertellen. ook bij mij op de kamer na de operatie, met 2 andere soortgenootjes, hadden we het erover en van beiden wist alleen de vriend/man ervan, niet eens hun ouders, dus nog minder mensen dan bij mij.

ik zal s kijken naar valentines day, heb ik ook al reclame van gezien

die film van kluun heb ik besloten niet te zien omdat ik het een vreselijk onderwerp vind, een man die vreemdgaat terwijl zijn vrouw doodziek is. dat vind ik het toppunt van geen respect hebben voor je relatie. dat is mijn bescheiden mening, en weet dat er meer zo over denken.

koffie, daar zit caffeine in, dus pept op. is niet echt goed als je wil slapen :), thee drijft volgens mij beter af dan koffie. dus ik probeer van de koffie af te blijven, al vind ik dat moeilijk, want ben een hele erge koffieleut!(heb er ondertussen toch maar eentje gedronken)

mijn huid bovenop de borsten heeft een branderig gevoel, binnenin voel ik heel weinig eigenlijk

ik zou toch als ik jou was een paar keer per dag oefenen in rechtop zitten, ik moest dat van mezelf ook na de 2e dag, en nu gaat het inmiddels vanzelf, het trekt ook niet meer. is beter voor je rug.

pleisters zijn okay, denk ik, dan kom je toch niet rechtsstreeks aan je hechtingen? bij mij zit er ook nog een laagje plastic overheen.

ik ga s ff kijken of ik valentines day kan vinden op het www

liefzzzzz

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kaatje,

Ja ik weet het, maarja mijn klasgenoten zien het straks ook. want had wel eens gezegd dat ik het wilde en een consult had gehad. Heb alleen nog niet gezegd dat het al is gebeurd :P haha

En dat bijna mijn hele familie het weet vind ik eigenlijk ook niet leuk, maarja als je een moeder heb die dat tegen iedereen gaat zeggen. Doe je er weinig aan ookal heb ik gezegd dat ik datniet leuk vind.

Eigenlijk achteraf gezien had ik het beter tegen niemand kunnen zeggen, want begin me nu eigenlijk wel aardig kut te voelen, nu ik het er zo over heb! :(

Laat maar weten als je valentine's day hebt gezien!:)

Haha gekkie, toch maar één gedronken :P inmiddels misschien al meer:P

Ja probeer het ook om iedere keer rechtop te zitten en mijn schouder naar achteren te doen met lopen. Ga zo ook even wandelen in de buiten lucht met mijn hondje. En nee hij trekt niet, want hij wilt niet eens buiten wandelen :P.. We hebben een engelse bulldog:)!

Nee ik kom ook niet direct aan mijn hechtingen, maar kom er wel aan ook al zitten er pleisters op :P haha.

Liefs,

Maxii

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat schiet niet op, valentines day kan ik niet vinden :( , althans geen nederlands ondertitelde die het doet, maar heb er nu wel een stuk of 6 gevonden, maar geen gezellige film om smiddags te kijken geloof ik

weet je, ik heb eigenlijk zat te doen, op de computer en administratie, maar daar heb ik geen zin in! ik hoef me dus niet te vervelen! ga dadelijk ff bezoekjes afleggen, ben ik ook weer even onder de levenden

ach, tis toch te laat, je doet er niks meer aan nu, ik kan me voorstellen dat je ook veel begrip hebt gekregen. maakt niet uit, zolang jij maar lekker in je lijf zit.

haha, heerlijk lui beest, een sportievere hond was in deze periode minder geweest :)

wanneer mag jij de hechtingen eruit?

mijn vriendje mag het doen, ik moest de afspraak voor donderdag afzeggen, en toen werd het lastig, maar het schijnt niks voor te stellen, het was of de huisarts, of vriendje op aanwijzingen van de kliniek, en ik ga zometeen even bellen voor een afspraak met mijn pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O dat is wel jammer! Wij kunnen geen films meer downloaden dus kijk wat we hier in de kast hebben liggen :)!

Haha ja idd dan heb je nog wel het één en ander te doen! Ik ook hoor!:P Moet nog leren voor een toets die ik in moet halen volgende week :66: , maar heb echt geen zin haha! :66:

Ja ik ga ook vanavond tegen mijn moeder zeggen dat ik niet wil dat ze het nog tegen iemand zegt, want voor je het weet gaat het via mijn nicht haar vriend naar mijn vrienden groep. Zit daar ook niet echt op te wachten, want is toch iets voor mezelf!:)

Ik moet a.s. Vrijdag terug naar de kliniek in bilthoven en dan haalt de verpleegkundige de hechtingen eruit. Volgens mij alleen de knoopjes, want de rest lost op dat ik dacht.. :1:

En in Mei moet ik terug naar de kliniek want dan heb ik controle met mijn pc :D

Ga wel a.s. vrijdag ff wat dingen aan de verpleeg vragen aangezien mijn werk in de kapsalo. En wil ook even vragen of ze kunnen kijken of alles goed eruit ziet en voelt! :)

Ik mag vanaf volgende week dinsdag mijn sport bh alleen nog maar overdag gaan dragen. Moet hem dan nog 2 weken alleen overdag drahen. ^_^ Alleen ben bang dat ik hem nog wel 2 weken dag en nacht aan houdt. Geeft zo veel steun, merk het al met doushe dat ik zo voorzichtig ben dan!

Haha mijn vriend vraagt iedere keer ja wanneer mag ik er nu eens aan zitten.. :4: Dan zeg ik voorlopig niet.. :4: Alles voelt zo gevoelig nog enz. :P

Ga me doggy uitlaten en eerst even na de wc want volgens mij zit er een :151: dwars:p haha..

Kussie :116:

Maxii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordat ik me hond uit heb gelaten eerst even een :151: gedaan. :P haha.. Dat luchtte wel een heel stuk op joh! Nog steeds heb ik wel een vol gevoel en opgeblazen buik, maar minder als voorheen!

Heb daarna in de badkamer voor de spiegel nog even mijn sport bh uit gedaan om mijn boobies te bekijken :72: . Die sport bh geeft zo veel steun echt niet normaal. :18: Deed hem haakje voor haakje los en toen uit, maar wow als ik hem dan uit heb krijgk zo veel druk ineens echt zo'n raar gevoel.. Kan het niet echt beschrijven. Kennen jullie dit ook?

Toen me bh weer dicht gedaan en één haakje strakker, op alles. Hij zit nu wel heel straks. Moest even wennen bij mijn borsten, maar om mijn middel gaat het soms zeer doen.

Is het juist goed voor mijn borsten als ik hem strakker heb gedaan of juist niet?

liefs, :116:

maxii

Link naar reactie
Delen op andere sites

O dat is wel jammer! Wij kunnen geen films meer downloaden dus kijk wat we hier in de kast hebben liggen :)!

Haha ja idd dan heb je nog wel het één en ander te doen! Ik ook hoor!:P Moet nog leren voor een toets die ik in moet halen volgende week :66: , maar heb echt geen zin haha! :66:

Ja ik ga ook vanavond tegen mijn moeder zeggen dat ik niet wil dat ze het nog tegen iemand zegt, want voor je het weet gaat het via mijn nicht haar vriend naar mijn vrienden groep. Zit daar ook niet echt op te wachten, want is toch iets voor mezelf!:)

Ik moet a.s. Vrijdag terug naar de kliniek in bilthoven en dan haalt de verpleegkundige de hechtingen eruit. Volgens mij alleen de knoopjes, want de rest lost op dat ik dacht.. :1:

En in Mei moet ik terug naar de kliniek want dan heb ik controle met mijn pc :D

Ga wel a.s. vrijdag ff wat dingen aan de verpleeg vragen aangezien mijn werk in de kapsalo. En wil ook even vragen of ze kunnen kijken of alles goed eruit ziet en voelt! :)

Ik mag vanaf volgende week dinsdag mijn sport bh alleen nog maar overdag gaan dragen. Moet hem dan nog 2 weken alleen overdag drahen. ^_^ Alleen ben bang dat ik hem nog wel 2 weken dag en nacht aan houdt. Geeft zo veel steun, merk het al met doushe dat ik zo voorzichtig ben dan!

Haha mijn vriend vraagt iedere keer ja wanneer mag ik er nu eens aan zitten.. :4: Dan zeg ik voorlopig niet.. :4: Alles voelt zo gevoelig nog enz. :P

Ga me doggy uitlaten en eerst even na de wc want volgens mij zit er een :151: dwars:p haha..

Kussie :116:

Maxii

moet zo lachen, de :151: :151: vliegen om je oren! enne, is het gelukt?

het zijn bij mij ook oplosbare hechtingen, en het lukte allemaal niet goed om een afspraak te maken. toen ik hoorde wat het voorstelde, 4 knoopjes doorknippen, dacht ik ook: waarom al die moeite, als mijn huisarts of vriendje het ook kan, en de kliniek vond het ook allemaal best. Het scheelt ons in ieder geval 3 uur rijden, hij mag ze donderdag doorknippen.

haha, ook al zo'n ongeduldig vriendje! hier precies hetzelfde! hij heeft er al wel aangezeten, heel zachtjes, dat kan geen kwaad. mn zoontje leunde er vorige week ook een keer tegenaan, niet hard maar ook niet zacht, dat deed helemaal geen pijn! die tijd die komt wel weer, ook de mannen moeten geduld hebben!

bij mij is het voorschrift 6 weken dag en nacht sportbh aanhouden. als jij je daar beter bij voelt zou ik hem gewoon aanhouden. ik heb na mijn verkleining zeker een half jaar dag en nacht een bh aangehad, en toen vond ik het daarna nog eng om hem snachts uit te doen, zo voorzichtig was ik toen.

toedeledokie :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaaay Kaat!

Haha, ja idd de :151:'s vliegen rond je oren! :P haha..

Ja het is zeker gelukt, weet niet of je me laatste berichtje gelezen had? Daar staat het ook in!

Ja dat scheelt zeker 3 uur rijden.. :18: Bij mij is het net geen uurtje rijden.. Dus dat is wel om te doen! :)

Haha ja mijn vriendje heeft er ook één keer ,toen hij me hielp met douche afgelopen keer, heel zachtjes in zijn hand gehad. Toch voelt dat echt raar..

Toen ik van het weekend bij hem was had hij even niet in de gaten en pakte hij ze ineens vast. Ik zo aaaauuuwwwww :79: Haha.. deed niet veel zeer, maar schrik dan eerder!

Ja idd ze moeten maar gewoon even wachten! ;)

Ja bij de bergmankliniek schrijven ze je voor dat je de 1e 2 weken na je bv je de bh dag en nacht aan moet houden en dan de 3e en 4e week alleen overdag en daarna mag die uit. Maar zie dit idd bij mezelf nog niet gebeuren. Heb nu zo'n raar gevoel als ik hem uit doe dat ik net lijkt of ik niet kan en durf te bewegen..

Toedolsss :71::116:

Liefs,

Maxii :120:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey maxime,

Ik herken dat wel hoor, dat als je de sportbh los maakt, het raar voelt.

De eerste dagen zag ik er ook echt tegen op om het los te maken, tegenwoordig vind ik het niet erg meer, maar zit wel beter als ik die bh weer aan heb. Maja het zal ook gewenning zijn he, we dragen dat ding dag en nacht..

Mijn bh stond de eerste dagen op de meest losse stand, en nog zat het strak. Je borsten gaan steeds meer 'slinken' en dan worden ze ietsje kleiner of de protheses zakken meer...de zwelling neemt natuurlijk af. Dus dan gaat die bh ook losser zitten en bied die niet genoeg steun meer, dan moet het inderdaad strakker.

Maar als het bij je middel pijn doet, zou ik 'm daar gewoon een standje losser zetten, kan geen kwaad hoor.

Ik wist niet dat je na twee weken snachts zonder BH mag! Mijn PC zegt gewoon dag en nacht 6 weken..

Kan niet wachten tt ik eindelijk normale lingerie aan mag zeg..

haha jouw vriend staat te springen om aan je borsten te mogen zitten, nou die van mij niet hoor!

Hij wilt het wel, maar zit altijd met zo een pijnlijk gezicht naar mn borsten te kijken...

Hij is bang mij pijn te doen omdat je nog ziet dat het allemaal zo vers is natuurlijk, het voelt ook nog wel hard enzo.

Maar ik kan niet wachten tot ik eindelijk optimaal gebruik kan maken van die tieten! Het is allemaal zo'n lang proces he..

Liefs, Tietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaaay Kaat!

Haha, ja idd de :151:'s vliegen rond je oren! :P haha..

Ja het is zeker gelukt, weet niet of je me laatste berichtje gelezen had? Daar staat het ook in!

Ja dat scheelt zeker 3 uur rijden.. :18: Bij mij is het net geen uurtje rijden.. Dus dat is wel om te doen! :)

Haha ja mijn vriendje heeft er ook één keer ,toen hij me hielp met douche afgelopen keer, heel zachtjes in zijn hand gehad. Toch voelt dat echt raar..

Toen ik van het weekend bij hem was had hij even niet in de gaten en pakte hij ze ineens vast. Ik zo aaaauuuwwwww :79: Haha.. deed niet veel zeer, maar schrik dan eerder!

Ja idd ze moeten maar gewoon even wachten! ;)

Ja bij de bergmankliniek schrijven ze je voor dat je de 1e 2 weken na je bv je de bh dag en nacht aan moet houden en dan de 3e en 4e week alleen overdag en daarna mag die uit. Maar zie dit idd bij mezelf nog niet gebeuren. Heb nu zo'n raar gevoel als ik hem uit doe dat ik net lijkt of ik niet kan en durf te bewegen..

Toedolsss :71::116:

Liefs,

Maxii :120:

ik had je :151: beschrijving gemist, maar ik hoef ook niet alle details te weten! haha

mijn liefje is ook heel nieuwsgierig naar hoe neptieten voelen, maar komt deze dagen volgens mij ook gewoon wat aandacht tekort :54: ik denk dat ik hem over een week van me af moet slaan :92: en na die week, tja, wie weet hoe het dan s is???

ik heb dat niet als ik bh uitdoe, alles zit zo hoog en strak dat ik niet het idee heb dat die sportbh iets uitmaakt, ik doe hem toch maar aan, gelukkig zit de band nou niet meer zo strak, het was eerst echt een soort wurgbh :122:

ik ga over een week ns langs de pc, dan mag hij kijken en vertellen hoe of wat, hopelijk zakt t voor die tijd alweer een stukje en kan ik zelf zien dat tijd alle probleempjes oplost

doegie :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Tietje :48:

Gelukkig ben ik niet de enie die dit gevoel in het begin had dan!:)

Vind het zo raar ineens zoveel druk en zo'n raar gevoel..

Ja idd we hebben dat din dag en nacht aan en aagezien het heeel veeeel steun geeft wen je ook aan dat gevoel. Als dan ineens zo'n gewicht (vergeleken met voorheen) eraan hangt is het zo raar. :P

Mijn sport BH (die zwarte op de foto's) kreeg ik om toen ik de kliniek verliet na mijn bv en die hadden ze op de 2e stand gedaan (van de 3 als ik het goed heb). De BH die ik nu aan heb (had er één extra genomen) stond toen ik hem voor het eerst aan deed ook op de 2e stand van de 3. Nu heb ik hem gisteren op de 3e, strakste, stand gedaan. Dit ook omdat ik een reactie kreeg toen ik zei dat ik ze wat na buiten vond staan. Iemand pmde mij dat ik dan mijn BH wat strakker moest doen.

Na een tijdje moet ik zeggen dat hij ook niet meer strak zat om mijn middel! :) Al zie ik nu wel dat ik hem aan de onderkant 2 haakjes, één stand losser heb gedaan :P.. haha

Ja bij de bergman mag je na 2 weken al 's nachts zonder, maar ga dit zeker niet doen. Wil een goed resultaat en denk als je dat met die bh langer dag en nacht aanhoud toch beter is!:)

Ja hij zit heletijd als hij me helpt met douche van: 'Mag ik er even aanzitten'. Dan zeg ik heel voorzichtig dan :4: .

Ben ook blij als ik weer normale BH's aan kan! :D

Weet nou alleen niet op wat voor maat ik uit kom, want de cc's vallen bij iedereen anders. Hoop zo op een C, want heb hier altijd al mee in me hoofd gezeten..

Denk als het ma een B is dat ik wel wat teleurgesteld zal zijn! :( Maarja even aankijken.

Las trouwens bij Elfje's topic dat ze 300 cc krijgt. Ze is ongeveer even lang als mij en weegt ook ongeveer het zelfde. Ma ik zie mezelf nou niet met een D cup rond lopen. Dit lijkt me zo onnatuurlijk bij me zelf met mijn tengere figuur.

Vandaag zal ik maar eens wat aan mijn HW voor school gaan doen :66: . Volgende week een toets..

En volgende week werken, maar zie het niet echt zitten.. ;) Moet veel wassen waarbij ik veel druk moet zetten..

Greetzz Maxii :57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaaat,

Ga ook niet alle details geven hoor! Heb gisteren avond nog wel even ene tabbeltje ervoor in genomen, want me buik is nog steeds zo opgezwollen. Hebben jullie er ook last van ? :)

Ik zei voor de grap zal toch niet zwanger zijn he! :blink:

Naja hij moet maar gewoon even wachten.. Hij zat wel allemaal van ja en nu heb je grote tieten en dan ga je ze showen aan andere mannen enzo! (heel jaloers :140: )..

Vanavond weer doushe dus ben benieuw hoe ik het dan weer ga beleven met mijn BH uit! :P haha..

Hoe is het nu met je boobies kaat?

Gelukkig zit die band al niet meer zo strak! :122: Lijkt me echt niet fijn!

Moet vrijdag weer terug. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen en zal meteen is het één en ander gaan vragen! :118: Of alles goed en in orde is!

Liefss,

Max :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai soort en lotgenootje :101:

mijn buikje is weer redelijk normaal, niet zo strak als bij jou natuurlijk, maar dat hoort ook bij de leeftijd! veel water of thee drinken, ik drink.... 4 grote glazen water en nog s 4 mokken thee en daarbij nog wat glazen cola per dag (dat komt ook door die arnicadruppeltjes en vitaminedrankjes die ik braaf dagelijks neem) gister maar 2 kopjes koffie gedronken, om de nachtrust te bevorderen, normaal drink ik wel zes of meer, maar heeft niet geholpen :( , ben nu ook totaal geradbraakt, loop nog steeds in mijn sjofele pakje rond, nog niet lekker opgefrist, dus maar weer aan de koffie :)

jij kijkt dus niet elke dag even? ik doe dat wel, zie weinig verandering, behalve dat het nu net lijkt of ze trots naar voren gaan wijzen ipv meer gaan indalen (ik heb speciaal een lager profiel gewenst, wil niet van die vooruitstekende). jij hebt toch zo'n band? ik zou wel s willen weten of dat dat ook iets voor mij zou zijn, maar ik wil te snel waarschijnlijk.

dat wordt dus nog spannend voor je vriendje, en dat mag ook wel, je verdient het ook om alle aandacht te krijgen (en de meeste van hem!)

mijn lieffie wordt met de dag hitsiger :5: , zou hem af en toe :85: , maar die beweging mag ik nu ook nog niet maken, probeer hem lief en ook streng op afstand te houden

moet ook nog even kijken wanneer ik hechtingen ga verwijderen, misschien doe ik dat toch maar a.s. vrijdag

groetjes en liefs terug

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou nu wel taart lusten :47:

toch een reden om dadelijk ff naar buiten te gaan en me eerst op te frissen en aan te kleden

volgende week kan ik die niet meer ongestoord eten (zonder te delen, haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaaayy katie:d!

Ik drink helemaal niet zoveel. Ja appelsap en jus d' orange.. Moet ik juist water en thee drinken?

Ja mijn buik was normaal gewoon straks ma nu is het net of ik zwanger ben! :145:

Nou kaat het zijn in ieder geval minder koppen koffie als normaal toch! :131: Alleen jammer dat het dan 's nachts niet geholpen heeft! :146:

Ik heb vannacht redelijk geslapen, athans gedroomd. Krijg wel iedere keer steeds meer last van mijn houding. Vooral mijn schouder en nek nu! :103:

Ik zit bijna iedere dag in mijn pjamatje! :P haha..

Gisteren wel aangekleed want me schoon ma was jarig :143: dus even op visite geweest! :D

Gisteren toen ik me 's avonds uit ging kleden lukte me het toch minder. Mijn moeder lag al in bed dus vroeg of ze me knoop van me broek wilde los maken en ze zuchtte meteen.. :( Had echt zoiets van ja dat kan ik toch niet zit heel straks.

Heb dus mijn shirt's maar zelf geprobeerd uit te doen met moeite, want dacht als ik dat ook vraag gaat ze weer zuchten.

Nou dat heb ik wel gemerkt dat het me nog niet helemaal zelf lukt. Kreeg meteen last :130: ..

Nee kijk niet iedere dag.. Heb zo iets van ja als ik iedere dag ga kijken dan zie ik denk ik ook weinig verschil en dan ga ik me alleen maar weer meer zorgen maken en dingen denken als het niet snel veranderd!

Nee ik heb niet zo'n band hoor ! :) Heb alleen 2 sport bh's!

Ja maar kan je best begrijpen kaat.. Het zijn wel je boobies! Als het dan zo langzaam gaat snap ik dat je vaak juist sneller iets wilt wat het zou kunnen versnellen en verbeteren!:):54:

liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello poeple:D!

Hoe is het?

Net lekker gegeten dus nu mijn bolle buik even uit laten rusten :P haha..

Vandaag me hondje uitgelaten, boodschappen gedaan met me oma en wat gelopen om drinken en eten te pakken..

Heb nu toch wel last van mijn rechter borst.. Net of er iets van binnen uit tegen de bovenkant van mijn borst drukt.. Weet iemand hier iets van of ervaring?

Kusje,

Maxii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maxime,

Ik heb al even met je meegelezen. Ben zelf afgelopen maandag bij de PC geweest voor mijn BV. Het voelt bij mij ook allemaal heel strak en af en toe steken bovenin. Het is niet zo dat er wat drukt, maar het is stijf. Net of er een halve tennisbal in zit. En de boel zit ook behoorlijk aan de buitenkant. En dat van die buik herken ik. Net of ik weer zwanger ben :D .

Ik drink maar veel om die narcose zooi zo snel mogelijk kwijt te raken.

Goed van je hoor dat je al weer buiten loopt. Ik heb er nog geen zin in. Hang lekker op de bank. Beetje olympische spelen kijken en wat lezen.

Groetjes,

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet a.s. Vrijdag terug naar de kliniek in bilthoven en dan haalt de verpleegkundige de hechtingen eruit. Volgens mij alleen de knoopjes, want de rest lost op dat ik dacht.. :1:

Ik mag vanaf volgende week dinsdag mijn sport bh alleen nog maar overdag gaan dragen. Moet hem dan nog 2 weken alleen overdag drahen. ^_^ Alleen ben bang dat ik hem nog wel 2 weken dag en nacht aan houdt. Geeft zo veel steun, merk het al met doushe dat ik zo voorzichtig ben dan!

Hey Maxii,

Pc heeft 't mij zo uitgelegd...Vroeger werd alles samengepakt en aan elkaar genaaid, wat een dikke, lelijke naad opleverde, nu worden de verschillende lagen apart gehecht, vanbinnen met oplosbare draad, en de bovenste huidlaag met gewoon hechtdraad. Die knoopjes worden dan doorgeknipt en het draadje eruitgetrokken en dat wordt dan een mooi dun lijntje wat na verloop van tijd bijna onzichtbaar wordt. (doet niet pijn hoor dat draadje eruit trekken)

Ik mocht ook 2 weken dag en nacht en dan nog 2 weken enkel overdag sportbh dragen, maar heb ook besloten om dag en nacht gedurende 6 weken te dragen, baat het niet het schaad ook niet hé!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi eefje

het zijn bij mij echt alleen oplosbare hechtingen, wrs bij maxime ook, dus alleen de knoopjes moeten eraf geknipt worden.

lieffie durfde het toch niet aan, de knoopjes zitten een stukje naar binnen, morgen kijken of mijn moeke (oud-verpleegkundige) dit beter aandurft en anders naar de huisarts. litteken ziet er prima uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Ah zo, ja elke pc heeft zo z'n eigen manier van werken hé.

Mannen hé, het sterke geslacht! Moeke zal 't vast wel aandurven. Blij dat je litteken er al prima uitziet.

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, nee, dat was een grapje

ik word ook kleinzerig van die paar draadjes die uit dat gaatje steken :18: , als ik er teveel over praat of nadenk voel ik ze ook prikken

mn moedertje lost t wel op, al is die altijd erg direct en met koude handen! :65:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.