Ga naar inhoud

Eclipse : 5 april 2013 : Dr. Nio : Parkkliniek : Rotterdam


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie

Maak me geen zorgen hoor ( nog niet hihi) . Maarrrrr...helemaal boven aan bij mn borst ( borstspier richting oksel) uhmmm hoe omschrijf ik dit???!?! Maar iig daar maakt het n super gek geluid als ik mn arm beweeg, voelt ook raar..Kan het zijn dat daar lucht zit? Zo voelt het n beetje..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahaahahah knisper knisper... kraak kraak! Idd vocht wat je voelt en hoort knisperen, misselijk geluidje hè :75::133:

Maar ze zijn prachtig je boobs :35: Dat gaat écht mooi worden, want dat is het nu al!!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd n sick geluid haha...

Heb n 1 dag p.o foto in mn album yahoooooo!! Ben er zo blij mee!!

Ben me de hele dag vol aan t proppen met vitamines...hoop dat ik zo gezond mogelijk blijf en geen virus...infectie of andere dingen oploop...niet dat je het kan voorkomen..maar ach...

Wel n grote angst van mij ( van iedereen uiteraard) Maar ik kan daar best over piekeren. Drie jaar geleden had ik het geld bij elkaar voor mn wissel..tot aan vorige maand heb ik zitten twijfelen. En na het consult de knoop doorgehakt. Gewoon grote angst dat het fout gaat... Piekerkont...(-:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh dan heb je idd ergggg lang lopen twijfelen!! Gelukkig is de operatie al goed gegaan.. dan nu nog 6 weekjes rustig aan doen zodat het inwendig ook allemaal mooi kan genezen.. de infecties direct de deur wijzen als die zich aandienen :P En dan komt alles goed :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reeds gekeken en gereageerd! Erg mooi,nu al,worden superboobs.Zijn goed groot,maar niet te,kun je prima hebben deze maat.

Dat is 700cc zoals het bedoeld is.En ga je zeker niet vanaf zien dat het implantaten zijn.

Draag ze met trots meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha itsme...dat ga ik zeker doen...ze met trots dragen! Dank voor je lieve complimentje. Vind ze bij jou ook eht schitterend hoor, erg mooie vorm!! Welke maat draag je nu dan? Ik ben ook erg benieuwd naar mn maat, wil zo graag bh's kopen...en n bikini scoren voordat ze uitverkocht zijn...(;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een 75 e.

Denk dat jij wel op een goede f uitkomt ;-)

Zoals je van je vorige bv wel weet moet je een paar weekjes geduld hebben he,voor je je cupmaat te weten komt.

Snap wel dat je nu al graag "los" wilt gaan met nieuwe bh"s en bikini (s) hoor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

F ????!!?? Whaaaaaa! Zou het?! Zwelling gaat er natuurlijk ook nog wat af. Ik wilde idd al losgaan met 75E. Uhmmmmm....misschien nog even wachten... Maar met bikini's durf ik niet te lang te wachten. Straks is lles uitverkocht... Dn heb ik gewoon niets... Gek idee dat mn hele verzameling bh's weg kan... Ga ik mn dinnies blij mee maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff n vraagje. Ik heb nu het compressievest aan. Deze moet ik 1 week lang dag en nacht aanhouden. Na deze week mag ik afwisselen met een sportbh.

Maar ik wil hem zo graag even wassen. Vind het zo'n vies idee dat ik dat ding al vanaf vrijdagmiddag aan heb..yekkk...

Zou het echt onverstandig zijn om nu al een dagje een sportbh aan te doen?? Dan kan ik m snel wassen en laten drogen...

Of moet ik me gewoon niet aanstellen??! (-;

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Ships zeg, heb ik gewoon jouw bv gemist door het reizen... :unsure:

Gefeliciteerd!!!! Ik ga zo eens even spieken in de galerij :)

Sja en of je dat vest al uit mag om hem te wassen... Ik zou het zelf gewoon niet doen, omdat je pc de regels stelt wat dat betreft haha. Maarja.. anderen (waaronder ikzelf ook) hebbben wel gewoon alleen een stevige sportbh gehad, dus... Wat is wijsheid he? Als het een stevige bh is, en niet zo een slap gevalletje van de hema ;) Dan moet het volgens mij wel gewoon kunnen hoor :D

Een goed herstel verder, ik ga NU spieken :D

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.