Ga naar inhoud

Birdy: 6 mei 2013: Dr. Visser: Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

  • Reacties 159
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Anoniempje en I233, :)

Het ging goed, vriendelijke man, gaf aan dat hij het inderdaad zo natuurlijk mogelijk wilt houden. Het gesprek ging voor mij gevoel vrij snel. Maar ik had ook niet zoveel vragen haha.. Omdat ik smal ben adviseerde hij tussen de 200 en 240 dual plane. Ik had gelukkig een soort sport bh bij me om te passen, want mijn eigen bh die ik vandaag aan had was push up. De 240 cc zag mooi uit vond ik.

Hoe ging het bij jullie?

Ik zal zo nog even op jullie profiel kijken of er al iets bij staat :D

Ben benieuwd of ik jullie gezien heb! :48:

X Birdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het goed is gegaan birdy. Nu nog kiezen tussen dr. Vissser en Dr Blecourt? Wat vond jij van zijn advies?

Ik was rond half5 aangekomen in het ziekenhuis samen met me tante. Zag wel iemand voor me zitten met een andere vrouw.

Zou best kunnen dat we elkaar onwetend gezien hebben ;p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi birdy, blecourt adviseerd dus hetzelfde als visser? Geeft wel aan dat ze goed naar je lichaam hebben gekekeen naar wat past en mooi wordt. Je zal dan ook rond een.c cup uitkomen denk ik? Nu nog een keus maken tussen de PCs of heb je inmiddels al gekozen? En ben je verder tevreden of wil je toch groter en daardoor.naar andere pc? Ik zou ook wel groter willen maar vertrouw heel erg op blecourt en heb wel echt een onwijs goed gevoel bij hem en dat het toch het beste is om niet meer te doen dan zijn advies.

Was je toevallig alleen iets na 4u klaar?

Ik zat tegenover balie en mocht om half5:) dus anoniempje als je er toen net was.miss wel gezien, toen ik weg liep zag ik niets maar dacht ik alleen maar aan mijn borsten met pas protheses:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

@anoniempje82 mij is verteld dat je ongeveer 150cc per cupmaat kunt rekenen (bij mij althans) dus ik zal dan uitkomen op een C+ denk ik..

Dan heb ik je niet gezien, ik was rond die tijd al weg.

@I233 Ja klopt, daar was ik wel blij mee, hetzelfde advies. Ik wil ook niet groter, kan ik de toekomst altijd nog. Ik ben nu eenmaal vrij dun en daar moet ik ook rekening mee houden. Ik was inderdaad iets na vieren klaar en ik was alleen, ik was als eerste aan de beurt geloof ik. Volgens mij heb ik je dan wel zien zitten :) samen met je moeder?

Ik neem nog een paar dagen bedenktijd maar ik ga (als ik het ga doen) voor Dr. Visser. Ik had bij haar een beter gevoel en daar werd echt uitgebreid de tijd voor mij genomen. Maar niks negatiefs over dr. Blecourt hoor, ik geloof helemaal dat hij mooie borsten maakt die er natuurlijk uit gaan zien! :)

Pff ik denk bijna dag en nacht aan borsten... :s haha.. ik moet echt de knoop gaan doorhakken. Ben teveel bezig met voor en nadelen. Voordeel: ik vind groter mooier

Nadelen: ga ik niet noemen, maar als je veel leest maak je jezelf gek, dat moet ik dus niet meer doen eigenlijk.

Mijn man staat er achter, mijn moeder ook en de rest hoeft het niet te weten. :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Birdy,

Ik heb heel je topic gelezen. Spannend allemaal. Ben je er al uit of je het doet?

Ik ben zelf ook al 2 keer bij Blecourt geweest de afgelopen maanden. Zelf ben ik 1.80 m en weeg 66 kg, en heb cup 75b, echter wel een lege. Blecourt raadde mij 240/280 cc rond voor de borstspier. Ik wil nog steeds dolgraag en heb ook vertrouwen in Blecourt. Echter, heb ik volgens mij licht hetzelfde "probleem" als jij. Siliconen..... Ik zelf ben bang dat het schade kan opleveren voor de gezondheid, het bekende zweten van de siliconen. Hoe sta jij daar in? Het zij natuurlijk niet de bekende PIp-implantaten maar toch is dit het enige wat mij tegenhoudt.....

Groetjes Margriet

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Birdy: ja ik zat daar niet met mijn moeder maar schoonmoeder:P in ieder geval fijn dat je weet welke PC je moet kiezen, als je daar ook nog eens niet uitkomt wordt het helemaal een lastig verhaal!! en ik zou al die informatie gewoon even laten bezinken. ik ken je situatie maar al te goed:) je moet ook maar zo bedenken het is ook nooit bewezen dat de klachten die je soms vind op internet (zoals auto imuun ziektes e.d.) door siliconen kan komen. daarnaast zolang je bij een goede pc gaat is de kans dat je foute siliconen krijgt ook al niet zo groot. en het gaat heel veel vaker goed dan fout.

ik heb ook lang zitten denken of ik het nou wel moet doen, in een gezond lichaam snijden etc etc. Maar mijn moeder heeft een lekkende prothese gehad (nadat er een mammografie=borstfoto is gemaakt). daar heeft ze nog 20 jaar mee doorgelopen en uiteindelijk kreeg ze wat klachten die mogelijk niet eens door de siliconen komen maar door de overgang komen. toen zijn de oude prothes verwijderd en ook de siliconen die elders in borstweefsel zaten is weg gehaald, nu zitten er weer nieuwe in. mijn moeder heeft nooit spijt gehad. het enige waarom ze zich zorgen maakt of ik het wel moet doen is omdat je na 10-15 jaar misschien voor een wissel zou moeten. ik heb dus van dicht bij gezien wat er mis kan gaan en tsja ik wil het toch zo graag, dat is het heel zeer waarschijnlijk toch laat doen:) en de negatieve verhalen worden altijd veel groter gemaakt en veel meer in de schijnwerpers gezet dan positieve verhalen.

Denk aan je zelf en niet aan hoe het bij andere is gegaan. in ieder geval heel veel succes met de keuze ik hou de ontwikkelingen in de gate:P;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@grietje ja dat is ook een afweging, maar als ik er voor ga dan is het voor de monobloc hydrogel. Al weet ik, en ken ik, genoeg mensen (eigenlijk allemaal) met een borstvergroting d.m.v. siliconen die er heel erg tevreden over zijn. Dit is puur mijn 'dingetje' en ik ga gewoon liever daarvoor als ik het doe. :) Het is allemaal niet zeker tenslotte wat je ook voor implantaten neemt, over 20 jaar zijn we allemaal weer een stuk wijzer, maar wie wilt daarop wachten haha

@I233 Thanks voor je verhaal. Het gaat mij nu niet meer echt om siliconen of geen siliconen, maar meer om of ik er wel aan ga wennen, en ook een beetje angst voor de operatie en eventuele na/bijwerkingen.. Ben een angsthaasje wat dat betreft. Bijv. Ik slaap op mijn buik, kan dat daarna nog wel? Ze voelen nu licht (haha er zit ook niet veel), wordt het niet zwaar? en zo nog 10 andere dingen. Maar wat ik al eerder schreef, ik moet mezelf niet gek maken haha..

Ik denk dat ik het uiteindelijk wel ga doen. :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

op je buikslapen moet nog kunnen, misschien in de eerste periode beetje onwennig omdat het allemaal nog wat stug is, maar op gegeven moment worden de borsten zacht dus zou het naar mijn idee weer mogelijk moeten zijn:) en je gaat niet van een A naar een E, kan me voorstellen dat het dan wat minder prettig zal zijn.. maar misschien dat meiden die al een borstvergroting hebben ondergaan hun ervaringen met buikslapen hier kunnen delen?

ik spreek namelijk niet bepaald uit ervaring:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Birdy!!

ook ik laat een bv doen bij dr. Visser. Operatie is gepland voor 18 juli, nog even wachten dus voor mij.

Hoeveel cc heeft dr. Visser bij jou aangeraden en hoe zal ze deze plaatsen?
Ik krijg 300cc extra high profile,dual plane geplaatst!

De test met de rijstzakjes vind ik super!!!! Zou ik ook eens moeten doen ;-)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Juliette,

Leuk!!

Zij heeft uiteindelijk 240 cc High Profile aangeraden dual plane omdat ik te tenger ben kunnen ze niet voor de spier, wat ik eigenlijk het liefste had ivm de pijn.

In eerste instantie kreeg ik het advies 220 tot 230 cc, maar de tweede keer dat ik haar sprak vroeg ik of er iets meer in kon en toen werd het 240, scheelt ook niet veel met 230 :) maar alle beetjes helpen, was sowieso bang dat 200 te klein zou zijn.

:) haha ja dat met de rijst, dat was wel grappig!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee nog niet! Hopelijk snel. Ben stiekem al wel aan het plannen voor als de operatie doorgaat.. Afspraken niet in mei plannen etc.

Maar ik vraag me ook af welke pijnstillers je moet gebruiken erna? Ik ben liever de eerste 4 dagen 'knock out' denk ik, zodat ik niet te veel pijn heb.

En kan ik wel gewoon achter de laptop werken na een paar dagen of is dat ook te snel?

Hoop dat iemand mij hier meer over kan vertellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh het is ook lastig!!!! als pijnstillers zal je denk ik pcm en een pijnstiller/ontstekingsremmer als diclofenac krijgen. wat je hier ook veel leest. en miss dat je ook nog tramadol krijgt? diclofenac is echt rommel dus beter maar niet gebruiken als het niet nodig is :46: en tramadol is een zware pijnstiller..

maar denk dat het per pc en kliniek/ziekenhuis verschillend is wat je voorgeschreven krijgt. zwaardere pijnstilling wordt niet zo snel gegeven

over de laptop.. hmm geen idee.. een filmpje starten op de laptop in bed moet geen probleem zijn denk ik zo? :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals je zegt, zo groot mogelijk!! Mij raadde ze ook 280cc aan en ze schreef het onmiddellijk op mijn fiche en ik zo van: "euhm :44: , mag ik ook nog een maatje groter passen" en ik kreeg 300cc om te passen en ik zei dan direct: ok, deze worden het...
Ze keek me een beetje scheef (al lachend) aan en zei: ok, maar meer krijg ik er niet in hoor meisie!!

Scheelt ook niets hoor die 20cc maar het is de gedachte hé ;-)

Benieuwd naar je keuze!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de stap is gezet. Na laaaang wikken en wegen (ja ik heb even nodig gehad ;) )heb ik zojuist aangegeven dat ik het ga doen! :126:

Heel erg spannend! Ben namelijk een angsthaasje wat dit betreft.

6 mei is de grote dag, 240 cc rond en high profile. Ik heb nu een kleine 70b en hoop hiermee naar een volle c te gaan.

Ze (monobloc hydrogel) worden dual plane geplaatst en ik zie wel op tegen de pijn er na. Verder krijg ik na de operatie een paar dagen hulp van mijn moeder, zodat mijn man geen vrij hoeft te vragen.

Ik ben alleen bang dat ik, nu ik het definitief heb besloten, nog meer de zenuwen krijg haha.. :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.