Ga naar inhoud

Eclipse : 5 april 2013 : Dr. Nio : Parkkliniek : Rotterdam


Gast

Aanbevolen berichten

Hi Eclipse,

Eindelijk iemand gevonden die ook voor een wissel gaat!

Ik heb zelf een afspraak di 28 mei, maar loop heel erg te twijfelen.

Even in het kort:

Bn 1.76 en 56 kg.

Maat voor bv 70aa, 1e vergroting 300cc anatomisch achter de spier naar 70d, ik heb ook borstvoeding gegeven en met grotere borsten gelopen.

Voor de 2e bv had ik 550cc in gedachten, maar met passen besloten om 610cc te gaan, alleen nu ben ik bang dat het misschien te weinig is en twijfel ik om eentje groter te nemen 680cc. High profile, eurosiliconen.

Alleen ben ik '70'breed en ben dan ook weer bang dat ik misschien niet genoeg ruimte heb, want deze is prothese is toch weer een 0.5 centimeter groter.... dus weer 1cm over hele borstkas.

Als ik het goed heb ben jij 75cm in omtrek?

Ik heb ook een vriendenverzoek gedaan, ik ben erg benieuwd naar jouw foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie

Denk dat het bij mij n E blijft. Heb ik nu ook in mn sportbh.. Prima hoor.. Kan ik mee leven hahaha..

Heb nu wel 80E van de sportbh.. Mijn maat is wel 75. Straks bh's 75 E denk ik....yahooooo

En? toch F geworden? Of is het bij 75E gebleven? ;)

Aan je foto's te zien is het een heuse F geworden haha :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha.. Toevallig gister n bikini bij de hunkepunk gescoord.. Was n F en past eigenlijk maar net. Maar de BH's E die ik gekocht had zitten ook nog steeds prima. Zal ergens tussen E/F blijven zitten denk.

Grappig dat je zo snel aan iets kan wennen. Als ik mijn foto's bekijk voelt t al zo van mezelf...vind het ook helemaal niet groot meer haha.. Reuze blij mee!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.