Ga naar inhoud

Eclipse : 5 april 2013 : Dr. Nio : Parkkliniek : Rotterdam


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie

Jaaa daar zitten wel wat goede smoesjes bij.. Ik denk dat ik van de trap ben gevallen n daardoor n liesblessure heb met wat gekneusde en misschien wt gebroken ribben hahha.. (-;

Ja idd super balen van het sporten,ga 3x per week en voel me er zo fijn bij. Ach..daarna mogen we weer los!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaah welja, maak er een combi van :45: Misschien een lichte hersenschudding erbij en doordat je nu zo afhankelijk bent van anderen ben je sjaggie, je relatie zit daardoor in een dipje en zul je nu ook naar de psych moeten :45:;) ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waaaahhh piepke, je maakt me gek! (-;

Ik ben n " hebberig" typje EN kan nooit kiezen.. Ben bang dat ik allllll deze smoesjes moet gaan gebruiken....

....misschien krijg ik nog wel n blommeke thuis..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via een ipad is het zeker niet mogelijk om foto's te plaatsen?

Ik probeer het nu met mn computer maar daar kan ik weer niet inloggen??? Geeft steeds aan " incorrecte login". Terwijl het 100% zeker juist is...gebruik het op mn ipad ook nml...

Iemand enig idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat heb ik idd al geprobeert, hij vraagt dan meteen al om een bevestegingscode?! Zal wel aan mn computertje liggen... Hij klinkt ook als een opstartende vrachtwagen..*oeps*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Luci nou ik ga het nog eens via mn ipad proberen dan. Moet eerlijk zeggen dat ik er redelijk snel vanuit ging dat dat vas niet ging lukken met de ipad. Meestal lastig met foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaa! Gelukt! Gewoon met de ipad... *bloos*

Alleen nu zie ik mijn foto's wel gewoon in de galerij?! Heb het echt op " enkel vriendinnen" gezet en gesaved..

Wat gaat er verkeerd?

Denk dat ik ze weer weg haal..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Eclipse,

wat spannend, je mag al bijna!

ik ben ook bezig met een prothesewissel en een lift bij Dr. nio.

We kwamen bij mij uit op 750 cc ronde high profile.

ik schrok ervan...er zit nu 375 cc in, maar ook idd nog een zwangerschap eroverheen en nu is mijn eigen borst gaan hangen.

ik heb 9 april nog een tweede consult en dan leggen we ook de datum vast.

veel succes overmorgen, het worden vast weer topboobs!

groetjes,

rosanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaa! Gelukt! Gewoon met de ipad... *bloos* Alleen nu zie ik mijn foto's wel gewoon in de galerij?! Heb het echt op " enkel vriendinnen" gezet en gesaved.. Wat gaat er verkeerd? Denk dat ik ze weer weg haal..

Je album staat enkel zichtbaar voor vriendinnen zie ik. Weet niet of het je ondertussen zelf al was gelukt om het aan te passen... maar het staat in ieder geval goed :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks piepke! Ik heb het niet aangepast.. maar hoe zit het dan met de pics in de galerij? Daar kan je

kiezen voor de albums enkel vriendinnen. Die foto's kan ik ook gewoon bekijken??

Of heb ik misschien per ongeluk n extra album aangemaakt haha... Ik ben niet zo'n wizz kid ( had je vast nog niet gemerkt hihi)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks piepke! Ik heb het niet aangepast.. maar hoe zit het dan met de pics in de galerij? Daar kan je kiezen voor de albums enkel vriendinnen. Die foto's kan ik ook gewoon bekijken?? Of heb ik misschien per ongeluk n extra album aangemaakt haha... Ik ben niet zo'n wizz kid ( had je vast nog niet gemerkt hihi)

Dan zijn hun óf vriendinnen met je, óf hun hebben de instellingen niet goed staan :35:

Jouw album is echt alleen zichtbaar voor mensen waar je vrienden mee bent.

Mensen kunnen een verzoek indienen bij je, en deze instelling staat standaard zo ingesteld, dat die mensen dan ook direct bevriend zijn en je foto's kunnen bekijken.

Er is echter ook een optie, om die vriendschapsverzoeken eerst goed te keuren, zo beslis jij zelf, wie je als vriendje wil of niet.

Ik accepteer bijv geen mensen die minder dan 30 berichtjes hebben op het forum om op deze manier pottenkijkers en potentiele mannen wil vermijden die een soort van andere plannen hebben met de boobfoto's :35:

Ik kan je pagina wel zo instellen, dat jij ze handmatig goed moet keuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat opschieten nu...yahoooooo!!

Morgen om 7uur de deur uit..

Om 8.45 ben ik aan de beurt.

Ben erg enthousiast...eigenlijk niet nerveus.. Alleen over het resultaat wel dan..haha...

Morgen nog even een flits overleg over het aantal cc's..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.