Ga naar inhoud

Birdy: 6 mei 2013: Dr. Visser: Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

Bedankt Yessie & Anoniempje28

@anoniempje28 hij adviseerde jou voor de spier toch? Heb je zelf veel weefsel?

misschien zien we elkaar (onwetend haha), ik ga volgende week dinsdag

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 159
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Birdy

Hij heeft mij idd voor de spier geadviseerd, maar dat is nu bijna een jaar geleden. Ik heb zelf een aa cup met wat weefsel niet geheel plat dus maar (niet veel). Het is volgens hem voldoende om het voor de spier te doen. Als het goed is krijg ik ook ronde, ben wel bang dat ik randen ga voelen of zien. Volgende week ga ik dit nog x bespreken met hem. haha ik heb ook volgende week dinsdag laat in de middag ;p

Heb jij veel weefsel?

Bedankt Yessie & Anoniempje28

@anoniempje28 hij adviseerde jou voor de spier toch? Heb je zelf veel weefsel?

misschien zien we elkaar (onwetend haha), ik ga volgende week dinsdag

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ook laat in de middag hahaha.. Dat wordt vast zo'n situatie van 'ben jij het nou? of toch niet?' hihi

Zelf heb ik ook wat weefsel, heb een 70b, maar dat is hetzelfde als een 75a geloof ik.

Ik ben tevreden over de vorm van mijn borsten, dus eigenlijk wil ik exact dezelfde maar dan iets groter :D

Verder ben ik ook vrij tenger qua bouw dus ik ben heel benieuwd wat mij geadviseerd gaat worden.

Ik vind de consulten al spannend :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook rond voor de spier en ben er super blij mee. Had eerst lege B en zijn nu prachtig opgevuld tot een mooie natuurlijke D met 350cc. Veel succes jullie!!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Corine!

Verslagje:

Gesprek gehad bij Dr. Visser in de Arenborghoeve in Venlo. Allereerst wat een prachtige kliniek zeg! Midden in de natuur in een mooie verbouwde boerderij, open haard etc. Echt een warm welkom. Letterlijk en figuurlijk haha!

Advies: tussen 200 en 230 cc. Vind 230 best groot ogen, maar ik ga thuis nog eens mijn bh’s opvullen. Misschien kwestie van wennen? Ik wil achteraf niet dat ik ze te klein vind, maar ook weer niet te groot omdat ik het graag zo natuurlijk mogelijk wil houden! Lastig.. Ze adviseerde ronde en dual plane. Helaas kom ik niet in aanmerking voor vóór de spier, ben ik te tenger voor.

Ik ben met een heel goed gevoel weggegaan :D

Erg vriendelijke vrouw, nam ook de tijd voor me evenals haar assistenten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Birdy,

spannend allemaal! zometeen kan je niet meer kiezen met al die goede PC's!

de Blecourt krijgt het nog druk met ons, dinsdag drie consulten, Ja ik ga ook!!. Maar als je niet voor de borstspier geplaatst kan krijgen bij deze PCs dan is Dual plane toch de beste optie daarna?:)

vanacht nog gedroomd over BV, helaas werd ik wakker toen ik aan de beurd was, dat is dan weer jammer!

Veel succes dinsdag en wie weet tot dan;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi I233,

Ow echt haha dat wordt wat die dag :5:

Ga je ook laat in de middag? Zitten we daar straks met z'n drieën haha!

Ja ik hou het bij deze twee denk ik.. maakt het inderdaad alleen maar moeilijker inderdaad. Ik had een heel fijn gevoel bij dr. Visser dus ik ben benieuwd naar volgende week.

Ik las net je omschrijving en dat gevoel heb ik ook van: moet ik het nou wel of niet doen... ergens heb ik angst, maar van de andere kant wil ik het ook heel graag!

*frustrating*

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb dat heel lang gehad die twijfel. Nog steeds wel eens,maar dan helpt hey vaak om ff op het forum te gaan en de fotos, berichten en opbeurende verhalen te lezen. soms werkt het ook averechts als ik te veel lees over complicaties enzo! Maar dat moet ik maar niet meer lezen! En als ik twijfel trek ik mijn bikini aan en dan weet ik weer waarom ik het o.a. wil haha.

Als we konden kiezen zou iedereen grotere borsten van zichzelf hebben, maar dat is niet voor iedereen weg gelegd. Voor dikke billen/benen kan je lijnen en sporten maar voor lelijke kleine borsten kan je eten/sporten wat je wil maar nieta helpt. alleen een bv:) best lullig weer van moeder natuur:p

Heb dinsdag idd laat in de middag bij inloop spreekuur. Heb jij een verwijsbrief van huisarts?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey leuk om te lezen dat er nog meer bij dr blecourt op consult gaan.....ik Ben een poosje geleden al geweest en wil nog graag terug voor een 2de consult omdat ik zo twijfel over de maat/aantal cc .....bang dat het te Klein word"..........hij adviseerde ronde sil. Dual plane en ongeveer 270 cc Maar kon of iets kleiner of iets groter?! Maar wil ze echt niet kleiner

Mijn operatie zal eind september gepland worden........zooooo spannend allemaal

Lijkt me leuk om jullie te volgen".........succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Saaytje, het is ook lastig de keus van cc. Ik hoef geen mega borsten maar mooie gevulde borsten en liefst c. Mijn moeder kreeg op latere leeftijd nog borstgroei. Nu hoeft het bij mij niet zo te zijn, maar hoef niet op een E/F te eindige.:P.

Denk dat het gewoon belangrijk is te vertrouwen, fotos te laten zienvan wat je mooi vind en met hem bespreekt dat je niet het minste wil maar liever meer. Heb gehoord en weet dat hij voor natuuijke borsten gaat, zoals hij zegt: ik wil niet dat als je op het strand loopt anderen kunnen zien dat je bij mij bent geweest:p

Heb je zelf gekeken voor september of kon je niet eerder terecht? Bij blecoirt kon ik vorig jaar binnen twee weken ak terecht maar hoorde dat het ziekenhuis langere wachttijden heeft en je niet zelf echt invloed hebt op de datum...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo is het, ga ervoor! Ik wou dat ik het 10 jaar eerder had kunnen doen. Ga nu dubbel en dwars genieten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey I233,

ja daarom wil ik idd nog eens op consult en zal nu ook foto's meenemen.....het is gewoon moeilijk voor te stellen hoe het nu echt zal worden bij jezelf

ik kon eigenlijk al in maart terecht maar in overleg met mijn werk mocht ik begin maart, en werd vanuit het zh ineens eind maart vanwege vakantie van dr blecourt......dus toen moest ik wachten tot na de zomervakantie en alle drukte voorbij is :76:

maar goed achteraf misschien wel beter, kan ik me iets beter voorbereiden enz.

ik vind het wel super spannend, ik zal op de dag wel bloed zenuwachtig zijn.

dat klopt idd dat hij voor "natuurlijk ogend" gaat ....wat ik heb gehoord dan, daarom ben ik juist bang dat het te klein zal worden

maar goed na mijn 2de consult zal mijn twijfel toch wel verdwenen zijn hoop ik :141:

wel leuk dat ik jullie berichten tegenkwam hier, ik houd jullie graag in de gaten vooral na de bv :106:

ben benieuwd wanneer jullie de operatie ondergaan

veel succes dinsdag!, en ik lees het wel

groetjes saaytje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ik laat de borstvergroting doen door Dr.L.P. van der Weij doen, is iemand bekend met deze chirurg? Ik heb inmiddels het één en ander over hem kunnen lezen en dit was positief. Ik ben 1.65 lang en weeg op dit moment 51 kg, normaal weeg ik 56 kg maar wegens stress afgevallen. Na de geboorte van mijn tweede dochter zijn mijn borsten echt klein geworden, het ziet er gewoon niet meer uit. Cupmaat 70/75 AA.

Het worden in ieder geval anatomische prothese van Natrelle, zelf wil ik geen ronde. Wat voor mij helder is, is dat ik het wel zo natuurlijk mogelijk wil en groter boven kleiner verkies. Ik zie het namelijk niet zitten om nogmaals een operatie te moeten ondergaan omdat ik ze op den duur te klein zal vinden. Ik heb a.s. maandag een 2e consult omdat ik nog steeds twijfel over het aantal cc's 335 of 350 high profiel. Het schiet al op want half april zal het gebeuren.

Wat ik me ook afvraag is, scheelt het echt veel tussen de 335 en 350 en klopt het ook dat je toch wat cc's kwijt zal raken wanneer het dual plane wordt geplaatst (in mijn geval). Zelf gaf hij aan dat ik het wel kan hebben de 350 cc maar het toch net iets buiten mijn verhoudingen zou gaan liggen. Ook op consult geweest bij Velthuizen Kliniek dr. L. Mooijen-Zaal, zij adviseerde mij 295 cc dual plane, mocht ik meer willen zou ik tegen haar advies ingaan. Dit gaf mij geen fijn gevoel.

Hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Thx....

Groet,

Pam0123

Link naar reactie
Delen op andere sites

@I233 ik heb geen verwijsbrief van de huisarts.. heb ik die nodig?

@saaytje Leuk dat je het volgt! Thanks :)

@anoniempje82 & @corine Ik denk wel dat ik er voor ga! Begin steeds meer aan het idee te wennen. en kan niet tot in de eeuwigheid blijven twijfelen haha..

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pam0123,

ik heb geen idee sorry.. misschien kun je de zoekoptie gebruiken rechtsboven of een topic starten zodat mensen met ervaring met deze chirurg daar terechtkomen. In ieder geval veel succes en je zit hier goed wat dat betreft :) genoeg info te vinden.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pam0123, ik heb geen idee sorry.. misschien kun je de zoekoptie gebruiken rechtsboven of een topic starten zodat mensen met ervaring met deze chirurg daar terechtkomen. In ieder geval veel succes en je zit hier goed wat dat betreft :) genoeg info te vinden. X

Pam heeft al een eigen topic, denk dat ze haar weg hier nog een beetje zoekt en daarom dat bericht ook hier geplaatst heeft :)

Reacties op haar mogen in haar eigen topic :) Dat houdt het overzichtelijker idd :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He birdy, ik dacht zelf van niet (aangezien we het zelf moeten betalen en het een inloopspreekuur is) maar vroeg het me af omdat ik hier wel eens lees dat meiden verwijsbrief van HA hadden gekregen. ben je ook al aant het aftellen voor je consult en operatie? Schiet al op bij jou! Kan nu al niet wachten op je operatie verslag:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey I233,

Ik dacht ook van niet om die redenen die je noemt. Ik ga gewoon zonder verwijsbrief, we zien wel :)

Ja ik ben er wel erg veel mee bezig, vandaag zelfs de prothesen proberen na te maken met zakjes rijst (zie mijn foto's). Vooral om te kijken welke maat nou mooier is.

Ben nog niet aan het aftellen voor een operatie omdat ik geen idee heb wanneer dit eventueel zou kunnen. Bij Dr. Visser kan het in ieder na één maand al.

Dus ik ben niet diegene van 12 april haha.. Eerst alle consults afwachten. :)

Kan ik me voorstellen, er is hier ook zoveel te vinden! Ben ook verslaafd! :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ik herken het passen! alleen doe ik het met zakjes water met 230cc:P wel oppassen dat het niet gaat lekken:O

gewoon lekker rustig over na denken en je moet het echt voor je zelf doen. spannend blijft het denk ik altijd, je weet immer nooit hoe het voelt en staat tot je een BV ondergaan bent. spannend!!! ben benieuwd wat je van de blecourt vind:P ik vond hem heel kundig en ervaren over komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai ladies,

Hahah in de begin haalde ik ook alles door elkaar, maar ik ben diegene die op 12 april een bv krijgt. Kan haast niet meer wachten! @birdy ik heb je foto's gezien in de galerij en de grooste was het mooist ! Veel succes alvast morgen bij de consult!

Groetjes Anoniempje28

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.