Ga naar inhoud

Corine : 8 maart 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben vandaag voor een consult bij dr de Meyere geweest voor een borstvergroting en ga maandag naar dr Plovier. Daarna maak ik een beslissing. Ik had wel een super goed gevoel bij dr. de Meyere. Hij legde alles heel goed uit en gaf goed advies. Ik wil een borstvergroting omdat ik twee kindjes achter elkaar heb gehad en ook twee keer 8 maanden borstvoeding heb gegeven. Tja, dan wordt je verwend en wil je eigenlijk niet meer stoppen met borstvoeding geven Ha Ha. Dus nu toch maar de stap gezet. Bij dr. de Meyere kan ik al over twee weken terecht, maar ik ga half februari toch eerst op wintersport. Dus wil in de eerste week van maart geholpen worden. Duurt alleen nog zo lang. Nog meer meiden goede ervaringen met beide dokters?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 162
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Corine

Welkom op het forum!!

Ik ben zelf zeer tevreden klant van dr. de Meyere. En er zijn er nog veel meer hier :)

Je kunt beide artsen zoeken, met de zoekbalk rechtsbovenin, dan kun je de ervaringen lezen. Schrijf de Meyere wel als: Demeyere, dan vind je er meer, denk ik ;)

Heel veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ook een zeer tevreden klant van de meyere maar ben dan ook niet bij plovier geweest.
had wel een consult bij hem staan maar had die afgezegd omdat ik niet de siliconen wilde die hij gebruikte en omdat ik
veel las dat meiden met meer cc's wakker werden als ze gevraagd hadden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, mijn voorkeur op dit moment ligt ook bij de Meyere, maar wil toch maandag even afwachten. De dokter stelde eerst 350cc voor. Ik ben 1.80 lang en weeg 75 kg, dus ik kan wat hebben, maar heb wel aangegeven dat ik geen super grote boogies wil. Maar er mag best wat in, nu heb ik echt een kleine B. Hij deed zo'n test cup voor maar ik vond dat beetje tegenvallen. Toen probeerde hij 410 cc en dat zag er beter uit. Ik vind het wel erg moeilijk. Ik wil natuurlijk ook niet te groot, maar het moet wel een beetje gevuld zijn. Pff, daarom vind ik een tweede consult ook wel fijn. Afwachten wat een andere dokter zegt. Ik droom er echt iedere nacht over en zit op internet alleen maar naar borsten te kijken, zelfs me man word er gek van Ha Ha. En dan moet ik nog wachten tot de eerste week van maart...... Duurt nog zooooooo lang!

Link naar reactie
Delen op andere sites

HELP!!!!! :102:

Ik weet het niet meer. Ben vandaag op consult geweest bij Dr. Plovier en vorige week bij Dr de Meyere (Demeyere) en allebei zeggen ze iets heel anders:

Volgens Dr. Demeyere ben ik de ideale patient voor een ronde prothese vóór de spier, omdat ik genoeg weefsel heb. Ik ben vrij lang en redelijk breed bebouwd. (1,80 meter en 75 kg).

Mijn voorkeur ging ook naar vóór de spier plaatsen, omdat dat het natuurlijkst zou zijn en minder pijnlijk (ik heb nog een zoontje van 10 maanden die ik nog veel moet optillen).

Maar toen....... vandaag consult bij Dr. Plovier. die twijfelde niet eens toen hij mij bekeek en zei vrijwel direct een ronde prothese áchter de spier, omdat dat het mooiste zou zijn, mooiere overgang en geen kans om later de prothese te zien/voelen.

Volgens Demeyere wordt het ongeveer 350 tot 420CC en volgens Plovier tussen de 400 en 500cc. Maar goed, dat zegt niet zoveel, achter de spier is normalieter ook iets meer cc omdat er wat achter de spier verdwijnt, dus dat zou ongeveer gelijk zijn.

Ik twijfel nu zo erg! Twee goede artsen zeggen allebei iets anders.

Wat zijn jullie ervaringen dames???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Ik ben nu 4 dagen mijn boobies en ben naar dementere geweest

Echt super nette man die precies te werk gaan. Misschien door foto's te bekijken van voor of achter spier dat je een voorkeur krijgt.

Ik heb trouwens anatomisch ( had te weinig weefsel) voor de spier. En voel me prima en zover ik nu kan zien ziet het er prachtig uit!

Succes met je keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Mmm de prothese voor de spier of achter de spier... lastig heh..

Aan de pc zal het iig niet liggen je hebt twee hele goede waar je tussen aan het kiezen bent ;)

Wat je zou kunnen doen is het volgende:

als je je huid zon 7-10cm boven je tepel oppakt en je knijpt er in,

hoe voel dit dan dit aan?

Heb je een flink dik stuk huid (met vet er in) vast? of is het maar 2cm of dunner.

Als het dunner is zou ik voor achter de spier gaan

en als het 2cm of dikker is kan je ook voor de spier doen.

Mijn huid was dunner en ik wilde geen rimpels te zien krijgen aan de bovenkant van mn boobs,

dus ik heb gekozen voor achter de spier.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

sja.. Demeyere is pro- voor de spier en Plovier plaatst zelden tot nooit voor de spier. Vandaar dat Plovier zegt dat hij achter de spier wil plaatsen.

Plovier gaat meestal voor: the bigger the better, maar redelijk nog in de buurt van je wens....

Demeyere gaat voor natuurlijk, maar wel volgens jouw wens....

T is een moeilijke keuze.

Ik kan je alleen maar zeggen dat ik supertevreden ben van het resultaat van dr. Demeyere!

Heel veel succes met je keuze :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Na bijna de hele nacht wakker gelegen ben ik eruit: het wordt Dr. Bruno De Meyere!!! Ik had bij hem toch wel het beste gevoel. Het is gewoon een hele aardige en vriendelijke man en komt heel erg vakkundig over. Hij legde alles zo goed uit. Vanmorgen gebeld om de afspraak vast te leggen na onze wintersport vakantie. Vrijdag 8 maart om 10:30 gaat het dan eindelijk gebeuren!!! Het wordt een ronde mentor prothese voor de spier. Volgens de dokter bijna pijnloosen ik mag eigenlijk ook direct mijn kinderen oppakken als ik maar niet boven mijn hoofd til. Ook de verdoving sprak mij erg aan, een lichte narcose zonder slang in me mond en hij werkt ook met een testprothese die hij eerst inbreng. Daarna wordt ik in een zitstand gezet en mag mijn man komen kijken! Ik ben zo blij al duurt het naar mijn inzien nog zooooooooooo lang!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jajajaja, het wordt Dr. Bruno De Meyere op vrijdag 8 maart! Ik kan niet wachten.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!!! :43:

Dan ga ik je topicje nu richting operatieverslagen verhuizen en je titel aanpassen! :35:

Goede keuze, Demeyre maakt mooie boobs!

Alhoewel ik Plovier ook een goede keuze had gevonden ;)

Either way.. je krijgt je booooooobsssss!!!!!!!!!! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

proficiat met je datum!!!!

En hoe was je consult bij Plovier dan??? Of ben je niet meer geweest?

Liefs

Hoi Lucky71,

Ja ik ben wel bij Dr. Plovier geweest, maar ik had er geen klik. Hij liet mij ten eerste al 5 minuten in me bloot boven lichaam in z'n kamer wachten omdat hij z'n meetlint nog moest halen. Dat voelde vrij ongemakkelijk. Buiten dat vond ik hem vrij stug overkomen. Toen ik vroeg hoeveel cc hij dacht ongeveer te gaan plaatsen zij hij, daar moet je je niet druk om maken, jij neemt foto's mee en ik maak het zo.

En als hoofd reden is dat hij achter de spier plaats en daar ging mij voorkeur niet naar uit.

Al met al vond ik het consult bij Dr. de Meyere gewoon vele malen ontspannender, een lieve, vriendelijke dokter. En zijn hele verhaal sprak mij meer aan.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

oeps, ik zie dat er nu twee topics zijn.. Ik voeg ze even samen, dan hoef je er maar 1 bij te houden ;)

xx

Ja sorry, Best Boobies, ik had inderdaad twee topics gestart. Ben niet zo thuis op forums. Beter nu je ze heb samen gevoegd, hoef ik er maar 1 te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lucky71, Ja ik ben wel bij Dr. Plovier geweest, maar ik had er geen klik. Hij liet mij ten eerste al 5 minuten in me bloot boven lichaam in z'n kamer wachten omdat hij z'n meetlint nog moest halen. Dat voelde vrij ongemakkelijk. Buiten dat vond ik hem vrij stug overkomen. Toen ik vroeg hoeveel cc hij dacht ongeveer te gaan plaatsen zij hij, daar moet je je niet druk om maken, jij neemt foto's mee en ik maak het zo. En als hoofd reden is dat hij achter de spier plaats en daar ging mij voorkeur niet naar uit. Al met al vond ik het consult bij Dr. de Meyere gewoon vele malen ontspannender, een lieve, vriendelijke dokter. En zijn hele verhaal sprak mij meer aan. Groetjes

Dat alleen al is al belangrijk dat je een klik hebt en je er een goed gevoel aan overhoud!!! Dan is de keuze gelukkig ook niet moeilijk geweest ;)

succes met aftellen! :35:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daarom, een goede gevoel is het belangrijkste! Je moet de dokter toch 100% vertrouwen geven. O, ik heb er zo'n zin in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je datum en de keuze van de pc. :)

ik ben ook een tevreden klant van hem.

Je bent al lekker snel aan de beurt. Nu heel veel forumen. teminste, dat deed ik wel :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.