Ga naar inhoud

Birdy: 6 mei 2013: Dr. Visser: Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

Heeee Birdy,

Wat balen dat je weer onder het mes moet! :o

Heel veel sterkte meid!

Even iets anders, ik heb je topic van begin tot einde gelezen en zie dat jij bent gaan smeren om striae te voorkomen.

Heeft dat geholpen? Wanneer ben jij daarmee begonnen en wat heb je gebruikt?

Ik las het namelijk en dacht. Dat is misschien ook wel een idee voor mij. Ik heb namelijk (ookal ben ik pas 21) best snel last van striae en dat zou ik niet op me boobs willen!

Liefss.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 159
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik vind ook echt dat Visser dit goed opgepakt heeft :35:

Petje af hoor!!

Er zijn genoeg pc's die dit verschil niet groot genoeg vinden om nog eens te opereren, dus heel goed van Visser!

Wel balen dat je weer onder het mes moet idd.. maar neem aan dat het vergroten van de pocket genoeg is idd... We zullen zien ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@E1190 Ik smeerde met de dikke nivea creme uit blik, dit kreeg ik als tip van de kliniek.

Daarna smeerde ik ook met bio oil. Heb geen striae gekregen gelukkig, want ze waren wel aardig gezwollen.

@BB ja vind ik ook! Super dat ze er zo mee omgaat. Ben bij haar in goede handen :)

@juliette Dank je wel! ik ga 2 september onder het mes. Hoop het ook niet, maar ze geven aan dat het minder zwaar is dan een eerste operatie. Gelukkig :)

Ik heb nieuwe foto's geplaatst. Wil daarbij opmerken dat ik mijn borsten nog steeds mooi vind, maar ben wel erg blij dat die ene borst gecorrigeerd wordt.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hey Bboob,

Dank jevooor je berichtje. klopt die her kon niet doorgaan door persoonlijke omstandigheden. (andere operatie plotseling). Maar misschien beter, want ze veranderen nog steeds. heb dit lang voor me gehouden want ik ben geen klager alleen weet ik nu even niet meer goed wat nou handig is.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen contact gehad met pc, ze heeft mij duidelijk uitgelegd wat er gaat gebeuren. Ben opgelucht.

Links wordt verhoogd en rechts word het kapsel 'gespleten' zodat het implantaat er niet zo strak in zit, waardoor de bolling verdwijnt.

Beetje eng, maar kijk er toch naar uit.

Ik vraag me alleen af hoe ingrijpend deze operatie zal zijn? Zal ik weer de eerste 2 weken niets kunnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ondertussen ben ik 2 maanden po van de her operatie bij dr Visser. Er zijn kleine kapseltjes verwijderd en links is weer terug in de plooi gezet. Mijn borsten staan nu gelijk.. jeeej! Dit doet zo goed. Was er echt verdrietig van dat ze toen zo veranderden binnen korte tijd.

Nu hoop ik wel dat ze zo blijven. Ik merkt dat beide littekens iets uit de plooi zijn gegaan, zolang het hier bij blijft is het goed, maar ze moeten niet verder gaan zakken.

Nu bijna 10 maanden na mijn eerste bv kan ik zeggen dat ik erg blij ben grotere borsten te hebben, maar dat ik het niet erg had gevonden als ze iets kleiner waren geweest. Vlak voor de 1e operatie twijfelde ik nog of ik niet voor minder cc moest gaan dan 240 van wegens mijn tengere figuur, maar dr visser stelde mijn gerust dat het natuurlijk uit zou zien en dat het bij mijn lichaam zou passen (ik heb wel billen voor een dun meisje ;) )

Soms mis ik mijn eigen borsten, maar dat is vooral 's nachts met slapen. Toen zat niets in de weg :P

Naja, ik wilde in ieder geval een korte update geven, ik weet nog dat ik veel aan verhalen van anderen heb gehad, dus wie weet heeft iemand een keer iets aan mijn verhaal :D

x

Birdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.