Ga naar inhoud

Eclipse : 5 april 2013 : Dr. Nio : Parkkliniek : Rotterdam


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben eigenwijs geweest! Heb ff n koud handwasje gedaan...daarna de kachel keihoog en eigenlijk was tie binnen een uur droog... Wat een heerlijk idee...lekker schoon BH'tje..! (-;

Ik merk wel goed verschil hoor..tussen de sportbh en het vest..vond het eigenlijk fijn om mn vestje weer aan te doen. Bij mn eerste BV kreeg ik geen vest..alleen zo'n band boven mn borsten.. Hier geef ik de voorkeur aan hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie

Vanmiddag op controle geweest. Alles was goed gelukkig! Compressievest mag weg. En nu een sportbh..mag ook wat losser.

Heb natuurlijk niets meer aan dat vest..kan ik daar misschien iemand blij mee maken? Volgens mij zijn ze best prijzig??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow BB echt? Haha! Ik heb op google.. " dikke tieten" ingetoetst en kwam toen op dit plaatje haha..! Heb m zelfs als voorbeeld aan Dr Nio laten zien... Wel behoorlijk anders als je avatar van nu.. (-:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow BB echt? Haha! Ik heb op google.. " dikke tieten" ingetoetst en kwam toen op dit plaatje haha..! Heb m zelfs als voorbeeld aan Dr Nio laten zien... Wel behoorlijk anders als je avatar van nu.. (-:

Ja echt hahahha

Heb deze stoeipoes ook aan Demeyere laten zien om aan te geven wat ik graag wilde ;)

En dus hebben we allebei een F nu :45:

Maar ik kreeg steeds de vraag of ik dat was, op die avatar..... Ik was bang voor een 'reputatie' zeg maar, dus daarom maar even mister afschrikwekkend als avatar gebruikt bij mij :45:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sexymama..idd!! Het gaat al opschieten..voorlopig ga ik nog ff los met sportbh'skopen haha..!

Bb..funny!! Ook jou voorbeeld dus dit stoeipoesje hihi.. Denk dat het bij mij n E blijft. Heb ik nu ook in mn sportbh.. Prima hoor.. Kan ik mee leven hahaha..

Heb nu wel 80E van de sportbh.. Mijn maat is wel 75. Straks bh's 75 E denk ik....yahooooo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig sexymama! Werd er een beetje zenuwachig van. Ik kom er toch niet onder uit om me heel rustig te houden met de kids..probeer het echt...maar goed.. Was bang dat het daardoor kwam..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vocht wordt langer geproduceerd als je lichaam niet de rust krijgt die hij moet krijgen ;)

Maar het kan ook aan je lichaam zelf liggen. Probeer zo rustig mogelijk te doen, want hoe beter je herstelt, hoe beter het is he :)

Het komt vaak voor trouwens, dat er lang vocht blijft bestaan, zoals Sexymama al zegt.

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

whahahah jij hebt mijn oude avatar van die stoeipoes :45:

hahahahahahahaahah ik was dus ook zooooo verbaasd om deze foto te zien !!!

Ik dacht al "Huh... bb die zich afvraagt of het normaal is dat er na 2 weken nog vocht in de boobs zit????"

Maarre... jaaa dat vocht kan echt lang duren.. sommige hebben er de volle 6 weken last van. Ligt er ook wel een beetje aan hoe rustig je zelf doet... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yessssss!! Nieuwe bh's gekocht bij de Hunkepunk... Woehoeiiii.. Nog even wachten en dan mag ik ze aan. Heb er alvast wel n foto van gemaakt.. (-:

@ vocht...ik probeer me rustig te houden hoor, doe alleen t noodzakelijke.. Heb al best n verwaarlood huishouden.. Aaaaargh.. Vind ik best heftig.. Maar liever n rommelig huisje dan straks problemen met mn boobs.

Ik heb trouwens oplosbare hechtingen. Weet iemand hoe lamg het duurt tot dat opgelost is? Heb zo'n raar pijntje onderaan de buitenkant van mn rechterborst. Weet niet hoe ik het moet omschrijven, maar tis alsof er iets trekt of langs/ over iets heen schuift??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik aan zitten denken, maar ik zou niet eens weten hoe ik het moet omschrijven hahaha.. En verder zijn er geen rare dingen te zien. Ik wacht nog wel even af... Hoop dat het eerdaags minder zal worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb een nieuwe foto geplaatst. Er zitten plekjes onderdaan mn borst, bij mijn litteken. Ik denk dat het irritatie is van mn sportbh of misschien litteken olie. Zou het erg fijn vinden als iemand mij gerust kan stellen of het ook daadwerkelijk zo is.???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.