Ga naar inhoud

Birdy: 6 mei 2013: Dr. Visser: Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

Hoi!

Al een tijdje zit ik te overwegen om een borstvergroting te doen en via Google kwam ik hier terecht.

Wat fijn dat er een forum bestaat waar zoveel verhalen worden gedeeld over dit onderwerp. Scheelt een hoop als je niet precies weet wat er allemaal bij komt kijken en waar je moet beginnen.

Meer over mij: Ik ben 28 jaar en ben vrij smal (1.69 en ca. 51 kg) en vind het daardoor nog moeilijker om een beeld te krijgen bij hoe het er bij mij uit zou kunnen gaan zien.. Ik wil boven alles dat het er zo natuurlijk mogelijk uit ziet.

Op dit moment draag ik bh's in de maat 70 b/c dit klinkt heel wat maar dat valt reuze mee. Mijn omvang is 70cm. waardoor een cup b echt niet groot lijkt (is gelijk aan 75a schat ik zo). Nu wil ik ook geen gigantische borsten omdat dit denk ik niet zal staan bij mijn lichaam.

Het lijkt me gewoon zo heerlijk om een kanten bh aan te kunnen, of een bikini zonder push up. Of gewoonweg géén bh :D

Mijn overweging voor een bv is dus geen grote onzekerheid, want ik ben tevreden over de vorm van mijn borsten, alleen zou ik ze graag iets mooier/groter willen hebben.

Groetjes,

Birdy :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 159
  • Created
  • Laatste Reactie

Na veel gelezen te hebben zit ik er aan te denken om op consult te gaan bij Dr. Visser bij de Arensborghoeve.

Alleen zit ik een beetje met de angst voor siliconen, ik ben namelijk allergisch voor van alles en nog wat :(

Zijn er misschien meer meiden die daar ervaring mee hebben?

En is het mogelijk om eerst een allergietest te doen?

Groetjes,

Birdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over allergie weet ik niets, maar ik weet wel dat wij ongeveer dezelfde maten hebben.

Ik ben ook 1m70, 52kg en heb ook een 70B.

Ik wil ook niet te groot gaan van borsten maar toch groter dan dit :)

Ik ben benieuwd naar jou verdere verloop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi Meiden,

Bedankt voor de reactie en excuses dat ik niet meteen reageerde. Ik wam in een drukke periode terecht waardoor ik dit even op een lager pitje had gezet. Nu kijk ik alweer aandachtig mee op het forum omdat ik nog steeds twijfel... wel of niet een BV. Ik moet gewoon een consult plannen en mijn vragen stellen.

@veraveer89 goed idee

@Lindi, dat lijkt inderdaad veel op elkaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Eindelijk de stap gezet en een consult geregeld... pfff daar heb ik lang over gedaan, ben ontzettend aan het twijfelen, maar ik hoop dat een consult mij wat opheldering zal brengen :-) Ik vind het nu al spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje: mag je eigenlijk zelf kiezen of je ze voor of achter (of tussen) de spier wilt?

Ik heb een lichte voorkeur voor voor de spier, maar daar moet je geloof ik genoeg eigen weefsel voor hebben ??

Mijn (onder de borsten) omtrek is 70, ik ben vrij tenger qua postuur, maar heb wel een b cup(je).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb na lang nadenken foto's van mijn boobies er op gezet. Ik lees al meer dan een jaar mee op dit forum en dat bewijst maar dat ik het moeilijk vindt een beslissing te nemen.

Na het vele lezen en vergelijken denk ik dat ik ze voor de spier zou willen en dan medium op high profile. Maar misschien heb ik er te weinig verstand van om dat te 'willen'. Moet nog mijn eerste consult afwachten, maar tja geduld he...

Ik heb altijd veel gehad aan de foto's en verhalen op dit forum dat ik nu ook maar met de borsten bloot ben gegaan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afspraak bij Dr. Koopmann afgezegd..

Nieuwe gemaakt bij dr. de Blecourt en ik wil nog op gesprek bij Dr. Maas (doet veel voor de spier net als Dr. de Blecourt geloof ik) en Dr.Visser.

Hoop dat ik ze voor de spier zou mogen krijgen.. Hangt af van mijn weefsel, hoop dat het genoeg is!

Nu afwachten tot de consults

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst denk ik dat het een goede pc is daar lag het in ieder geval niet aan.

maar meer omdat ik mij wil laten informeren mbt mogelijkheden om ze voor de spier te plaatsen en dat doet bijv. Dr. Maas weer veel meer.

Dr. Koopman plaats bijna altijd dua plane merkte ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi birdy

Ik lees dat je op consult gaat bij dokter visser,

Ik moet 2april bij haar op consult.

Heb zelf nu ook een 75 B , zou naar een kleine D willen.

Heb dr visser gekozen omdat ik als het kan ook graag voor de spier wil.

Ben heel benieuwd wat ze jou adviseerd aanstaande woensdag.

Ik ga trouwens bij dr visser in de wellness kliniek, dat scheelt 1000 euro.

Groetjes koekie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Koekie,

Ik zal zsm hier posten hoe het is gegaan.

Zelf ga ik naar de Arenborghoeve is inderdaad iets duurder, maar eerst maar eens zien wat ze adviseert en wat voor gevoel ik er bij krijg.

Heb wel veel zin in het consult, hoop dat ik de juiste vragen stel. Heb hier al via een ander topic veel tips gelezen m.b.t. de vragen, ben dus redelijk goed voorbereid ;)

Hoop ook dat voor de spier kan

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent iig goed ingelezen en helemaal voorbereid haha.

Veel plezier op je consult!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.