Ga naar inhoud

Corine : 8 maart 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

De datum komt steeds dichterbij en het wordt maar eens tijd om een lijstje te maken wat ik allemaal mee moet nemen. Ik heb ooit wel iets gelezen maar weet echt niet meer wat en waar. Volgens mij had jij wel iets van een lijst toch BB? Kijk, makkelijk kleding en een vest spreek voor zich, kussentje voor in de auto.... Maar verder? En dan de pijn medicatie. Ik heb een recept van Dr. de Meyere gekregen die ik bij de apotheek moet gaan halen. Ik zal proberen er iets van te maken, maar je weet wat ze zeggen van dokters handschrift. Ten eerste 3x 500mg Zitromon? Deze moet 1 dag voor, dezelfde dag en 1 dag na de operatie worden ingenomen. Dat zijn toch soort antibiotica? En dan 10x 200mg celebrex. Al veel gelezen op het forum, is dat pijn bestrijding? Maar heb ik verder nog iets nodig buiten mss paracetamol? En hoe moet ik die celebrex innemen ? (ja ja, met een glas water, voor de bijdehanten onder ons). Kun je mij nog iets adviseren BB?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 162
  • Created
  • Laatste Reactie

(ja ja, met een glas water, voor de bijdehanten onder ons).

:45:

Goed gevonden haha, je kent ons al :45:

Nou... paracetamol is geen overbodige luxe, ik zal je in pb even een schema sturen voor je medicatie ;) Je krijgt van Artemedis ook een schema mee, maar dat mag meteen in de prullenbak, want ze slaan de nacht over en dat is NIET handig :)

De Zitromax (dat staat er ;) ) Neem deze steeds 's ochtends in! En idd de eerste tablet de dag voor je operatie. De tweede tablet op de ochtend van je operatie (stel dat je er om 9 uur moet zijn, dan zet je je wekker ff om half 5 (sorry) maar dan neem je met een heel klein slokje water die tablet ff.... Ze hebben liever dat je hem namelijk nog neemt voor je operatie :) En dan de dag na je operatie neem je ook nog een tablet hiervan :)

Wat moet je meenemen, voor de rest..

Flesje water (voor als je dorst hebt op de weg naar huis)

Misschien iets te eten, broodje? ontbijtkoek?

lippenbalsem, voor het geval je schrale lippen hebt

Kleren die gemakkelijk aan gaan en uit, en dus iets met een voorsluiting (geen trui die over je hoofd moet)

Een zakje, voor als je misselijk zou zijn (wat waarschijnlijk niet het geval zal zijn)

Als je ver moet rijden, neem je 2 paracetamol mee, dat je die al onderweg kunt nemen. Ligt er ook aan of je tradonal krijgt na je operatie, dus vraag even wanneer je de eerste paracetamols mag nemen :)

Een haarborstel, dat iemand even door je haar kan kammen (want als je dat operatiemutsje op gehad hebt....) (you will see ;) haha)

En volgens mij was dat het...

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45:Goed gevonden haha, je kent ons al :45:Nou... paracetamol is geen overbodige luxe, ik zal je in pb even een schema sturen voor je medicatie ;) Je krijgt van Artemedis ook een schema mee, maar dat mag meteen in de prullenbak, want ze slaan de nacht over en dat is NIET handig :)De Zitromax (dat staat er ;) ) Neem deze steeds 's ochtends in! En idd de eerste tablet de dag voor je operatie. De tweede tablet op de ochtend van je operatie (stel dat je er om 9 uur moet zijn, dan zet je je wekker ff om half 5 (sorry) maar dan neem je met een heel klein slokje water die tablet ff.... Ze hebben liever dat je hem namelijk nog neemt voor je operatie :) En dan de dag na je operatie neem je ook nog een tablet hiervan :)Wat moet je meenemen, voor de rest..Flesje water (voor als je dorst hebt op de weg naar huis)Misschien iets te eten, broodje? ontbijtkoek?lippenbalsem, voor het geval je schrale lippen hebtKleren die gemakkelijk aan gaan en uit, en dus iets met een voorsluiting (geen trui die over je hoofd moet)Een zakje, voor als je misselijk zou zijn (wat waarschijnlijk niet het geval zal zijn)Als je ver moet rijden, neem je 2 paracetamol mee, dat je die al onderweg kunt nemen. Ligt er ook aan of je tradonal krijgt na je operatie, dus vraag even wanneer je de eerste paracetamols mag nemen :)Een haarborstel, dat iemand even door je haar kan kammen (want als je dat operatiemutsje op gehad hebt....) (you will see ;) haha)En volgens mij was dat het...xxx BB

THX BB ik ga het ook ff opschrijven ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45:Goed gevonden haha, je kent ons al :45:Nou... paracetamol is geen overbodige luxe, ik zal je in pb even een schema sturen voor je medicatie ;) Je krijgt van Artemedis ook een schema mee, maar dat mag meteen in de prullenbak, want ze slaan de nacht over en dat is NIET handig :)De Zitromax (dat staat er ;) ) Neem deze steeds 's ochtends in! En idd de eerste tablet de dag voor je operatie. De tweede tablet op de ochtend van je operatie (stel dat je er om 9 uur moet zijn, dan zet je je wekker ff om half 5 (sorry) maar dan neem je met een heel klein slokje water die tablet ff.... Ze hebben liever dat je hem namelijk nog neemt voor je operatie :) En dan de dag na je operatie neem je ook nog een tablet hiervan :)Wat moet je meenemen, voor de rest..Flesje water (voor als je dorst hebt op de weg naar huis)Misschien iets te eten, broodje? ontbijtkoek?lippenbalsem, voor het geval je schrale lippen hebtKleren die gemakkelijk aan gaan en uit, en dus iets met een voorsluiting (geen trui die over je hoofd moet)Een zakje, voor als je misselijk zou zijn (wat waarschijnlijk niet het geval zal zijn)Als je ver moet rijden, neem je 2 paracetamol mee, dat je die al onderweg kunt nemen. Ligt er ook aan of je tradonal krijgt na je operatie, dus vraag even wanneer je de eerste paracetamols mag nemen :)Een haarborstel, dat iemand even door je haar kan kammen (want als je dat operatiemutsje op gehad hebt....) (you will see ;) haha)En volgens mij was dat het...xxx BB

Kijk daar heb je wat aan, Thanx...... Ik wordt trouwens smorgens om 11 uur geholpen, dus volgend de Dkt smorgens om 7 uur die zitromax. Bedankt voor je pb. Wat is trouwens Tradonal? Krijg je die via het infuus? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dan hoef je je wekker idd niet om half 5 te zetten haha!!

Uhm Tradonal is wat wij Tramadol noemen. Dat kun je krijgen tegen te veel pijn. Waarschijnlijk ga je dat niet nodig hebben (of misschien wel vlak na de operatie, want dan vragen ze of je veel pijn hebt) dat is een zuigtabletje!

Als ze het je aanbieden om mee naar huis te krijgen, dan zou ik het wel meenemen. Kun je elke 4 uur een pilletje van nemen als het nodig is, maar nooit samen met de celebrex :)

Als het niet nodig is, dan heb je het voor een andere keer haha.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, hopelijk val de pijn mee, we gaan het meemaken. Eerst maar eens een beetje aansterken, lig alweer de hele week met flinke koorts op bed, tweede keer al in korte tijd. Volgens de dokter een hardnekkige griep die wekenlang in je lichaam kan blijven sudderen. Nou ja, beter nu dan volgende week, anders had ik toch moeten uitstellen. Voel me nu zo slap als een vaatdoek. En me jongste zoontje die maandag 1 is geworden ook al de hele week ziek, dus lekker samen in bed, hele dag knuffelen! Wel erg vervelend omdat ik me volgende week ook alweer een week ziek moet melden. Nou ja, het is voor een goed doel moeten we maar denken, nou ja, twee goede doelen hi hi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel meiden! Maar we zijn alweer een beetje aan het opknappen. Met me mannetje gaat het gelukkig ook alweer wat beter. Nu maar aansterken. Nog een paar dagen werken en dan is het eindelijk zover. Aaaaaarrrgggg gewoon nog 5 dagen te gaan!

Morgen nog even lekker samen met een vriendin een heerlijk dagje naar Devarana (sauna). Even heerlijk ontspannen. Na de opearatie zal het wel een tijd duren voor ik weer naar de sauna mag/kan. Ik weet eigenlijk niet, hoelang staat daarvoor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee hoe lang het niet mag... Heb wel eens gehoord 3 maanden, maar voor hetzelfde geld is het korter....

Ik ben heel lang niet geweest, omdat ik het eigenlijk niet goed durfde met die boobs (lees prothesen) MAARRRR Afgelopen week heerlijk in de sauna geweest (ja duh ik weet het.. ben bijna 9 maanden po haha) en heb nergens last van gehad :D

En meid, het gaat nu lekker snel he :35:

T werd ook wel tijd he haha

xxx en beterschap nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee hoe lang het niet mag... Heb wel eens gehoord 3 maanden, maar voor hetzelfde geld is het korter....

Ik ben heel lang niet geweest, omdat ik het eigenlijk niet goed durfde met die boobs (lees prothesen) MAARRRR Afgelopen week heerlijk in de sauna geweest (ja duh ik weet het.. ben bijna 9 maanden po haha) en heb nergens last van gehad :D

En meid, het gaat nu lekker snel he :35:

T werd ook wel tijd he haha

xxx en beterschap nog!

Dank je wel, ja het schiet nu eindelijk op! Ik heb in juni ook een sauna afspraak met een stel andere meiden. Gelukkig ben ik met hun nog nooit naar de sauna geweest, dus het zal hun niet opvallen (hoop ik).

Mijn vriendin waar ik morgen mee gaat is de enige buiten mijn vriend die van de BV af weet. Dus morgen kunnen we lekker samen naar mooie voorbeelden kijken (oh wat erg ben ik whoehahaha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ze zijn echt prachtig bij jou! Hopelijk worden ze bij mij ook zo mooi (mss ietsjes kleiner, maar ik ben snel tevreden, alles beter dan nu haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag ook na de sauna geweest owh god wat ongemakkelijk. Ik dacht echt alleen maar laat de komende weken snel voorbij gaan dan gaan we na de zomer met goed gevoel de sauna in hahaha..

Voor jou komt dicht bij zeg! Spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha jij ook naar de sauna vandaag? Toevallig. Lekker hoor. Ik ben in Devarana geweest, zo mooi daar. Ik schaam me gelukkig niet voor mensen die ik toch niet ken. Maar het is wel zo dat ik denk: Over een paar maanden zullen jullie wel eens wat anders zien gna gna gna! Vond het wel leuk om naar al die Boobies te kijken vandaag, normaal deed ik dat nooit zo. En ik moet zeggen, er loop toch niet veel moois rond hoor, hi hi. Nog drie dagen werken......

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren toch een gesprek gehad met mijn luitenant. Dat is een hele lieve man en ik zat er toch best wel mee dat ik afgelopen paar weken al twee keer was ziek geweest en ik volgende week me weer ziek zou gaan melden. Ik heb hem verteld dat ik klachten had na mijn zwangerschappen en ik dit wil laten verhelpen bij een privé kliniek omdat het toch niet vergoed wordt door de verzekering. Verder gezegd dat ik niet alles wil vertellen omdat het te gênant was voor mij. Hij begreep me gelukkig wel en stelde zelfs voor om bijvoorbeeld woensdag na de ingreep thuis te gaan werken met telestick zodat ik me niet zo lang hoef ziek te melden. Hij zou met mijn baas praten dat wij dit hebben afgesproken. Ik wil niet dat me baas het weet en ik weet dat ik de luitenant kan vertrouwen. Ben blij met dit gesprek. Gewoon vervelend dat ik nu net zo vaak ziek ben geweest, normaal ben ik echt nooit ziek.

Zo vandaag nog een mama dag, dan twee dagen werk en dan............. Is het eindelijk zo ver. Morgen middag eerst maar eens boodschappen doen, naar de apotheek medicijnen halen. Naar de Hema, twee verschillende maten sportbeha's halen. Wat zal ik doen? Maat 80C en 80D?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je krijgt van de kliniek ook een bh aan en mee die je aan moet houden. Dus je hoeft niet perse nu al een sportbh te halen.

Maar als je het toch wil. Ik had een 80D gekocht die goed stevig zat. Echte bh heb ik 80F

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Corine,

wat fijn dat het gesprek zo goed verlopen is!

En goed opgelost van je om het zo te vertellen zeg.... Ze durven over "genante" vrouwen dingen vaak toch niet verder te vragen.

Spannend, nog maar een paar dagen!!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren toch een gesprek gehad met mijn luitenant. Dat is een hele lieve man en ik zat er toch best wel mee dat ik afgelopen paar weken al twee keer was ziek geweest en ik volgende week me weer ziek zou gaan melden. Ik heb hem verteld dat ik klachten had na mijn zwangerschappen en ik dit wil laten verhelpen bij een privé kliniek omdat het toch niet vergoed wordt door de verzekering. Verder gezegd dat ik niet alles wil vertellen omdat het te gênant was voor mij. Hij begreep me gelukkig wel en stelde zelfs voor om bijvoorbeeld woensdag na de ingreep thuis te gaan werken met telestick zodat ik me niet zo lang hoef ziek te melden. Hij zou met mijn baas praten dat wij dit hebben afgesproken. Ik wil niet dat me baas het weet en ik weet dat ik de luitenant kan vertrouwen. Ben blij met dit gesprek. Gewoon vervelend dat ik nu net zo vaak ziek ben geweest, normaal ben ik echt nooit ziek.

Super!!! Echt heel goed dat je het op die manier ter sprake gebracht hebt. Dat voorkomt ook dat mensen rare dingen gaan denken :35:

Nog 3 nachtjes slapennnnnn :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha jij ook naar de sauna vandaag? Toevallig. Lekker hoor. Ik ben in Devarana geweest, zo mooi daar. Ik schaam me gelukkig niet voor mensen die ik toch niet ken. Maar het is wel zo dat ik denk: Over een paar maanden zullen jullie wel eens wat anders zien gna gna gna! Vond het wel leuk om naar al die Boobies te kijken vandaag, normaal deed ik dat nooit zo. En ik moet zeggen, er loop toch niet veel moois rond hoor, hi hi. Nog drie dagen werken......

XXX

Ik had je reactie nog helemaal niet gezien..

Ja ik vond het ook heerlijk,maar voel me toch wel ongemakkelijk hoor,ik denk dan steeds wacht maar straks heb ik ook dikke tieten haha...

Wa knap van je dat je het hebt vertelden je werk. Ik moest ook, er was op werkoverleg gezegd ofzo dat ik straks 6week ziek was. Dus iedereen ging z'n eigen conclusies trekken,en ér werd al weer druk over geklets hoe dat allemaal maar zo kon blabla... Heb het alleen mijn eigen clubje van verpleegkundigen vertelt,en ik heb gezegd ik hoef het niet iedereen te vertellen en daarom heb ik niks gezegd.

En werkelijk allemaal keken ze me stom aan en zeiden ze je hebt toch grote borsten hahahaha...

Jij alvast heel veel succes gewenst voor als ik het vergeet ;)

Mij werd trouwensook afgeraden een sportbh te kopen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij alvast heel veel succes gewenst voor als ik het vergeet ;)

Mij werd trouwensook afgeraden een sportbh te kopen

Ja, die sportbh is ook meer voor na de kliniekbh, of om deze even te kunnen wassen.

Het schiet nu echt op. Vanmorgen mn eerste zithromax ingenomen. Morgen ochtend is het zover! Ik begin nu echt een beetje zenuwen te krijgen. Nou ja, het is eigenlijk meer kriebels omdat ik er zoveel zin in heb. Stiekum even op het werk op het forum kijken. Vanmiddag nog een middagje werken en dan.......

Joepie!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden! Nog ff snel spieken op het forum. Alles ligt klaar. Ook tas voor de kindjes, die gaan morgen gezellig uit logeren.

Ik ben eigenlijk nog niet zenuwachtig, zal morgen ochtend wel komen. We rijden rond 8 uur weg, de kindjes naar de oppas brengen, tanken, en daar gaan we......!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.