Ga naar inhoud

Birdy: 6 mei 2013: Dr. Visser: Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

  • Reacties 159
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Birdy, wat een overwegingen allemaal he? Maar het is wel goed om er goed over na te denken hoor. Bij mij is het altijd, als ik eenmaal het besluit genomen heb, sta ik er voor 100% achter en zal niet meer twijfelen en wil het dan ook zo snel mogelijk ( vrouwelijke kwaal?). Dus goed nadenken wat je wil. Het is ook logisch: ze gaan in een gezond lichaam snijden en het is voor een ander puur luxe. Ik was altijd heel onzeker en moet je me nu eens zien. Mijn man zegt nu al, je bent een hele andere geworden. Ik loop half bloot door het huis als ik ga douchen. Laat trots me decolleté zien als ik me heb aangekleed. Heerlijk gevoel: Ik heb eindelijk borsten!!

Ik kan alleen maar zeggen, go for it!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks ladies!! :D
Ik kijk er nu erg naar uit, zeker na zo'n heerlijk weer als vandaag. Zelfs mijn man kijkt er naar uit haha ;)

Toch word ik soms nog wakker met twijfel, maar gedurende de dag trekt het weg gelukkig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyla, ook hier was het vandaag weer grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, heb er ook weer vaak naar verlangd :-)

De twijfels zullen blijven tot op de dag zelf! Ben ook zo'n zenuwpees maar wil het echt wel (al sinds mijn 16e en ben er nu 29) !!!!!!

We gaan zo content zijn :126: !!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Spannend hé!!!
Je zal een paar dagen op je tanden moeten bijten denk ik maar dat zal het toch wel waard zijn als je weet dat je er zooooo veel geniet gaat van hebben!
Ik denk als je doet wat BB zegt en op regelmatige basis je pijnstilling neemt, het zeker te doen moet zijn. Je moet de pijn altijd een beetje voor zijn zeggen ze!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt je bv op dezelfde dag als ik zie ik! Veel geluk Birdy! je zal wel net zo zenuwachtig zijn als ikzelf! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.