Ga naar inhoud

Birdy: 6 mei 2013: Dr. Visser: Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

  • Reacties 159
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi birdy,

Leuk je verslag te lezen, daarmee bedoel ik dat je het humoristisch weg kan zetten! Haha.

Fijn dat het beter gaat meid, hou vol zo. Nog even en je kan echt gaan shoppen!

Grz missJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer even een update;

Allereerst wat is het koud!! 8,5 graden hier in Rotterdam! :65:

On topic:

Vandaag zijn de hechtingen verwijderd door mijn huisarts, ging vlot en pijnloos. Ik heb steeds minder last. Voel 's nachts in mijn linkerborst (spier)pijn en overdag in mijn rechterborst.. Beetje vreemd maar ga er vanuit dat het normaal is, ze genezen beide anders zoals ik gehoord heb. Ze krijgen ook een steeds mooiere vorm. :)

Ben wel bang dat ik ietsiepietsie striae krijg... :27: op mijn rechterborst. Heb me suf gesmeerd maar helaas. Het is niet rood of zo, dus ik weet niet helemaal zeker of het striae is, maar je ziet dat de huid gerekt is, het is een heel glad streepje (eigenlijk zijn het er 2) tegenover de rest van mijn huid, maar wel in dezelfde kleur.

Ik zal een dezer dagen nog nieuwe foto's plaatsen van mijn boobies :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey, jij bent dus ook een rotterdamer? Gezelligg :46:

Goed om te lezen dat het steeds beter gaat! Wat betreft de borsten ze herstellen allebei op hun eigen manier. In de begin had ik ook soms last van de rechter maar daarna weeer de linker . Dus geen zorgen maken. Over straie kan ik je niks vertellen.

Maar ben benieuwd boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeej het gaat goed met je! benieuwd naar de foto's!! maar striae wordt bijna altijd eerst rood en later pas wit, althans dat is mijn ervaring :27: ) Is het niet van het vervellen of van een droge huid? anders hoop ik dat het heel snel weer weer wegtrekt of niet erger wordt!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anoniempje28: Yes yes, Leuk een mede-Rotterdammer dus :)

I233: ja dat las ik inderdaad, misschien is het dan geen striae omdat het geen andere kleur heeft... raar...

Ondanks dat ik dun ben heb ik striae op mijn billen gekregen op mijn 14/15e van de groeispurt :( vandaar dat ik schrok..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Alweer een tijdje geleden, dus tijd voor een update :)

Het gaat goed. Blij met mijn borsten, al vind ik ze soms nog wat groot, dus het wennen duurt wat langer bij mij haha.

Ik slaap vanaf 2,5 week po al af en toe op mijn zij. Ik heb zo goed als geen pijn, alleen als ik wat teveel gedaan heb voel ik rechts trekken. Soort van spierpijn boven op de borst.

De rechterborst heeft ook nog wat zwelling en links is al zacht aan het worden :) Ze herstellen beide anders dus. Littekens genezen mooi, ik probeer ze iedere dag in te smeren.

Gisteren nieuwe bh's gekocht (zie nieuwe foto's) en kom uit op een 70d of 75c (maar meestal is de omtrek dan te breed). Kan niet wachten tot de vakantie om in bikini rond te huppelen :D

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Inmiddels ben ik 6 weken po! :D

Ben een tijdje minder aanwezig geweest op het forum omdat ik onverwachts nóg een operatie moest ondergaan. Aan mijn (onder)buik. Ik ben daar nu van aan het herstellen. Twee operaties in 5 weken tijd is toch iets teveel van het goeie.. :kez_11:

Met mijn borsten gaat het over het algemeen goed, ze zijn mooi. Al is mijn rechter weer meer gezwollen en doet soms wat pijn (steekjes). Ik denk dat het weer vocht is van de laatste operatie misschien. Volgende week ga ik op controle om het na te laten kijken, just to be sure :)

Daarna hopelijk op vakantie!!!

Heb zoveeeel bikini's gekocht, maar helaas... door mijn buikoperatie kan ik die niet aan deze zomer (vier littekens). Dat wordt dus een badpak/monokini. Hopelijk vind ik nog een leuke, mocht iemand tips hebben, graag!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow jeetje, dat is balen zeg!!!

Hoop dat alles nu goed met je gaat en dat het verholpen is!

Als je in de zon gaat met een badpak aan, smeer dan ook even je littekens in met een hoge factor he.. badkleding houdt geen uv-straling tegen, dus kan toch voor rode littekens zorgen, ook al draag je een badpak, dus goed smeren :)

Heel veel beterschap en goed dat je even op controle gaat voor je boobs! :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Miss Boobies & BB!

@BB dat zal ik doen. Heb al een leuke monokini gevonden. Dusss: factor 50 op de littekens, pleisters erover, monokini er overheen en ik ben klaar voor de zon! :D

Het gaat nu wel. Heb nog weinig energie en een bolle buik, maar komt goed.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoooi :)

Alweer bijna 3 maanden po. Alle zwelling is weg en ze zijn mooi. Maaaaar toch ben ik een beetje ongerust over een borst, voor mij rechts. Voor jullie links op de foto's die ik net geplaatst heb. Die borst staat meer naar het midden en ietsjes hoger. Omdat ik zo dun ben zie je dit goed. Mijn borstbeen was gewoon gelijk dus daar kan het niet aan liggen. En mijn borsten waren voor de bv ook vrij gelijk. Als ik op mijn rug lig staat deze borst ook meer recht op de ander valt mooi opzij. Ook doet rechts soms pijn, Vraag mij af wat het is?

Ik probeer geduld te hebben, het is nog maar zo kort geleden, maar als dit over een poosje niet minder wordt ga ik toch weer even om een controle vragen. Het zit mij gewoon niet helemaal lekker.

Verder zijn ze lekker zacht en mijn man vind ze geweldig ;)

Ik loop ook trots rond haha, behalve wanneer ik een te diep decolleté draag ben ik bang dat mensen dat verschil zien..

Iemand ervaring mee misschien?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

afgelopen week controle gehad en helaas moet ik weer onder het mes :(

Mijn rechterborst zit inderdaad te hoog en waarschijnlijk te strak er in.

Ze gaat de pocket verbreden en misschien de borstplooi verlagen, al hoop ik dat dat niet nodig is.. Wellicht dat het verbreden van de pocket al genoeg doet.

Ben blij dat het zo goed is opgepakt en dat ik al snel geholpen kan worden namelijk 2 september, al zie ik er wel tegenop, weer onder narcose enzo :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.