Ga naar inhoud

Eclipse : 5 april 2013 : Dr. Nio : Parkkliniek : Rotterdam


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ken er volgens mij ook geen met 700cc...... en dan ligt het nog aan het merk en het profile he.... 700cc alleen zegt echt he-le-maal niks....

Het gaat om de breedte en de projectie, dat bepaalt de maat. Kan best zijn dat een prothese van Mentor een hele andere breedte en projectie heeft met hetzelfde aantal cc, dan een prothese van Sebbin, bijvoorbeeld...

Je schrijft eerder dat het high profile gaat worden. Weet je ook van welk merk?

Ik zal je topictitel aanpassen, omdat je een datum hebt! Gefeliciteerd trouwens!

En je verhuizen naar de operatieverslagen. Dan kun je dit topic blijven gebruiken, ook na je operatie :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie

Thanks voor het aanpassen en verplaatsen..owww nu heb ik helemaal kriebels in mijn buik... Als jij als borstenforumgoeroe al niemand kent met 700cc lijkt het me wel extreem??! Ow ik ga morgen meteen naar Dr Nio bellen...*beetje buikpijn* Het zijn eurosiliconen soft cohesive textured shell..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, da's ook raar...dan lijkt het dus ook nog EXTRA high profile zijn? Vraag ik ook even na.

Ik heb eigenlijk niet heel erg uitgebreid antwoord op mn vraag gekregen. Hij vertelde dat er altijd High profile wordt gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net met de kliniek aan de telefoon grezeten. Het zijn idd Extra high profile. Ik heb 19 maart een belafpraak staan met dr Nio. Ik heb aangegeven niet voor de 700cc te gaan. Ben bang dat het dan echt te groot gaat worden. De 19e overleggen wat we dan gaan doen. Wel moeilijk allemaal hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net met de kliniek aan de telefoon grezeten. Het zijn idd Extra high profile. Ik heb 19 maart een belafpraak staan met dr Nio. Ik heb aangegeven niet voor de 700cc te gaan. Ben bang dat het dan echt te groot gaat worden. De 19e overleggen wat we dan gaan doen. Wel moeilijk allemaal hoor.

Dus toch..... hm... die 700 cc extra high profile.. die heeft een breedte van 13,4 cm en een projectie van 7,1 cm.

Ik denk.. dat je met die projectie op een cup H uit gaat komen. Gaat eruit zien als een aardige F/G cup, neem ik aan, maar het wordt wel lastiger met het vinden van bh's.

Om je 'zwangerschaps-E' terug te krijgen, zul je wel richting een cup G moeten denk ik.... Protheseborsten vallen nou eenmaal kleiner dan echte borsten....

Om dat te bereiken (mijns inziens, maar om een beetje met je mee te denken)zou je dan met 600 of 650 cc extra high profile van eurosilicone genoeg hebben. Kleiner zou ik niet gaan.. Welke van deze twee prothesen het beste voor je is, is afhankelijk van de breedte die je volgens Nio nodig zult hebben... Ze geven namelijk allebei dezelfde projectie.

Hopelijk heb je hier iets aan!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bb, ik vind het heerlijk dat je zo met mij meedenkt!! Krijg er gewoon een beetje "rust" van haha.. Wil natuurlijk niet TE groot ,maar ik wil ook niet dezelfde ervaring als 8 jr geleden..toen iik bij kwam uit de narcose en mn boobies tegen vond vallen..."te klein"...

Mn vriend wordt gek van mij..hahaha.. " Nu krijg je eindelijk grote boobs waar je al die tijd over zit te dagdromen en nu ga je weer twijfelen of ze niet te groot worden" ...tsja..(-:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3100,- voor een wissel??

Ik mag 3800 voor de wissel betalen en dan komt er nog 750,00 bij omdat de proteses boven de 500cc zijn. Vind het best wel prijzig.. Als het resultaat er maar mag zijn (-;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eclipse,

Ik heb ook 700cc, je kan bij mn foto"s kijken,alleen ben ik eigenlijk geen goede maatstaaf,haha.Heb nl maar een 75 e cup bereikt...( breedte borst,uitzonderlijk geval, blabla) Maar weleen goed voorbeeld dus dat cc"s bijlange na niet alles zeggen.

Maar denk zeker te weten dat je ervan uit mag gaan datje boobs prachtig worden( en groot) Nio plaatst wat mogelijk is zonder het estethische aspect uit ogen te verliezen.( hetgeen ik persoonlijk ook erg belangrijk vind)

En het klopt helaas voor jou dat het ih Slaz goedkoper zou zijn geweest,was in 2009 althans idd nog 3100 euro,zonder extra kosten bij groter dan 500cc, maargoed,kan het e.e.a in veranderd zijn wellicht.En als je omrekend hoe lang je van je nieuwe boobs mag gaan genieten,moet je maar nietbij de prijs nadenken,blijft een hoop geld natuurlijk,maar had nog veel duurder gekund.

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ow Itsme...graag check ik jou pics even! (-:

Moet zeggen dat ik heel blij ben met jou berichtje! Lijkt mij heerlijk om een

75e te hebben..echt veel groter hoeft van mij ook niet hoor. Zit nu met 300cc op een 75c...dus zou moeten lukken. Is juist een beetje mijn angst dat het te groot gaat zijn.

Had ook een telefonisch consult extra met Dr Nio. Geweldige man, zo heerlijk nuchter..

Hj zei... " je hebt toch gepast? Je vond het toch mooi?..nou dan is het toch goed! Is ook zo!! En ik zou spijt krijgen als ik nu in n soort "paniek" toch kleinere neem en het valt tegen.. Dus ik ga voor de 700!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey angelique...owww spannend..dat is al bijna!! Als jij t bedje uitstapt daar mag ik er in gaan liggen hihi.. Ik mag 5 april..zou in eerste instantie ook de 2e gaan maar de 5e lijkt me wel makkelijk omdat het daarna meteen weekend is..kan mn mannetje de kids een beetje bezig houden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow Itsme...graag check ik jou pics even! (-: Moet zeggen dat ik heel blij ben met jou berichtje! Lijkt mij heerlijk om een 75e te hebben..echt veel groter hoeft van mij ook niet hoor. Zit nu met 300cc op een 75c...dus zou moeten lukken. Is juist een beetje mijn angst dat het te groot gaat zijn. Had ook een telefonisch consult extra met Dr Nio. Geweldige man, zo heerlijk nuchter.. Hj zei... " je hebt toch gepast? Je vond het toch mooi?..nou dan is het toch goed! Is ook zo!! En ik zou spijt krijgen als ik nu in n soort "paniek" toch kleinere neem en het valt tegen.. Dus ik ga voor de 700!!

Gerustgesteld dus he :)

:35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha BB...idd... Ik had er slapeloze nachten van...was boobs aan het tellen ipv van die wollige schaapjes..

Nou jij hebt er zeker verstand van hoor! Top!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mn eerste bv moet ik zo'n band boven mn boobs..daar is mij nu niets over verteld... Staat ook nietop de offerte.. Zal het dan niet nodig zijn?

En ik wil alvast n sportbh kopen... Wat denken jullie 75d of 75e??

Zag n 75d in de sale.. (-;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.