Ga naar inhoud

Eclipse : 5 april 2013 : Dr. Nio : Parkkliniek : Rotterdam


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo dames,
Ook ik wil mij even voorstellen.

Jaren geleden heb ik hier ook meegeschreven en gelezen. Toen heb ik mij eerste Bv laten doen. Eigenlijk vond ik mijn borsten vanaf dag 1 al te klein. Wel mooi hoor, maar om het eerlijk te zeggen hou ik wel van een flink maatje.
Ik kwam zelf van een B cup. 75b. Na de bv (300cc, achter de spier) was dat een flinke C. Twee zwangerschappen later lijken ze alleen maar kleiner te worden.
Nu ben ik hier dus rond aan het neuzen..even info inwinnen. Misschien nu wel druppelvorm..hoeveel cc.. Moeilijk..moeilijk.. Maar erg leuk om er weer mee bezig te zijn.. Spannend wel..
Ik heb goede verhalen over Dr Lommen gehoord. Denk dat ik daar eerdaags een consult bij aan ga vragen.

Groetjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie

Welcome back :43:

Bij wie ben je de eerste keer geweest ( als je dat wil vertellen ;) ) ?

Zat er veel tijd tussen je 1e bv en de zwangerschappen?

Ik lees hier best vaak de vraag of je borsten veel veranderen namelijk na een zwangerschap en je hebt al een bv gehad.

In jouw geval dus duidelijk wel ;)

Veel succes met orienteren, en voor de rest weet je wel hoe het ongeveer werkt hè :35:

Groetjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Piepke, thanks! Ja mn mannetje zei toen al, wacht nou met je bv tot na je zwangerschap... Nou nee hoor...als t eenmaal in mn kop zit dan moet het meteen!! Haha..en je moet ook nog zo gezegend zijn wil het lukken met n zwngerschap ( gelukkig wel was ik dat! ) Toen ik zwanger was groeiden mn borsten door tot E! Wow... Wat was ik blij.. Heb ook nog een poos voeding gegeven en daarna stortte ze in..haha.. Nu een Ccup, hangen niet erg, maar heb nu wel " ruimte" voor meer cc.. Althans dat vermoeden heb ik wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha jaaaaaa, als de dames iets in hun hoofd hebben, dan hebben ze het niet in de 'kont' :45:

De bv móet en zal er komen hahaha :D

En ik geloof ook wel dat er nu zekerrr meer cc's passen :35:

Ben heel erg benieuwd wat ze gaan adviseren.

Grappig dat je nu ook over een andere vorm nadenkt.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd ook vaker kijk naar anatomische prothesen voor over tig jaar als er gewisseld moet worden.

Moet alles een keer meegemaakt hebben. Het is net shoppen bij Zalando: uitzoeken maarrrr ( las die opmerking hier pas en moest er zo om lachen) :4:



Dr Nio misschien, bij de parkkliniek..

En wat goed trouwens.. zelf voeding hebben kunnen geven :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Piepke...hihi... " uitzoeken maar" ... Zo voelt t soms wel een beetje he?!

Ja ik heb nu gewoon ronde, maar mis echt volume aan de bovenkant. Heb echt altijd een push up bh aan om dat een beetje voor elkaar te krijgen..

Weet jij of er op het forum ook zo'n lijst met plastisch chiurgen en contactgegevens daarvan is? Ik denk dat ik wat consultjes wil gaan boeken.. Yihaaaa...!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet wel dat hij in het ziekenhuis goedkoper is ;). Ik heb wel ervaring met deze artsen, maar niet op het gebied van borsten :). Aardige, kundige man vind ik het. Ben alleen blij dat ik mijn borsten niet bij hem gedaan heb, ben wel op consult geweest bij hem, maar ik zou maar 280cc krijgen en nu heb ik uiteindelijk 600 ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Andrea, zo dat is nog wel een verschil zeg! Is de foto van je profiel ook echt je eigen foto? Erg mooi!! Goede maat! Zou niet vermoeden dat er 600cc in zit.. Tenminste ik heb er een beeld bij dat 600cc extreeeeeem veel is..hihi.. Dat hoeft natuurlijk niet. Vind het echt hel moeilijk het aantal cc. Maar zou ik bij dr Lommen dan aan het verkeerde adres zijn voor n prothesewissel omdat ik ze groter wil?

En piepke idd.. Ik heb dr Nio gehad. Zag net een foto voorbij komen en ik herken hem.

Kan ook dat ik nog een keer naar dr Nio ga hoor, was ik ook tevreden over!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nio kan ook meer cc's plaatsen, mochten anderen het niet doen :35:

Er is hier niet echt een 'kant en kare' lijst met chirurgen, maar wel een rubriekje waarin een hoop pc's genoemd worden.
Misschien een keertje doorkijken?
Dit is de link : http://www.borstenforum.com/forum/26-plastisch-chirurgen/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg niet dat je bij dr. Lommen aan het verkeerde adres bent hoor. Ik weet dat hij rond plaatst voor de spier en dat hij niet voor groot gaat in eerste instantie, maar als het je wens is, doet hij het misschien wel. Je kan altijd op consult gaan toch? Als het je niet bevalt ga je naar een ander. Mijn Profielfoto ben ik idd zelf, maar hier had ik nog 400cc, was voor mijn wissel. Je kan wel mijn foto's zien als je wilt, moet je me even toevoegen als vriend.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes!! Eerste afspraak voor een consult staat. Toch weer naar de parkkliniek bij dr Nio.

8 maart het ik staan...dr nio was vanaf morgen twee weken afwezig...dus moet even geduld hebben.. Stuiterstuiter...haha..

Andrea ik heb een vriendschapsverzoekje gedaan...ben natuurlijk benieuwd.. (-;

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Yes! Ben op gesprek geweest.

Ik kwam een half uur te vroeg aan, wilde zeker op tijd komen. Het verkeer zat mee en ik kon het meteen vinden,dus dat viel alles mee!

Dus even met klots oksels in de wachkamer gezeten.. (-;

Was een fijn gesprekje met Dr Nio,erg vriendelijke man.

En wat wat is het leuk dat passen hihi.. Werd er helemaal enthousiast van!

Uiteindlijk zijn we op 700cc High profile ronde protheses uitgekomen. Het klinkt zo ontzettend groot!! Maar met het passen zag het er super uit, past goed bij mn lichaam. Ik ben bijna 1.80 lang.

Even in de agenda gekeken daar en ik kan al op 3 april. Vanavond even overleggen met mn mannetje en kijken of we voor die dag oppas kunnen regelen. Als dat allemaal lukt,ga ik morgen de afspraak maken. Zo blij!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou snel he? Eerst even kijken of het lukt hoor..wil graag dat mn man mij heen en weer rijd. Als hij geen vrij kan krijgen gaat het een latere booby date worden. En moet ook nog oppas hebben. Maar ik hoop het wel. Ik zal eerdaags alvast wat pics plaatsen van nu.. Volgens mij is dat zo in te stellen dat alleen " vrienden" het zien toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ZO hey, dat is idd snel.. Hopelijk krijg je het allemaal geregeld thuis :)

En je kunt idd je foto's zo instellen dat ze allen zichtbaar zijn voor vrienden :35:

Ik zal even de link van de galerij hier plaatsen en de link naar hoe je het instelt voor alleen vrienden :)

http://www.borstenforum.com/topic/5003-start-handleiding-galerij/

http://www.borstenforum.com/topic/6758-hoe-je-fotoalbum-alleen-voor-vriendinnen-zichtbaar-maken-en-houden/

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Help!! Hihi... Oww ik ben ineens bloednerveus.. Zit het liefste de hele dag door op internet te zoeken naar voor en na foto's en info over 700cc prothesewissels.

Vandaag mijn afpraak voor 5 april vastgezet. Eerdaags gaan ze dus mijn 700cc protheses bestellen. Maar ik vraag me steeds meer af of dit niet veeeeeel te groot zal worden.

En weet je,ik hou van grote borsten..vind het mooi..en gil al vanaf dat ik deze bv heb (2005) dat ik ze graag groter wil.

Maar nu het "echt" gaat worden, ga ik ineens zo twijfelen.

Ik wil graag grote boobs,maar natuurlijk niet TE groot...moet nog wel goed kunnen sporten enzo.

Ik kan hier op het forum ook niet veel meiden vinden met 700cc of zoek ik niet goed??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.