Ga naar inhoud

Becky : 1 december 2009 : Dr. de Boer : Mediconsult Haarlem


Aanbevolen berichten

Hey Patries,

Thanks. Ik stort me maar op de vitamine C dan! Heb ook paracetamol in huis (dat was 't enige aan pijnstillers dat je mocht nemen toch? Ivm bloedverdunning). Die neem ik wel als het te erg wordt. Ik hoest gelukkig niet.

Verder ga ik maar wat rusten. Balen, want ik had me voorgenomen om dit weekend het hele huis nog te poetsen en alle wassen te draaien, zodat ik er tegenaan kan straks. Nouja, 't is niet anders.

Liefs,

Becky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 297
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Becky,

Vind t heel sneu voor je wanneer het niet door gaat, maar met een beetje geluk word je of maar een klein beetje verkouden en mag je wel worden geopereerd, of word je pas echt ziek na de operatie, wat ook geen pretje is dat laatste, maar beter dan de operatiedatum naar ver weg in de toekomst moeten verplaatsen. Patries heeft gelijk. Probeer er alles aan te doen om niet zieker te worden, dan bel je maandag en vertel je wat er aan e hand is. Mogelijk wordt de datum dan helemaal niet verplaatst, maar wachten ze je af.

IK kan me heel goed voorstellen hoe jij je moet voelen. Een ieder van ons wel denk ik. Het is niet niets om zo je best te doen om gezond te blijven en de dingen die je noemt heb ik net zo als jij gedaan. de gedachte aan het moeten uitstellen van de datum maakt je GEK! :104: Blijf goed voor jezelf zorgen, wie weet. We leven met je mee hier.

Liefs! en geluk :71: Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou mijn kleine dametje van 2 jaar is nu echt ziek geworden... vanavond werd ze steeds stiller, ze wou niet eten, toen begon ze me toch te huilen! Ontroostbaar. Rillen van de verhoging, pijn, enz. Snel naar bed gebracht. Daar het eten weer uitgespuugd (rode bieten op het witte kleed). Toen in slaap gewiegd, troep opgeruimd... huilen staat me nader dan het lachen. Op deze momenten baal ik wel van het single mama zijn. Maja, het gaat gewoon door allemaal. Ik blijf goede moed houden voor dinsdag, dat we allebei weer beter zijn... en anders merk ik het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Becky,

Jeetje, ik heb met je te doen! Ook zeker omdat er nu niemand is die het van je over kan nemen. Het is zo belangijk voor je nu dat je gezod genoeg blijft tot na dinsdag. Maar hoe voel jij je nu? Is het bij jou al erger geworden? Met een beetje (geluk) blijft het bij je dochtertje nu. (Klinkt een beetje naar, maar bedoel het ok. :wacko: ).

Sterkte meis! :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

:116: Hi lieverd lees net je topic wat erg heb je de dokter al eens gebelt wat hij er van vindt

zeker nu met die N1N1 wil je niet bang maken maar gewoon voor de zekerheid

ik begrijp het wel is ook moeilijk als je alleenstaand ben dit dan zelf niet maar ervaar het wel zo

zeker als je man er nooit is en je alles zelf kan doen,maar jou situatie is toch volkome anders

hoop dat de kleine snel beter wordt en lekker weer kan lachen en als het dinsdag is mama een beetje kan opbeuren met haar lieve lach!! Dikke kus en knuff voor jullie beiden!! en heel veel beterschap :54:

Heel vel liefs selientje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeej Becky! Wij hebben geloof ik nog geen kennis gemaakt! Ik schrijf ook nog niet zo heel lang mee op het forum... Maar ik weet dat Selina bijna aan de beurt is en jij dus ook op diezelfde dag! Heel erg spannend dus, want dat gaat al onwijs opschieten! Ik ben gister op 1e consult geweest en mijn BV staat voor 22-01-10, dat is nog even weg, maar wie weet komt er nog een uitvaller... MAargoed, genoeg even over mij. Ik lees dus dat je kleine meisje ziek is. Dat is inderdaad erg vervelend...Zeker zo net voor je bv, hopelijk gaat het snel beter met je kleine dametje en kan je je ondertussen een beetje voorbereiden op wat komen gaat! Wens je veel sterkte en alvast natuurlijk ook voor de grote dag!

Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pat,

Ik voel me nog t zelfde als gister, niet beter of slechter! Beetje rillerig, beetje spierpijn, beetje hoofdpijn... vanalles een beetje. t Kan nog twee kanten op voor mijn gevoel, hopelijk gaat t de goede kant op morgen. Maar een ziek kind vult gewoon je hele dag op. Ja, en dan voel ik me alweer schuldig dat ik alleen maar met mezelf bezig ben haha! Ik snap wat je bedoeld (Ik denk nu ook 'als IK maar beter blijf' ... :69::11: ) Nouja, we gaan het zien. Komende twee dagen worden gewoon heel spannend.

Truste voor straks!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

ik snap je heel goed hoor maar voor deze ene keer mag je zo egoïstisch zijn om zelf beter willen te blijven. alles is geregeld en gepland en "moet" gewoon doorgaan.

goed je vitamine C nemen een aantal keer per dag. teveel plas je toch uit dus kan helemaal geen kwaad.

sterkte meid! en neem een paar molletjes als je kleine meid goed slaapt. dan rust jezelf ook goed en kan je lichaam beetje herstellen.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

meid ik herken dat schuldgevoel maar dit heb ik zo altijd wel ben altijd bang dat ze te weinig aandacht krijg omdat ze 4 dagen in de week op de kdv zit omdat ik zelf ook fulltime studeer en werk en denk nu ook wat als ze zich verwaarloosd voelt?

Maar ik denk dat als de kleine beter is en mamma is weer happy dat zei zich ook veel beter gaat voelen

ben je hoeft je niet schuldig te voelen je bent toch gewoon bij haar alleen kan je haar niet of minder tillen maar ze kan wel lekker tegen je aanliggen en zachtjes met je knuffelen dat maakt toch alles goed ik ben blij dat ik 2,5 weken vrij heb kunnen pakken kan ik eindelijk eens een hele dag door brengen met mn schat want dat is lang geleden, knuffel en til de kleine nog zoveel mogelijk en maak haar duidelijk hoveel je van haar houdt doe ik nu ook,zal het zo missen die weken maar daarna maak ik het haar dubbel en dwars goed veel beterschap lieverd van me!! en ik zal je morgen even sms'en.. Liefs Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Becky,

Ik lees net dat je je niet zo lekker voelt, echt k*t man! We kunnen anders ruilen van datum?? Nee hoor, grapje! Nou ik zou lekker rustig aan doen, hopelijk waait het dan een beetje over. Moet je maandag eigenlijk nog werken? Anders zou ik me lekker ziekmelden als ik jou was.

Nou meid heel veel succes, ik duim voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Meis,

Lees dat je niet lekker bent, kan ook een beetje van de stress zijn hoor..

weet je wat je anders ff moet halen, dat homiopatsche spul die suiker korrels met de lange ingewinkelde naam..

Werk echt super en kan verder ook geen kwaad zo voor je operatie, misschien ook wel goed voor je dochter.

De winkels zijn volgens mij morgen open in Haarlem, en ander kan je ook nog naar de Etos op het station die is altijd open.

Geloof me dit werkt echt!

Nou komt nu wel heel dichtbij allemaal he! Maar komt helemaal goed hoor! Je bent in goeie handen!

heel veel liefs Beertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeej Becky! Wij hebben geloof ik nog geen kennis gemaakt! Ik schrijf ook nog niet zo heel lang mee op het forum... Maar ik weet dat Selina bijna aan de beurt is en jij dus ook op diezelfde dag! Heel erg spannend dus, want dat gaat al onwijs opschieten! Ik ben gister op 1e consult geweest en mijn BV staat voor 22-01-10, dat is nog even weg, maar wie weet komt er nog een uitvaller... MAargoed, genoeg even over mij. Ik lees dus dat je kleine meisje ziek is. Dat is inderdaad erg vervelend...Zeker zo net voor je bv, hopelijk gaat het snel beter met je kleine dametje en kan je je ondertussen een beetje voorbereiden op wat komen gaat! Wens je veel sterkte en alvast natuurlijk ook voor de grote dag!

Liefs Chi Chi

Hey Chi Chi,

Ik had je wel al gezien hier hoor! Kan ook bijna niet anders met zo'n naam, die onthou je gewoon meteen :-)

Spannend meid, 22 januari!! Heel leuk voor je. Ik ga zo je topic ff lezen als je die al hebt. Weet je wat je krijgt enzo? Waar ga je? Nou, die 6 weken gaan snel hoor! Bij mij zat er 4 weken tussen 1e consult, en de BVG, en dat is voor mijn gevoel ook zo om. Het lijkt eerst eeuwen te duren, maar ineens is het er toch ECHT bijna!

Ik heb me helemaal voorbereid, alvast wat sportbh's in huis gehaald, cremetjes om te smeren voor de littekens, en veeeel boodschappen in huis gehaald voor straks. Urenlang achter de com alle verhalen lezen... ik ben echt zowat met niks anders bezig haha.

Selina en ik gaan idd op dezelfde dag, zij mag 's ochtends al, ik moet nog wachten tot 12.45 uur... (vind ik stiekum beetje jammer, al die zenuwen de hele tijd, en nuchter blijven).

Leuk ff 'kennis' met je te maken! We houden mekaar op de hoogte.

Liefs,

Becky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve Beertje,

Goeie!! Ik had ze zaterdag al gehaald ;-) (Osscillococcinum... of hoe je 't ook schrijft).

Gelukkig voel ik me alweer stukken beter! Ik ben blij dat 't niet heeft doorgezet bij mij, en hoop dat het ook voorlopig zo blijft. Mijn meissie is gelukkig al wat beter dan gister, maar niet helemaal 100 zeg maar. Ik geef haar ook extra vitamines nu.

Gister lekker op tijd naar mijn bedje gegaan en heeel lekker geslapen. Dat doet een mens goed :-) Ik hou mijn kindje nog ff goed in de gaten, maar voor mezelf heb ik er alle vertrouwen in dat het gewoon doorgaat dinsdag. Dat MOET gewoon, zo.

Heel fijn dat jullie zo meeleven :116: dat verdient een bloemetje!

Liefs

Becky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Becky,

Ik lees net dat je je niet zo lekker voelt, echt k*t man! We kunnen anders ruilen van datum?? Nee hoor, grapje! Nou ik zou lekker rustig aan doen, hopelijk waait het dan een beetje over. Moet je maandag eigenlijk nog werken? Anders zou ik me lekker ziekmelden als ik jou was.

Nou meid heel veel succes, ik duim voor je!

Hey Coco,

Als ik ging ruilen, ben jij de eerste aan wie ik denk haha!

Gelukkig ben ik maandag al vrij... maar ik voel me alweer stukken beter, dat scheelt.

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig maar meis!!

Nou ga zeker aan je denken, leef ook helemaal met spanning naar dinsdag toe begin met me nieuwe job en toevallig in de buurt van Mediconsult dus er moet gewoon een positieve sfeer in die omgeving gaan komen.

Goed om te horen dat het alweer wat beter met je gaat!

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Beertje,

Wat leuk, een nieuwe baan, gefeliciteerd! En lekker in de buurt voor je, tenminste, voor zover ik weet zit je er niet ver vandaan toch? Ik woon zelf ook redelijk dichtbij de kliniek. Kunnen we ff zwaaien naar mekaar!

Spannend voor je, ik hoop dat het bevalt op je nieuwe plek!

@ Barby, ja gaat weer beter hoor! Al die vitamine C moet toch geholpen hebben denk ik. Gelukkig is 't overgewaaid en niet erger geworden. Poeh, een hele opluchting :-)

Liefs

Becky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Becky,

Bedankt voor je leuke reactie! Chi Chi, tja, moest een leuke nickname verzinnen, dat hondje was op dat moment het lievelingsknuffeltje van mijn dochtertjes dus was daar mijn nickname geboren! Ze noemt die hondjes Choe Choe Hua Hua, lache! Dus voor mij is t ook wel een bijzondere bijnaam, :wub: Ik ga bij Beaucare, krijg ronde siliconen, achter de spier, geruwde mentor, aantal CC zien we op de dag. Maar wil waarschijnlijk een D. Mocht dit te extreem zijn voor mijn lichaam, dan een volle C, kleine D. Maar ik heb een aantal plaatjes die ik erg mooi vind en dat is een D cup. Dus ik laat t aan de ervaring van de Chrirurg ook over. Ik las dat je kleine ook inmiddels aan de betere hand is, gelukkig maar zeg. Want anders heb je dit ook allemaal in je hoofd en ben je vast niet gerust, maar je was zelf ook ziek zag ik... Balen, maar het is nu allemaal aan de betere hand! Fijn, je bent er dus langzamerhand echt klaar voor! Jij weet ook nog niet op welke cup je uit gaat komen? Spannend hoor, ik kan me voorstellen; Selina mag direct en jij moet nog wat langer je zenuwen in bedwang houden, bibbers! Met wie ga je samen? Nou meid, heel veel sterkte richting die laatste minuutjes, en dan komt je droom uit!

Liefs Chi Chi ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Becky,

en ben je al zenuwachtig? ik was het een dag ervoor al wel haha. gewoon proberen he zinnen te verzetten. en wat een geluk dat de verkoudheid/griep niet doorgezet is zeg!

ik wens je bij deze alvast heeeeeeeeeeel veel succes en sterkte met je bv!!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden,

Gek he... ik ben ineens niet zenuwachtig meer??

Nou ja, mezelf kennende kan 't ineens weer toeslaan, waarschijnlijk als ik de OK binnen loop ofzo. Brrr, dat vind ik echt een eng idee. Zo een kille omgeving, felle lampen aan, alle kleren uit doen, en dan is er geen weg terug, dan moet je echt! Ja, ik denk dat ik 'm dan toch wel ff knijp haha.

Maar verder ben ik vooral heeeeel benieuwd hoe ik wakker ga worden, en het eerste moment dat ik onder de dekens spiek, wat ik daar dan te zien krijg (en wat ik ervan vind)...

Gelukkig heb ik mijn griepje onder de duim gehouden, dankzij vitamine C en allerlei homeopatische middeltjes! Mijn meissie is ook alweer iets beter dan gisteren.

Ze is wel op de leeftijd (2) dat ze alles uitspeelt, en dat mama soms we MOET tillen, want anders gaat mevrouw gewoon niet. Dus dat kan straks nog leuk worden, haha.

Ik ga zodirect lekker mijn koffertje pakken voor de overnachting, de laatste was opvouwen, keuken opruimen, allerlaatste boodschapjes doen, ... ben ik er straks helemaal klaar voor.

Heel fijn om alle berichtjes van jullie te lezen. Ik heb er zin in!

Liefs

Becky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Becky,

Wat fijn dat je helemaal niet zenuwachtig bent! Hopen dat dat zo blijft, het heeft toch geen nut! En hoe relaxed je je narcose ingaat, hoe relaxder je er uit zal komen!

Ik weet nog dat ik het ook een heel eng idee vond om die OK in te gaan. Maar ik kan het me helemaal niet meer herinneren, wat ik me kan herinneren is dat ik in mijn "eigen" bed al de narcose kreeg, en dat ik terwijl ik naar de OK werd gereden in slaap viel. Volgens mijn vriend kan dat helemaal niet, want je moet eerst aangesloten zijn op alle apparatuur enzo.. Daar zit natuuurlijk wel wat in, maar ik weet zeker dat ik de OK niet heb gezien, misschien een soort van geheugenverlies door de narcose? Nou anyway, ik ga vanimddag even vragen hoe dat precies zit, want ik ben eigenlijk wel benieuwd!

Nou meid, ik weet niet of je vanavond of morgen ochtend nog op het forum bent? Anders wens ik je nu alvast heeeeeel veel succes, ik zal aan je denken! Ben echt benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.