Ga naar inhoud

Birdy: 6 mei 2013: Dr. Visser: Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

  • Reacties 159
  • Created
  • Laatste Reactie

nou meiss als het goed is heb je nu je boobies :126:

geniet er van en laat je maar lekker verwennen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Meiden!!

Bedankt voor alle lieve berichten, heel erg fijn :)

Vanochtend was het dan zover, na een moeilijke nacht (kon bijna niet slapen van de zenuwen) was ik om 10.30u bij de kliniek en om 11.40u werd ik geroepen, het liep allemaal een beetje uit.

Ik kreeg een eigen kamer en mocht daar een mooi blauw pakje aantrekken ;), anesthesist kwam nog even langs en daarna Dr. Visser. Was is het toch een leuke vrouw, ze wist nog dat ik bang was dat ze te groot zouden worden voor mijn postuur, maar ze stelde mij gerust. Hierna een paar fotootjes genomen, wat tekeningen gemaakt en ik mocht even later mee naar de OK. Dat was wel een beetje eng, want je ziet alles staan natuurlijk (de instrumenten, monitors etc.). Maar de verpleging was zo vriendelijk, dat stelde me een beetje gerust. Op een gegeven moment kreeg ik de naald (katheter heet dat geloof ik) in mijn hand en vroeg ik of ik al ging slapen, maar dat was nog te vroeg want er zat nog geen infuus aangesloten, dat gaat moeilijk dan he.. haha.. (wist ik niet want ik durfde niet te kijken, en ach ja zo konden we allemaal een beetje lachen) Ik heb geloof ik wel 2 keer gevraagd wanneer ik nou ga slapen… :s

En even later werd ik wakker.. :D Had zelfs gedroomd. Na het ontwaken durfde ik niet te kijken, ik durfde nog niet eens te bewegen, want oeh wat had ik pijn. Even later kwam een verpleegster binnen en die zei dat ik maar eens een kijkje moest nemen. WOW! Ik heb borsten! :D

Daarna snel dekentje er over en weer versuft verder gelegen. Ik besefte het nog niet helemaal. Ik geloof dat ik er 2 uurtjes heb gelegen en toen was ik fit genoeg om te gaan. Dr. Visser is twee keer komen kijken, dat was erg fijn. Voor vertrek kreeg ik nog een extra shot pijnstillend middel en daarna mocht ik mij aankleden. Hierna nog een broodje en bouillon gekregen en op naar huis. Maar auw wat een pijn zeg, dat valt een beetje tegen, maar hoort erbij. Iedere ademhaling voel ik en ik voel de borsten strak/gespannen staan.

Ik heb stiekem al een beetje gespiekt, maar durf de bh niet uit, komt morgen wel. Ze zien er mooi uit. Mijn man glunderde helemaal :D Denk dat ik straks een fotootje plaats.

Al met al: veel pijn maar het ziet er tot zover mooi uit! Over een week mogen de hechtingen er uit.

Wel heb ik in mijn (bijna gehele) linkerborst geen gevoel.. Is dit normaal? En trekt dit (snel) bij? Rechts voel ik alles :)

Het is een lang verhaal geworden..

X

Birdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Birdy!!! Wow wat leuk om te lezen en bij je reactie WOW ik heb borsten werd ik zelfs blij! Zo fijn dat je er tevreden mee bent nu al! Wel jammer van de pijn maar dat gaat wel over! Endat gevoel in je borst is 'normaal'. Ze hebben zenuwen door gesneden waardoor gevoel weg is, die zenuwen moeten weer naar elkaar groeien dat kan ook wat raar gaan voelen straks!!

Lekker rustig aan, laat je verwennen!

Ik kijk uit naar de foto!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey birdy, happy boobday!!

Wat fijn dat je zo blij bent, en ook voor je man natuurlijk. Genieten en hopelijk snel herstellen!

Grz missj

Link naar reactie
Delen op andere sites

proficiat meid! tja die pijn weet ik nog, en ik had zooo steken ...maar het komt goed!Een paar zware daagjes en je gaat het stilletjes vergeten!Proficiat, en doe rustig aan meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteeeeeeeeeeeerd!!!

En succes met de pijn!! Elke 6uur je paracetamol 1000mg nemen he!! (ook in de nacht je wekker zetten) en voor je gaat slapen die diclofenac nemen. (let er wel op dat je 1 a 2 uur tussen de paracetamol laat en de diclofenac ;) )

Een goed herstel!!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Meiden,

Tijd voor een nieuw verslagje. Dag 1 was pijnlijk zoals jullie hebben kunnen lezen, maar het kan nog erger en het heet Dag 2… Waarschijnlijk omdat dan alle verdoving is uitgewerkt van de middag ervoor. Dag 2 was drama :102: , ik vroeg mij af wat ik mezelf heb aangedaan. Meer pijnstillers nemen was niet gezond dus er zat niks anders op dan er doorheen te gaan. Naast de pijn was er nog een benauwd gevoel op de borst, alsof je niet volledig kunt ademhalen. O ja en het positieve die dag was dat het gevoel in mijn linkerborst weer terug was.

Maar toen kwam er beter nieuws: Dag 3 :)
De pijn was al een stuk minder en ik kreeg ook weer meer lucht, kon meer bewegen en mezelf zelfs een beetje aankleden. Wat een opluchting! Vandaag Dag 4, ook al een beetje beter dan gisteren. Ik merk dat ik goed vooruit ga. Ik loop steeds meer door het huis. Eerst voelde je iedere stap, dat is nu een stuk minder. Wel hou ik ze steeds vast. Alsof ze eraf gaan vallen haha. Gisteren heb ik voor het eerst een hele korte douche genomen, mijn man heeft me geholpen. Zo raar om je sport bh een paar minuten uit te trekken, het voelt dan alsof ze opzwellen, heel vreemd. Het voelt veiliger in bh..


Ze zijn mooi, wel gezwollen maar dat heeft tijd nodig. Ik denk dat ze goed bij mijn lichaam passen.
Maar ze voelen nog niet helemaal ‘eigen’ dat is een kwestie van wennen denk ik. Ik zal vandaag of morgen nieuwe foto’s plaatsen

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

In ieder geval erg fijn dat je merkt dat je nu iedere dag vooruit gaat. Dan kan je je daaraan goed vasthouden. Lijkt me inderdaad erg raar om dan weer te gaan douchen de bh uit te moeten doen, alsof alles eruit floept. Terwijl je eigenlijk heel goed weet dat dat niet kan gebeuren. Lekker veilig nog even in de bh! Sterkte nog even met de pijn, het wordt beter het wordt beter het wordt beter

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd meid het ergste is voorbij...komt goed xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag even de stad in gegaan met mijn man, ik dacht ik wandel al zo fijn rond in huis dat lukt wel..

Hmm ging toch iets anders dan gedacht. Liep op slakkentempo en het deed pijn :( iedere stap die ik zette voelde ik mijn borsten. Dus na 20 minuutjes was ik weer thuis. :-) Veilig op de bank haha..

Nog even geduld met shoppen enzo dus :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha slakkentempo :45: mijn vriendin in der tijd zei :je bent zo raar...je loopt zo traag maar voor de rest zie je niet waarom hahahahhahah ik voelde mij daar ook zo raar bij..maar komt goed meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.